🎁 50 درصد تخفیف به مدت 48 ساعت روی کلیه محصولات اعمال شد 🎁 با شارژ پنل خود به صورت کارت به کارت به میزان 2 میلیون تومان از تخفیفات شگفت انگیز ما بهره مند شوید.
پشتیبانی سریع فقط در تلگرام

خرید فالوور خارجی ارزان با کیفیت عالی و افزایش فوری

خرید فالوور خارجی ارزون بهت کمک میکنه با پرداخت مبلغ خیلی کمی، بتونی خیلی سریع پیشرفت کنی و به رویاهات برسی!تازه اینجوری میتونی وارد اکسپلور کشور های خارجی بشی و آمار پیجتو چند برابر کنی!چی از این بهتر که بتونی با فعالیت توی اینستاگرام و البته خرید این سرویس ها درآمد دلاری داشته باشی؟فقط کافیه یه بار یکی از این سرویس ها رو  امتحان کنی تا تبدیل بشی به مشتری دائمی شون😊 

4.3/5 - (83 امتیاز)
خرید فالوور خارجی ارزان با کیفیت عالی و افزایش فوری
خدمات اینستاگرام
🔴اینستاگرام 👤 فالوور خارجی
شناسه نام توضیحات قیمت هر 1000 عدد حداقل/حداکثر وضعیت عملیات ها
1574 🔴فالوور اینستاگرام خارجی 📍| رایگان🎁 توضیحات 10  تومان 100/100 فعال
2429 🔴 فالوور اینستاگرام ربات ⭐️ کیفیت بالا 🔻 ریزش دار 🚀 تحویل فوری 🙎🏻♂ توضیحات 36,670  تومان 1000/50 فعال
1324 🔴فالوور اینستاگرام خارجی 📍| میکس | ریزش کم ⚡️| گارانتی 30 روز جبران ریزش♻ توضیحات 63,000  تومان 300000/10 فعال
987 🔴فالوور اینستاگرام خارجی 📍| باکیفیت⭐️| بدون ریزش ⚡️| تحویل فوری🚀| گارانتی جبران ریزش 365 وزه ♻ توضیحات 68,400  تومان 300000/10 فعال
986 🔴فالوور اینستاگرام خارجی 📍| باکیفیت ⭐️| بدون ریزش ⚡️| تحویل فوری🚀| گارانتی جبران ریزش ۶0 روزه♻ توضیحات 75,600  تومان 300000/10 فعال
1325 🔴فالوور اینستاگرام خارجی 📍| کیفیت بالا⭐️| تحویل فوری 🚀| گارانتی 30 روز جبران ریزش♻ توضیحات 75,600  تومان 500000/10 فعال
2493 🔴 فالوور خارجی ارزان اینستاگرام با گارانتی جبران ریزش 365 روز با تحویل فوری 🙎🏻‍♂️ توضیحات 80,820  تومان 1000000/10 فعال
2498 🔴 فالوور خارجی اینستاگرام ⭐️ ارزان هندی ♻️ گارانتی 365 روز 🚀 تحویل فوری 🙎🏻‍♂️ توضیحات 88,200  تومان 5000000/10 فعال
2496 🔴 فالوور خارجی ارزان اینستاگرام ♻️ گارانتی 365 روز 🚀 تحویل فوری 🙎🏻‍♂️ توضیحات 89,970  تومان 1000000/10 فعال
2497 🔴 فالوور خارجی اینستاگرام ارزان ♻️ گارانتی 365 روز 🚀 تحویل فوری 🙎🏻‍♂️ توضیحات 89,970  تومان 1000000/10 فعال
2500 🔴 فالوور خارجی اینستاگرام ♻️ گارانتی 365 روز 🚀 تحویل فوری 🙎🏻‍♂️ توضیحات 100,550  تومان 5000000/10 فعال
2495 🔴 فالوور خارجی ارزان اینستاگرام ♻️ گارانتی جبران ریزش 365 روز 🚀 تحویل فوری 🙎🏻‍♂️ توضیحات 100,910  تومان 5000000/10 فعال
2499 🔴 فالوور خارجی اینستاگرام ♻️ گارانتی 120 روز 🚀 تحویل فوری 🙎🏻‍♂️ توضیحات 109,370  تومان 5000000/10 فعال
2494 🔴 فالوور خارجی ارزان اینستاگرام ♻️ گارانتی جبران ریزش مادام العمر 🚀 تحویل فوری 🙎🏻‍♂️ توضیحات 114,660  تومان 1000000/10 فعال
2488 🔴 فالوور اینستاگرام (مخصوص پیج های خصوصی) 🚀 تحویل فوری 🙎🏻♂ توضیحات 176,400  تومان 75000/10 فعال
2732 🔴 فالوور خارجی ⭐️ با کیفیت ♻️ با جبران ریزش یک ماهه 🙎🏻‍♂️ توضیحات 180,000  تومان 500000/10 فعال
2733 🔴 فالوور خارجی ⭐️ سرویس استیبل ♻️ جبران ریزش 1 ماهه 🙎🏻‍♂️ توضیحات 192,000  تومان 500000/10 فعال

پر فروش ترین محصولات سایت خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور خارجی ارزان با کیفیت عالی

اگر در حال تولید محتوا به زبان خارجی در اینستاگرام هستید و برای دیده شدن نیاز به مخاطب خارجی دارید، وبسایت خرید فالوور ایستاگرام به کمک شما آمده است! با خرید فالوور خارجی با بالاترین کیفیت از ما، پست های خود را به اکسپلور مخاطب هدف خارجی زبان خود بفرستید!

ویژگی های خدمات فالوور خارجی اینستاگرام

💎 کیفیت فالوور خارجی فالوور های خارجی پروفایل دار و کیفیت بالا با تحویل فوری
💲 قیمت فالوور خارجی شروع قیمت از 45,000 تومان
⏳ زمان انجام سیستم اتماتیک و انجام سفارش بعد از پرداخت
📞 پشتیبانی 24 ساعت شبانه روز
⭐ گارانتی ضمانت برگشت وجه درصورت وجود مشکل در سفارش
🎯 نحوه ثبت سفارش به صورت خرید از سایت و تماس با پشتیبانی

سوالاتی که ممکن است در هنگام خرید فالوور خارجی از سایت خرید فالوور اینستاگرام برای شما پیش بیاید !

چه زمانی فالوور خارجی بخریم؟

اگر حوزه فعالیت شما به صورت بین المللی است، بهتر است از فالوورهای خارجی استفاده کنید. قیمت پایین فالوورهای خارجی برای افرادی که بودجه چندانی ندارند، می‌تواند مناسب باشد.

آیا فالوورهای خارجی واقعی هستند؟

صد در صد. فالوورهای خارجی در واقع اکانت‌های هستند که در خارج از کشور و توسط افراد خارجی ساده شده اند.

آیا فالوور خارجی میتواند لایک کند و کامنت بگذارد؟

بله. این نوع از فالوورهای هم در واقع یک حساب کاربری متعلق به شخصی است که در صورت تمایل می‌تواند پست‌های شما را لایک کرده، برای شما کامنت بگذارد و با شما تعامل داشته باشد.

خرید فالوور خارجی اینستاگرام چه مزایایی به همراه دارد؟

خرید فالوور خارجی به افرادی که دارای کسب و کارهای بین المللی هستند، کمک می کند تا در مدت زمانی کوتاه تری شناخته شوند. به همین دلیل میتوان گفت به رشد پیج کمک می کند.

خرید فالوور خارجی برای کدام دسته از پیج ها مناسب است؟

به طور کلی فالوورهای خارجی توسط پیج هایی انجام می شود که زمینه کاری آنها خارج از کشور است و به دنبال جذب افراد خارجی هستند.

فالوورهای خارجی از کدام نقاط جهان هستند؟

فالوورهای خارجی سایت خرید فالوور اینستاگرام مربوط به یک منطقه خاص نیستند و تقریبا سایر نقاط جهان، به غیر از چند کشور محدود را شامل می‌ شوند‌.

آیا خرید فالوور خارجی ایمن است؟

فالوورهای خارجی سایت خرید فالوور اینستاگرام کاملا اورجینال هستند و آسیبی به پیج شما وارد نمی‌ کنند. بنابراین می توانید با خیال آسوده هر تعداد فالوور خارجی برای پیج اینستاگرام خود خریداری کنید.

آیا با خرید فالوور خارجی تعداد لایک و کامنت پست ها هم افزایش پیدا می کند؟

بله. از آنجایی که فالوورهای خارجی سایت خرید فالوور اینستاگرام واقعی هستند، علاوه ‌بر افزایش تعداد فالوور، نرخ تعامل، تعداد لایک، کامنت و...، نیز افزایش خواهد یافت.

خرید فالوور خارجی باکیفیت اینستاگرام

پیشرفت روز افزون تکنولوژی در صنعت ، کسب و کارهای سنتی را به سمت مکانیزه شدن هدایت می کند حال کسانی که مایل به پیشرفت سریع و هدفمند باشند سوار بر موج تکنولوژی شده تا بسوی آینده ای بهتر حرکت کنند. شبکه اجتماعی اینستاگرام بستر مناسبی را برای این پیشرفت فراهم ساخته است که حرکت از حالت سنتی به طرف تکنولوژی باعث افزایش درآمد و سودآوری کسب و کارها شود. حال ما در سایت خرید فالوور اینستاگرام بستر مناسبی را فراهم نموده ایم که این کسب و کار ها شروعی قدرتمند و پرسرعت داشته باشند.

معنی واقعی کلمه فالوور در اینستاگرام

در فضای اینستاگرام Follower بیشتر به معنای این است که شما معتبر هستید به عبارت دیگر براساس تعداد دنبالکنندگان پیجتان قدرت و اعتبار شما سنجش خواهد شد ، هر چقدر میزان فالوور شما بیشتر باشد اعتبار شما بین مخاطبین خود بیشتر است. پکیج های خرید فالوور خارجی با هزینه اندک یک اعتماد سازی خوب برای فالوور های شماست.

فالوور خارجی به درد چه کسانی میخورد؟

فالوور خارجی واقعی برای کسانی مناسب می باشد که کسب و کار آنها در بازارهای هدف خارج از کشور مشتری دارد. کشور های عربی ، ترکیه یا اروپایی می توانند بازار هدف خوبی برای این فالوور ها باشد ما با تمام توان سعی کردیم که کمترین قیمت را در میان رقبا  و با بهترین کیفیت ارائه دهیم.

خرید فالوور خارجی ارزان با کیفیت عالی و افزایش فوری

فالوور خارجی واقعی اینستاگرام چیست؟

فالوور خارجی به معنای دنبال کننده غیر ایرانی از سرتاسر جهان گفته می شود که از کشور های مختلف صفحه اینستاگرام شما را فالوو می کنند تا از فعالیت شما آگاه باشند. این فالوور ها مناسب افرادی هستند که دارای پیج بین المللی یا خارجی می باشند. به دنبال کننده هایی که از کشور های خارجی شما را Follow می کنند و فعالیت های شما را زیرنظر دارند فالوور خارجی می گویند. فالوو‌ر‌های خارجی همانند فالوور های ایرانی اشخاصی هستند با اکانت‌های اینستاگرام که قابلیت لایک و کامنت گذاری دارند.

ریزش فالوور خارجی چقدر است؟

جالب است بدونید که فالوور خارجی نیز فالوور واقعی هستند و همانند فالوور های ایرانی فعال هستند. اما نکته مهم و قابل پرسش است که فالوور خارجی چقدر ریزش دارد؟ فالوور ایرانی بخرم یا خارجی؟ کدام یک سودمندتر است؟ در وحله اول فهمیدم که فرق فالوور خارجی با فالوور ایرانی در چیست و چه اشتراکاتی با یکدیگر دارند.

همچنین اگر توجه داشته باشید در قیمت نیز تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند، بنابراین شما با توجه به نیاز خودتان که دوست دارید تعداد فالوور ایرانی بیشتری داشته باشید یا دوست دارید فالوورهای شما خارجی (غیرایرانی) باشند، می توانید بسته مورد نظر خود را بخرید. همچنین در مورد ریزش بعد از خرید، بهتر است بدانید که به دلیل واقعی بودن اکانت ها اینستاگرام کاری با اکانت ها ندارد و درضمن احتمال ریزش توسط آنفالوو کردن بسیار پایین است.

چرا‌ فالوور خارجی بخریم؟

شما با افزایش فالوور خارجی اینستاگرام بزرگترین امتیاز را برای خود به ارمغان می آورید Follower خوب خارجی زمینه ساز پیشرفت پیج شما برای جذب سایر مخاطبان فضای مجازی خواهد شد. شما با خرید فالوور خارجی برای یک صفحه تجاری یا کاری بطور غیرمستقیم در حال کسب مشتری و بازاریابی اینترنتی می باشید، با گذشت زمان متوجه خواهد شد که چه میزان بر مقدار فروش و اعتبار شما اثرگذار خواهد بود ، بعد از مدتی قادر خواهید بود با طرح های بهتر و جالب تر راه های کسب سود را به میزان چشمگیری افزایش دهید چراکه دیگر شما نیاز به جذب مشتری ندارید آنها خود به سراغتان خواهند آمد.

قانون اینستاگرام برای فروش بیشتر

یک قانون نانوشته در اینستاگرام وجود دارد فالوور بیشتر برابر است با فروش بیشتر. فالوور اینستاگرام استراتژی فروش بیشتر در کسب و کار شماست طبق نظر اکثریت اشخاصی که در زمینه کسب و کار اینستاگرام درحال فعالیت می باشند Follower شاهرگ حیاتی تمامی تجارت های موجود در محیط اینستاگرام می باشد حتی این موضوع برای افراد سرشناس و مشهور جهان همانند بازیگران سینما ، ورزشکاران ، دانشمندان و… نیز صدق می کند.

چرا اینستاگرام بهترین زمینه برای شروع کسب و کار است؟

اینستاگرام شبکه‌ی اجتماعی محبوب در دنیا و در ایران بیشتر از جاهای دیگر می باشد به علت فیلتر بودن شبکه های اجتماعی دیگر در ایران اینستاگرام محبوبیت فراوانی پیدا کرده است.

شما می‌توانید با خرید فالوور خارجی ارزان اینستاگرام در این سود شریک باشید. آمارهای رسمی نشان می‌دهد که اگر یک شرکت، فروشگاه، برند و یا هر کسب‌وکار دیگر حداقل یک محصول برای فروش دارد و در حال حاضر در اینستاگرام فعالیتی ندارد میزان قابل توجهی از سود خود را از دست می‌دهند و بهتر راه برای جبران آن خرید Follower است.

چرا فالوور خارجی را از سایت خرید فالوور اینستاگرام سفارش دهیم؟

وب سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از بهترین تیم های حرفه ای در سازمان دهی امور  اینستاگرام و شبکه های اجتماعی است.

تیم پشتیبانی حرفه ای

افزایش Follower خارجی ارزان ، بهترین روش ممکن جهت افزایش فالوور است که تیم پشتیبانی این سایت بطور حرفه ای و کاملا تخصصی برای کاربران خود انجام می دهد.

قیمت های رقابتی

خرید فالوور واقعی خارجی یکی از موثرترین روش های ممکن برای افزایش اعضای پیج شما می‌باشد که با صرف کمترین هزینه صفحه اینستاگرام شما را مهم و با ارزش جلوه  می دهد. وب سایت ما با ارائه قیمت‌های مناسب بهترین انتخاب برای تمام کاربران اینستاگرام است.

کیفیت بی نظیر خدمات

سایت خرید فالوور اینستاگرام با ارج نهادن به نیازهای مشتری خود سعی دارد با تمام امکانات بهترین فالوور های خارجی واقعی را برای کاربران خود با ارزان‌ترین قیمت و بهترین کیفیت عرضه می نماید. اگر شما هم دنبال فالوور ارزان تری هستید و خارجی یا میکس بدون براتون مهم نیست میتوانید فالوور ارزان قیمت خرید کنید.

اعتماد و رضایت مشتریان

همچنین سایتهای کثیری وجود دارد که در زمینه فروش Follower فعالیت می کنند. سایت خرید فالوور اینستاگرام در راستای جلب اعتماد و رضایت مشتریان خود در ارائه Follower خارجی پارامترهایی از قبیل فعال بودن، هدفمندی، علاقه‌مندی به موضوعات منتشر شده توسط شما و … را در نظر می‌گیرد.

دلایل خرید فالوور حارجی از سایت خریدفالووراینستارام

خرید فالوور خارجی اینستاگرام چه ارزشی دارد؟

باید به این نکته حیاتی توجه داشته باشیم که ، مهم‌ترین عامل افزایش FOLLOWER اینستاگرام داشتن تعداد زیاد فالوور است تا صفحه شما در ذهن سایر کاربران با ارزش دیده شود. اگر شما پیج خارجی با موضوعات مرتبط به بازار خارج از کشور دارید و به دنبال فالوور های خارجی هستید بهترین گزینه پیشنهادی برای شما خرید فالوور خارجی از سایت خرید فالوور اینستاگرام است ما با کیفیت ترین فالوورها را با مناسب ترین قیمت به شما عرضه می کنیم. از جمله سایت های خوبی که در زمینه فالوور فعالیت میکند سایت دیجی ممبر و بای فالوور هستند که هر دو به دلیل آنی بودند جزی از بهترین رقیب های سایت خرید فالوور ایستاگرام محسوب میشوند.

آیا افزایش تعداد فالوور خارجی Like و کامنت را هم افزایش می‌دهد؟

بطور قطع به یقین افزایش foreign follower باعث بالاتر رفتن میزان LIKE و تعداد کامنت های شما خواهد شد. زیرا این کاربران به هرحال فعالیتی در پیج شما خواهند داشت که علاوه بر افزایش Like بطور غیر مستقیم نیز باعث افزایش Follower می شود، که مخاطبان بیشتری جذب صفحه شما شده و توجه آنها به پیجتان باعث افزایش لایک و کامنت برای شما خواهد شد. بنابراین خرید فالوور خارجی از دو جهت برای شما نفع خواهد داشت:

افزایش Like

افزایش Comment

11دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه
  • 13 ژانویه 2021، 17:39

    سلام من برا پیج یکی از دوستام فالوور عربی می خواستم با پشتیبانی هماهنگ کردم و برام فالوور عربی زدن ممنون از سایت خریدفالووراینستاگرام

  • 13 ژانویه 2021، 17:41

    مرسی از فالوور هایی که زدین برام عالی

  • 13 ژانویه 2021، 21:14

    مرسی از شما به خاطر اینکه به سرعت کارم رو راه انداختین ممنون

  • 30 ژانویه 2021، 18:43

    سلام خسته نباشید من از جا های زیادی خرید زدم ولی این سایت کیفیتش نسبت به بقیه بهتر بود و همچنین پشتیبانی که داشتن زود مشکل من رو حل کردند ممنون

  • 01 فوریه 2021، 19:35

    من خرید کردم کیفیت فالووراشون خوبه . اگه همین طور با کیفیت باشه از این جا بقیه خرید هام رو انجام میدم

  • 01 فوریه 2021، 21:18

    سلام خدمت سایت خرید فالور اینستاگرام. میخواستم بابت پشتیبانی عالیتون و کیفیت خوب فالوراتون ازتون تشکر کنم .ممونم موفق باشید ❤🌹

  • 01 فوریه 2021، 21:44

    کارتون خیلی درسته دوستم فالوور خارجی میخواست واقعا راضی بود دستتون درد نکنه

  • 15 آگوست 2021، 13:25

    سلام ممنون از سایت خوبتون، میخواستم بدونم اگر من فالوور خارجی برای پیج اینستاگرامم بخرم، بقیه فالوورهای من متوجه این اتفاق خواهند شد یا نه؟

    • 15 آگوست 2021، 14:11

      سلام خانم راحله نگار
      فالوورهای خارجی ملیت خارجی دارند، و در قسمت following پیج اینستاگرام شما قرار خواهند گرفت و در صورت بررسی قابل شناسایی است

  • 30 آگوست 2023، 10:34

    همه فالوورا خارجی بودن دمتون گرم راضی بودم ازش

  • 10 سپتامبر 2023، 12:53

    هم کیفت فالووراتون خوب و باکیفیتن و هم اینکه پشتیبانیتون عالیه دمتون گرم

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد