اینستاگرام

چگونه فالوورهای اینستاگرام را مخفی کنیم؟ آموزش گام به گام

4.8/5 - (337 امتیاز)

چگونه فالوورهای اینستاگرام را مخفی کنیم؟ اینستاگرام از شبکه‌ های اجتماعی بسیار محبوب است که امروزه توجه کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده‌ است. یکی از موارد مهمی که دارندگان حساب اینستاگرام به آن توجه می‌ کنند، مخفی کردن فالوور های حساب خود است.

در برخی موارد کاربران تمایلی ندارند تا افراد دیگر با تعداد فالوورهای آنها مواجه شوند. در این‌ صورت می‌ توانید از روش‌ های مختلف برای مخفی کردن فالوور های خود در اینستاگرام استفاده کنید.

توجه داشته باشید یکی از مهمترین مواردی که در هنگام مخفی کردن فالوورهای اینستاگرام باید به آن توجه کنید، این است که اکانت های تجاری و یا کسب‌ و کار به‌ هیچ‌ عنوان نمی‌ توانند فالوور ها و یا فالووینگ های خود را به حالت مخفی تبدیل کنند.

اما اگر یک کاربر ساده در برنامه اینستاگرام هستید، می‌ توانید تنها با مراجعه به تنظیمات اینستاگرام آن را به شکل خصوصی تغییر دهید تا کاربران دیگر نتوانند لیست مخاطبان شما را مشاهده کنند.

در ادامه مقاله همراه ما باشید تا شما را با روش‌ های مخفی کردن فالوورهای اینستاگرام آشنا سازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عملکرد اینستاگرام می‌ توانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید و اطلاعات لازم را در این زمینه به دست آورید.

برای خرید فالوور ارزان اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید.

چگونه فالوورهای اینستاگرام را مخفی کنیم؟

در ابتدا بهتر است بدانید که اینستاگرام یک راه‌ حل اصلی برای مخفی کردن فالوورهای خود ایجاد نکرده است اما با استفاده از روش‌ های مختلف و یا در حالت کلی با استفاده از میانبر های متفاوت، می‌ توانید فالوورهای خود را از دید کاربران دیگر مخفی کنید. از روش‌ های زیر می‌ توانید نسبت‌ به مخفی کردن دنبال کننده‌ های خود استفاده کنید.

1- خصوصی‌ سازی حساب اینستاگرام

اگر دارای یک اکانت تجاری و یا بیزینسی در برنامه‌ ی اینستاگرام هستید و یا این‌ که در حالت کلی دارای یک حساب عمومی می‌ باشید، پنهان کردن فالوور ها و فعالیت‌ های آنها برای شما غیر ممکن خواهد بود. به‌ عبارت‌ دیگر تنها زمانی می‌ توانید فالوورهای خود را مخفی کنید که دارای اکانت خصوصی باشید. برای این‌ که حساب اینستاگرام خود را از حالت عمومی به حالت خصوصی تبدیل کنید، باید مراحل زیر را طی کنید:

1- ابتدا باید وارد اکانت اینستاگرام خود گردید.

2- پس‌ از این‌ که وارد اکانت اینستاگرام خود شدید، بر روی آیکونی که در پایین سمت راست برنامه قرار دارد کلیک کنید.

خصوصی‌ سازی حساب اینستاگرام

3- پس‌ از آن بر روی سه خط موازی که در سمت راست بالای پروفایل قرار دارد، ضربه زده و وارد برنامه تنظیمات یا ستینگ شوید.

4- در بخش ستینگ وارد بخش امنیت شده و سپس دکمه private accounts را روشن نمایید.

خصوصی‌ سازی حساب اینستاگرام 2

اکنون حساب اینستاگرام شما به یک حساب خصوصی تبدیل شده‌ است. در این‌ صورت، هیچ‌ کس به‌ جز فالوورهای شما توانایی ورود به لیست فالووینگ ها و یا فالوورهای شما را نخواهد داشت.

اما در حالت کلی افرادی که جزء فالوور شما هستند، می‌ توانند آن‌ها را مشاهده کنند که در این‌ صورت راهی جز حذف کردن، محدود کردن و یا مسدود کردن آنها نخواهید داشت.

2- حذف فالوورها

تا این بخش از مقاله گفته شد که برای جلوگیری از مشاهده‌ ی فالوورها، باید اکانت خود را به یک اکانت خصوصی تبدیل کنید. اما یکی از معایب آن این است که حتی فالوورهای شما نیز می‌ توانند دنبال کنندگان شما را به‌ خوبی مشاهده کنند.

متاسفانه هیچ ویژگی و یا راه قطعی برای مخفی کردن فالوورها و یا پست‌ های خود ندارید. اما اگر واقعاً می‌ خواهید فالوورها را از دید کاربران مخفی کنید، بهترین روش برای آن، حذف فالوورهای خود است.

برای حذف فالوورها باید مراحل زیر را طی نمایید.

1- ابتدا روی نمایه خود که در سمت پایین در سمت راست برنامه قرار دارد، کلیک کنید.

2- در لیست ایجاد شده اکانت فردی را که می‌ خواهید آن را حذف کنید، جستجو نمایید.

حذف فالوورها

3- سپس بر روی دکمه حذف که در مقابل نام کاربری شخص قرار دارد کلیک کنید.

با انجام تمامی مراحل و تبدیل حساب خود به حساب خصوصی، فرد نمی‌ تواند لیست فالوورها یا پست‌ های شما را در اینستاگرام مشاهده کند. توجه کنید که می‌ توانید فالوورهای خود در اینستاگرام را محدود کنید. از سوی دیگر هیچ نیازی نیست تمامی افرادی را که شما را دنبال می‌ کنند، دنبال نمایید.

3- بلاک کردن کاربران

بلاک کردن کاربران یکی دیگر از روش‌ هایی است که می‌ توانید از طریق آن فالوورهای خود را مخفی کنید. با استفاده از مراحل زیر می‌ توانید یک کاربر را بلاک کنید تا به‌ هیچ‌ عنوان نتواند پست ها و فالوور های شما را مشاهده کند. 1- بدین منظور باید وارد تب جستجو در برنامه تلفن خود گردید.

بلاک کردن کاربران

2- سپس کاربری را که می‌ خواهید از دید او فالوورها را پنهان کنید، جستجو نمایید.

3- روی علامت سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و در پنجره ظاهر شده دکمه بلاک را انتخاب نمایید.

بلاک کردن کاربران 2

4- محدود کردن حساب کاربری

یکی از روش‌ ها برای جلوگیری از مشاهده فالوورهای اینستاگرام توسط کاربران دیگر، محدود کردن آنها است. با محدود کردن کاربر، فرد نمی‌ تواند نمای شما را مشاهده نماید.

همچنین نمی‌ تواند استوری های شما را ببیند و یا اینکه از زمان آنلاین شدن شما آگاهی داشته باشد. توجه کنید که اگر فردی را در برنامه اینستاگرام محدود کنید، از این‌ که محدود شده‌ است، آگاهی پیدا نخواهد کرد. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

1- ابتدا وارد پروفایل اینستاگرام خود گردید و سپس بر روی settings کلیک کنید.

محدود کردن حساب کاربری

2- وارد بخش پرایوسی شوید.

3- سپس به بخش restricted accounts رفته و بر روی حساب‌ های محدود کلیک کنید.

4- در این بخش کاربرانی را که می‌ خواهید آنها را محدود نمایید، انتخاب کرده و بر روی کلمه محدود کردن کلیک نمایید.

محدود کردن حساب کاربری 2

5- ریمو کردن کاربران

یکی دیگر از روش‌هایی که به کمک آن می‌توان از دیده‌شدن فالوورها توسط کاربران دیگر جلوگیری کرد ریمو کردن اکانت افراد می‌باشد.

برای ریمو کردن یکی از فالوورها از مراحل زیر استفاده کنید:

اینستاگرام خودتان را باز کنید.

سپس اکانتی که می خواهید از لیست فالوورهای خودتان حذف نمایید را سرچ کنید.

حالا بعد از پیدا شدن اکانت فرد مورد نظر گزینه ریمو در جلوی این اکانت را بزنید تا حذف این فالوور از میان مخاطبان شما انجام شود.

با انجام این کار فالوور مورد نظر نه به محتوای منتشر شده توسط شما دسترسی خواهد داشت و نه به پیچ شما و اطلاعات آن

سخن پایانی

اینستاگرام از شبکه‌ های محبوبی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و کاربران بسیاری از آن در سراسر جهان استفاده می‌ کنند. یکی از مهمترین مواردی که کاربران به آن توجه دارند، پنهان کردن فالوورهای اینستاگرام است.

این برنامه روش خاصی برای پنهان کردن فالوورهای خود ایجاد نکرده است اما با استفاده از چند مرحله و یا در حالت کلی با استفاده از چند میانبر، می‌ توانید به‌ راحتی فالوور های اینستاگرام خود را از دید دیگر کاربران مخفی کنید. در این مقاله سعی کردیم شما را با نحوه مخفی کردن فالوور های اینستاگرام آشنا سازیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌ توانید وارد سایت خرید فالوور اینستاگرام شوید و اطلاعات لازم را در این زمینه به دست آورید. سایت خرید فالوور اینستاگرام ارائه دهنده خدمات اینستاگرام مثل خرید فالوور واقعی، لایک، ویو و… است

سوالات متداول در زمینه چگونه فالوورهای اینستاگرام را مخفی کنیم؟

چگونه فالوورهای اینستاگرام را مخفی کنیم؟

از طریق محدود کردن، ریمو کردن، مسدود کردن و بلاک کردن میتوان فالوور ها را مخفی کرد.

آیا در پیج های عمومی نیز میتوان فالوورهای خود را از دید دیگر کاربران مخفی کرد؟

خیر. تنها در پیج های خصوصی میتوان فالوورها را مخفی کرد.

آیا کاربر از محدود شدن خود در برنامه اینستاگرام اطلاع پیدا می‌ کند؟

خیر. کاربر به‌ هیچ‌ عنوان از این‌ که محدود شده‌ است اطلاع پیدا نخواهد کرد.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا