ابزار های اینستاگرامی

نحوه فعال سازی تنظیم سرعت پخش ویس‌ در اینستاگرام

5/5 - (35 امتیاز)

از سال 2010 با ورود اپلیکیشن خاص و همه چیز تمام اینستاگرام، توجه به سایر برنامه‌ها و پیام رسان‌های جهانی کمتر شده است. همچنین با آپدیت نسخه‌های جدید این برنامه، همواره گزینه‌های جالب تر و جذاب تری به این برنامه برای رضایت بیشتر کاربران آن افزوده شده است.با ما در زمینه تنظیم سرعت پخش ویس‌ همراه باشید.

در این برنامه می‌توان پیام‌های متنی و صوتی، فیلم و عکس و محتویات مختلف در حوزه‌های متنوع را منتشر و با سایر مردم دنیا بدون هیچ محدودیتی به اشتراک گذاشت.

امروزه استفاده از دایرکت اینستاگرام برای ارسال ویس یا پیام صوتی به جای پیام متنی بیشتر شده است و اینستاگرام نیز با آگاهی از این موضوع تغییراتی را در ورژن‌های جدید ایجاد کرده است.

در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام، به ویژگی‌های بخش دایرکت اینستاگرام و نحوه ارسال ویس و تحولات این قابلیت اینستاگرام پرداخته می‌شود.

نحوه ارسال ویس در اینستاگرام

عناوین مهم در این مقاله:

افراد به دلیل صرف وقت یا حوصله نداشتن برای گفتن مطالب خود با دوستان و دیگر اشخاص به جای تایپ کردن متن پیام از ارسال ویس در دایرکت اینستاگرام استفاده می‌کنند.

برای ارسال ویس ابتدا برنامه اینستاگرام خود را باز کرده و به قسمت دایرکت می‌رویم. سپس صفحه چت خود با یکی از افراد را باز می‌کنیم و از پایین سمت راست در کادر سه گزینه می‌بینم. بر روی آیکن میکروفون زده و آن را نگه می‌داریم تا پیام را کامل کنیم.

برای خرید فالوور ارزان روی لینک کلیک کنید.

نحوه ارسال ویس در اینستاگرام

نحوه ارسال ویس در اینستاگرام 2

در نهایت با تمام شدن ویس و پیام، میکروفون را رها می‌کنیم تا پیام به صورت خودکار ارسال شود. در حین گرفتن ویس در سمت راست یک نماد سطل زباله برای پاک کردن و لغو ویس وجود دارد و در سمت دیگر علامت پیکان برای ارسال ویس وجود دارد.

در صورتی که از فرستادن پیام صوتی منصرف شده اید، می‌توانید قبل از دیدن پیام توسط مخاطب شما، پیام ویس را نگه دارید و گزینه Unsend را لمس کنید. در این صورت ویس هم برای شما و هم مخاطب چت شما حذف می‌شود.

نحوه ارسال ویس در اینستاگرام 3

قابلیت سرعت پخش ویس در اینستاگرام

در برخی از اپلیکیشن‌ها از جمله واتساپ و تلگرام امکان تغییر سرعت پخش ویس ایجاد شده است. اما این قابلیت بعد از به روز رسانی و آپدیت نسخه جدید اینستاگرام بوده و هم اکنون در ورژن بتای این اپلیکیشن وجود دارد.

بنابراین تغییر سرعت پخش ویس در اینستاگرام در ابتدا در نوع بتا و نسخه آزمایشی این برنامه وجود دارد. اما به زودی و در آپدیت‌های آینده این قابلیت به نسخه اصلی اینستاگرام وارد می‌شود.

با وجود امکان تغییر سرعت ویس، می‌توان پیام‌های صوتی خیلی طولانی یا بسیار مهم را با سرعت بیشتری گوش کرده و سریع تر به آن پاسخ داد. در این ورژن سرعت ویس از یک به یک و نیم برابر و سپس دو برابر حالت عادی آن پخش و افزایش خواهد داشت.

نحوه تنظیم سرعت پخش ویس‌ در دایرکت اینستاگرام

بعد از آخرین آپدیت ورژن اینستاگرام و دریافت امکانات و تغییرات زیاد در دایرکت، نحوه ایجاد پست جدید، تغییرات در ارسال استوری و استیکرهای جمعی و دیگر الگوریتم‌های جدید، امکان افزایش سرعت پخش ویس را تا ×۲ برابر نیز می‌توان بالا برد.

برای این کار در صفحه چت شخصی، دکمه پلی که نماد یک مثلث است را در سمت چپ انتخاب می‌کنیم تا ویس دانلود شده شروع شود. سپس در سمت راست پیام صوتی یا ویس، بر روی کادری که ×۱ را نشان داده می‌زنیم و با هر بار لمس کردن این قسمت سرعت پخش را تا ۲ برابر می‌توانیم افزایش ‌دهیم.

این قابلیت به صورت دو طرفه خواهد بود. یعنی هم ویس‌هایی که ارسال می‌کنیم و هم ویس‌های دریافتی از دیگران را می‌توانیم با تغییرات سرعت و در زمان کوتاه تری بشنویم. بنابراین این ویژگی دایرکت اینستاگرام می‌تواند برای همه افراد به خصوص کسانی که وقت کمتری در طول روز برای پیام متنی و حتی گوش دادن به ویس‌های طولانی دارند، مفید و کاربردی باشد.(تنظیم سرعت پخش ویس‌)

تفاوت نسخه بتا با نسخه اصلی اینستاگرام

نسخه‌های آلفا و بتای اینستاگرام امکانات به روز شده و جدید را در سطوح اولیه و آزمایشی در اختیار برخی از کاربران قرار می‌دهد. در این ورژن‌ها باگ‌هایی وجود دارد و مراحل اولیه و امتحانی اپلیکیشن را شامل می‌شوند. هم اکنون امکان تغییر سرعت پخش ویس در اینستاگرام در این مرحله و به صورت غیر دائم یا غیر رسمی است.

در نسخه اصلی اینستاگرام، که با آپدیت آن امکانات و آپشن‌های بسیار جدید و تغییرات زیادی در بخش‌های مختلف قابل مشاهده خواهد بود، هیچ ایرادی وجود ندارد و اغلب افراد نسخه اصلی و رسمی را برای استفاده دانلود و نصب می‌کنند.

دلیل اصلی عدم پخش ویس در اینستاگرام

ممکن است که بعد از دریافت ویس، با لمس دکمه پلی، ویس پخش نشود، که دلیل این اتفاق سرعت اینترنت و عدم دانلود شدن کامل ویس دریافتی است.

یکی دیگر از دلایل پخش نشدن ویس نیز می‌تواند ناشی از کمبود حافظه گوشی یا عدم به روز رسانی اینستاگرام در مدت زمان طولانی توسط کاربران باشد. بنابراین باید در هنگام دریافت ویس به این نکات ریز اما بسیار مهم توجه و دقت شود.

بنابراین بعد از دریافت ویس ابتدا رنگ این پیام صوتی در نسخه‌های اینستاگرام آبی خواهد بود. اما بعد از دانلود شدن و پلی کردن آن این رنگ تیره شده و نشانه بازدید شما از این پیام خواهد بود.

نتیجه گیری

کاربران بعد از هر بار آپدیت نرم افزار اینستاگرام به دنبال آپشن‌ها و تغییرات جدید و متنوع در بخش‌های مختلف این اپلیکیشن هستند. اینستاگرام نیز همواره در رقابت با سایر برنامه‌ها و در نسخه‌های اصلی خود، تحولات زیادی در بخش پست‌ها، مشاهده ویدئو و دایرکت یا چت‌ها دارد. از جمله این امکانات می‌توان به تغییر سرعت پخش ویس در چت‌های اینستاگرام اشاره کرد.

ویس‌های طولانی یا کم اهمیت معمولا برای کاربران آزار دهنده و وقت گیر است. به همین دلیل اینستاگرام در حال تلاش برای افزودن قابلیت تغییر سرعت پیام صوتی به نسخه اصلی خود و جلب نظر کاربران خود است.

ما در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام به انواع قابلیت‌های جدید افزوده شده به برنامه اینستاگرام به ویژه تغییر سرعت پخش ویس و پیام‌های صوتی در دایرکت اینستاگرام پرداختیم.

سوالات متداول در زمینه تنظیم سرعت پخش ویس‌

 

آیا می‌توان سرعت پخش ویس را در گروه‌های موجود در اینستاگرام نیز تغییر داد؟

بله. در تمام چت‌های موجود دو نفره و گروهی در اینستاگرام می‌توان این قابلیت تغییر سرعت پخش در پیام‌های صوتی را به کار برده و آن را افزایش داد.

آیا در هنگام ویس گرفتن می‌توان آن را هم زمان لغو کرد و از ارسال آن جلوگیری کرد؟

بله. در حین بیان ویس با کشیدن آن به سمت چپ یعنی به سمت سطل زباله می‌توان ویس را لغو و مجدد آن را ایجاد و ضبط و نیز ارسال کرد.

به جز اینستاگرام، کدام یک از نرم افزارهای دیگر از امکان تغییر سرعت پخش پیام صوتی برخوردار هستند؟

علاوه بر برنامه محبوب و کم نظیر اینستاگرام، برنامه‌هایی مانند واتساپ و تلگرام نیز از این آپشن در پیام رسانی خود استفاده کرده اند و از اولین برنامه‌های دارنده این مزیت بوده اند.

آیا برای فعال کردن امکان تغییر پخش ویس باید در تنظیمات برنامه اینستاگرام تغییرات و اقدامتی انجام داد؟

خیر در حال حاضر با داشتن نسخه‌های بتای اینستاگرام می‌توان به طور خودکار از این امکان استفاده کرد و نیازی به هیچ نوع تنظیمات خاصی ندارد. اگر نسخه‌های قدیمی اپلیکیشن اینستاگرام را دارید با آپدیت به نسخه بتا نیز می‌توان سرعت ویس را تغییر داد.

چگونه بعد از ارسال پیام متنی و صوتی در دایرکت، آن را پاک کنیم به طوری که مخاطب دیگر آن را مشاهده نکند؟

پاک کردن پیام در اینستاگرام به صورت تک به تک انجام می‌شود. بنابراین باید پیام را لمس کرده و نگه دارید و سپس گزینه عدم ارسال یا unsend را انتخاب کنید تا پیام هم برای شما و هم مخاطب حذف شود. حذف چند پیام با هم در اینستاگرام ممکن نیست.

در دایرکت اینستاگرام آیا امکان فوروارد کردن ویس وجود دارد؟

خیر این امکان در اینستاگرام وجود ندارد و فقط می‌توان پیام‌های متنی را کپی و در جاهای دیگر پیست کرد.

با آپدیت ورژن اصلی و جدید اینستاگرام چه تغییراتی را می‌توان مشاهده کرد؟

در جدیدترین نسخه اینستاگرام تغییرات زیادی در استیکرهای جدید و تعاملی و البته پر مصرف ایجاد شده است. همچنین در امکانات پست و لایک و در بخش پروفایل نیز تحولات جالبی مشاهده خواهید نمود.

نسخه‌های قدیمی آلفا و بتا چه فرقی با نسخه‌های رسمی اپلیکیشن اینستاگرام دارند؟

ابتدا امکانات و آپشن‌های جدید و خلاقیت اینستاگرام در ورژن آلفا و بتا امتحان و آزمایش شده و در صورت استفاده زیاد و استقبال بیشتر کاربران این موارد به نسخه اصلی و کاملا رسمی اینستاگرام منتقل می‌شوند و به صورت دائمی قابل استفاده خواهند بود.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا