پینترست

چگونه پسورد پینترست را عوض کنیم؟ آموزش تغییر و بازیابی رمز

1/5 - (1 امتیاز)

پینترست یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که به کاربران این امکان را می دهد تا تصاویر و ویدئوهای مورد علاقه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. پینترست یک منبع ایده آل برای طراحان، هنرمندان، متخصصان بازاریابی و کسانی که به دنبال الهام و ایده های جدید هستند، می باشد.

این سرویس برای افزایش شناخت برندها و فروشگاه های آنلاین نیز بسیار مفید است، چرا که کاربران می توانند به راحتی محصولات و خدمات خود را به مشتریان ارائه دهند. در پینترست نیز مانند سایر رسانه ها برای شخصی سازی از پسورد استفاده می شود تا جلوی هک و سوء استفاده گرفته شود.

برای جلوگیری از هک شدن و ایجاد امنیت حساب کاربری خود می توانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید. در این مقاله قصد داریم تا نحوه ایجاد حساب کاربری و تغییر پسورد پینترست را بررسی کنیم. پس تا آخر مقاله باشید تا چگونگی تغییر پسورد پینترست را بیاموزید.

برای خرید فالوور پینترست روی لینک کلیک کنید.

ایجاد حساب کاربری در پینترست

قبل از آموزش تغییر پسورد در پینترست، ابتدا بهتر است نحوه ایجاد حساب کاربری در پینترست را بیاموزید. برای ایجاد حساب در پینترست ابتدا باید اپلیکیشن پینترست را نصب نمایید، ولی در مواردی ممکن است بخواهید در وبسایت، حساب کاربری باز کنید. در هر صورت برای ایجاد حساب کاربری به ترتیب زیر عمل نمایید:

1- اگر می خواهید در سایت حساب کاربری ایجاد کنید وارد سایت پینترست شوید. در صورتی که می خواهید اپلیکیشن پینترست را داشته باشید، آن را از فروشگاه مربوطه دانلود و نصب نمایید.

2- پس از ورود به صفحه اصلی سایت یا اپلیکیشن پینترست، گزینه “ثبت نام” یا “Sign up” را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.

3- پس از کلیک روی گزینه ثبت نام، یک فرم ثبت نام برای شما نمایش داده می شود. برخی از اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل ثبت نام عبارتند از:

4- آدرس ایمیل: یک آدرس ایمیل معتبر را وارد کنید.

5- رمز عبور: یک رمز عبور قوی برای حساب خود انتخاب کنید.

6- نام: نام خود را وارد کنید.

7- نام خانوادگی: نام خانوادگی خود را وارد کنید.

ایجاد حساب کاربری در پینترست

ایجاد حساب کاربری در پینترست 2

ایجاد حساب کاربری در پینترست 3

8- پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، بر روی گزینه “ثبت نام” یا “Sign up” کلیک کنید.

9- بعد از ثبت نام، شما به صفحه اصلی پینترست هدایت می شوید و می توانید با استفاده از حساب کاربری خود عکس ها، ایده ها و منابع دیگر را بررسی و به اشتراک بگذارید.

اکنون شما با موفقیت یک حساب کاربری در پینترست ایجاد کرده اید و می توانید از امکانات و قابلیت های آن در اپلیکیشن موبایل یا سایت استفاده کنید.

چه زمانی پسورد پینترست را عوض کنم؟

ممکن است پس از مدت زمانی احساس کنید پسوردی که در پینترست استفاده کرده اید، خیلی ساده بوده و به راحتی قابل حدس زدن است، در این صورت برای جلوگیری از ورود اشخاص ناشناس به حساب کاربری تان مجبور به تغییر پسورد پینترست هستید.

در برخی مواقع نیز ممکن است پینترست شما به هر دلیلی حذف شده باشد و برای ورود دوباره به پینترست نیاز به وارد کردن رمز داشته باشید، در این صورت نیز در صورت فراموشی پسورد باید رمز عبور خود را بازیابی نمایید و یا با تغییر پسورد پینترست، رمز عبور جدیدی را برای ورود به حساب کاربری خود، ایجاد کنید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه پسورد پینترست را عوض کنیم؟

نحوه تغییر پسورد پینترست

در پینترست، برای احراز هویت و دسترسی به حساب کاربری خود نیاز به رمز عبور دارید. برای تعویض پسورد پینترست یا دادن رمز عبور جدید پینترست، مراحل زیر را دنبال کنید: وارد صفحه ورود به حساب کاربری پینترست شوید.

1- اگر قبلاً حساب کاربری نداشته اید، می توانید با استفاده از اطلاعات حساب Google یا Facebook خود ثبت نام کنید. در غیر اینصورت، وارد حساب کاربری خود شوید.

2- پس از ورود به حساب کاربری، در بالای صفحه روی نام کاربری خود کلیک کنید و منوی کشویی را باز کنید.

3- در منوی کشویی، گزینه “Settings” (تنظیمات) را انتخاب کنید.

4- در صفحه تنظیمات، به بخش “Account Settings” (تنظیمات حساب) بروید.

5- در بخش حساب، گزینه “Change Password” (تغییر رمز عبور) را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.

6- شما ممکن است برای تأیید هویت خود، رمز عبور فعلی خود را وارد کنید.

7- سپس، یک صفحه جدید باز می شود که به شما اجازه می دهد یک رمز عبور جدید انتخاب کنید. رمز عبور جدید را وارد کنید و تغییرات را ذخیره کنید.

8- با انجام این مراحل، رمز عبور حساب کاربری پینترست خود را می توانید تغییر دهید. مطمئن شوید که رمز عبور قوی و مناسبی را انتخاب کرده و آن را به خاطر بسپارید.

نحوه تغییر پسورد پینترست

نحوه تغییر پسورد پینترست 2

فراموشی و بازیابی پسورد پینترست

ممکن است برای مدت زمانی از اپلیکیشن پینترست خود استفاده نکرده اید ولی دوباره می خواهید وارد همان حساب کاربری تان شوید. یا ممکن است نیاز داشته باشید که پینترست را روی دستگاهی دیگر نصب کرده و با همان اکانت قبلی از آن استفاده کنید.

در بعضی از این مواقع ممکن است پسورد را اشتباه وارد کنید و یا متوجه شوید که پسورد پینترست را فراموش کرده اید، در اینصورت برای بازیابی پسورد خود می توانید به طریق زیر عمل کنید:

1- ابتدا وارد صفحه ورود Pinterest شوید.

2- روی لینک “فراموشی پسورد” یا “رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟” کلیک کنید. این لینک معمولاً در قسمت ورود به سایت قرار دارد.

3- در این قسمت پست الکترونیکی استفاده شده در حساب Pinterest خود را وارد کنید. اگر گزینه “با استفاده از نام کاربری” موجود است، می توانید نام کاربری خود را نیز وارد کنید.

4- گزینه “ارسال لینک تنظیم مجدد رمز عبور” (یا عبارت مشابه) را بزنید.

5- اکنون باید یک ایمیل حاوی لینک تنظیم مجدد و تغییر پسورد پینترست در پست الکترونیکی تان دریافت کنید. لطفاً صندوق پستی خود را بررسی کنید و در صورت لزوم بخش اسپم یا پوشه های دیگر نامه های غیر ضروری را بررسی کنید.

6- باز کردن ایمیل و کلیک بر روی لینک تنظیم مجدد رمز عبور.

7- صفحه بازگشتی Pinterest باز خواهد شد. در آنجا می توانید پسورد جدید خود را وارد کرده و تأیید کنید.

8- حالا می توانید با استفاده از پسورد جدید خود وارد حساب Pinterest خود شوید.

فراموشی و بازیابی پسورد پینترست

فراموشی و بازیابی پسورد پینترست 2

در صورتیکه قادر به بازیابی حساب کاربری خود نبودید، می توانید از طریق سایت خرید فالوور اینستاگرام برای این کار اقدام کنید.

امنیت بالای پسورد پینترست

برای افزایش امنیت پسورد در پینترست، می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

قدرت رمز عبور: استفاده از رمز عبور قوی و پیچیده بسیار حائز اهمیت است. ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادهای خاص مانند علامت های نقطه، خط تیره و نمادهای ویژه مناسب ترند.

طول رمز عبور: سعی کنید رمز عبور حداقل ۸ کاراکتر داشته باشد. هرچه رمز عبور بلندتر باشد، امنیت آن بیشتر خواهد بود.

استفاده از رمز عبور منحصر به فرد: هرگز از رمز عبوری استفاده نکنید که قبلاً در سایر سرویس‌ها استفاده کرده اید. رمز عبور پینترست باید یکتا و منحصر به فرد باشد.

به روز رسانی دوره ای: تغییر رمز عبور پینترست خود را به طور منظم انجام دهید و رمز عبور قدیمی را با یک رمز جدید جایگزین کنید.

فعال سازی تأیید دو مرحله ای: پینترست امکان تأیید دو مرحله ای را برای حساب کاربری شما فراهم می کند. با فعال سازی این امکان، هر وقت که وارد حساب کاربری خود می شوید، علاوه بر رمز عبور، باید یک کد تأیید اضافی را وارد نمایید.

عدم اشتراک رمز عبور: رمز عبور خود را با دیگران به اشتراک نگذارید. اطلاعات ورود شما باید محرمانه باشد.

نظارت بر فعالیت ها: از طریق تنظیمات حساب کاربری خود در پینترست، به فعالیت های حساب خود نظارت داشته باشید و در صورت شک به امنیت حساب خود، مورد پیش آمده را پیگیری کنید.

با انجام این اقدامات، می توانید امنیت حساب کاربری پینترست خود را بهبود دهید و از خطرات احتمالی مربوط به نفوذ به حساب کاربری خود جلوگیری کنید.

سخن آخر

امروزه شبکه های اجتماعی نقش مهمی را در زندگی و کسب و کار افراد ایفا می کنند. پینترست نیز یکی از این شبکه های اجتماعی پرطرفدار است که روزانه کاربران زیادی را جذب می کند. پس از ساخت حساب کاربری در پینترست، ممکن است به دلایلی نیاز به تغییر پسورد پینترست باشد.

به همین دلیل ما این مقاله را برای کمک به بازیابی پسورد پینترست یا تعویض پسورد پینترست، جمع آوری کردیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا راهنمایی بیشتر در این زمینه، یا نیاز به حفظ امنیت حساب پینترست به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید و با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند. همچنین سایت خرید فالوور اینستاگرام تمامی خدمات شبکه های اجتماعی مثل خرید فالوور پینترست، لایک، فالوور، ویو و… را برای مشتریان خود به بهترین شکل ممکن ارائه میدهد.

سوالات متداول تغییر پسورد پینترست

آیا امکان خرید فالوور پینترست وجود دارد؟

بله، شما می توانید برای افزایش فالوورهای خود و معرفی بیشتر صفحه پینترست تان، فالوور خریداری نمایید. برای خرید فالوور پینترست می توانید از طریق سایت خرید فالوور اینستاگرام اقدام نمایید.

با خرید فالوور پینترست و بالا بردن فعالیت در این شبکه، می توان کسب و کار خود را گسترش داد و به درآمد رسید؟

بله، در پینترست می توانید خدمات و محصولات خود را به فالوورهای خود معرفی کنید و به فروش برسانید.

امکان ایجاد اکانت تجاری در پینترست وجود دارد؟

بله. در پینترست می توانید یک حساب کاربری تجاری ایجاد کنید و از این طریق کسب و کار خود را توسعه دهید. در اکانت تجاری پین ها به صورت دسته بندی شده هستند و شما برحسب کسب و کار خود اعم از آنلاین شاپ، آشپزی و … پین مورد نظر را انتخاب می کنید.

آیا خرید فالوور و خدماتی از این قبیل می تواند به حساب پینترست من صدمه وارد کند؟

خیر. با خرید فالوور پینترست از یک سایت یا فروشگاه معتبر می توانید خریدی امن داشته باشید و از مشکلات و آسیب رسیدن به پیج خود دور بمانید.

آیا نصب و استفاده از پینترست رایگان است؟

بله دانلود و نصب پینترست کاملا رایگان بوده، فقط در صورت نیاز به فالوور بیشتر و یا لایک‌ می توانید با پرداخت هزینه فالوور یا لایک خریداری نمایید.

دلیل عدم پذیرفته شدن، رمز عبوری که در پینترست وارد می کنم، چیست؟

پسوردی که برای پینترست انتخاب می کنید، نباید اعداد تکراری باشند، همچنین پسوردی که تعیین می کنید نباید خیلی ساده و قابل حدس زدن باشد، پسورد پینترست باید ترکیبی از اعداد و حروف انگلیسی باشد تا تایید شود.

روزانه در پینترست تا چند عدد می توان پین پست کرد؟

تعداد پست هایی که در پینترست بارگذاری می کنید، هیچ محدودیتی نداشته و تا هر تعداد که بخواهید می توانید پست بگذارید.

هزینه خرید فالوور، کامنت یا لایک چقدر است؟

هزینه خرید هر یک از خدمات بستگی به خرید شما و تعدادی که انتخاب می کنید دارید و به طور دقیق نمی توان در مورد هزینه خرید چیزی گفت.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا