ساندکلود

نصب و ساخت اکانت رایگان ساندکلود آموزش به صورت گام به گام

5/5 - (1582 امتیاز)

نصب و ساخت اکانت رایگان ساندکلاد آموزش به صورت گام به گام

ساندکلود یک پلتفرم موسیقی محبوب در بین مردم است. این پلتفرم از سال 2007 راه اندازی شده و میلیون ها آهنگ را در اختیار افراد مختلف قرار داده است. جهت آموزش ثبت نام در ساندکلاد تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. مردم از طریق این پلتفرم به جدیدترین آهنگ های خوانندگان مورد علاقه خود گوش می دهند.

در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام ما قصد داریم تا به طور کامل شما را با پلتفرم ساندکلود، مزایا و نحوه ثبت نام در ساندکلاد و استفاده از آن آشنا نماییم، پس حتماً تا آخر مقاله ما را دنبال کنید. دلیل محبوبیت برنامه ساندکلاد امکان اشتراک گذاری موسیقی و برقراری ارتباط مستقیم با هنرمندان و پیدا کردن راحت آهنگ های جدید است.

قطعا دسترسی آسانتر به موسیقی مورد علاقه هر فرد لذت این کار را چند برابر می کند. در ساندکلود شما می توانید بدون نیاز به اینترنت به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید.

برای خرید پخش ساندکلاد کلیک کنید.

سرویس پخش موسیقی ساندکلود چیست؟

در سال 2007، کشور سوئد برنامه ساندکلود را به عنوان سیستمی برای پخش آنلاین فایل های صوتی به بازار معرفی کرد. در ابتدا گروهی از نوازندگان نسبتاً ضعیف این پلتفرم را برای معرفی آثار خود انتخاب کردند اما بعد از گذشت مدت کوتاهی افراد حرفه‌ای‌ تر به سراغ پخش موزیک های خود در پلتفرم ساندکلود رفتند و روز به روز آثار ارزشمند تری فضای این برنامه را پر کردند.

پلتفرم ساندکلود هم در قالب اپلیکیشن اندروید و هم IOS قابل استفاده است و نسخه تحت وب آن نیز موجود می باشد. در ساندکلود شما فقط باید یک حساب کاربری رایگان برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود ایجاد کنید و یک لیست پخش دائمی برای خود بسازید. در ساندکلود شما می توانید هر موزیک جدید و قدیمی که به دنبال آن هستید را پیدا کنید. موسیقی پیشنهادی در برنامه ساندکلود توسط هوش مصنوعی برنامه بر اساس علاقه‌مندی‌ها، جستجوها و لیست های پخش شما انتخاب می‌شود.

اگرچه پیشنهادات همیشه هوشمندانه و جذاب نیستند، اما اغلب آثار خوبی از سبک مورد علاقه تان به شما پیشنهاد می شود. پس از گذشت حدود 15 سال از ساخت و ارائه برنامه ساندکلاد تعداد آثار موسیقی این پلتفرم از مرز 200 میلیون گذشت و در این مدت ساندکلود علاوه بر کاربران علاقه مند، خدمات ارزنده ای برای سازندگان موسیقی و پادکست ارائه کرده است. سرویس پخش موسیقی ساندکلود مملو از آثار جدید و کاورهای کمتر شنیده شده است. با این حال، به دلیل رایگان بودن این برنامه، گاهی اوقات ممکن است سازندگان موسیقی آثار خود را در این برنامه پخش نکنند.

بر این اساس، بسیاری برنامه اسپاتیفای را نسبت به سایر پلتفرم های پخش آنلاین تخصصی تر می دانند اما ساندکلود نسبت به این برنامه مزیت هایی زیادی دارد که سرویس رایگان برای افراد از جمله مهمترین این مزایا است.

ساندکلود چه ویژگی هایی دارد؟

به غیر از اینکه با استفاده از ساندکلاد می توانید به میلیون ها آهنگ و موسیقی مختلف دسترسی داشته باشید، این برنامه ویژگی های دیگری نیز دارد که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره شده است:

  • شما در ساندکلاد می توانید لیستی از موسیقی و سبک های موسیقی مورد علاقه خود تهیه کنید.
  • شما می توانید آهنگ های مورد نظر خود را دانلود کرده و به صورت آفلاین گوش دهید.
  • شما می توانید بدون هیچ محدودیتی به بیش از 180 میلیون موسیقی دسترسی داشته باشید.
  • هنگام گوش دادن به موسیقی، تبلیغات آزاردهنده ای دریافت نخواهید کرد.

آیا ساندکلاد رایگان است؟

برنامه ساندکلاد هم دارای امکانات رایگان و هم دارای امکانات پولی است. از جمله امکانات رایگان این برنامه گوش دادن به صورت آنلاین به موسیقی است که برای این کار شما حتی ثبت نام در ساندکلاد هم احتیاجی ندارید. البته اگر قصد دارید یک موزیک آپلود کنید یا نظر خود را زیر یک آهنگ بنویسید، باید قبل از آن در سایت ساندکلاد ثبت نام کنید. کاربران عادی رایگان پس از ثبت نام می توانند حداکثر تا 3 ساعت فایل صوتی آپلود کنند و حجم فایل های آپلود شده آنها نباید از 4 گیگابایت بیشتر باشد. همچنین آهنگی که توسط کاربر رایگان آپلود شده است حداکثر تا 100 بار قابل دانلود است.

چگونه می توانیم در برنامه ساندکلاد یک اکانت بسازیم؟

ساخت اکانت در پلتفرم ساندکلاد بسته به اینکه شما دقیقا می خواهید از آن چه استفاده بکنید، روش های مختلفی دارد که در ادامه آموزش کامل این روش ها بیان شده است:

·  ورود به پلتفرم ساندکلاد به عنوان شنونده

ابتدا وارد سایت Soundcloud به آدرس شوید و با کلیک بر روی گزینه create account شروع به ساخت حساب کاربری خود برای استفاده از خدمات و امکانات سایت ساندکلاد کنید. چگونه می توانیم در برنامه ساندکلاد یک اکانت بسازیم؟ در این مرحله می توانید بر اساس 2 روش یکی از طریق اکانت فیسبوک و دیگری از طریق جیمیل یک حساب کاربری ایجاد کنید و بعد از انتخاب یکی از این دو مورد وارد مرحله بعد شوید. در این مرحله باید سن و جنسیت خود را مشخص کرده و روی گزینه ادامه کلیک کنید. بعد از این کار اکانت شما ساخته شده است. چگونه می توانیم در برنامه ساندکلاد یک اکانت بسازیم؟ 2 پس از ورود به سایت همانطور که مشاهده می کنید، دانلود از ساندکلاد دارای محدودیت هایی است که برخی از موزیک ها قابل دانلود هستند و اکثر آنها گزینه دانلود برای ذخیره موزیک را ندارند و این قابلیت توسط خود هنرمندان تعریف شده است.

·  ورود به پلتفرم ساندکلاد به عنوان یک هنرمند

استفاده از ساندکلاد برای سازندگان موسیقی کمی سخت است. برای آپلود یک آهنگ در ساندکلاد باید روی گزینه آپلود کلیک کنید. در این بخش می توانید فایل ها را در کادر آپلود بکشید و رها کنید یا فایل هایی را برای آپلود از رایانه خود انتخاب کنید. ورود به پلتفرم ساندکلاد به عنوان یک هنرمند با کلیک کردن روی “عمومی” یا “خصوصی” حریم خصوصی را برای آهنگ صوتی خود تنظیم کنید. همچنین می توانید دانلود ها را برای آهنگ خود فعال کنید و اطلاعات آهنگ را اضافه یا تغییر دهید. ورود به پلتفرم ساندکلاد به عنوان یک هنرمند 2 ساندکلاد بر اهمیت کپی رایت تاکید می کند و یادآوری می کند که آهنگ های آپلود شده باید با شرایط استفاده مطابقت داشته باشند و حقوق دیگران را نقض نکنند. به عبارت دیگر، شما نمی توانید آهنگی را که مال شما نیست آپلود کنید. ورود به پلتفرم ساندکلاد به عنوان یک هنرمند 3 پلتفرم ساندکلاد ابزارها و امکانات متنوعی را در اختیار هنرمندان و سازندگان موسیقی قرار می دهد تا افراد به آنها بتوانند بهترین استفاده از این پلتفرم را داشته باشند. همچنین این پلتفرم نکاتی درباره بهینه سازی آهنگ ها برای پیدا شدن آسان و نحوه اشتراک گذاری آنها نیز به سازندگان بیان می کند.

چگونه یک حساب اشتراکی در ساندکلاد ایجاد کنیم؟

اگر پی پال دارید و دوست دارید در ساندکلاد حساب پولی داشته باشید، کافیست در ساندکلاد ثبت نام  و وارد حساب کاربری رایگان خود شوید، بر روی گزینه ارتقای حساب کلیک کنید و به راحتی هزینه اشتراک را پرداخت کرده و اکانت خود را ارتقا دهید. با این کار تبلیغات بین آهنگ ها را حذف کرده و دسترسی خود را به آهنگ ها و خدمات ساندکلاد افزایش می دهید و از طرح درآمدزایی آن نیز استفاده خواهید کرد. چگونه یک حساب اشتراکی در ساندکلاد ایجاد کنیم؟ اگر حساب پی پال ندارید، می توانید از شرکت های ارائه دهنده این خدمات کمک بگیرید. برای این کار باید بعد از پیدا کردن شرکت معتبر اطلاعاتی درباره نوع حساب خود، نوع اشتراک و نحوه فعال سازی آن را به مجموعه بدهید. چگونه یک حساب اشتراکی در ساندکلاد ایجاد کنیم؟ 2 چگونه یک حساب اشتراکی در ساندکلاد ایجاد کنیم؟ 3 در مرحله بعد باید حساب کاربری و رمز عبور ساندکلاد خود را برای آنها ارسال کنید پس حتماً در انتخاب شرکت ارائه دهنده این خدمات دقت کنید. برای کاهش خطر، رمز عبور شما در ساندکلاد باید با ایمیل و سایت های مهم پولی شما متفاوت باشد. پس از ثبت نام، اکانت شما در عرض 24 ساعت فعال می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

مزایای استفاده از حساب اشتراکی در ساندکلاد

  • به اشتراک گذاشتن موزیک های معروف
  • کسب درآمد از آهنگ های ساندکلاد
  • دسترسی به حرفه ای ترین آثار موسیقی در ساندکلاد
  • امکان ذخیره موسیقی برای پخش آفلاین
  • فضای ذخیره سازی و دانلود آهنگ های HD
  • همه موسیقی ها را بدون محدودیت پلی کنید
  • دسترسی به موسیقی با کیفیت

بخش Discover در ساندکلاد چیست؟

بخش Discover در پلتفرم ساندکلاد به شما کمک می کند آهنگ های جدید را پیدا کنید و از آن لذت ببرید. با کلیک بر روی دکمه “بیشتر” و سپس “افزودن به لیست پخش” یک لیست پخش ایجاد کنید. بخش Discover در ساندکلاد چیست؟ روی دکمه “دنبال کردن” در زیر نام هنرمند کلیک کنید تا آهنگ‌ها، فهرست‌های پخش و بازپست‌های او را ببینید. این‌ها در برگه Discover شما در کنار آهنگ‌هایی که آپلود و ارسال می‌کنید ظاهر می‌شوند. آهنگ ها و لیست های پخش مورد علاقه شما در تب “کتابخانه” هستند. بخش Discover در ساندکلاد چیست؟ 2 بخش Discover در ساندکلاد چیست؟ 3

آیا ساندکلاد فیلتر است؟

فیلتر برای پلتفرم ساندکلاد تا الان یک بار اعمال و بعد حذف شده است. این فیلتر برای اولین بار در سال 2016 اعمال شد و بعد لغو شد. سپس، در اکتبر 2019، ساندکلاد دوباره فیلتر شد که این فیلتر تا الان ادامه دارد و کاربران ایرانی برای دسترسی به آن نیاز به فیلتر شکن دارند. سخن پایانی در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام ما تلاش کردیم تا به طور کامل شما را با پلتفرم ساندکلاد، ویژگی ها و نحوه استفاده و ثبت نام در ساندکلاد یا ساخت اکانت در آن آشنا کنیم.

ساندکلاد در واقع یک شبکه اجتماعی برای دوستداران موسیقی است. در پلتفرم ساندکلاد شما می توانید اکانت های دیگران را فالو کرده و آهنگ های آن را لایک کنید و یا برایشان کامنت بگذارید. در واقع پلتفرم ساندکلاد یک برنامه مناسب برای دوستداران موسیقی است. امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد. سایت خرید فالوور اینستاگرام ارائه دهنده خدمات ساندکلاد مثل خرید پخش پلی ساندکلود، کامنت و … میباشد

سوالات متداول در زمینه ثبت نام در ساندکلاد

پلتفرم ساندکلاد چیست؟

برنامه ساندکلاد یک پلتفرم پخش کننده موسیقی می باشد که از سال 2007 شروع به کار کرده است.

ساندکلاد را در چه سیستم هایی می توان نصب کرد؟

برنامه ساندکلاد قابل نصب روی تمامی دستگاه های اندروید و IOS را دارد و همچنین نسخه وب آن نیز در دسترس است.

آیا ساندکلاد رایگان است؟

ساختن اکانت در ساندکلاد کاملاً رایگان است اما این برنامه امکاناتی دارد که فقط برای حساب های اشتراکی قابل استفاده هستند.

آیا می توان از ساندکلاد به صورت آفلاین استفاده کرد؟

بله، در واقع شما می توانید آهنگ های مورد نظر خود را درون برنامه یک بار دانلود کنید و سپس در هر مکانی آنها را به صورت آفلاین گوش دهید.

آیا می توان در ساندکلاد موزیک آپلود کرد؟

بله، علاوه بر گوش دادن موزیک شما می توانید در پلتفرم ساندکلاد آهنگ های خود را آپلود کنید. البته برای آپلود کردن موزیک شرایط مختلفی وجود دارد که تمامی آنها هنگام انتشار باید رعایت شود.

آیا در ساندکلاد کپی رایت مهم است؟

مانند دیگر شبکه های اجتماعی در ساندکلاد هم کپی رایت اهمیت زیادی دارد و اگر قصد آپلود موزیک در این پلتفرم را دارید باید به قانون کپی رایت توجه زیادی داشته باشید.

چگونه می توان اکانت اشتراکی ساندکلاد را خریداری کرد؟

خریداری اکانت اشتراکی ساندکلاد کار سختی نیست و اگر حساب پی پال داشته باشید، به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. همچنین مجموعه های مختلفی وجود دارد که این کار را انجام می دهند و اگر حساب پی پال ندارید، می توانید از آنها کمک بگیرید.

آیا ساندکلاد در ایران فیلتر است؟

بله در حال حاضر پلتفرم ساندکلاد در ایران فیلتر است و کاربران ایرانی برای استفاده از آن باید فیلتر شکن خود را روشن کنند.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا