اینستاگرامترفند های اینستاگرامی

خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن با ترفند ساده

4.7/5 - (42 امتیاز)

چگونه بدون این که پیام کسی را سین کنیم می توانیم پیامش را بخوانیم

اگر می‌خواهید پیام‌هایی را که دریافت می‌کنید، بدون قطع کردن بخوانید، روش‌های ذکر شده در این قسمت را به خوبی به خاطر بسپارید و از یکی از آن‌ها استفاده کنید.برای آموزش خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین زدن تا آخر این مقاله با ما باشید. در این مقاله سعی داریم نکاتی در مورد حذف پیام snipping و بهترین روش های خواندن پیام برای شما توضیح دهیم. پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به سایت خرید فالوور اینستاگرام اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید،همچنین با خرید فالوور واقعی از این سایت به پیج اینستاگرامی و کار خود قدرت ببخشید. بهترین روش‌های خواندن دایرکت بدون صحنه عبارتند از:

برای خرید شیر پست اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

۱. کانال اینستاگرام را با محدودیت ببندید

می‌توان گفت بهترین راه برای بستن صحنه اینستاگرام محدود کردن اکانت مورد نظر است. می‌توانید حساب شخصی که برای شما پیام دایرکت ارسال کرده محدود کنید و پیام او را ببینید. در این صورت، آن شخص متوجه نخواهد شد که پیام او توسط شما ارسال شده است. برای محدود کردن یک شخص و مشاهده دایرکت او، مراحل زیر را دنبال کنید: _ به صفحه شخص مورد نظر در اینستاگرام سر بزنید. _در صفحه‌ای که به شما نمایش داده می‌شود گزینه Restrict را انتخاب کنید. روی Restrict Account کلیک کنید.

کانال اینستاگرام را با محدودیت ببندید

اکنون می‌توانید پیام مستقیم شخص مورد نظر را مشاهده کنید و پیام‌های او را بخوانید، بدون اینکه علامت Seen به او نشان داده شود،البته این یکی از نتایج محدودیت اکانت افراد در اینستاگرام است.  

۲. پروفایل اینستاگرام را با استفاده از اینستاگرام غیر رسمی ببندید

روش دومی که می‌توانید برای خواندن مستقیم بدون همگام استفاده کنید، نصب اینستاگرام‌های غیر رسمی است. اینستاگرام‌های غیر رسمی در پلتفرم اینستاگرام کار می‌کنند اما ویژگی‌های بیشتری به آن اضافه می‌کنند. مانند دانلود پست، دانلود استوری، مشاهده عکس پروفایل در سایز بزرگ و بستن صحنه‌های اینستاگرام. اینستا رویال یکی از نسخه‌های غیر رسمی اینستاگرام است که دارای گزینه حالت روح است که به کاربران خود اجازه می‌دهد پیام‌های مستقیم را بدون اسکرین خواندن بخوانند.  

۳. خواندن مستقیم بدون همگام از طریق آفلاین شدن

روش دیگری که کاربران برای بستن صحنه اینستاگرام استفاده می‌کنند، آفلاین شدن پس از دریافت پیام است. در مقاله زیر این روش را به طور کامل توضیح می‌دهیم: پس از دریافت پیام از شخصی، تلفن همراه خود را از اینترنت جدا کنید.

سپس وارد اپلیکیشن اینستاگرام خود شوید. _ به دایرکت اینستاگرام خود بروید و وارد صفحه چت خود با شخص مورد نظر خود شوید. _ به صفحه پروفایل خود بروید و نماد سه خط را در سمت راست بالای صفحه لمس کنید.

خواندن مستقیم بدون همگام از طریق آفلاین شدن

سپس وارد تنظیمات اینستاگرام خود شوید. صفحه را به پایین اسکرول کنید. گزینه Log Out را انتخاب کرده و از حساب کاربری خود خارج شوید.

خواندن مستقیم بدون همگام از طریق آفلاین شدن

سپس دوباره وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. خواهید دید که با ورود و ورود مجدد به اکانت، پیام آن شخص همچنان در دایرکت اینستاگرام شما خوانده نشده است. برای استفاده از این روش باید اطلاعات حساب کاربری خود که شامل نام کاربری و رمز عبور است را به خاطر بسپارید. در غیر این صورت، ورود مجدد به حساب خود دشوار (شاید حتی غیر ممکن) خواهد بود!

۴. دیدن پیام از طریق اعلان‌ها

قبل از مطالعه این قسمت لازم است یادآور شویم که این قسمت بیشتر برای کسانی است که اعلان‌های اپلیکیشن اینستاگرام خود را خاموش کرده‌اند. وقتی پیامی از شخصی در اینستاگرام دریافت می‌کنید، اعلان آن پیام در بالای صفحه موبایل شما قابل مشاهده است و می‌توانید از این روش برای خواندن پیام‌های کوتاه استفاده کنید. اما ممکن است به هر دلیلی این امکان برای برخی از کاربران فعال نباشد.

در این صورت مراحل زیر را دنبال کنید تا اعلان‌های اینستاگرام خود را فعال کرده و در قسمت پیش نمایش نمایش دهید.(خواندن دایرکت اینستاگرام) _ به تنظیمات گوشی خود بروید. به بخش اطلاع‌رسانی مراجعه کنید. سپس گزینه App Notifications را انتخاب کنید.

دیدن پیام از طریق اعلان‌ها

اپلیکیشن اینستاگرام را پیدا کنید. نماد اعلان را فعال کنید. از این پس وقتی شخصی از مخاطبان اینستاگرام شما در دایرکت برای شما پیامی ارسال می‌کند، می‌توانید نمونه آن را در قسمت پیش نمایش گوشی خود مشاهده کنید، بدون اینکه شخص ارسال‌کننده پیام متوجه شما شود.  

حذف سین پیام از واتس اپ

آیا راهی برای خواندن پیام دریافتی واتس اپ بدون آبی شدن تیک وجود دارد؟ خوشبختانه این امکان وجود دارد و می‌توانید از سه روش مختلف برای انجام آن استفاده کنید. در بخش قصد داریم یاد بگیریم که چگونه پیام‌های دریافتی واتس اپ را بدون آبی شدن تیک بخوانیم

روش اول: گزینه Receipts را از منوی تنظیمات غیرفعال کنید

یکی از ساده‌ترین و بهترین روش‌هایی که می‌توانید برای خواندن پیام‌های دریافتی واتس اپ بدون رنگ آبی استفاده کنید، مربوط به غیرفعال کردن گزینه Receipts از منوی تنظیمات این اپلیکیشن است. این مراحل را دنبال کنید: برنامه WhatsApp را اجرا کنید. _ به منوی تنظیمات برنامه مراجعه کنید. گزینه Privacy را انتخاب کنید. اگر این گزینه را نمی‌بینید، باید Account و سپس Privacy را انتخاب کنید.

روش اول: گزینه Receipts را از منوی تنظیمات غیرفعال کنید

در این مرحله گزینه‌ای به نام Receipts را مشاهده می‌کنید که به صورت پیش فرض تیک خورده و فعال است. با غیرفعال کردن این گزینه می‌توانید پیام دریافتی واتس اپ را بدون اینکه تیک آن آبی شود بخوانید. متاسفانه روش فوق یک ضعف آشکار دارد! این ضعف به عملکرد دو طرفه ویژگی مذکور مربوط می‌شود. وقتی گزینه Receipts را غیرفعال می‌کنید، سایر کاربران پس از ارسال پیام برای شما و خوانده شدن آن، دو تیک آبی را نمی‌بینند و به این ترتیب متوجه می‌شوند که پیام آن‌ها خوانده شده است.

روش اول: گزینه Receipts را از منوی تنظیمات غیرفعال کنید 2

شما انجام داده‌اید اما از طرف دیگر، نمی‌توانید این را تشخیص دهید! به عبارت دیگر با غیرفعال کردن گزینه Receipts نمی‌توانید دو تیک آبی رنگ کنار پیام‌های ارسالی خود را که توسط سایر کاربران خوانده شده است مشاهده کنید.  

روش دوم: با استفاده از حالت هواپیما

ترفند یا روش جالب دیگری که می‌توانید برای خواندن پیام‌های دریافتی واتس اپ بدون آبی شدن تیک استفاده کنید مربوط به فعال‌سازی و استفاده از حالت هواپیما است. برای این منظور پس از دریافت پیام جدید در واتس اپ، آن را اجرا نکنید.  سپس وارد برنامه واتس اپ شده و پیام دریافتی را بخوانید. پس از خواندن پیام به طور کامل از اپلیکیشن واتس اپ خارج شوید. اکنون می‌توانید دستگاه را از حالت پرواز خارج کنید. به این ترتیب پیام مورد نظر با وجود اینکه شما آن را خوانده‌اید با دو تیک آبی نمایش داده نمی‌شود و فرستنده پیام فکر نمی‌کند که شما آن پیام را خوانده‌اید.

برای حذف تیک دوم در تلگرام چه کنیم؟

در تلگرام ایکس می‌توان با نگه داشتن انگشت خود روی مکالمه خصوصی که پیام برای شما ارسال شده است از تیک دوم جلوگیری کرد و آن را بردارید و از دست دیگر مکالمه را بالا و پایین ببرید و بخوانید. پیغام تو. و به همین ترتیب در تلگرام اصلی می‌توانید عکس مکالمه مورد نظر خود را پس از لمس آن نگه دارید و همان کار بالا را انجام دهید. در این صورت شما توانسته‌اید پیام را بدون تیک دوم بخوانید اما اگر با این روش موفق نشدید نگران نباشید از روش‌های زیر استفاده کنید.(خواندن دایرکت اینستاگرام)

نحوه خواندن دایرکت اینستاگرام بدون تیک دوم

اگر می‌خواهید بتوانید پیام طرف مقابل را بخوانید و تیک دوم را متوجه نشوید که پیام را خوانده‌اید، بهتر است از روش پاپ آپ استفاده کنید. برای این روش پیشنهادی، مطالب زیر را مطالعه کنید. البته ناگفته نماند که این امکان وجود دارد که این قابلیت در آپدیت‌های بعدی در تلگرام قابل اجرا نباشد.

برای حذف تیک دوم در تلگرام چه کنیم؟

در ابتدای کار مثل همیشه وارد قسمت تنظیمات تلگرام خود شوید و به قسمت Notification and Sounds رفته و گزینه Popup Notification را انتخاب کنید. بعد از این مرحله گزینه‌های پیش روی شما فقط Screen On یا Always Show Popup هستند، باید یک گزینه Activate them.

برای حذف تیک دوم در تلگرام چه کنیم؟ 2

در این حالت وقتی شخصی برای شما پیامی می‌فرستد، یک پنجره پاپ‌آپ روی صفحه نمایش شما ظاهر می‌شود و می‌توانید پیام را بخوانید و تا زمانی که مکالمه را باز نکنید و شخص متوجه شود که پیام خوانده شده است، دیگر تیک نمی‌زند.. پیام از طرف شما نیست و حتی اگر پاسخ ندهید، طرف مقابل فکر می‌کند که شما به دلیل نخواندن پیام پاسخ نداده‌اید. توجه داشته باشید که ممکن است این اتفاق برای شما بیفتد و کسی این بلا را سر شما بیاورد.

نتیجه گیری

در این مطلب سعی کردیم ترفند‌هایی برای خواندن پیام‌های اینستاگرام، واتس اپ و تلگرام را آموزش دهیم. همواره به شما پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به سایت خرید فالوور اینستاگرام اطلاعات خود را افزایش دهید. همچنین‌امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید واقع شود و از این پس بتوانید با آرامش کامل پیام‌های بدون صحنه را در اکثر برنامه‌ها مشاهده کنید.  

سوالات متداول در زمینه خواندن دایرکت اینستاگرام

برای حذف تیک دوم در تلگرام چه کنیم؟

ما در متن مقاله به طور کامل آموزش داده‌ایم.

سین در اینستاگرام به چه معناست؟

نمایش کلمه Seen در زیر پیام‌های دایرکت اینستاگرام به این معنی است که پیام شما توسط طرف مقابل خوانده شده است.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا