تیک تاک

آموزش ثبت نام و نصب تیک تاک در ایران برای اندروید و آیفون

5/5 - (1216 امتیاز)

آموزش ثبت نام و نصب تیک تاک در ایران برای اندروید و آیفون

 

ثبت نام در تیک تاک، در سال های اخیر برنامه تیک تاک تبدیل به یکی از پر استفاده ترین اپلیکیشن ها در جهان شده است و بین مردم محبوبیت زیادی دارد. برنامه تیک تاک مدت زیادی است که در بازار ارائه شده و از مرز 80 میلیون بارگیری در ایالات متحده و 800 میلیون بارگیری در سراسر جهان عبور کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت تحقیق و جمع آوری آمار در زمینه گوشی های هوشمند، درآمد تیک تاک در سال 2018 نسبت به سال قبل سه برابر شده است. این برنامه که از سال 2016 شروع به کار کرده، با تبلیغات خود در اینستاگرام و اسنپ چت مورد توجه بازارهای بین المللی قرار گرفت. در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام ما قصد داریم تا شما را به طور کامل با برنامه تیک تاک و روش نصب آن آشنا کنیم، پس حتماً تا آخر مقاله همراه ما باشید.

برای خرید فالوور تیک تاک روی لینک کلیک کنید.

پلتفرم تیک تاک چیست؟

تیک تاک یک شبکه اجتماعی چینی برای اشتراک گذاری ویدیو است که در سال ۲۰۱۷ برای استفاده کاربران اندروید و iOS به بازار عرضه شد. برنامه تیک تاک دارای امکانات مختلفی مانند افزودن فیلتر، استیکر یا موسیقی در پس زمینه ویدیو را دارد و امروزه محبوبیت بین مردم بخصوص افراد جوان محبوبیت زیادی دارد.

سازندگان ویدیو در این پلتفرم از حرکات رقص، لب خوانی کردن با آهنگ های شناخته شده، فیلترهای صوتی و … برای جذب مخاطب استفاده می کنند و معمولاً در صورت وایرال شدن ویدیو، موسیقی انتخاب شده برای پس زمینه خیلی سریع معروف می شود. در همین حال، کاربرانی هستند که ویدیوهایی را با اهداف آموزشی در تیک تاک به اشتراک می گذارند.

البته اکثر مردم این پلتفرم را به عنوان فضایی برای مشاهده محتوای سرگرم کننده می شناسند و سلبریتی ها و آژانس های تبلیغاتی از  تعداد زیاد کاربران این اپلیکیشن برای اهداف خود استفاده می کنند.

کاربرد برنامه تیک تاک چیست؟

کاربرد برنامه تیک تاک چیست؟

زمانی که برنامه ای برای اولین بار ارائه می شود، این سوال پیش می آید که کاربرد این برنامه چیست؟ به عنوان مثال، اینستاگرام در ابتدا به عنوان اپلیکیشنی برای اعمال فیلتر بر روی عکس ها در نظر گرفته میشد اما به تدریج تبدیل به یک شبکه اجتماعی مهم برای کسب و کارها شد.

همچنین در مورد اسنپ چت خیلی ها نظرات منفی داشتند و فکر می کردند این برنامه کاملاً بیهوده است اما این برنامه بسیار پیشرفت کرد و امروزه یکی از پر استفاده ترین اپلیکیشن ها در دنیا است. در مورد تیک تاک هم، کاربران در تیک تاک ویدیوهای 15 ثانیه ای از فعالیت های مختلف خود در روز را به اشتراک می گذارند.

ویدیوهای رقص، آشپزی، لب خوانی با آهنگ های معروف، جادو، طنز و … از جمله محبوب ترین مطالب تیک تاک هستند. در تیک تاک مانند سایر شبکه های اجتماعی، کاربران می توانند روی ویدیوها کامنت بگذارند، اکانت دیگران را لایک کرده و دنبال کنند. بنابراین می توان گفت که بیشترین استفاده از تیک تاک برای سرگرمی است.

چرا تیک تاک این روزها اینقدر محبوب است؟

برنامه تیک تاک یک پلتفرم ویدئویی کوتاه است که موسیقی در آن نقش زیادی دارد. هنرمندان در این برنامه می توانند تخیل خود را به شیوه ای آزادانه با دیگران به اشتراک بگذارند. تیک تاک برای کاربران این امکان را فراهم می کند که به آسانی و با سرعت، ویدیو های کوتاه و خاصی از خود بسازند و آن را با جهان به اشتراک بگذارند.

مشکلات استفاده از تیک تاک در ایران چیست؟

چند سالی است که کاربران ایرانی برای نصب اپلیکیشن تیک تاک و استفاده از آن با مشکل مواجه شده اند. به احتمال زیاد مشکل قطعی تیک تاک فارسی مربوط به ممنوعیت آن در ایران است. یعنی علاوه بر اینکه این برنامه فیلتر شده، توسط شرکت سازنده نیز در ایران تحریم شده است.

آیا می توانید از تیک تاک درآمد کسب کرد؟

آیا می توانید از تیک تاک درآمد کسب کرد؟

در حال حاضر، راه های زیادی برای کسب درآمد از فالوورها یا بازدیدها در تیک تاک وجود دارد. تیک تاک دارای قابلیت پرداخت درون برنامه ای می باشد. افراد می توانند به یکدیگر سکه هدیه دهند و اگر سکه ها به حد معینی برسد، آن سکه ها به الماس تبدیل می شوند و افراد می توانند آنها را به پول واقعی تبدیل شوند. همچنین اینفلوئنسر و تیک تاکرهای معروف نیز به روش های مختلفی از طرفداران خود پول دریافت می کنند.

ویژگی های برنامه تیک تاک

برنامه تیک تاک دارای ویژگی ها و مزایای مختلفی است که در ادامه به آنها اشاره شده است:

  • قابلیت ارائه ویدیوها از طریق همگام سازی ریتم، جلوه های ویژه و فناوری پیشرفته
  • کتابخانه ای با دریایی از موسیقی در روز و یک ویرایش گر جدید
  • امکان ویرایش ویدیوهای خود با ابزارهای پیشرفته
  • حاوی ابزارهای ویرایش قدرتمند برای تولید ویدیو
  • قابلیت اضافه کردن موسیقی مورد علاقه خود به ویدیوها
  • امکان استفاده از فیلترهای جذاب و ایموجی های مختلف برای ویدیوهای خود
  • امکان به اشتراک گذاری ویدیوهای خود با سایر کاربران
  • دارای موسیقی های محبوب و رایگان
  • امکان ادغام آخرین موزیک ها و ویدیوهای خود
  • قابلیت تماشای ویدیو های بسیار خفن در آن و سرگرم شدن برای مدتی
  • دارای دسته بندی های ویدیویی مختلف برای سلیقه های مختلف

 ثبت نام در تیک تاک در ایران

تیک تاک از 21 اکتبر 2018 به طور یک جانبه دسترسی کاربران ایرانی به اپلیکیشن خود را قطع کرد و اخیراً کار گروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در ایران، این پلتفرم را فیلتر کرده است. تنها راه دسترسی به تیک تاک در ایران، حذف سیم کارت گوشی و رفع هر نوع شناسایی محل ایران توسط تیک تاک است.

 

البته Douyin که نسخه چینی این برنامه است، در ایران قابل استفاده می باشد اما نکته منفی آن این است که این نسخه برنامه فقط زبان چینی را ساپورت می کند. تا وقتی که سیم کارت ایران در گوشی شما فعال باشد، پلتفرم تیک تاک موقعیت مکانی شما را متوجه خواهد شد و تیک تاک برای شما باز نمی شود. بنابراین برای نصب تیک تاک بر روی گوشی خود باید مراحل زیر را طی کنید:

  • گوشی خود را خاموش کنید و سیم کارت آن را خارج کنید
  • سپس گوشی خود را روشن کرده و به اینترنت وای فای خانه وصل شوید.
  • سپس از نرم افزار تغییر IP خود استفاده کنید
  • تیک تاک را نصب کنید و طبق آموزشی که در ادامه بیان شده در آن حساب بسازید.

پس از نصب و ثبت نام می توانید سیم کارت خود را در گوشی قرار دهید. لازم به ذکر است که حتی با این اقدامات، هر بار که از تیک تاک خارج می شوید و آن را دوباره باز می کنید، با خطای No Network Connection مواجه می شوید. بنابراین، قبل از اجرای مجدد تیک تاک ، باید هر بار سیم کارت خود را از گوشی خارج کنید.

چگونه یک حساب کاربری در تیک تاک بسازیم؟

بعد از اینکه برنامه تیک تاک را روی گوشی خود نصب کردید و با استفاده از راه حل بالا سیم کارت خود را خارج کردید، باید به سراغ ساخت اکانت در تیک تاک بروید. نصب و ثبت نام در تیک تاک در آن معمولاً به چند روش انجام می شود که در ادامه به بررسی مهمترین آنها می پردازیم. تیک تاک در ایران فیلتر است. بنابراین قبل از هر چیزی VPN خود را وصل کنید. پس از اتصال به VPN، می توانید به سراغ ساخت اکانت در تیک تاک بروید. برای ساختن حساب کاربری در تیک تاک روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه ما آموزش دو مورد از مهم ترین آنها را بیان می کنیم.

ایجاد یک حساب کاربری جدید در تیک تاک با استفاده از ایمیل

تیک تاک را روی گوشی خود باز کنید. روی “Sign Up” در پایین سمت راست کلیک کنید. روی نام کاربری خود در بالای صفحه کلیک کنید و سپس گزینه افزودن حساب را انتخاب کرده و بعد در بخش استفاده از تلفن یا ایمیل، روی ایمیل کلیک کنید. ایجاد یک حساب کاربری جدید در تیک تاک با استفاده از ایمیل

تاریخ تولد خود را وارد کنید، روی ایمیل در بالای صفحه ضربه بزنید، آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

ایجاد یک حساب کاربری جدید در تیک تاک با استفاده از ایمیل 2

بعد از وارد کردن ایمیل، کدی برای شما ارسال می شود که در این قسمت باید آن کد را در کادر مورد نظر وارد کنید. یک نام کاربری برای حساب تیک تاک خود بنویسید و سپس روی ثبت نام کلیک کنید تا حساب شما ساخته شود.

ایجاد یک حساب کاربری جدید در تیک تاک با استفاده از ایمیل 3

کاربری برای حساب تیک تاک خود بنویسید و سپس روی ثبت نام کلیک کنید تا حساب شما ساخته شود.

ایجاد حساب کاربری در تیک تاک با شماره موبایل

وی پی ان خود را وصل کنید و تیک تاک را با گوشی خود باز کنید. گزینه ای به نام Me را در پایین سمت راست مشاهده خواهید کرد، روی آن کلیک کنید. گزینه Sign Up را انتخاب کنید. در صفحه ای که برای شما باز می شود، دو بخش در پایین مشاهده می کنید: قبلاً یک حساب کاربری دارید و وارد شوید.

چون اولین بار است که وارد تیک تاک می شوید، روی use phone or email کلیک کنید. بین استفاده از تلفن یا ایمیل گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. اکنون شماره خود را به همراه کد کشور یعنی 98+ وارد کرده و با فشار دادن ارسال کد منتظر دریافت کد پیامکی روی شماره خود باشید. یک رمز عبور برای ورود به برنامه برای شما ارسال می شود.

این کد در عرض 59 ثانیه به دست شما خواهد رسید. به محض ارسال کد آن را در کادر مورد نظر وارد کرده تا حساب تیک تاک شما ساخته شود. سخن پایانی در این مقاله ما سعی کردیم تا به طور کامل شما را با برنامه تیک تاک، ویژگی های آن و همچنین نحوه ایجاد حساب کاربری و استفاده از آن آشنا نماییم. اگر قصد خرید فالوور تیک تاک و ویو برای رشد کانال خود در تیک تاک را دارید، می توانید از سایت خرید فالوور اینستاگرام در این زمینه کمک بگیرید. امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

سوالات متداول نصب و ثبت نام در تیک تاک

پلتفرم تیک تاک چیست؟

تیک تاک یک برنامه برای ساخت و انتشار ویدیو های کوتاه در زمینه های مختلف از جمله رقص، دابسمش‌ها، ویدیو های آموزشی و… می باشد.

آیا نصب این برنامه در ایران سخت است؟

خیر، نصب این برنامه در ایران سخت نیست و برای آن نیاز است از روش های خاصی استفاده کنید.

آیا تیک تاک در ایران فیلتر است؟

بله، برنامه تیک تاک از سال 2018 به بعد دسترسی خود را برای ایرانیان قطع کرد و مدتی بعد نیز این برنامه در کشور ایران فیلتر شد.

چگونه می توان از تیک تاک در ایران استفاده کرد؟

نصب برنامه تیک تاک با وجود فیلتر آنقدر کار سختی نیست. برای نصب این برنامه فقط نیاز است که شما سیم کارت خود را با توجه به نکاتی که در مقاله بیان شده از موبایل خود خارج کنید و بعد برنامه تیک تاک را نصب و اجرا کنید.

اگر بعد از نصب با ارور No Network Connection مواجه شدیم، چیکار کنیم؟

این ارور به سیم کارت شما ربط دارد و با خارج کردن سیم کارت تان می توانید دوباره وارد تیک تاک شوید و از آن استفاده کنید.

در برنامه تیک تاک در چه زمینه هایی می توان محتوا تولید کرد؟

ویدیوهای رقص، آشپزی، لب خوانی با آهنگ های معروف، جادو، طنز و …

چگونه باید در تیک تاک یک حساب کاربری بسازیم؟

شما با استفاده از ایمیل یا شماره تلفن خود به راحتی می توانید برای خود یک اکانت در تیک تاک ایجاد کنید.

آیا می توان از تیک تاک کسب درآمد کرد؟

در حال حاضر روش های متنوعی برای کسب درآمد در تیک تاک وجود ندارد اما با استفاده از قابلیت درون برنامه ای و انجام تبلیغات در ویدیو هایتان می توانید از این برنامه کسب درآمد کنید.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا