ابزار های اینستاگرامی

چگونه کیف پول ایتا را فعال کنیم؟ آموزش فعالسازی و شاژر کیف پول

5/5 - (1427 امتیاز)

چگونه ولت ایتا را فعال کنیم

با توجه به اینکه اینترنت کشور به سمت طرح صیانت سوق داده می شود، اکثر کسب و کارهای آنلاین داخلی به پلتفرم های داخلی برای ارائه خدمات خود روی آورده اند.

در این بین، پیام رسان ایتا به خوبی توانسته است که این انتظارات را برآورده کند و به محبوبیت برسد. سازندگان ایتا، قابلیت ها و امکانات متنوعی را برای کاربران خود طراحی کرده اند که شما را به استفاده از این پیام رسان علاقه مند تر می کند.

در این مطلب از سایت خرید فالوور اینستاگرام، می خواهیم نحوه فعال سازی و شارژ کیف پول ایتا را به شما آموزش دهیم. فعال سازی کیف پول ایتا برای افرادی که می خواهند از ایتا کسب درآمد داشته باشند یا کسانی که قصد دارند با استفاده از ایتا پرداختی انجان دهند، مناسب است. برای یادگیری نحوه فعال سازی کیف پول ایتا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

برای خرید ممبر ایتا روی لینک کلیک کنید.

ویژگی های پیام رسان ایتا

قبل از اینکه به نحوه فعالسازی کیف پول در ایتا بپردازیم، به برخی از ویژگی های مهم این برنامه توجه داشته باشید:

1- پشتیبانی از پلتفرم‌های مختلف:

پیام رسان ایتا علاوه بر اینکه یک نسخه اپلیکیشن گوشی‌ های آیفون و اندروید دارد، نسخه ای تحت وب نیز دارد که به وسیله آن قادر خواهید بود در دستگاه های دیگری مانند ویندوز و مک نیز به اکانت خود متصل باشید. البته افزون بر نسخه وب، می‌ توانید این پیام رسان را به ‌صورت نرم‌ افزار برای ویندوز، لینوکس و مک  نیز دریافت کنید.

2- پشتیبانی از گروه‌ ها و کانال‌ ها:

همانند بسیاری از پیام رسان های مطرح، امکان ایجاد گروه یا کانال در ایتا هم وجود دارد و می توانید تعداد زیادی از کاربران را در یک فضای اشتراکی جمع نمایید.

البته باید بدانید در ایتا گروه ها حداکثر از ۵۰۰ عضو پشتیبانی می کنند اما در مورد کانال ها اینگونه نیست و کانال ها در تعداد اعضا محدودیتی ندارند.

3- پشتیبانی از دستیار هوشمند:

اپلیکیشن ایتا یک دستیار هوشمند دارد. این دستیار به شما کمک می کند تا گروه‌ ها و کانال‌ های خود را به صورت بهینه‌ مدیریت کنید.

با استفاده از این دستیار، قادر خواهید بود مطالب خود را زمان‌ بندی کنید و همچنین به بعضی از کاربران دسترسی ‌های بیشتری برای مدیریت گروه اختصاص دهید.

4- فضای ابری:

یکی از قابلیت های مفید ایتا این است که، کاربران می توانند کل داده‌ های خود را به صورت آنلاین در فضای ابری ذخیره نمایند. از این رو حتی با حذف برنامه، اطلاعات شما با نصب مجدد قابل دسترس خواهند بود‌.

امکانات دیگر این پیام رسان شامل موارد زیر است:

ایتا رابط کاربری زیبا و ساده ای دارد که بسیار به تلگرام شبیه است.

ایتا برای حفاظت از داده های شخصی شما امنیت و سرعت عالی دارد.

شما می توانید برای اکانت خود توضیحات و عکس های  پروفایل متعدد قرار دهید.

در ایتا امکان استفاده از تایید دو مرحله ای برای محافظت از اکانت وجود دارد.

برای گوشی های آیفون نیز نسخه تحت وب ایتا جهت دانلود در دسترس است. 

فعال کردن کیف پول ایتا

در همین ابتدای امر، لازم است که به شما بگوییم جهت فعالسازی کیف پول ایتا نیازی به انجام کار خاصی نیست؛ چرا که این کیف پول به صورت پیشفرض برای تمام کاربران فعال است و شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آدرس مدنظر که در سایت ایتا موجود است، مراجعه نمایید. 

برای مراجعه به کیف پول ایتای خود، باید به آدرس pay.eitaa.com مراجعه کرده و از طریق این لینک به کیف پولتان دسترسی داشته باشید.

مراحل شارژ کیف پول ایتا

شارژ کردن کیف پول ایتا اصلا کار سختی نیست و تنها با انجام چند مرحله کوتاه می ‌توانید حساب کیف پول ایتای خود را شارژ نمایید.

1- در مرحله اول باید به آدرس pay.eitaa.com مراجعه کنید.

مراحل شارژ کیف پول ایتا

2- در مرحله دوم از قسمت بالای منو، روی گزینه حساب‌ ها کلیک کنید.

3- در مرحله سوم تنها کافیست که گزینه افزایش موجودی را انتخاب کرده و مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید. در آخر نیز شما وارد فاز پرداخت از درگاه بانکی خواهید شد.

جمع بندی

با توجه به مطالب گفته شده، به صورت کلی می توان گفت که پیام رسان ایتا یک نرم ‌افزار ایرانی قابل قبول است که می تواند یک جایگزین مناسب برای تلگرام و یا دیگر پیام رسان های خارجی باشد. امکان دسترسی به این برنامه راحت تر از دیگر اپلیکیشن‌ ها بوده و این خود یک نقطه قوت محسوب می شود و در صورت حفظ آن، در آینده شاهد حضور کاربران بیشتری در ایتا خواهیم بود.

سایت خرید فالوور اینستاگرام، یکی از منابع معتبر جهت ارائه انواع خدماتی است که به پلتفرم ها و رسانه ها مربوط می شوند. مشاوران و کارشناسان این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته آماده اند تا به مشکلات و سوالات شما در این خصوص رسیدگی نمایند. اگر هنوز هم در ارتباط با نحوه فعال سازی کیف پول ایتا ابهام و سوالی دارید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول در زمینه نحوه فعالسازی کیف پول ایتا

علت محبوبیت ایتا در میان کاربران چیست؟

یکی از دلایلی که محبوبیت ایتا را نزد کاربران دوچندان کرده، شباهت فضای آن به پیام رسان تلگرام و امکانات خوبی است که دارد.

آیا برای فعالسازی کیف پول ایتا باید کار خاصی انجام داد؟

خیر. کیف پول ایتا بطور پیش فرض برای همه کاربران فعال است.

شارژ کیف پول ایتا برای چه کسانی مفید و کاربردی است؟

این قابلیت برای افرادی که می خواهند از ایتا کسب درآمد کنند و یا از طریق این برنامه پرداختی انجام دهند، مناسب است.

آیا در پیام رسان ایتا دسترسی به تایید دو مرحله ای وجود دارد؟

بله. ایتا برای حفظ هرچه بیشتر امنیت کاربران، تایید دو مرحله ای را قرار داده است.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا