مشکلات متداول اینستاگرامی

آموزش حذف دایرکت اینستاگرام برای دو طرف با روش های طلایی

3.1/5 - (15 امتیاز)

امکان حذف پیام هم یک طرفه و هم دو طرفه، قابلیتی است که در بیشتر پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی وجود دارد و بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. برای آموزش حذف دایرکت اینستاگرام با ما تا آخر این مقاله همراه باشید . حال سوال اینجاست که آیا این قابلیت در دایرکت اینستاگرام هم وجود دارد؟ همانطور که می دانید اینستاگرام قابلیت دایرکت را از همان ابتدا به کاربران خود عرضه کرد که مورد استقبال بسیاری هم قرار گرفت. کاربران می توانند پست ها و استوری ها را با هم به اشتراک بگذارند، از گالری خود عکس و فیلم برای هم بفرستند، گروه تشکیل دهند و با هم تماس تصویری برقرار کنند. با اینکه اینستاگرام ماهیت پیام رسانی ندارد و بیشتر یک پلتفرم اشتراک عکس و فیلم است، با این حال در بخش دایرکت خدمات خوبی برای کاربران خود عرضه نموده است. موضوعی که در مورد دایرکت اینستاگرام بسیار قابل توجه است، امکان حذف پیام های دایرکت به صورت دو طرفه یا یک طرفه است. در این مقاله قصد داریم که روش هایی برای حذف یک طرفه و یا دوطرفه دایرکت اینستاگرام به شما ارائه دهیم. پس تا انتهای این مقاله با سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه ما باشید.

آموزش حذف دایرکت اینستاگرام دو طرفه در اینستاگرام

در این قسمت می خواهیم یک روش برای حذف دایرکت دو طرفه اینستاگرام برای شما ارائه دهیم. همانطور که می دانید حذف دایرکت اینستاگرام به صورت یک جا برای دو طرف امکان پذیر نیست. اما می توانید پیام های اینستاگرام را به صورت تک به تک برای خود و طرف مقابل حذف کنید. برای این کار ابتدا به دایرکت حساب کاربری مورد نظر خود رفته و پیامی که مدنظر تان است را پیدا کنید. دست خود را روی پیام نگه دارید تا منوی کوچک برایتان باز شود. از منو باز شده گزینه Unsend را انتخاب کنید. مشاهده خواهید کرد که پیام شما از صفحه دایرکت پاک خواهد شد.

برای خرید پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

 

آموزش حذف دایرکت اینستاگرام دو طرفه در اینستاگرام توجه داشته باشید شما فقط می توانید پیام های خودتان را از این روش برای هر دو طرف پاک کنید و امکان حذف پیام های شخص مقابل، برای هر دو طرف برای شما وجود ندارد.

حذف یک جای پیام های دایرکت اینستاگرام

برای حذف یک جای کل دایرکت در اینستاگرام طبق روش زیر باید عمل کنید: 1. وارد برنامه اینستاگرام شده و به بخش دایرکت ها بروید. 2. چتی که می خواهید آن را به طور کلی پاک کنید را انتخاب کرده و دستتان را روی آن نگه دارید. 3. با انجام این کار یک منوی کوچک برای شما باز می شود که از داخل آن باید گزینه delete را انتخاب کنید. 4. در این مرحله تمامی چت های شما به صورت کلی و یک طرفه حذف خواهند شد. حذف یکجای پیام های دایرکت اینستاگرام • توجه کنید با این روش پیام ها فقط برای شما حذف خواهند شد ولی برای طرف مقابل پاک نمی شوند.

چرا پیام دایرکت اینستاگرام حذف نمی شود

ممکن است وقتی که در دایرکت اینستاگرام با فردی در حال صحبت باشید، اینترنت شما برای چند دقیقه قطع شود و یا سرعت آن پایین بیاید. در این مواقع ممکن است که پیامی که ارسال کرده اید، برای طرف مقابل فرستاده نشود. وقتی که پیام برای طرف مقابل فرستاده نشود، شما نمی توانید پیام را حذف دو طرفه کنید. ابتدا باید صبر کنید که پیام تان کاملا ارسال شود و سپس آن را طبق روشی که گفته شد حذف کنید.

نحوه پاک کردن پیام در اینستاگرام

ممکن است شما اشتباهی یک پست و یا یک پیام را برای شخصی ارسال نمایید و بخواهید سریعا آن پست یا پیام را پاک کنید. اینستاگرام قابلیت حذف پیام به صورت دو طرفه را در دایرکت اینستاگرام برای شما فراهم نموده است. شما می توانید با طی مراحل زیر پیام مد نظرتان را از دایرکت خود به صورت دو طرفه (هم برای خودتان و هم برای طرف مقابل) پاک کنید: 1. وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید. 2. در بخش دایرکت ها، چت مورد نظر خود را باز کنید و پیامی که می خواهید حذف کنید را بالا بیاورید. 3. سپس دستتان را روی پیام نگه دارید تا یک منوی کوچک برای شما باز شود. 4. در این مرحله روی کلمه unsend ضربه بزنید. خواهید دید که پیام مورد نظر از صفحه چت به کلی محو خواهد شد.

برگرداندن دایرکت حذف شده اینستاگرام

ممکن است به هر دلیلی دایرکت های اینستاگرام شما پاک شده باشد و شما دیگر نتوانید به دایرکت ها و پیام های خود دسترسی داشته باشید. این موضوع برای آنلاین شاپ ها و پیج های بیزینسی بسیار نگران کننده است؛ زیرا فکر می کنند تمام مشتریان خود را از دست داده اند. اما جای نگرانی نیست. شما می توانید با بکارگیری روش ها و ابزار های خاصی، دایرکت های پاک شده تان را برگردانید. روش هایی همچون بازیابی دایرکت اینستاگرام از طریق دیتای اینستاگرام، بازیابی دایرکت اینستاگرام از طریق برنامه json genie در اندروید و بازیابی دایرکت اینستاگرام با استفاده از برنامه online json viewer در آیفون برای شما ارائه شده که می توانید از هر کدام از آنها استفاده نمایید. برگرداندن دایرکت حذف شده اینستاگرام

حذف کردن پیام دایرکت اینستاگرام از طریق نسخه وب

برای حذف کردن پیام دایرکت اینستاگرام از طریق نسخه وب، ابتدا باید به وبسایت رسمی اینستاگرام وارد شوید. در گوشه سمت راست بالای صفحه روی آیکون پیام های دایرکت ضربه بزنید تا چت ها برای شما نمایش داده شوند. از منویی که در کنار برای شما باز خواهد شد، چت و یا مکالمه مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس پیامی که قصد دارید آن را حذف کنید را پیدا کنید. حذف کردن پیام دایرکت اینستاگرام از طریق نسخه وب   حذف کردن پیام دایرکت اینستاگرام از طریق نسخه وب 2 موس را روی سه نقطه کنار پیام برده و روی آن کلیک کنید. از منوی باز شده گزینه unsend را انتخاب کنید. پس از کلیک روی آن، پیام از هر دو طرف برای شما حذف خواهد شد. نتیجه گیری اینستاگرام یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن ها در زندگی روزمره افراد مختلف جامعه می باشد که وقت زیادی را در آن به ارتباط با یکدیگر می پردازند و عکس و ویدیو به اشتراک می گذارند. در این میان ممکن است اشتباهی پیامی را برای شخصی بفرستید و بخواهید تا قبل از این که او ببیند، آن را پاک کنید. ما در این خصوص روش هایی برای حذف پیام دو طرفه در دایرکت اینستاگرام برای شما ارائه دادیم که امیدواریم برایتان کاربردی باشد و از آن ها جهت رفع مشکلات تان استفاده کنید. سایت خرید فالوور اینستاگرام مرجع رسمی خدمات شبکه های اجتماعی ازجمله اینستاگرام، توییتر، یوتیوب، تلگرام و… است که می توانید به آسانی با مراجعه به سایت از این خدمات بهرمند گردید. همچنین در صورت هرگونه سوال می توانید در قسمت نظرات با کارشناسان باتجربه ما ارتباط برقرار کنید. همچنین شما عزیزان میتوانید جهت بازیابی پیج حذف یا دیسیبل شده به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید

سوالات متداول در زمینه آموزش حذف دایرکت اینستاگرام

 

 آیا با حذف اکانت اینستاگرام پیام ها حذف خواهند شد؟

خیر. با حذف اکانت اینستاگرام به هیچ عنوان پیام هایتان حذف نخواهند شد و پیام شما در دایرکت مخاطبان تان باقی خواهند ماند.

 آیا میتوان عکس یا فیلم را در دایرکت اینستاگرام به صورت دو طرفه حذف کرد؟

بله این امکان وجود دارد و مراحل حذف آن دقیقا مشابه حذف پیام در دایرکت اینستاگرام است.

 آیا امکان حذف یکباره کل دایرکت به صورت دو طرفه وجود دارد؟

خیر. اگر کل دایرکت با فردی را یکباره پاک کنید، برای شخص مقابل پاک نخواهد شد.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

یک دیدگاه

  1. من سوالی دارم
    اگر دو طرف، بخشی از دایرکت اینستاگرامشون رو پاک کنن، دیگه امکان برگردوندن اون بخش از صحبتهای حذف شده از data download در بخش security وجود نداره؟
    من دیتا دانلود رو زدم، اما چون دو طرف پیامهای مشخصی رو پاک کرده بودن، دقیقا تا همون مقداری رو که نگه داشته بودن، دانلود کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا