ابزار های اینستاگرامی

آموزش فعال سازی حالت شب اینستاگرام در اندروید و آیفون

5/5 - (213 امتیاز)

 

آموزش فعال سازی حالت شب اینستاگرام در اندروید و آیفون به شما در استفاده راحت تر از اینستاگرام کمک می کند. یکی از مزیت ‌های دستگاه‌ ها و اپلیکیشن ها، ویژگی Dark Mode است. حالت شب یا حالت تاریک امکان استفاده از دستگاه ‌ها در نور پایین را فراهم می ‌کند و همچنین مانع از آسیب به کره چشم می شود.

به علاوه، مانع از ایجاد مزاحمت و اختلال‌ هایی می‌ شود که ممکن است با نور شدید صفحه‌ نمایش خود برای افراد دیگر ایجاد کنیم. تعداد زیادی از کاربران نیز اعتقاد دارند حالت تاریک برخی از اپلیکیشن‌ ها و دستگاه‌ ها از حالت عادی آنها زیباتر است و در طول روز نیز از آن استفاده می ‌کنند.

اکثر کاربرانی که مدت طولانی در شب از اینستاگرام استفاده می ‌کنند،  با فعال سازی حالت شب اینستاگرام  روند خواب آنها تاثیر کمتری داشته باشد.

مزیت دیگری که استفاده از حالت شب به دنبال دارد این است که میزان مصرف انرژی باتری را کاهش داده و از اذیت کردن چشم‌ ها برای مدت طولانی می ‌کاهد.

به دلیل استقبال زیاد از ویژگی Dark Mode، هر روزه شرکت‌ های بیشتری این ویژگی را برای اپلیکیشن‌ های خود ارائه می دهند. مدتی است که اینستاگرام نیز Dark Mode را برای اپلیکیشن اندروید و iOS خود ارائه کرده است. در این مطلب نحوه فعال سازی حالت شب را برای پلتفرم های اندروید و آی او اس به شما نشان می دهیم.

برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

آموزش فعال سازی حالت شب اینستاگرام در اندروید

فقط با انجام چند مرحله ساده می ‌توانید ویژگی Dark Mode را برای اینستاگرام در اندروید فعال کرده و از آن استفاده کنید. به دلیل اینکه اینستاگرام حالت شب را به صورت اختصاصی برای اپلیکیشن خود ارائه داده است؛ فعال‌ کردن آن روی برنامه ها یا بخش های دیگر گوشی تاثیری نخواهد داشت.

تنها کاری که برای فعال سازی حالت شب اینستاگرام  باید انجام دهید این است که برنامه اینستاگرام را باز کرده و مراحل زیر را دنبال کنید:

1. آیکن پروفایل خود را لمس کنید و وارد بخش پروفایل اینستاگرام خود شوید.

2. آیکون سه خط یا منو اینستاگرام خود را در گوشه بالا سمت راست صفحه انتخاب کرده و گزینه Settings را لمس کنید.

فعال سازی حالت شب اینستاگرام در اندروید

3. با اسکرول کردن صفحه به سمت پایین به گزینه Theme می رسید، آن را انتخاب نمایید. 4. در نهایت گزینه Dark را انتخاب کرده و حالت شب را فعال کنید.

فعال سازی حالت شب اینستاگرام در اندروید 2

به این ترتیب شما می توانیدبا فعال سازی حالت شب اینستاگرام از حالت شب در اینستاگرام خود استفاده کنید بدون اینکه نیاز باشد حالت شب را برای تمام دستگاه و برنامه های دیگر خود فعال کنید.

اگر مایل هستید تنها زمانی از حالت شب در اینستاگرام استفاده کنید که تمام دستگاه گوشی شما روی حالت شب تنظیم شده است؛ می توانید گزینه System Default را انتخاب نمایید تا هر گاه Dark Mode روی گوشی فعال شد؛ اینستاگرام نیز از آن تبعیت کند.

فعال کردن حالت شب اینستاگرام در آیفون

قبل از هر کاری اطمینان حاصل کنید که سیستم‌ عامل iOS خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کرده‌ اید. تا این لحظه اینستاگرام ویژگی Dark Mode را به نسخه iOS اضافه نکرده اما شما می‌توانید آیفون یا آیپد خود را به صورت دستی روی حالت تاریک تنظیم کنید:

1. به بخش Settings بروید و گزینه Display & Brightness را انتخاب کنید.

2. بالای صفحه گزینه Dark را لمس کنید. پس از انتخاب این گزینه، دستگاه آیفون یا آیپد وارد حالت شب شده و تا وقتی که آن را مجددا تغییر ندهید، در این وضعیت باقی میماند.

3. همچنین می ‌توانید گزینه Automatic را هم در این قسمت انتخاب کنید تا دستگاه شما به صورت خودکار در ساعت‌ های ابتدایی شب روی حالت شب تنظیم شود.

می‌ توانید برای دستگاه خود یک برنامه‌ ریزی تعریف کنید که چه زمانی حالت تاریک فعال شود و یا در چه وضعیت و مناطقی تم مشکی را مشاهده کنید.

فعال سازی حالت شب اینستاگرام در آیفون

چگونه می توان حالت شب اینستاگرام را غیر فعال کرد؟

همانطور که در قسمت های قبل بررسی کردیم، با نحوه تنظیم روی حالت تاریک و روشن آشنا شدید. با مراجعه به بخش تنظیمات و انتخاب گزینه theme می توانید هر یک از حالت‌ های تاریک یا روشن را فعال کنید.

در نتیجه از این به بعد شما می ‌توانید هر زمان که مایل بودید حالت شب اینستاگرام را فعال یا غیرفعال کنید. این موضوع به شما بستگی دارد که کدام روش را می پسندید. اما با توجه به مزایایی که ذکر کردیم، بهتر است این ویژگی را فعال کنید.

جمع بندی

برخی از افراد حالت شب اینستاگرام را تنها یکی از مدهای زودگذر این برنامه در به اشتراک ‌گذاری تصاویر می ‌دانند. اما عده ای دیگر بر این باورند که این ویژگی گام مهمی برای اینستاگرام است. با توجه به مزیت هایی که استفاده‌ از حالت شب به دنبال دارد، اینستاگرام با ارائه این ویژگی تعهد خود را در قبال مخاطبان خود ثابت می کند.

سایت خرید فالوور اینستاگرام همواره در تلاش است که با آموزش‌ها و مشاوره های خود، استفاده کاربران را از شبکه ‌های اجتماعی مثل اینستاگرام راحت تر از قبل کند.

این مجموعه خدمات زیادی در خصوص فعالیت در شبکه های اجتماعی ارائه می‌ دهد که در صورت تمایل می توانید با مراجعه به بخش های مختلف سایت با آن ها آشنا شوید.

در صورت هرگونه ابهام در مورد آموزش های اینستاگرام می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.و از خدمات اینستاگرام ما مثل خرید فالوور واقعی، خرید لایک و کامنت اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی به معروفیت خود بیافزاید

سوالات متداول فعال سازی حالت شب اینستاگرام

آیا اینستاگرام حالت شب را برای سیستم عامل های آی او اس ارائه کرده است؟

خیر. اما دارندگان گوشی های آیفون می توانند به صورت دستی این حالت را فعال کنند.

آیا با فعال سازی حالت شب در اندروید، تمام گوشی روی حالت دارک تنظیم می شود؟

خیر. تنها اینستاگرام روی این ویژگی تنظیم می شود.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا