ابزار های اینستاگرامی

فعال سازی تگ قیمت محصولات در اینستاگرام آموزش تصویری

5/5 - (10 امتیاز)

با ما همراه باشید تا در مورد فعال سازی تگ قیمت محصولات در اینستاگرام بیشتر باهم گپ بزنیم در بروزرسانی ‌های اخیر انجام شده از سوی اینستاگرام، قابلیت ‌های فروشگاهی برای فروش محصولات کسب وکارهای کوچک و بزرگ به این پلتفرم افزوده شده است. در نتیجه شما می ‌توانید با اضافه کردن تگ قیمت، برای محصولات خود قیمت بگذارید. تا قبل از این، تنها روش موجود برای خرید محصولات، قرار دادن لینک وبسایت در استوری ‌ها بود که برای انجام آن هم به حداقل ۱۰،۰۰۰ فالوور نیاز داشتید. قرار دادن لینک سایت در بیو اینستاگرام نیز ایده خوبی به شمار نمی‌ آمد و مخاطبان برای خرید محصولات مورد نظرشان باید راهی طولانی طی می‌ کردند. با اضافه شدن قابلیت فعال سازی تگ قیمت محصولات در اینستاگرام، کاربران تنها با یک لمس ساده می توانند برای خرید محصولات شما اقدام کنند. در واقع تگ محصول در اینستاگرام یک راه حل منحصر به فرد برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش محصولات محسوب می ‌شود. ولی توجه کنید که برای استفاده از این ویژگی باید در یکی از کشورهای مورد تایید اینستاگرام اکانت اینستاگرامی داشته باشید. هم ‌اکنون این قابلیت برای 46 کشور فعال و در دسترس است.

برای خرید ویو اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

چگونه در اینستاگرام تگ قیمت بگذاریم؟

باید بدانید که علاوه بر تگ کردن افراد روی پست ها، می ‌توانید قیمت محصولات خود را نیز تگ کنید. ظاهر تگ کردن قیمت محصولات روی پست های اینستاگرام، شبیه پست هایی می باشد که افراد روی آن تگ شده اند. فرض کنید یک صفحه فروش دارید و می ‌خواهید محصولات خود را معرفی و ارائه کنید. حال اگر امکانی وجود داشته باشد که به وسیله آن بتوانید قیمت محصول را نیز روی پست تگ کنید، بسیار کاربردی و مفید خواهد بود. تگ قیمت را نمی توان روی پست های ویدئویی درج نمود اما برای پست های تصویری که مربوط به معرفی محصول هستند، پیشنهاد می شود. استفاده از این روش علاوه بر جذابیت بیشتر، باعث فروش بهتر خواهد شد؛ به دلیل اینکه پیج شما نزد دیگران حرفه ‌ای تر به نظر خواهد رسید.

شرایط لازم برای قرار دادن و فعال سازی تگ قیمت در اینستاگرام

• شما باید در کشوری باشید که مورد تایید اینستاگرام باشد. • باید یک سایت فروشگاهی جهت فروش محصولات فیزیکی داشته باشید. • داشتن یک صفحه تجاری در فیسبوک نیز یکی از شرایط مورد نیاز می ‌باشد. • باید صفحه تجاری فیسبوک خود را به حساب تجاری اینستاگرام خود متصل کنید. • همچنین برای برای فعال کردن فروشگاه اینستاگرام به تایید اینستاگرام نیاز دارید. مزایای فعال سازی تگ قیمت در اینستاگرام

مزایای فعال سازی تگ قیمت در اینستاگرام

درج کردن و فعال سازی تگ قیمت محصول در اینستاگرام مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به مواردی چون حرفه ‌ای تر عمل کردن، ارائه محتوای وب و افزایش فروش اشاره کرد. در ادامه مطلب به دیگر ویژگی ‌ها و مزیت ‌های این قابلیت می پردازیم: • کوتاه شدن فرآیند خرید از اینستاگرام به صورت آنلاین • قابلیت فروش مستقیم محصولات از طریق اینستاگرام • نمایش ویترینی از محصولات برای فروش در اینستاگرام • افزایش میزان فروش محصولات از راه اینستاگرام

آموزش گذاشتن و فعال سازی تگ قیمت در اینستاگرام

این امکان وجود دارد که روی پست های قدیمی نیز تگ خرید محصول در اینستاگرام را اضافه کنید. به علاوه همه کاربران در اینستاگرام بدون هیچ محدودیتی می توانند از امکانات فروشگاهی اینستاگرام استفاده کنند و برای اضافه کردن تگ قیمت به تعداد فالوور بالا نیاز نخواهند داشت. فعال کردن ویژگی تگ محصول اینستاگرام 8 مرحله ساده دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

1. تبدیل حساب اینستاگرام به یک حساب تجاری

برای ایجاد فروشگاه و بهره ‌مندی از تگ محصول در اینستاگرام، باید اکانت اینستاگرام خود را به یک اکانت تجاری تبدیل نمایید.

2. قرار گرفتن در کشوری که مورد تایید اینستاگرام باشد.

در حال حاضر امکان تگ محصول اینستاگرام برای همه کاربران فراهم نیست و از آنجایی که اینستاگرام این ویژگی را فقط برای بعضی از کشورها ارائه داده، جهت فعال سازی و استفاده از این قابلیت اینستاگرام شما باید در یکی از کشورهای مورد تایید اینستاگرام باشید. رار گرفتن در کشوری که مورد تایید اینستاگرام باشد

3. بروزرسانی اپلیکیشن اینستاگرام

حتما از آخرین نسخه موجود اینستاگرام استفاده کنید. برای بروزرسانی اپلیکیشن اینستاگرام خود می توانید به گوگل پلی مراجعه کنید.

4. افزودن حساب اینستاگرام به بخش تجاری فیسبوک

در برنامه فیسبوک یک پیج تجاری برای کسب و کار خود ایجاد کنید و با استفاده از گزینه link Accounts، حساب اینستاگرامتان را به صفحه تجاری فیسبوک خود وصل نمایید. برای ساخت صفحه تجاری در فیسبوک مراحل زیر را انجام دهید: افزودن حساب اینستاگرام به بخش تجاری فیسبوک • در بالای صفحه روی گزینه create کلیک کرده و بعد گزینه page را انتخاب کنید. افزودن حساب اینستاگرام به بخش تجاری فیسبوک 2 • در صفحه‌ ای که به نمایش داده می ‌شود گزینه Business or Brand را جهت ساخت پیج تجاری انتخاب کنید. • حالا نام و دسته بندی مخصوص پیج تجاری خود را وارد کنید.   • با انجام این مراحل پیج تجاری شما ساخته می شود. حالا باید اکانت شما به فیسبوک وصل شود.

5. ساخت کاتالوگ محصولات در فیسبوک

برای ادامه کار لازم است که پروفایل کسب و کارتان را به یک کاتالوگ از محصولات خود در فیسبوک وصل کنید. مراحل ساخت کاتالوگ محصولات در فیسبوک به شرح زیر است: • در گام اول باید یک فروشگاه فیسبوک بسازید. برای انجام این امر باید از مسیر Settings → Template and Tabs بروید. ساخت کاتالوگ محصولات در فیسبوک • حالا در قسمت سمت راست صفحه گزینه settings را که مقابل تب shop است، انتخاب کنید و روی لینکی که ظاهر می ‌شود کلیک کنید. • بعد از آن در صفحه شاپینگ محصولاتتان را به فروشگاه خود بیفزایید. جهت انجام این کار نیز روی گزینه add product کلیک کرده و محصول خود را به اضافه اطلاعات آن وارد کنید. ساخت کاتالوگ محصولات در فیسبوک 2 • پس از انجام مرحله بالا باید منتظر تایید محصول از طرف فیسبوک بمانید. اگر محصول شما مورد تایید قرار نگرفت، اطلاعات آن را تا حدودی ویرایش کنید.

6. منتظر تایید فروشگاه خود از سوی اینستاگرام بمانید

در انتها پس از انجام مراحل بالا، باید صبر کنید تا اینستاگرام فروشگاه شما را تایید کند. در صورت به تایید رسیدن فروشگاه شما توسط اینستاگرام، در اپلیکیشن اینستاگرام پیغام start tagging product on instagram برای شما فرستاده می‌شود‌. همچنین اگر تگ محصول اینستاگرام برای شما فعال شد، در زمان انتشار پست در قسمت کپشن گزینه tag product در زیر tag people اضافه می شود. اگر تاکنون این گزینه را مشاهده نکرده ‌اید، احتمال دارد حساب شما هنوز در حال بررسی باشد. لازم به ذکر است روند بررسی حساب شما ممکن است چند روز طول بکشد. • نکته: توجه کنید که محصولاتی را که به تگ خرید اضافه ‌می‌ کنید، باید قبلا در صفحه تجاری فیسبوکتان آن‌ها را معرفی کرده باشید.

آنالیز و بررسی ترافیک ورودی از طریق تگ خرید اینستاگرام

یکی از مهمترین موارد در کسب و کارها، بررسی و آنالیز ترافیک ورودی به سایت می‌ باشد. شما این امکان را دارید که تگ خرید محصول در اینستاگرام را به نحوی استفاده کنید که امکان آنالیز آن وجود داشته باشد. مثلا می توانید از کوتاه کننده های لینک استفاده کنید. با استفاده از این ابزارها قادر خواهید بود میزان ورودی هر تگ به سایت و همچنین تعداد خرید محصول از طریق آن تگ را بررسی و مشاهده کنید. جمع ‌بندی با استفاده از فعال سازی تگ خرید در اینستاگرام، این امکان برای کاربران فراهم‌ می‌ شود که به صورت مستقیم اطلاعات و قیمت محصول را مشاهده کنند. در نتیجه کاربران مستقیما به فروشگاه اینترنتی شما جهت خرید محصول هدایت می شوند. می توان گفت ویژگی تگ خرید اینستاگرام، تغییر و تحول زیادی را در روند فروش محصول برای یک کسب و کار فراهم کرده است. هم اکنون تگ خرید محصول برای 46 کشور در دنیا فعال شده است. سایت خرید فالوور اینستاگرام در زمینه ارائه خدمات و آموزش، در مورد شبکه ‌های اجتماعی و مخصوصا اینستاگرام فعالیت می ‌کند. شما می توانید نظرات خود را در خصوص خدمات با ما در میان بگذارید و ما را در بهبود هرچه بیشتر خدمات یاری کنید. همچنین شما عزیزان می توانید جهت خرید ویو اینستاگرام به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید.

سوالات متداول

 

1. آیا می توان بدون داشتن وبسایت تگ خرید محصول را فعال کرد؟

خیر. شما برای فروش محصولاتتان به وبسایت فروشگاهی نیاز دارید.

2. تگ محصول در اینستاگرام چه ضرورتی دارد؟

کسب و کارهای اینستاگرامی برای فروش محصولات خود باید از قابلیت تگ محصول در اینستاگرام استفاده کنند.

3. اگر درخواست ما برای فعال سازی تگ قیمت محصولات از طرف اینستاگرام رد شد باید چه کاری انجام دهیم؟

با پیج مورد نظر نمی ‌توانید تگ محصول را فعال کنید و باید با پیج دیگری مجددا درخواست دهید.

4. فروش کدام دسته از محصولات از طریق تگ محصول اینستاگرام غیر مجاز می‌باشد؟

محصولاتی از قبیل تنباکو، مواد مخدر، ارزهای دیجیتال، سلاح سرد و گرم، دارویی، سیگار، محصولات دیجیتالی (دانلودی)

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا