ابزار های اینستاگرامی

آموزش حذف تاریخچه سرچ اینستاگرام در آیفون (کش اینستاگرام)

4.5/5 - (6 امتیاز)

تاریخچه سرچ یا کش اینستاگرام یکی از مواردی است که از نظر افراد چندان مهم به نظر نمی ‌رسد و نادیده گرفته می ‌شود. اهمیت این موضوع هنگامی آشکار می ‌شود که حجم کش گوشی شما افزایش پیدا می‌ کند. زیاد شدن حجم حافظه کش گوشی تلفن همراه، می ‌تواند موجب بروز اختلال در عملکرد تلفن همراه ‌‌شود و حتی ممکن است دسترسی به برخی از برنامه ها را برای شما محدود کند.

با ما باشید تا در زمینه آموزش حذف تاریخچه سرچ بیشتر باهم گپ بزنیم حذف تاریخچه سرچ اینستاگرام در آیفون موضوعی است که قصد داریم در این مطلب مورد بررسی قرار دهیم. روند حذف کش اینستاگرام از گوشی آیفون متفاوت با گوشی های اندرویدی است. در ادامه توضیحات کلی در رابطه با این موضوع را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد. پس با ما در سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه باشید.

برای خرید فالوور ارزان اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید.

حافظه کش اینستاگرام چیست؟

به طور کلی حافظه کش اینستاگرام که با عنوان حافظه پنهان نیز شناخته می‌ شود، محتوایی است که برنامه های مختلف با انجام عملیات های گوناگون از خود به جای می‌ گذارند. به عنوان نمونه، فرض کنید یک محتوای ویدیویی را در پیج شخصی خود به اشتراک می‌ گذارید، در طی فرایند پست کردن محتوای مربوطه، ممکن است مشخصاتی از ویدیو در گوشی شما ذخیره شود. همچنین هنگامی که یک استوری جدید به اشتراک می‌گذارید، یک نمونه کپی از آن در گوشی تلفن همراه شما ذخیره خواهد شد. موارد فوق به عنوان حافظه کش اینستاگرام شناخته می‌شوند که اشغال شدن فضای گوشی شما را به دنبال دارند. در واقع حافظه کش اینستاگرام یا همان حافظه‌ پنهان سیستم‌، برخی داده ها را در خود ذخیره می ‌کند تا از این طریق سرعت اجرای یک نرم ‌افزار را به طور قابل توجهی افزایش دهد. این موضوع حافظه گوشی تلفن همراه شما را که با محدودیت رو به‌ رو است، تحت تاثیر قرار می ‌دهد. به همین دلیل قصد داریم روش هایی را به شما آموزش دهیم که به واسطه آنها بتوانید حافظه کش اینستاگرام آیفون خود را حذف کنید. بنابراین در صورتی که می ‌خواهید بدانید چگونه میتوان حافظه کش اینستاگرام را پاکسازی کرد، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

روش های مختلف آموزش حذف تاریخچه سرچ اینستاگرام در گوشی آیفون

حذف تاریخچه سرچ اینستاگرام در آیفون به روش های مختلفی امکان‌ پذیر است. به طور کلی از 3 روش برای حذف حافظه کش اینستاگرام آیفون میتوان استفاده کرد. در نتیجه با انجام آموزش هایی که در ادامه ذکر می ‌کنیم، می ‌توانید به راحتی عملکرد گوشی آیفون خود را بهبود دهید. روش های مختلف حذف تاریخچه سرچ اینستاگرام در آیفون عبارتند از:

1. نصب مجدد برنامه اینستاگرام

نخستین روشی که از طریق آن می ‌توانید برای پاک کردن کش اینستاگرام آیفون اقدام کنید، حذف برنامه و نصب دوباره آن می ‌باشد. این یک روش بسیار ساده است که تنها باید برنامه اینستاگرام را از گوشی خود پاک و مجددا از طریق App store نصب کنید. شما می ‌توانید از طریق این روش به راحتی کش اغلب برنامه های فعال در گوشی آیفون خود را پاک کنید. البته بهتر است پس از حذف برنامه اینستاگرام، به این نکته توجه داشته باشید که نام کاربری و رمز عبور اکانت خود را برای ورود مجدد، به خاطر بسپارید. زیرا در غیر این صورت باید مسیر شخصی را جهت ورود مجدد به این برنامه دنبال نمایید. برای حذف برنامه اینستاگرام از گوشی تلفن همراه آیفون، خود مراحل زیر را اجرا کنید: • در نخستین مرحله‌، وارد قسمت Settings در گوشی خود شوید. • حال منو General انتخاب کنید تا گزینه های مختلف آن برای شما نمایان شود. نصب مجدد برنامه اینستاگرام • گزینه iphone storage را انتخاب کنید. • در این مرحله، اسامی برنامه های فعال در گوشی به همراه حجم اشغال شده توسط آنها برای شما نمایش داده می ‌شود. در بین برنامه ‌ها، اینستاگرام را انتخاب کنید. • در صفحه پیش رو، گزینه Delete App را انتخاب کنید. پس از تأیید، برنامه اینستاگرام برای شما پاک خواهد شد. نصب مجدد برنامه اینستاگرام 2 • پس از پایان فرآیند حذف برنامه اینستاگرام در گوشی آیفون خود، وارد App Store شوید و مجدداً آن را نصب کنید. • با حذف شدن حافظه کش اینستاگرام متوجه خواهید شد که حجم این برنامه به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

2. حذف کلیه تاریخچه سرچ اینستاگرام

• در نخستین گام برنامه اینستاگرام را باز کنید و بر روی آیکون سه خط مشخص شده در تصویر کلیک کنید. • حال از بین گزینه‌ های نمایش داده شده، منو Settings اینستاگرام را انتخاب نمایید. حذف کلیه تاریخچه سرچ اینستاگرام • از بین گزینه ‌های موجود در صفحه، گزینه Security را انتخاب کنید. • در قسمت Security یک گزینه با عنوان Clear Search history برای شما نمایش داده می ‌شود که برای حذف کش اینستاگرام باید آن را انتخاب کنید. • در پایان با کلیک بر روی گزینه Clear All، تاریخچه سرچ اینستاگرام خود را پاک کنید. حذف کلیه تاریخچه سرچ اینستاگرام 2

3.آموزش حذف تاریخچه سرچ اینستاگرام با استفاده از نرم ‌افزار جانبی

سومین روشی که با استفاده از آن می ‌توانید کش اینستاگرام آیفون خود را پاک کنید، به کار گیری برنامه های جانبی ارائه شده برای این مدل از گوشی های تلفن همراه از جمله imyfone umate است. این برنامه دارای ویژگی ‌ها و قابلیت ‌های مختلفی می ‌باشد. برای حذف تاریخچه سرچ اینستاگرام آیفون با استفاده از این برنامه مراحل زیر را انجام دهید: • ابتدا برنامه imyfone umate را دانلود و بر روی سیستم دسکتاپ خود نصب نمایید. آموزش حذف تاریخچه سرچ اینستاگرام با استفاده از نرم ‌افزار جانبی • حال گوشی تلفن همراه آیفون خود را به کامپیوتر متصل نمایید. آموزش حذف تاریخچه سرچ اینستاگرام با استفاده از نرم ‌افزار جانبی 2 • در ادامه گزینه Quick Scan را انتخاب کنید تا طی فرایند اسکن گوشی آیفون شما، تمامی فایل های اضافی مانند حافظه پنهان گوشی شناسایی خواهند شد. آموزش حذف تاریخچه سرچ اینستاگرام با استفاده از نرم ‌افزار جانبی 3 • حال با کلیک بر روی گزینه Clean، تمامی فایل های نامربوط پاک خواهند شد. آموزش حذف تاریخچه سرچ اینستاگرام با استفاده از نرم ‌افزار جانبی 4 سخن پایانی در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام تمامی آموزش های لازم جهت حذف حافظه کش اینستاگرام آیفون را برای شما عزیزان شرح دادیم. با مطالعه مطالب فوق می ‌توانید عملکرد گوشی تلفن همراه خود را بهبود ببخشید. در صورت هرگونه پرسش و مشکل در روند حذف حافظه کش و دیگر خدمات اینستاگرام، می ‌توانید با کارشناسان وبسایت خرید فالوور اینستاگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید دیدگاه های خود را با ما به اشتراک بگذارید. امیدواریم این آموزش مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای خرید ورود به اکسپلور اینستاگرام به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید

سوالات متداول

 

آیا حذف تاریخچه سرچ اینستاگرام در اندروید متفاوت از آیفون است؟

بله. به دلیل اینکه تنظیمات این دو گوشی با یکدیگر متفاوتند، قابلیت حذف کش اینستاگرام در هر یک از آنها نیز با یکدیگر تفاوت دارد.

دلیل عدم وجود این قابلیت برای حساب اینستاگرام من چیست؟

آموزش فوق، طبق آخرین آپدیت اینستاگرام است. در نتیجه برای فعال سازی این قابلیت لازم است که اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

پاک کردن تاریخچه سرچ اینستاگرام آیفون، چه تاثیری بر عملکرد گوشی خواهد داشت؟

حذف حافظه کش اینستاگرام با آزاد سازی فضای اشغال شده گوشی شما، عملکرد آن را بهبود می‌ بخشد.

کار با برنامه imyfone umate برای حذف کش اینستاگرام آیفون چگونه است؟

در آموزش فوق، کار با این اپلیکیشن را برای حذف کش اینستاگرام آیفون توضیح داده ‌ایم.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا