ابزار های اینستاگرامی

آنالیز فالوورهای اینستاگرام معرفی ابزار و ترفندهای فوق العاده

5/5 - (17 امتیاز)

 

آنالیز بخش‌ های اینستاگرام، یکی از مهم ترین فعالیت‌ هایی است که در این برنامه محبوب، مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا شما را با آنالیز فالوورهای اینستاگرام و ابزار های مورد استفاده برای آن آشنا سازیم. اگر دارای امکانات کسب‌ و کار هستید، می‌ دانید که آنالیز هر یک از بخش‌ ها و اطلاعات به‌ دست آمده در این برنامه تأثیر بسیار زیادی در دستیابی به سود بسیار زیاد دارد.

آنالیز فالوور اینستاگرام یکی از مهم‌ ترین بخش‌ هایی است که تحلیل آن، اهمیت بسیار زیادی دارد. برای آنالیز این بخش می‌ توان از ابزارهای مختلفی استفاده کرد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ابزار ها و ویژگی‌ های آن‌ ها می‌ توانید به‌ سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید و اطلاعات لازم را در این زمینه به دست آورید.

برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید.

 اهمیت آنالیز اینستاگرام

اینستاگرام از برنامه‌ های محبوب در سراسر جهان شناخته می‌ شود که کاربران بسیاری از آن استفاده می‌ کنند. از این‌ رو نیاز به آنالیز اینستاگرام بسیار اهمیت می‌ یابد. اینستاگرام دارای اکانت های مختلف شخصی و تجاری و سازندگان است که هر یک از آن‌ ها مختص دسته خاصی از افراد هستند. برای آنالیز هر یک از اکانت ها نیاز به ابزارهای مختلفی دارید.

با توجه به تحقیقات انجام‌ شده، اکانت های کسب‌ و کار دارای بالاترین میزان توجه و بازدید از سمت کاربران هستند. یکی از مهم‌ ترین مراحلی که برای ارتقای این نوع پیج ها، مورد توجه قرار می گیرد، آنالیز و تجزیه‌ و تحلیل آن است. با استفاده از آنالیز اینستاگرام می توانید وضعیت خود را بررسی کرده و بدانید که کدام یک از بخش‌ ها دارای بالاترین بازدهی هستند و کدام یک به هدف مورد نظر دست پیدا نکرده اند.

با آنالیز اینستاگرام می توانید به اهداف فوق‌ العاده‌ خود دست پیدا کنید. با استفاده از آن می‌ توانید مخاطبین هدف خود را به‌ درستی انتخاب کنید. با توجه به میزان علاقه کاربران محتوا را منتشر دهید. علاوه‌ بر این، باعث جلب توجه بازدیدکنندگان به سمت پروفایل خود می‌ شوید. یکی از مهم‌ ترین مزایای آنالیز اینستاگرام شناخت بهترین زمان برای انتشار استوری و همچنین پست در اینستاگرام است.

چرا که انتخاب زمان از مهم‌ ترین موارد برای کسب بازدهی بالا در این برنامه است. در ادامه می‌ خواهیم شما را با برنامه‌ هایی که می‌ توانید با استفاده از آن‌ ها فالوور های اینستاگرام را مورد آنالیز و بررسی قرار دهید آشنا کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید.

· برنامه social fox

 

برنامه social fox

این برنامه را می‌ توان یکی از ابزارهای حرفه‌ ای در حوزه آنالیز فالوور های اینستاگرام دانست. در حقیقت این برنامه بسیار جامع و کامل است و می‌ توانید به‌ راحتی با استفاده از آن به آنالیز کامل صفحه اینستاگرام خود بپردازید. از مهم‌ ترین ویژگی‌ ها و امکانات آن می‌ توان به امکان تبدیل داده‌ های دریافتی به نمودار اشاره کرد تا تمامی موارد و اطلاعات به‌ صورت گرافیک قابل‌ مشاهده باشند.

از دیگر مهم‌ ترین قابلیت‌ ها و ویژگی‌ های آن می‌ توان به دریافت لوکیشن فالوور های خود اشاره کرد. همچنین می‌ توانید درمورد جزئیات شخصیتی آن‌ ها مانند سن فالوور های خود نیز اطلاعات خوبی به دست آورید. اطلاعات این برنامه به‌ صورت پی دی اف قابل دانلود است و می‌ توانید آن را با زمان قبل مقایسه کنید. در هنگام کار با برنامه سوشیال فاکس باید بدانید که این برنامه رایگان نمی‌ باشد.

اما با این‌ حال یکی از بهترین برنامه‌ ها برای آنالیز در تمامی بخش‌ های اینستاگرام به شمار می‌ آید. برای استفاده از این برنامه باید ماهانه دو دلار یا بالاتر پرداخت کنید تا بتوانید با توجه به نیاز خود از امکانات آن استفاده کنید. توجه کنید که روزانه باید آنالیز اینستاگرام را انجام دهید تا بتوانید نتایج آن را به‌ درستی تحلیل کنید.

·   برنامه followers pro+

برنامه followers pro+

این برنامه یکی از بهترین برنامه‌ ها برای مدیریت فالوور ها و وضعیت آن‌ ها است. از مهم‌ ترین ویژگی‌ های برنامه فالوور پرو می‌ توان به امکان استفاده از آن به‌ صورت رایگان اشاره کرد. با توجه به امکانات این ابزار می‌ توانید فالوور های جدید خود را بشناسید. از سوی دیگر می‌ توانید تمامی فالوور هایی را که شما را در مدت اخیر آن فالو کرده‌ اند، ردیابی نمایید.

علاوه‌ بر این، به شما می‌ گوید که چه کسی را فالو می‌ کنید که جزئی از فالوور های شما نمی‌ باشد. علاوه‌ بر آن، از دیگر ویژگی‌ های ممتاز استفاده از این نوع برنامه می‌ توان به این مورد اشاره کرد که به شما نشان می‌ دهد فالوور ها تمایل به مشاهده چه نوع محتوایی دارند تا بتوانید با توجه به آن محتوای خود را به‌ صورت هدفمند منتشر کنید.

·  برنامه crowdfire

برنامه crowdfire

برنامه کراس فایر یک برنامه برای تحلیل اینستاگرام است. با استفاده از آن می‌ توانید به تجزیه‌ و تحلیل فالوور ها و مخاطبان خود بپردازید. یکی از معایب استفاده از آن این است که دارای محدودیت یک‌ روزه می‌ باشد.اما در همین محدودیت یک‌ روزه نیز می‌ توانید پست های خود را برنامه‌ ریزی کرده و در زمان مناسب منتشر کنید. همچنین ویژگی‌ های محتوا را مورد بررسی قرار داده و پس‌ از آن تمامی شرایط فالوور ها را تجزیه‌ و تحلیل نمایید.

· برنامه hype auditor

برنامه hype auditor این برنامه را می‌ توان یک پایگاه داده ای گسترده دانست که با استفاده از هوش مصنوعی مدیریت می‌ شود. این برنامه دارای اطلاعات بسیار زیادی است و می‌ تواند تفاوت فالوور های فیک و فالوور های واقعی را از یکدیگر مشخص کند. با استفاده از این برنامه می‌ توانید فالوور های فیک را از پیج خود حذف کنید.

یکی از معایب استفاده از آن این است که نوع رایگان ندارد و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید. با استفاده از این برنامه می‌ توانید پروفایل فالوور های خود را تجزیه‌ و تحلیل کنید و سپس مشخص کنید که کدام یک از آن‌ ها ازجمله فالوور های فیک هستند و کدام یک واقعی می‌ باشند چراکه وجود فالوور های فیک باعث ایجاد آسیب به پیج شما می‌ شوند.

· برنامه Instagram insights

این برنامه یکی از بهترین برنامه‌ هایی است که می‌ توانید از آن برای تجزیه اطلاعات فالوور ها استفاده کنید. این برنامه تمامی فعالیت‌ ها را در طی هفت روز گذشته نشان می‌ دهد. همچنین تعداد دقیق فالوور ها، تعداد بازدید ها، میزان بازدید از استوری ها را نیز به‌ خوبی نشان می‌ دهد.

 سخن پایانی اگر شما نیز جزو افرادی هستید که دارای اکانت کسب و کار در برنامه اینستاگرام می باشید، می دانید که تحلیل هر یک از بخش های آن، اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از مهم ترین بخش هایی که مورد تحلیل قرار می گیرد، فالوورهای اینستاگرام است.

در این مقاله سعی کردیم شما را با اهمیت آنالیز فالوورهای اینستاگرام و ابزارهای مورد استفاده برای آنالیز آن آشنا کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید. همچنین شما عزیزان میتوانید  از خدمات سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام مثل خرید فالوور واقعی، لایک، ویو و… بهره مند شوید.

 سوالات متداول آنالیز فالوورهای اینستاگرام

اینستاگرام دارای چند نوع اکانت است؟

 این برنامه دارای سه نوع اکانت شخصی، کسب و کار و سازندگان است که اکانت های کسب و کار محبوبیت بیشتری دارند.

از کدام برنامه ها می توان برای آنالیز فالوورهای اینستاگرام استفاده کرد؟

 برنامه های socialfox, followers pro, crowdfire, hype auditor Instagram insights از جمله برنامه های تحلیل فالوور اینستاگرام هستند.

از مزایای آنالیز فالوورهای اینستاگرام کدامند؟

 دستیابی به اهداف مورد نظر، اطلاع از زمان ارسال پست ها در اینستاگرام، اطلاع از ماهیت پست های محبوب در میان کاربران، از جمله مزایای آنالیز فالوور های اینستاگرام هستند.

از ویژگی های برنامه socialfox چیست؟

 با استفاده از این برنامه علاوه بر تحلیل فالوورها می توان اطلاعات دریافتی را به صورت نمودار و گرافیک نشان داد.

با استفاده از کدام برنامه می توان به اطلاعاتی مانند سن و لوکیشن فالوورهای خود دست پیدا کرد؟

 با استفاده از برنامه socialfox می توان به اطلاعات مختلف از فالوورها دست پیدا کرد.

آیا برنامه followers pro رایگان است؟

 بله. با نصب این برنامه می توانید به صورت رایگان، از امکانات آن استفاده کرد.

آیا برنامه crowdfire دارای محدودیت است؟

 این برنامه دارای محدودیت یک روزه است.

از ویژگی های برنامه Instagram insights کدامند؟

 نشان دادن تعداد دقیق فالوورها و تعداد بازدیدها از پست و استوری های ارسالی.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا