کلاب هاوس

نصب و ثبت نام در کلاب هاوس برای اندروید و ios آموزش تصویری

5/5 - (65 امتیاز)

نصب کلاب هاوس، شاید تا به حال با گشت و گذار در شبکه های اجتماعی، با اپلیکیشن جدیدی به نام کلاب هاوس مواجه شده باشید. کلاس هاوس پلتفرمی است که در آن افراد می توانند درباره مسائل مختلف به صورت زنده با یکدیگر صحبت کنند. در این اپلیکیشن شما فقط می توانید از ویس برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده کنید. نکته مهمی که در مورد کلاب هاوس باید به آن اشاره کرد این است که در واقع این اپلیکیشن برای برقراری ارتباط بین افراد در مکان های مختلف است. در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام ما قصد داریم تا به طور شما را با پلتفرم کلاب هاوس، ویژگی ها و نحوه استفاده و ساخت حساب در آن آشنا کنیم، پس حتماً تا آخر مقاله همراه ما باشید.

برای خرید فالوور کلاب هاوس کلیک کنید.

کلاب هاوس چیست و چه کاربردی دارد؟

کلاب هاوس در واقع یک شبکه اجتماعی صوتی است و مهم ترین کاربرد آن قابلیت صحبت کاربران در مورد موضوعات خاص می باشد. در این شبکه اجتماعی خبری از ویدیو، فیلم و نوشته نیست. کلاب هاوس از گروه های مختلفی تشکیل شده است که افراد در آن در مورد موضوعات مورد علاقه خود صحبت می کنند. این شبکه اجتماعی در حال حاضر فقط قابل اجرا بر روی گوشی های آیفون است. در کلاب هاوس هر فرد می تواند برای خود مکالمه ایجاد کند و با هر کسی که دوست دارد در مورد موضوع مورد علاقه اش صحبت کند. علاوه بر این، شما می توانید لینک اتاقی که ساخته اید را برای دوستان تان ارسال کنید تا آنها هم بتوانند وارد گفتوگوی شما شوند. نکته مهم دیگر این است که شرکت کنندگان و افرادی که برای شنیدن مکالمه وارد اتاق های مختلف می شوند بدون اجازه مدیر اتاق نمی توانند وارد بحث شوند و فقط امکان گوش دادن به صحبت ها را دارند. چگونه می توان به کلاب هاوس دسترسی پیدا کرد؟

چگونه می توان به کلاب هاوس دسترسی پیدا کرد؟

کلاب هاوس هم برای کاربران iOS و هم اندروید در دسترس است. بنابراین کاربران آیفون می توانند این برنامه را دانلود کرده و به مکالمات و نحوه شرکت در آن گوش دهند. برای دسترسی به این اپلیکیشن، به دعوتنامه ای از سوی کاربران کلاب هاوس نیاز دارید. هر کاربر جدید دارای دو دعوت نامه است که پس از استفاده از آن ها، دعوت نامه های بیشتری به او اختصاص می یابد. در صورت نداشتن دعوتنامه می توانید هنگام ثبت نام، نام کاربری خود را در این شبکه ثبت کنید. اگر یکی از دوستان شما شماره تلفن شما را در لیست مخاطبین خود دارد و در این شبکه دعوتنامه دارد، می تواند با با استفاده از شماره تلفن تان، شما را به این سرویس دعوت کند.

ویژگی های پلتفرم کلاب هاوس چیست؟

کلاب هاوس دارای تعداد بسیار زیادی از اتاق های مجازی با موضوعات مختلف می باشد. از جمله موضوعات این اتاق ها می توان به برنامه های گفتگو، تجارت، کتابخوانی، ادبیات، علم، شعرخوانی، شبکه سازی، موسیقی، دوست یابی، اجراها و بحث های سیاسی و فرهنگی اشاره کرد. به همین دلیل است که مکالمات مجازی در کلاب هاوس برگزار می شود.

ما در کلاب هاوس به چه چیزی دسترسی داریم؟

حالا که تقریباً با برنامه کلاب هاوس آشنا شدید، شاید این سوال برایتان پیش بیاید که دقیقاً در این برنامه به چه چیزهایی دسترسی دارید؟ بعد از نصب و ورود به این برنامه شما با تعداد زیادی از اتاق با موضوعات مختلف و متنوع مواجه می شوید که می توانید بنا به سلیقه خود وارد آن ها شده و به گفت‌و‌گو بپردازید یا از سخنان دیگران استفاده کنید. اما هیچ چیز در این اتاق ها ذخیره نمی شود. این برنامه فقط اطلاعات را به صورت زنده از طریق ویس منتقل می کند. کلاب هاوس برای افرادی که از آن درست استفاده کنند، منبع بسیار خوب آموزشی است و برعکس برای افرادی که از آن درست استفاده نکنند، برنامه بی کاربردی است. همه چیز به نحوه استفاده شما از برنامه و دنبال کردن کدام روم بستگی دارد. شما در این فضای مجازی کاملاً آزاد هستید و می توانید نظر خود را برای هزاران نفر بیان کنید یا فقط به سخنان هزاران نفر در سراسر جهان در مورد موضوعات مختلف گوش دهید.

کاربران ایرانی چگونه می توانند عضو کلاب هاوس شوند؟

همانطور که گفتیم در حال حاضر عضویت به صورت دعوتنامه است و فرد مراجعه کننده باید شماره شما را در لیست مخاطبین خود داشته باشد یا برای دعوت به لیست تماس خود اضافه کند. با اجازه کاربران کلاب هاوس می تواند به مخاطبین آنها دسترسی داشته باشد و هنگام ارسال دعوتنامه همه این افراد در لیست نمایش داده می شوند. سپس می توانید از طریق قسمت دعوت نامه افراد را به این شبکه دعوت کنید. همچنین خودتان هم می توانید با نصب این برنامه حساب کاربری بسازید و از کلاب هاوس استفاده کنید. ارسال دعوتنامه از کلاب هاوس چگونه است؟

ارسال دعوتنامه از کلاب هاوس چگونه است؟

ارسال دعوت نامه در کلاب هاوس بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. به طور پیش فرض، برنامه کلاب هاوس سه دعوت نامه برای دعوت سه نفر از مخاطبان تان را به شما ارائه می دهد. با مراجعه به کلاب هاوس و دعوت از افراد می توانید دعوت نامه های بیشتری دریافت کنید. کاربران آیفون و اندروید می توانند با انتخاب نماد پاکت در نوار برنامه برای ارسال دعوتنامه کلاب هاوس به لیست مخاطبان دسترسی پیدا کنند و سپس فرد مورد نظر را به کلاب هاوس دعوت کنند. کاربران نسخه اندروید می توانند پس از دریافت اعلان دعوت، از این برنامه استفاده کنند. در ادامه ما به طور کامل نحوه ایجاد حساب کاربری در کلاب هاوس بررسی خواهیم کرد. ارسال دعوتنامه از کلاب هاوس چگونه است؟  

چگونه می توان برنامه کلاب هاوس را نصب کرد؟

به محض اینکه برای اولین بار برنامه کلاب هاوس را باز می کنید، با صفحه ای رو به رو خواهید شد. در این مرحله باید روی گزینه Get your username کلیک کنید. در این بخش شما باید شماره موبایل خود را در کادر مورد نظر وارد نمایید. کد ایران را از لیست کشورها انتخاب کرده و شماره موبایل خود را بدون صفر اول وارد کنید. کد ارسال شده به گوشی خود را وارد کرده و روی Next کلیک کنید. در این مرحله نام و نام خانوادگی خود را در کادرهای مربوطه تایپ کنید. توجه داشته باشید که نام و نام خانوادگی شما در پروفایل تان نمایش داده می شود. با این کار شما مراحل ساخت پروفایل خود را تکمیل کرده اید.

چگونه در هنگام ثبت نام از دعوتنامه خود استفاده کنیم؟

در این مرحله دو گزینه وجود دارد، اول اینکه شما از قبل دعوت‌نامه دارید و شماره شما به عنوان شماره دعوت شده در این برنامه ثبت شده است که اینگونه وارد مرحله بعد خواهید شد. دوم اینکه شما دعوت‌نامه ای ندارید و باید منتظر بمانید تا توسط مخاطبین خود دعوت‌نامه برایتان ارسال شود. نکته مهم این است که به محض ثبت درخواست، پیامی برای کسانی که در لیست مخاطبان شما عضو کلاب هستند ارسال می شود و آنها می توانند برای شما دعوت نامه ارسال کنند تا شما بتوانید به ساخت اکانت خود ادامه دهید. در حالت دوم نام کاربری شما سیو می شود و پس از دریافت لینک دعوت‌نامه می توانید از طریق آن وارد کلاب هاوس شوید و نام کاربری رزرو شده برای شماره موبایل خود را داشته باشید. چگونه در هنگام ثبت نام از دعوتنامه خود استفاده کنیم؟ چگونه در هنگام ثبت نام از دعوتنامه خود استفاده کنیم؟ 2 در این مرحله می توانید یک عکس پروفایل برای خود تنظیم کنید و روی Next کلیک کنید، در صورت عدم تمایل بر روی Skip کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید. در ادامه اگر با اینکه کلاب هاوس به مخاطبین شما دسترسی داشته باشد مشکلی ندارید، روی گزینه اوکی کلیک کنید و در غیر این صورت گزینه Don’t Allow را بزنید. بعد از این مرحله، کلاب هاوس لیست اتاق های مختلف را به شما نشان خواهد داد که بر اساس علاقه خود شما باید اتاق های مورد نظر خود را انتخاب کرده و به مرحله بعد بروید. در این مرحله دو گزینه برای شما نمایش داده می شود که با توجه به نظر خود می توانید انتخاب کنید که نوتیف های برنامه برای شما نمایش داده بشود یا نشود. بعد از این مرحله ساخت اکانت شما تمام شده و می توانید از برنامه کلاب هاوس استفاده نمایید.

چگونه در کلاب هاوس اتاق بسازیم؟

در این برنامه بخشی به نام اتاق وجود دارد که می توانید اتاق های فعال را پیدا کنید و با دیگران چت کنید. در این اتاق ها مشخصات هر فرد از جمله نام، افراد فعال، تعداد حاضرین و … قابل مشاهده است. اتاق ها دارای 2 بخش خصوصی و عمومی هستند که شما می توانید وارد بخش خصوصی شده و مکالمه دوستان خود را گوش  کنید و یا وارد بخش عمومی شوید و با دیگرانی که آنلاین هستند چت کنید. چگونه در کلاب هاوس اتاق بسازیم؟ در اتاق عمومی اگر سوالی دارید، می توانید با ضربه زدن روی علامت دست، درخواست استفاده از میکروفون را بدهید. همچنین در این برنامه بخشی وجود دارد که با استفاده از آن خودتان می توانید اتاق بسازید و با فرستادن لینک آن به دوستان، آنها را به رومی که ساخته اید دعوت کنید. سخن پایانی در این مقاله ما تلاش کردیم تا به طور کامل شما را با پلتفرم کلاب هاوس، نحوه استفاده و ایجاد حساب کاربری در آن آشنا نماییم. این برنامه برای افرادی که به گوش دادن آموزش های صوتی علاقه دارند، بسیار مناسب است. همچنین برنامه کلاب هاوس پلتفرم خوبی برای برگذاری مکالمات دوستانه و حتی انجام بازی هایی مانند مافیا می باشد. امیدواریم با کمک ما بتوانید وارد برنامه کلاب هاوس شوید و این برنامه برایتان مفید بوده باشد. سایت خرید فالوور اینستاگرام با ارائه خدمات شبکه اجتماعی کلاب هاوس مثل خرید فالوور کلاب هاوس و بازدید آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

سوالات متداول در زمینه کلاب هاوس

برنامه کلاب هاوس چیست؟

برنامه کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی برای برقراری ارتباط با دیگران به صورت صوتی می باشد.

ایا می توان کلاب هاوس را روی تمامی گوشی ها نصب کرد؟

بله، امکان نصب کلاب هاوس روی گوشی آیفون و اندروید امکان پذیر است.

ویژگی های کلاب هاوس چیست؟

کلاس هاوس در واقع پلتفرمی است برای برقراری ارتباط به صورت با دیگران. در این برنامه اتاق های مختلفی وجود دارد که هر کدام موضوع خاصی دارند و شما می توانید از آنها استفاده نمایید.

اتاق های کلاس هاوس چه موضوعاتی دارند؟

برنامه های گفتگو، تجارت، کتابخوانی، ادبیات، علم، شعرخوانی، شبکه سازی، موسیقی، دوست یابی، اجراها و بحث های سیاسی و فرهنگی

با چه راهی افرادی دارای گوشی اندروید می توانند از کلاب هاوس استفاده کنند؟

امکان نصب برنامه کلاب هاوس روی گوشی های اندروید وجود ندارد اما این افراد با استفاده از لینک دعوت کلاب هاوس می تواند برای مدتی از این برنامه استفاده کنند.

دعوتنامه در کلاب هاوس چیست؟

در کلاب هاوس هر فرد حداقل می تواند به سه نفر برای نصب این برنامه دعوت‌نامه بفرستد. در واقع دعوت‌نامه یکی از روش های نصب کلاب هاوس می باشد.

چگونه بدون دعوتنامه می توان در کلاب هاوس حساب کاربری ایجاد کرد؟

اگر مدل گوشی شما آیفون باشد، بعد از نصب برنامه و وارد کردن اطلاعات پیام ورود شما به کلاب هاوس برای مخاطبین تان ارسال خواهد شد. در این مرحله شما باید صبر کنید تا یکی از مخاطبین شما که این برنامه را دارد برای شما دعوتنامه ارسال کند.

بخش عمومی و خصوصی اتاق در کلاب هاوس چیست؟

بخش عمومی شامل قسمت چت کردن شما با دیگر افراد داخل اتاق می شود و بخش خصوصی مربوط به گوش دادن به صحبت های داخل اتاق است که شما با توجه به دسترسی که مدیر اتاق به شما داده می توانید از این دو بخش استفاده نمایید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا