اینستاگرامترفند های اینستاگرامی

نحوه دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام

4.8/5 - (281 امتیاز)

 

یکی از جدیدترین قابلیت هایی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام وجود دارد، ریلز است. به کمک این قابلیت امکان رشد بیشتر پیج شما فراهم میشود و به همین دلیل پیشنهاد می دهیم که حتما از ریلز در صفحه خود برای به اشتراک گذاری محتوا استفاده کنید. ممکن است که برای شما هم اتفاق افتاده باشد که از صدای موسیقی که در ویدیو های ریلز به اشتراک گذاشته میشود خوشتان بیاید و بخواهد که آن را دانلود کنید.

خوشبختانه ابزارهایی جانبی برای اینستاگرام بوجود آمده اند که به کمک آن ها امکان دانلود آهنگ ریلز فراهم شده است. در صورتی که شما هم به دنبال راهی برای دانلود موسیقی و صدای ویدیوهای ریلز هستید، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید؛ چرا که قصد داریم در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام، در مورد استفاده از این نوع ابزارها، اطلاعات کاربردی را به شما دهیم.

ریلز در اینستاگرام چیست؟

ریلز یکی از قابلیت های جدید در اینستاگرام است که به تازگی به این اپلیکیشن اضافه شده و هدف از آن رقابت با برنامه تیک تاک عنوان شده است. این قابلیت به شما اجازه میدهد که ویدیوهایی کوتاه را همراه با افکت و موسیقی های مختلف به اشتراک بگذارید.

دلیل محبوبیت این ابزار انتشار محتوا را میتوانیم در پتانسیل بالای آن برای جذب مخاطب اشاره کنیم. البته این قابلیت هنوز به طور کامل توسعه پیدا نکرده است ولی تا همین الان هم عملکرد بسیار مناسبی را داشته است. در برخی از این ویدیو ها، از موسیقی های بسیار جذابی استفاده می شود که شاید از آن خوشتان بیاید و بخواهد که دانلودش کنید. برای این منظور ابزارهای مختلفی وجود دارد که به تازگی توسعه پیدا کرده اند و می توانید از آن ها استفاده کنید.

معمولا وقتی قابلیت جدیدی به شبکه اجتماعی اینستاگرام اضافه میشود، به مرور زمان ابزارهایی به عنوان مکمل و برای استفاده از آنها ایجاد میشود. برای مثال در حال حاضر ابزارهای مختلفی وجود دارند که با کمک آن ها می توانید پست، استوری و حتی عکس پروفایل دیگر پیج ها را دانلود کنید. این موضوع در مورد ریلز هم صدق میکند و شما میتوانید با ابزارهای جانبی موجود، از این قابلیت اینستاگرام نهایت بهره را ببرید.

برای خرید لایک اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

آموزش دانلود ویدیو ریلز از اینستاگرام

بعضی وقت ها ممکن است که از ویدیو ریلز یک پیج خوشتان بیاید و بخواهد که آن را دانلود کنید، اما راهی برای این کار پیدا نکنید. به همین دلیل قصد داریم که در پاسخ به سوالاتی که از ما در سایت خرید فالوور اینستاگرام پرسیده میشود، یک بار برای همیشه راه حل هایی را برای دانلود ویدیو های ریلز از اینستاگرام به شما آموزش دهیم. برای این کار باید وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شده و پست مورد نظر خود را باز کنید.

در قدم بعدی باید در قسمت پایین بر روی  گزینه ی سه نقطه ای که وجود دارد کلیک کنید و گزینه کپی لینک را انتخاب کنید. به این ترتیب لینک ویدیوی مورد نظرتان کپی خواهد شد. حالا می توانید با استفاده از برنامه های مختلفی که وجود دارد، برای دانلود این ویدیو استفاده کنید.

آموزش دانلود ویدیو ریلز از اینستاگرام

برای اینکار ما سایت Igram.IO را پیشنهاد میدهیم؛ چرا که رابط کاربری بسیار ساده ای را دارد و به راحتی می توانید از آن کمک بگیرید.  برای اینکار کافی است که وارد این سایت شوید و لینکی را که کپی کرده بودیم، در بخش جستجو این سایت پیست کنید. در قدم بعد با زدن گزینه دانلود، ویدیو مورد نظر به سادگی برای شما دانلود می شود.

آموزش دانلود ویدیو ریلز از اینستاگرام 2

حالا می توانید با مراجعه به بخش دانلود های گوشی و یا گالری خود، این ویدیو را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که استفاده از این سایت کاملا رایگان است و بدون محدودیت میتوانید از آن استفاده کنید.

چطور آهنگ ریلز را در اینستاگرام دانلود کنیم؟

روش های مختلفی برای دانلود آهنگ های ریلز وجود دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم که تعدادی از این روش ها را به شما معرفی کنیم.

ذخیره آهنگ ریلز با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام

در داخل برنامه اینستاگرام قابلیت برای دانلود این موزیک های وجود دارد که برای استفاده از این روش کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.
  2. ویدیو مورد نظر خود را که قصد دانلود هنگ را دارید، باز کنید.
  3. در پایین صفحه اسم آهنگ به کار رفته رد ویدیو به شما نمایش داده میشود.
  4. بر روی اسم آهنگ کلیک کنید.
  5. در صفحه جدیدی که برایتان باز میشود، بر روی گزینه ذخیره صدا یا save audio کلیک کنید.

چطور آهنگ ریلز را در اینستاگرام دانلود کنیم؟

به همین سادگی می توانید آهنگ مد نظر خود را دانلود کنید. حالا اگر بخواهید از این آهنگ در ویدیو های ریلز خود استفاده کنید، کافی است که در منوی پایین بر روی پروفایل خود بزنید. سپس باید سه خطی که بالای صفحه وجود دارد را بزنید. در قدم بعدی باید با استفاده از گزینه Save به بخش Audio بروید. حالا می توانید آهنگ هایی که تا به الان دانلود و ذخیره کرده این را مشاهده کرده و از آن ها در پست های خود استفاده کنید.

چطور آهنگ ریلز را در اینستاگرام دانلود کنیم؟ 2   چطور آهنگ ریلز را در اینستاگرام دانلود کنیم؟ 3

استفاده از ابزارهای جانبی برای دانلود آهنگ ریلز

در صورتی که قصد داشته باشید فایل صوتی آهنگ مربوط به یک ویدیو را در اینستاگرام دانلود کنید، این روش برای شما مناسب است. در این روش با کمک یکی از ابزارهایی که در این زمینه فعالیت دارند، می توانید این کار را انجام دهید. برای این کار کافی است که مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  1. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. به ویدیو ریلز مورد نظر خود مراجعه کنید.
  3. بر روی گزینه سه نقطه ای که در این بخش وجود دارد، کلیک کنید.
  4. در منویی که باز میشود، گزینه کپی لینک را انتخاب کنید.
  5. وارد مرورگر گوشی خود شوید و سایت instavideosave.net را جستوجو کنید.
  6. حالا باید لینک ویدیو ریلز مورد نظر را در بخشی که مشخص شده است، کپی کنید.
  7. حالا باید روی گزینه دانلود کلیک کرده و کمی منتظر بمانید تا لینکی برای دانلود آن ساخته شود.
  8. گزینه Download audio را انتخاب کنید تا فایل آهنگ مورد نظر دانلود شود.
  9. در نهایت آهنگ ریلز ویدیو مورد نظر شما دانلود می شود و می توانید در بین فایل های شخصی خود پیدا کنید.

چطور آهنگ ریلز را در اینستاگرام دانلود کنیم؟ 4

البته سایت های دیگری هم برای این منظور وجود دارد که یکی از آن ها downloadvideosfrom.com است. مراحل دانلود در این سایت هم شباهت بسیاری به مورد قبلی دارد و به همین دلیل لازم نمی دانیم که مراحل این کار را مجددا برایتان تکرار کنیم. البته با یک بار استفاده از هر کدام از این سایت ها، قلق کار دستتان می آید.

چطور آهنگ ریلز را در اینستاگرام دانلود کنیم؟ 5

چرا آهنگ های ریلز پخش نمی شوند؟

یکی دیگر از سوال های متداولی که در مورد ویدیو های ریلز از ما پرسیده میشود، دلیل پخش نشدن آهنگ ویدیو های ریلز است. در ادامه این مطلب از سایت خرید فالوور اینستاگرام قصد داریم که در این مورد اطلاعاتی را به شما دهیم. به طور کلی این مشکل به دلیل ای پی ایرانی شما و یا آپدیت نبودن برنامه اینستاگرام شما رخ میدهد.

به همین دلیل پیشنهاد میکنیم که در مواجهه با این مشکل در ابتدا مطمئن شوید که از آخرین نسخه این اپلیکیشن استفاده میکنید. در قدم بعدی هم از VPN برای مشاهده مجدد این نوع پست ها استفاده کنید. جمع بندی به طور کلی هر قابلیت جدیدی که به اینستاگرام افزوده میشود، برای رشد پیج شما بسیار موثر خواهد بود. 

به همین دلیل پیشنهاد ما این است که حتما از آخرین تغییرات و قابلیت های این اپلیکیشن در به اشتراک گذاری محتوای خود استفاده کنید. ویدیو های ریلز یکی از جدیدترین ویژگی های هر پیج اینستاگرامی است که بازدهی بسیار بالایی را در مقایسه با سایر قابلیت های این شبکه اجتماعی دارد. در این مقاله سعی کردیم که راهکارهایی عملی برای دانلود ویدیو های ریلز از اینستاگرام به شما ارائه دهیم.

همچنین در این مطلب راهی برای ذخیره آهنگ ویدیوهای ریلز هم به شما ارائه کردیم که با کمک آن میتوانید از موزیک هایی جذاب در پست ها و ویدیوهای ریلز خود استفاده کنید. جهت خرید لایک اینستاگرام میتوانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه بفرمایید.

سوالات متداول درباره نحوه دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام

آیا در استوری می توانیم از آهنگ ریلز استفاده کنیم؟

بله. زمانی که شما آهنگ ریلز را دانلود کردید می توانید از آن در استوری خود استفاده کنید و یا حتی محتوای جذاب و متفاوتی بسازید.

چگونه موزیک را از ویدئو ریلز جدا کنیم؟

با استفاده از روش هایی که در این مقاله به شما ارائه شد و همچنین با بهره‌ ‌گیری از سایت و نرم افزار هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، می توانید موزیک ریلز را جدا کنید.

آیا استفاده از آهنگ های ریلز حق نسخه برداری دارند؟

بله. اما شما می توانید از برش های کوتاهی از آهنگ استخراج شده، در محتوای خود استفاده کنید تا الگوریتم اینستاگرام شما را به عنوان متخلف کپی رایت شناسایی نکند.

چرا برخی از موزیک های ریلز پخش نمی شوند؟

با توجه به فیلتر بودن اینستاگرام در ایران امکان دارد تا آهنگ ریلز پشتیبانی نشده و پخش نشود. برای رفع مشکل خود، اینستاگرام را به آخرین نسخه ارتقا دهید و از یک فیلتر شکن قوی استفاده کنید.

پست ریلز با ویدئو چه تفاوتی دارد؟

ویدیوی معمولی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود زمان بالایی دارد ولی ریلز محتوای با کیفیتی است که در زمان یک دقیقه یا کمتر در اینستاگرام منتشر می شود.

آیا فقط گوشی های اندروید میتوانند از این توانایی بهره مند شوند؟

خیر این قابلیت برای اندروید ، ios و کامپیوتر نیز قابل استفاده میباشد.

آیا با یادگیری این روش آهنگ تمامی ریلز ها را میتوان دانلود کرد؟

1-بله شما میتوانید با مطالعه این مقاله و یادگیری روش دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام هر آهنگ دلخواهی را دانلود کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا