ابزار های اینستاگرامی

برنامه تردز threads چیست؟ آموزش از 0 تا 100 نصب و استفاده از آن

5/5 - (58 امتیاز)

بی شک در چند مدت اخیر بارها کلمه تردز threads به گوش شما خورده است. برنامه تردز از بهترین برنامه هایی است که از مدت انتشار خود تاکنون، بیش از 70 میلیون کاربر در آن ثبت نام کرده اند. این برنامه یک اپلیکیشن متن محور است به همین دلیل شباهت بسیار زیادی به برنامه توییتر دارد. یکی از مهمترین مواردی که در هنگام نصب این برنامه مورد توجه قرار می گیرد، نحوه استفاده از این برنامه است. با سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه باشید تا شما را با نحوه آموزش نصب و استفاده از برنامه تردز threads اینستاگرام آشنا سازیم.

آموزش ثبت نام تردز threads

از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه کنید، این است که اپلیکیشن تردز بدون استفاده از آی پی ممکن است. این برنامه در کشور ایران فیلتر شده است، به همین دلیل برای استفاده از آن باید از فیلترشکن استفاده کنید. متا شرکت سازنده برنامه تردز است که روند ثبت نام در این برنامه را بسیار آسان ساخته است. توجه داشته باشید که با ثبت نام در این برنامه، حساب های اینستاگرام و حساب های تردز به یکدیگر متصل می شوند. با حذف اکانت تردز، اکانت اینستاگرام شما نیز حذف می شوید.

برای خرید فالوور تردز روی لینک کلیک کنید.

· نصب برنامه تردز threads

به همین دلیل بهتر است حساب تردز شما با حساب اینستاگرام شما متفاوت باشد تا هیچ آسیبی به پیج اینستاگرام شما وارد نشود. اما در اینصورت باید تعداد فالوورها و دنبال کننده های خود را به صورت دستی انتخاب نمایید. در هر دو روش برای ثبت نام در Threads نیاز به اکانت اینستاگرام خواهید داشت. اگر حساب اینستاگرام ندارید بهتر است در وهله اول نسبت به ایجاد آن اقدام کنید.

· ثبت نام با اکانت اینستاگرام

پس از نصب برنامه تردز، گزینه ای به نام log in with Instagram وجود دارید که باید روی آن کلیک کنید تا بتوانید وارد حساب خود در اینستاگرام شوید. اگر دارای چند حساب مختلف در اینستاگرام هستید باید روی گزینه switch accounts کلیک کنید تا بتوانید از یک حساب دیگر برای تردز استفاده کنید. · ثبت نام با اکانت اینستاگرام برنامه تردز به صورت خودکار، اکانت اینستاگرام شما را تشخیص می دهد. در غیر اینصورت باید نام کاربری و رمز عبور را برای ورود به حساب خود، وارد نمایید.

· انتقال اطلاعات شما از اینستاگرام به تردز

در صفحه ایجاد شده می توانید پروفایل تردز خود را راه اندازی نمایید. در صورت انتخاب گزینه import from Instagram می توانید تمامی اطلاعات را به صورت خودکار از اینستاگرام به برنامه تردز منتقل کنید. با انتخاب گزینه skip، می توانید از این مرحله بگذرید. در صفحه بعد باید خصوصی private یا عمومی public بودن صفحه خود را انتخاب کنید. اگر سن شما زیر 16 سال باشد، پروفایل تردز به صورت خودکار خصوصی خواهد شد. سپس روی گزینه next کلیک کنید. انتقال اطلاعات شما از اینستاگرام به تردز

· مشاهده فالوورهای دارای تردز

در صفحه بعد، لیستی از تعداد فالوورها به نمایش در می آیند. البته توجه داشته باشید که تنها حساب های دارای تردز را می توانید مشاهده کنید. با انتخاب گزینه follow all میتوانید تمامی حساب ها را به یک باره دنبال کنید. در صفحه آخر، خلاصه ای از نحوه کارکرد تردز به نمایش در می آید. با کلیک روی join threads، با تمامی قواعد استفاده از برنامه و حریم خصوصی آن موافقت می کنید. مشاهده فالوورهای دارای تردز

آموزش استفاده از برنامه threads تردز

برنامه تردز بسیار مشابه برنامه توییتر است اما برخی از آیکون های آن نیز مانند ریپلای، لایک، بازنشر همانند برنامه اینستاگرام هستند. بخش اول برنامه threads مربوط به فید است که در آن پست های منتشر شده از حساب های دیگر قابل مشاهده هستند. در کنار حساب هایی که دنبال نمی کنید، یک علامت + در کنار پروفایل قرار دارند. در بخش پایین برنامه، پنج آیکون وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید به بخش های مختلف برنامه دسترسی داشته باشید. این بخش ها نیز شباهت زیادی به برنامه اینستاگرام دارند. با کلیک روی دکمه خانه، به صفحه اول خواهید رفت. با فشردن دکمه ذره بین، می توانید به جستجو بپردازید. از این امکان تنها برای پیدا کردن حساب های کاربری استفاده می شود اما در آینده، امکان جستجوی ترندها، پست ها و موضوعات مختلف نیز به آن افزوده می شوند. با فشردن دکمه وسط، می توانید یک پست جدید ایجاد کنید. با کلیک روی دکمه قلب می توانید به بخش فعالیت ها و activity برنامه دسترسی داشته باشید و فعالیت خود، درخواست ها، منشن ها و دنبال کننده ها را مشاهده نمایید. با گزینه آخر نیز می توانید وارد بخش پروفایل خود شوید. در آن پروفایل خود را ویرایش کرده و پست ها را مشاهده نمایید. آموزش استفاده از برنامه threads تردز

آموزش ایجاد threads

یکی از مهم ترین بخش های برنامه تردز، نحوه ایجاد پست در آن است. ابتدا باید روی آیکون وسط به شکل قلم و کاغذ ضربه بزنید. در صفحه ایجاد شده، تردز مورد نظر خود را بنویسید. حداکثر می توانید از 500 حرف استفاده کنید. اگر تعداد حروف تردز بیش از این مقدار باشد، برنامه به صورت خودکار یک تردز دیگر برای شما ایجاد خواهد کرد. برای افزودن ویدیو یا تصویر، روی آیکون سنجاق کلیک کرده و اجازه دسترسی به گالری را ممکن سازید. با انتخاب گزینه anyone can reply می توانید امکان پاسخ دهی به پست ارسالی را صادر کنید. اگر پیج شما عمومی باشد تمامی افراد می توانند زیر پست شما کامنت ارسال کنند. اما پیج های خصوصی تنها مربوط به فالوورهای خصوصی پیج می باشند. در این بخش گزینه های دیگری نیز مانند profiles you follow ( کسانی که دنبال می کنید) و mentioned only ( تنها کسانی که نام کاربری آن ها در متن ذکر شده اند) قابل مشاهده هستند. سپس با کلیک روی گزینه post می توانید تردز خود را ارسال نمایید. آموزش ایجاد threads

نحوه تعامل با تردزهای دیگر برنامه

برای ایجاد تعامل با تردزهای دیگر کاربران می توانید از آیکون های لایک، بازنشر، پاسخ دادن و اشتراک گذاری استفاده کنید. با کلیک آیکون قلب می توانید پست مورد نظر را لایک کرده و با انتخاب آیکون نقل قول نیز، امکان پاسخ دهی به پست را فراهم سازید. با فشردن آیکون بازنشر، می توانید پست خود را بازنشر نموده و یا با انتخاب گزینه quote آن را با امکان افزودن نظر ارسال کنید. گزینه آخر مربوط به اشتراک گذاری می باشد که در آن می توانید پست خود را در استوری و حساب اینستاگرام نیز بازنشر نمایید. با دو گزینه آخر نیز می توانید لینک پست تردز را در برنامه های دیگر کپی کنید.

نحوه نصب برنامه تردز threads

برای نصب تردز می توانید آن را از برنامه هایی مانند گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید. سخن پایانی برنامه تردز از برنامه های محبوبی است که در چند مدت اخیر توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. این برنامه مشابه برنامه توییتر بوده و متن محور است. فضای کاری آن مشابه فضای اینستاگرام است. به همین دلیل به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که با حذف اکانت تردز، اکانت اینستاگرام شما نیز حذف می شود. شما میتوانید خدمات این برنامه را از سایت خرید فالوور اینستاگرام تهیه کنید با خرید فالوور تردز و لایک و شیر تردز با بالا ترین کیفیت بخرید.

سوالات متداول در زمینه برنامه تردز threads

برنامه تردز چگونه عمل می کند؟

برنامه تردز متن محور بوده و بسیار شبیه به توییتر است. از سوی دیگر فضای کاری آن مشابه اینستاگرام است.

حداکثر تعداد حروف مورد استفاده در برنامه تردز چند عدد است؟

حداکثر حروف برابر با 500 حرف هستند.

آیا امکان ارسال تصویر و ویدیو در تردز نیز وجود دارد؟

بله. در این برنامه می توانید تصویر و ویدیو نیز ارسال کنید.

آیا برنامه تردز دارای نسخه تحت وب است؟

بله. این برنامه نسخه تحت وب دارد.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا