ابزار های اینستاگرامیاینستاگرام

چگونه در پینترست پست بگذاریم؟ آموزش گذاشتن عکس و فیلم در پینترست

5/5 - (17 امتیاز)

چگونه در پینترست پست بگذاریم؟ پینترست یکی از الهام بخش ترین شبکه های اجتماعی برای پیدا کردن سوژه های کار برای هنرمندان، اینفلوئنسر ها، معماران داخلی، فشن دیزاینرها و… می باشد.این روزها افراد در هر کار و حرفه ای دوست دارند حتما یک پیج در شبکه های مجازی داشته باشند و به همین علت در تلاش برای یادگیری شیوه کار با این شبکه های اجتماعی هستند. نحوه کار در پینترست، این منبع الهام بخش با ایجاد برد هایی در آن آغاز می شود که می توان تصاویر زیبا از هر موضوعی را روی آن پین کرد؛ اگر به تازگی به دنیای پینترست وارد شده اید ممکن است درباره کلماتی که گفته می شود مثل برد و پین کردن اطلاعاتی نداشته باشید از شما دعوت می کنیم در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام با ما باشید تا با این کلمات بیشتر آشنا شوید و اولین پست های خود را در پیج تان قرار دهید.

برد در پینترست چیست؟

برد در پینترست قسمتی است که شما پست های خود را در آن پین می کنید یا قرار می دهید؛ همچنین در برد پین های شما قرار داده شده و سیو و طبقه بندی نیز می شوند. شما خودتان تنها کسی هستید که می تواند این برد ها را تماشا کند تا زمانی که از افراد برای دیدن از این برد ها دعوت کنید و البته باز همچنان می توانید این برد ها را از هرکسی که خواستید هاید کنید. برای مدیریت بهتر پیج خود می توانید از برد های متنوعی در آن استفاده کنید. برای اینکه بتوانید کارکرد برد و پین را بهتر درک کنید می توانید یک تابلو اعلانات را در نظر بگیرید که افراد می آیند و هر کدام یک تصویر را در آن پین می کنند تابلو را همان بردها و تصاویر را پین هایی در نظر بگیرید که در این شبکه اجتماعی استفاده می کنید.

برای خریدفالوور پینترست روی لینک کلیک کنید.

 

پین در پینترست چیست؟

در واقع پین همان چیزهایی هستند که شما آنها را در برد های مختلف قرار می دهید. پین ها می توانند تصاویر، ویدیو ها و یا همان محصولات شما باشند که آنها را در برد مربوطه اش قرار می دهید.

چگونه در پینترست پست بگذاریم؟

برای اینکه یک برد را در پینترست به وجود بیاورید تا بتوانید در آن تصاویر خودتان را پین کنید باید از مراحل زیر تبعیت کنید: 1- ابتدا وارد اکانت پینترست خود شوید و روی تصویر پروفایل خودتان ضربه بزنید تا پروفایل تان باز شود. 2- حالا علامت + را بزنید که در سمت راست نوار سرچ بار است. 3- هر بردی که می خواهید را انتخاب کنید.

چگونه در پینترست پست بگذاریم

4- برای این برد یک اسم انتخاب کنید و دسته ای که می خواهید برد در آن قرار بگیرد را نیز انتخاب کنید و بگویید که می خواهید این برد در حالت سکرت و خصوصی باشد و یا پابلیک و عمومی برای همه قرار گیرد؟ 5- حالا در قدم بعدی قسمت راست و بالای صفحه کلمه Next را انتخاب کنید و حالا تمام تصاویری که می خواهید در این برد قرار بگیرد را نیز انتخاب کنید و بعد کلمه done را انتخاب کنید تا کار انجام شود. 6- حالا شما یک برد با تصاویر مربوط به موضوع آن را در پیج تان پست کرده اید.

چگونه در پینترست پست بگذاریم 2

چگونه در پینترست پست بگذاریم؟ نحوه پست گذاری در پینترست

روند پست گذاری در پینترست به این شکل است که پست های شما در پینترست از برد ها و پین هایی تشکیل خواهد شد که تصویر ها و ویدیو های خود را به وسیله آنها در پیج تان پست می کنید. پست گذاشتن در پینترست در واقع همان ایجاد یک برد در پینترست و سپس اضافه کردن این پین ها به برد ها می باشد. برای اضافه کردن یک تصویر و پین کردن آن به برد باید از مراحل زیر بروید: 1- وارد اکانت پینترست خود شوید و علامت + را در آن پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.

چگونه در پینترست پست بگذاریم؟ نحوه پست گذاری در پینترست

2- حالا یک پین درست کنید و تصاویر مورد نظر را به عنوان پین به برد ارسال کنید.

چگونه در پینترست پست بگذاریم؟ نحوه پست گذاری در پینترست 2

3- یادتان باشد قبل از ارسال به پیج باید یک توضیح یا عنوان برای پین انتخاب کنید. این مقاله نوشته شده در سایت خرید فالوور اینستاگرام درباره نحوه پست کردن در پینترست بود، امیدواریم توجه شما را جلب کرده باشد. برای افزایش میزان لایک و ریپینز پینترست میتوانید با خرید لایک پینترست برای پست های خود میزان ایک بالا دریافت کنید.

سوالات متداول در زمینه چگونه در پینترست پست بگذاریم؟

برد و پین در پینترست چه فرق هایی باهم دارند؟

برد در واقع جایگاه دسته بندی است برای پین ها و یا همان تصاویر، ویدیو ها و…. که می خواهید در پیج پینترست خود بگذارید.

آیا قرار دادن پین ها در پینترست رایگان است؟

بله این شبکه اجتماعی یک شبکه کاملا رایگان است و شما تمام محتوای خود را می توانید به شکل رایگان در پلتفرم قرار دهید.

برای اینکه بتوانم بازدید های بالاتری از پینترست بگیرم چه باید بکنم؟

پین های خود را به همراه تکست پست کنید. از موضوعات ترند شده در پینترست استفاده کنید. با خلاقیت بیشتر و در موضوعات بیشتری کار کنید؛ هر چه بیشتر کار کنید احتمال اینکه کار شما دیده شود بیشتر می شود. تمام جزئیات برد را در زمان ارسال به پیج پر کنید. بازدید پینترست از سایت خرید فالوور اینستاگرام بخرید.

دیگران چگونه می توانند پین های مرا در پینترست پیدا کنند؟

اگر از موضوعات محبوب تر پینترست استفاده کنید، محتوای پیج خود را SEO کرده و یا پین های خود را در زمان های دیگر نیز دوباره پین کنید احتمال اینکه افراد بیشتری از پین های شما بازدید کنند بیشتر می شود.

آیا می توان متوجه شد چه کسی پین های مرا سیو کرده است؟

بله البته وقتی کسی پین های شما را در پینترست سیو می کند یک نوتیفیکیشن برای شما فرستاده می شود که چه کسی این پین را سیو کرده است.

چه نوع محتوایی را نمی توان در پینترست پین کرد؟

درست مثل همه شبکه های اجتماعی پینترست هم درباره موضوع و محتوای پست ها یک سری قوانین و محدودیت ها دارد؛ برای مثال پست محتوای خشونت آمیز، نفرت پراکنانه و نژاد پرستانه در پینترست ممنوع می باشد.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا