ابزار های اینستاگرامیاینستاگرام

مزیت ها و مضرات خرید فالوور اینستاگرام 

4.9/5 - (29 امتیاز)

 

شاید برای شما هایی که هرروز تعداد فالوور های خود را افزایش میدهید سوال پیش آمده باشد که مزیت ها و مضرات خرید فالوور اینستاگرام چیست؟ پس در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در این زمینه باهم صحبت کنیم. احتمالا به دنبال سنجیدن فواید و مضرات خریدن یا نخریدن فالوور بودید که به این صفحه رسیده اید تبریک می گوییم  شما روی لینک درستی کلیک کرده اید اینجا می توانید هم مضرات و هم فواید خریدن فالوور مطلع شوید

و برنامه های بعدی تان را برای پیج تان بریزید. البته خرید فالور برای پیج مخصوصا برای پیجی که سال ها برای آن تلاش کرده اید خالی از ریسک نیست پس باید همه جوانب آن را بسنجید و سپس اقدام به خرید فالوور کنید. در این مقاله می توانید درباره مضرات و فواید خرید فالوور یاد بگیرید و سپس تصمیم خود را در این باره بگیرید.

 

 

مزایای خرید فالوور

 دنیای شبکه های مجازی واقعا دنیای عجیبی است و پر از رقابت های تنگاتنگ در همه عرصه ها، جایی که در آن رقبای شما از هیچ تلاشی برای دیده شدن فروگذار نمی کنند؛ اگر رقبای شما فالوور هایی زیادی را خریداری می کنند و به تعداد بالایی از فالوور و در واقع مشتری می رسند آیا شما با تعداد فالوور های پایین می توانید با آن ها رقابت کنید؟ و اینکه وقتی این همه صاحبان پیج های برتر این کار را انجام می دهند و پیشرفت می کنند چرا شما این کار را نباید انجام دهید و این بازار پر سود مشتری را از دست بدهید؟ به چند مورد از مزایای خرید فالوور در اینجا دقت کنید.

 

برای خرید فالوور ارزان اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

دیده شدن

یکی از مزایایی که خرید فالوور می تواند برای شما در پی داشته باشد دیده شدن توسط افراد بیشتر و در نتیجه رشد و پیشرفت بیشتر پیج هست. تعداد فالوور بیشتر یعنی مشتری بیشتر و این کار فقط با دیده شدن توسط فالوور های بالا امکان پذیر است.

نظریه تایید اجتماعی رابرت سیالدینی

رابرت سیالدینی یک روانشناس معروف است که در کتاب پرفروش خود «روان شناسی نفوذ» درباره نظریه ای به نام تایید اجتماعی صحبت می کند که معنی این نظریه این است که ما، در واقع همه ی ما در جست و جوی راهی برای اثبات خویش معمولا کاری را می کنیم یا راهی را می رویم که افراد بیشتری رفته اند و این یک رفتار معمول هست برای اینکه ما تمایل داریم مواردی را که افراد بیشتری آن را درست می پندارند را درست بپنداریم

و تمایل ما برای فالو کردن پیج های با فالوور بالا و لایک کردن پست هایی با لایک بالا نشان دهنده ی همین موضوع می باشد. خرید فالوور واقعی مزیت دیگری که دارد تعداد فالوور های شما را بیشتر نشان می دهد و تمایل دیگرانی که پیج شما را میبینند برای فالو کردن شما بالاتر می برد.

صرفه جویی در زمان  

شما برای بالاتر بردن فالوور هایتان از روش های بسیار زیادی می توانید استفاده کنید مثل تولید محتوای خوب و کار کردن روی کپشن ها و کاور ویدئو ها و بعد از همه ی این کارها صبر کردن به مدت یک تا دو سال تا زحمت هایتان به نتیجه بنشیند؛ کاری که خرید فالوور می کند این است که این مدت را کمتر می کند

و در زمان یک یا دوساله صبر برای موفقیت را به کمتر از چند دقیقه تا چند روز کاهش می دهد، البته معنی این حرف این نیست که لازم نیست محتوای شما عالی باشد بلکه معنی این حرف این است دیگر لازم نیست مدت زمان زیادی منتظر به نتیجه رسیدن این محتوا باشید.

افزایش اعتبار پیج با فالوور های بیشتر

پیج ها هم درست مثل مغازه هایی هستند که هرچقدر مشتری بیشتری داشته باشند دیگران بیشتر به آن ها اعتماد می کنند و فروش مغازه بالاتر می رود. در پیج اینستاگرامی هم فالوورها مثل مشتری های مغازه هستند که باعث اعتبار مغازه می شوند و هرچه تعدادشان بیشتر باشد دیگران بیشتر به آن ها اعتماد می کنند و در نتیجه فروش بالا و بالاتر می رود.  

مضرات خرید فالوور

مضرات خرید فالوور

باید اعتراف کرد که سایت ها و شرکت های غیر قابل اعتماد بسیاری در این زمینه وارد شده اند و با سوء استفاده از اعتماد کاربران باعث ایجاد مشکلات برای پیج هایشان شده اند ولی مطمئنا شرکت ها و وب سایت های معتبر دیگری نیز وجود دارند که با خدمات درست و کارشناسی باعث رشد پیچ و پیشرفت افراد می شوند کاری که شما باید انجام دهید پیدا کردن این شرکت ها و استفاده از خدمات آن هاست.

فالوورهای فیک نخرید

اگر می خواهید برای پیج تان فالوور بخرید باید مراقب باشید فالوور هایتان فیک نباشند که در این صورت می تواند باعث ایجاد مشکلات برای پیج تان شود و حتی اگر ناشیانه تعداد بسیار بالایی از این فالورها به پیج شما سرازیر شوند می توانند باعث از دسترس خارج شدن پیج تان شوند. تنها نوع فالووری که می تواند باعث رشد و پیشرفت پیج شما شود فالوور فعال و واقعی است.

خرید بدون گارانتی می تواند یکی از ریسک های خرید فالوور باشد

معمولا این خرید ها هیچ گارانتی یا تضمینی ندارند که پس از اضافه شدن فالوورها و گذشت مدت زمان بازدهی پیج پایین نیاید در این خرید ها معمولا فقط سفارش توسط تیم پشتیبانی گرفته می شود و تعداد فالوور سفارش داده شده به پیج اضافه می شود و این می تواند از نکات منفی این قضیه باشد.

از وب سایت های مورد اعتماد استفاده کنید

کامنت هایی که افراد استفاده کننده از خدمات سایت ها می نویسند را بخوانید این کامنت ها هم می توانند راهنماهای خوبی برای شما باشند تا تصمیم درست را در مورد سایتی که می خواهید از آن خرید انجام دهید، بگیرید. همچنین از نماد اینماد که علامت اجازه داشتن از سوی ارگان های دولتی برای وب سایت هاست

را حتما در سایتی که می خواهید از آن خرید انجام دهید چک کنید. خلاصه خرید فالوور اینستاگرام درست مثل تمام خرید های اینترنتی مزایا و معایب خودش را دارد شما که قصد خرید دارید بهتر است با سنجیدن این مزایا و معایب ببینید کدام طرف این ترازو سنگینی می کند و سپس تصمیم بگیرید. منبع مقاله

سوالات متداول درباره مزایا و معایب خرید فالوور ایستاگرام

چه تعداد فالوور برای پیجمان بخریم بهتر است؟

اینکه چه تعداد فالوور برای پیجتان بخرید بستگی به خودتان دارد ولی سعی کنید یکجا حجم انبوهی فالوور روانه پیجتان نکنید و کم کم و پیوسته پیش بروید.

چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

1-چون فالوور فیک بعد از مدتی با ریزش خود سبب پایین آمدن کیفیت پیجتان میشود و حساسیت اینستاگرام را نسبت به پیجتان افزایش میدهد.

 

 

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا