روبیکا

پیدا کردن شماره طرف مقابل در روبیکا آموزش به زبان ساده

4.3/5 - (21 امتیاز)

پیدا کردن شماره طرف مقابل در روبیکا : روبیکا یک شبکه اجتماعی متنوع است که مانند یک شهر عمل می کند. زیرا که می توانید با استفاده از این اپلیکیشن بدون اینکه به سینما بروید فیلم و سریال تماشا کنید، کار های بانکی خود را همچون پرداخت قبوض و انتقال وجه انجام دهید، اخبار روزانه را به صورت آنلاین دنبال کنید، وبلاگ کردی کنید، به کسب درآمد بپردازید، از کانال های متنوع و پر مخاطب آن بازدید کنید و همچنین برای سرگرمی کودکان خود از آن استفاده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مخاطبین روبیکا و صفر تا صد آن تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. برای استفاده از سرویس پیام رسان روبیکا باید با دوستان و آشنایان خود در ارتباط باشید. برای این کار باید شماره تلفن همراه آن ها را در اختیار داشته باشید.

اما اگر شماره تلفن فرد مورد نظر خود را در گوشی همراه تان ذخیره ندارید و قصد دارید که با آن فرد ارتباط برقرار کنید ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه در روبیکا شماره تلفن طرف مقابل خود را پیدا کنید. پس مطالب این مقاله را از دست ندهید.

پیام رسان روبیکا

پیام رسان روبیکا با شباهت هایی که به اپلیکیشن واتساپ دارد زمینه را برای ارتباط کاربران با یکدیگر فراهم کرده است. در این قسمت تنها با افرادی می توانید در ارتباط باشید که از این برنامه استفاده می کنند.

همچنین در این بخش می توانید با عضویت در گروه ها و کانال های مختلف سرگرم شوید و به اطلاعات خود بیافزایید. یکی از مزیت هایی که شبکه اجتماعی روبیکا دارد این است که شما می توانید به طور همزمان چند حساب کاربری در روبیکا داشته باشید و از آن ها استفاده کنید.

برای افزودن حساب کاربری جدید می توانید به بخش تنظیمات و قسمت پروفایل روبیکا بروید و با کلیک روی سه نقطه که در بالای صفحه قرار دارد، مراحل ساخت اکانت دیگری را انجام دهید. از حساب کاربری جدید می توانید برای ایجاد کسب و کار در روبیکا استفاده کنید.

پیدا کردن شماره طرف مقابل در روبیکا از طریق دوستان

قبل از اینکه به شما بگوییم که  چگونه شماره دوست خود را در روبیکا پیدا کنید باید نکته ای به شما یادآوری کنیم. ابتدا تلفن همراه خود را همگام سازی کنید

تا در صورت نصب روبیکا نام مخاطبین شما در لیست مخاطبان این اپلیکیشن قرار بگیرد. برای همگام سازی تلفن و متعاقب از آن همگام سازی مخاطبین روبیکا خود به موارد زیر عمل کنید:

  1. به بخش نوار اعلانات تلفن همراه خود که در بالای صفحه گوشی شما قرار دارد، بروید.
  2. آیکون همگام سازی را پیدا کنید.
  3. روی آیکون همگام سازی کلیک کنید تا برای شما فعال شود.

پیدا کردن شماره تلفن در روبیکا با روشن کردن گزینه همگام سازی

با فعال کردن این گزینه هر تغییری که در تلفن و حساب خود انجام می دهید و همچنین شماره تلفن هایی که به مخاطبین خود اضافه می کنید برای شما به صورت خودکار همگام سازی می شود. سوال مهم این است که

چگونه شماره تلفن فرد مورد نظر خود را در روبیکا پیدا کنیم؟

برای پاسخ به این سوال می توانیم از روش های زیر استفاده کنیم.

استفاده از بخش سرچ و یا جستجو در روبیکا

روبیکا این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده که در این قسمت بتوانند به جستجوی افراد مورد نظر خود با استفاده از شماره تلفن، آیدی و نام آن ها بپردازند.

برای این که بتوانید از این قابلیت استفاده کنید به صفحه اصلی روبیکا رفته و آیکون ذره بین و یا جستجو را لمس کنید. نام یا آی دی فرد مورد نظر خود را سرچ کنید. اگر آن شخص از روبیکا استفاده کند اطلاعات او برای شما نمایش داده می شود.

بخش مخاطبین روبیکا

بر روی آیکون مداد که در پایین صفحه و در سمت چپ بخش پیام رسان روبیکا قرار دارد کلیک کنید. مخاطبین شما قابل نمایش است، می توانید با جستجو کردن در این قسمت مخاطب خود را پیدا کنید. اگر فرد مد نظر خود را پیدا نکردید ممکن است که یکی از دلایل زیر را داشته باشد:

  1. مخاطبین شما همگام سازی نشده باشند.
  2. عدم اتصال به اینترنت.
  3. استفاده نکردن مخاطب شما از روبیکا.

گرفتن شماره از دیگر دوستان

اگر نتوانستید شماره مخاطب مورد نظر خود را در روبیکا پیدا کنید، می توانید از دوستان مشترک خود بخواهید تا شماره آن را برای شما بفرستند.

این یک روش ساده و مطمئن برای پیدا کردن شماره تلفن طرف مقابلتان در روبیکا است.

نتیجه گیری

در مقاله پیدا کردن شماره طرف مقابل در روبیکا سعی بر آن شد تا روش هایی به شما معرفی کنیم که با بهره گرفتن از آن ها بتوانید مخاطبان مد نظر خود را پیدا کرده و با آن ها ارتباط برقرار کنید.

اما اگر شما در روبیکا صاحب کسب و کار آنلاین می باشید و قصد دارید بیزینس خود را گسترش دهید و یا می خواهید با استفاده از فالوور های بالا کار تبلیغات را انجام دهید، نیاز دارید تا ممبر های کانال و یا فالوور های پیج روبینو شما افزایش یابد و همچنین پست هایتان لایک و ویو بالایی بگیرند

و به طور کلی نرخ تعامل شما بالا باشد، یک راه میانبر می تواند رشد کسب و کار شما را سرعت ببخشد. سایت خرید فالوور واقعی اینستاگرام با ارائه محصولات روبیکا راه میانبری است که می توانید با استفاده از خدمات آن از دیگر رقبای خود یک گام جلوتر باشید و به درآمد بالا برسید.

همچنین شما عزیزان میتوانید با مراجعه به سایت خرید فالوور اینستاگرام و بهره مندی از خدمات خرید ممبر روبیکا بهترین ها را برای اکانت روبیکای خود رقم بزنید.

سوالات متداول در زمینه پیدا کردن شماره طرف مقابل در روبیکا

چرا بعضی از مخاطبین در روبیکا بالا نمی آیند؟

ممکن است که مخاطب شما اقدام به مواردی همچون: دلیت اکانت و تغییر شماره تلفن اقدام کرده باشد و یا ممکن است از روبیکا استفاده نکند. توجه داشته باشید که از وصل بودن اینترنت و همچنین قطع بودن فیلتر شکن خود اطمینان حاصل کنید.

فقط با داشتن شماره تلفن مخاطب خود می توان از سیستم پیام رسان روبیکا استفاده کرد؟

خیر. شما می توانید با در اختیار داشتن آی دی شخص مورد نظر خود با او ارتباط برقرار کنید و فیلم و عکس به اشتراک بگذارید و یا چت کنید.

برای اضافه شدن مخاطبین جدید خود به روبیکا لازم است تلفن خود را همگام سازی کنیم؟

هنگامی که شما همگام سازی تلفن همراه خود را با استفاده از روش فوق فعال کنید مخاطبین شما به صورت خودکار در قسمت مخاطبین روبیکا اضافه و همگام سازی می شوند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا