دانستنی ها

بهترین هوش مصنوعی برای تقلید صدا معرفی سایت و برنامه ها

5/5 - (1079 امتیاز)

بهترین هوش مصنوعی برای تقلید صدا معرفی سایت و برنامه

تقلید صدا همیشه یکی از جالب ترین سرگرمی های افرادی بوده است که به خوبی توانایی انجام این کار را دارند. امروزه با توسعه هوش مصنوعی، امکانات ویژه ای به آن افزوده شده است که میتوان به راحتی از آن برای شبیه سازی صدای هر شخصی استفاده کرد. هوش مصنوعی دارای قابلیت های بسیاری است. به عنوان مثال با استفاده از آن میتوان به تولید انواع تصاویر و محتواهای فوق العاده در کمترین زمان ممکن دست یافت.

یکی از قابلیت های هوش مصنوعی، تقلید صدا است. با استفاده از این ابزار می توان صدای فرد مورد نظر خود را شبیه سازی کرده و از آن برای خواندن داستان یا فیلم نامه استفاده کنید. وجود چنین قابلیت بی‌ نظیری در هوش مصنوعی تقلید صدا، باعث ایجاد تغییراتی در حرفه دوبلاژ شده است. سایت خرید فالوور اینستاگرام شما را با بهترین برنامه های هوش مصنوعی تقلید صدا آشنا می کند.

بهترین برنامه های هوش مصنوعی برای تقلید صدا

10 ابزار هوش مصنوعی برای تقلید صدا

1. برنامه play.ht

این برنامه یکی از معروف ترین برنامه های تقلید صدا شناخته می شود. با استفاده از این برنامه می توانید بهترین پادکست ها را تولید کنید. از قابلیت های ویژه آن میتوان به امکان شناسایی لهجه گوینده و نحوه صحبت کردن او اشاره کرد تا تمامی جزئیات به طور کامل در فایل نهایی اعمال گردند. از دیگر ویژگی های آن میتوان به عدم نیاز به نمونه اولیه باکیفیت استودیویی اشاره کرد. شما می توانید از برنامه play.ht به صورت رایگان استفاده کنید.

2. برنامه resemble

این برنامه بهترین نوع شبیه سازی صدا را انجام می دهد. شما می توانید به صورت رایگان از این برنامه برای تقلید صدا استفاده کنید. از ویژگی های بارز آن میتوان به امکان شناسایی علائم نگارشی در صدای فرد اشاره کرد. در نتیجه دقیق ترین فایل نهایی به دست می آید. شما می توانید فایل صدا را به طور مستقیم به این برنامه ارسال کنید یا اینکه از بخش مربوط به ضبط وب سایت، نمونه را ارسال کنید. هر چقدر نمونه طولانی باشد، به همان اندازه نتایج به دست آمده نیز فوق العاده خواهند بود.

3. برنامه voice.ai

از این برنامه میتوان برای استریم، چت کردن و ساخت بازی استفاده کرد. از ویژگی های این برنامه میتوان به امکان تبدیل گفتار به گفتار اشاره کرد. می توانید این برنامه را به صورت رایگان مورد استفاده قرار دهید.

4.     برنامه Listnr

با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی، صدای موردنظر خود را شبیه سازی کنید و از ان در پروژه های مختلف مانند پادکست ها، ویدیوهای یوتیوب، مطالب آموزشی الکترونیکی و محتوایی، کتاب های صوتی و محتوای رسانه های اجتماعی استفاده کنید. استفاده از این برنامه تنها چند ثانیه می طلبد. شما می توانید ماهانه برای تبدیل حداکثر 1000 کلمه از این برنامه به صورت رایگان استفاده کنید. برای دریافت امکانات بیشتر نسخه premium آن را استفاده کنید.

5.     برنامه speechify

با استفاده از این برنامه می توانید به بیش از 30 صدای مختلف با بیش از 15 زبان زنده دنیا دسترسی داشته باشید. تمامی این امکانات برای صداگذاری بهترین هستند. همچنین امکان خوانش متن را نیز ایجاد نموده اند. این برنامه تلفظ کلمات را به خوبی ارائه کرده و میتوانید در آن صدای زن یا مرد را در لهجه های مختلف انتخاب کنید. استفاده از آن نیز بسیار آسان است. از ویژگی های بارز آن می توان به اسکن تصاویر و تبدیل آن ها به گفتار اشاره کرد.

6.     سایت Voicemod

از ویژگی های این سایت میتوان به امکان شبیه سازی صدا در لحظه اشاره کرد. در این سایت میتوانید شخصیت های انسانی مختلف مانند فضانورد، خلبان و غیره را انتخاب کنید. معمولا بهترین وبسایت برای استریم کردن است.

7.     برنامه overdub

این برنامه صداهای از پیش نمونه برداری شده را ارائه می کند. یا اینکه صدای آپلود شده شما را تقلید می نماید. این برنامه به حریم خصوصی بسیار حساس است به همین دلیل تنها می توانید از نمونه صدای خود استفاده کنید. اگر توجهی به واژگان محدود ندارید بهترین انتخاب برای شما برنامه overdub است که نسخه پولی امکانات بیشتری دارد.

8.     برنامه Respeecher

این برنامه یکی از بهترین برنامه های تقلید صدا برای توسعه دهنده های بازی، فیلم سازان و تولیدکنندگان محتوا است تا بتوانند به راحتی صدای نمونه را شبیه سازی کنند. این برنامه صدای ارسالی را با بهترین کیفیت و با احساس ارائه می کند. جالب است بدانید که با استفاده از آن می توانید صدای یک بزرگسال را به صدای یک کودک تغییر دهید. برنامه respeecher، الگوریتم های پردازش سیگنال دیجیتال کلاسیک را با انواع روش های مدل سازی عمیق اختصاصی ترکیب می نماید تا بتواند بهترین صدا را ارائه کند.

9.     برنامه Veritone voice

این سایت یکی از بهترین سایت های تقلید صدا است که با دقت بسیار بالا، کار خود را انجام می دهد. در این سایت می توانید از هر دو حالت گفتار به گفتار و متن به گفتار استفاده کنید. پس از ایجاد مدل صدا، می توانید هر تعداد متن مورد نظر را به صدا تبدیل نمایید.

10.سایت readspeaker

این سایت می تواند انواع متن های مختلف را به فایل صوتی تبدیل نماید. از ویژگی های بارز آن میتوان به این مورد اشاره کرد که کیفیت تقلید صدا در آن بی نظیر است. به گونه ای که نمیتوان آن را از نمونه اصلی تشخیص داد. این وبسایت از شبکه های عصبی عمیق با نمونه های صدای انسان استفاده می کند. جالب است بدانید که در این سایت می توانید صدای تولید شده را وادار کنید به زبان های مختلف صحبت کند.

نحوه عملکرد ابزارهای تقلید صدای هوش مصنوعی

ابزارهای تقلید صدای هوش مصنوعی، ابزارهایی هستند که به خوبی صدای انسان را تجزیه می کنند. تنها کافی است نمونه صدا را در این ابزارها وارد کنید تا نمونه تقلید شده آن را به زبان های مختلف، لهجه های متفاوت دریافت کنید.

کاربردهای هوش مصنوعی تقلید صدا

از مهم ترین کاربردهای هوش مصنوعی تقلید صدا میتوان به صداگذاری روی ویدیو اشاره کرد. دومین کاربرد این نوع ابزارها مواقعی است که می خواهید صدای خود را روی محتوا پخش کنید اما دارای تجهیزات ضبط صدای باکیفیت نیستید. در این روش می توانید صدای افرادی را که از دنیا رفته اند نیز، شبیه سازی نمایید.

مزایای هوش مصنوعی برای تقلید صدا

4 مزیت هوش مصنوعی برای تقلید صدا

استفاده از هوش مصنوعی برای تقلید صدا دارای مزایای بسیاری است. از مزایای بی نظیر این وبسایت ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم نیاز به ضبط چند باره یک متن
  • صرفه جویی در هزینه ها
  • تغییر صدا مشابه با نمونه اولیه آن
  • ایجاد محتوای بازاریابی بسیار جذاب

سخن پایانی هوش مصنوعی یکی از تکنولوژی های جدیدی است که کاربردهای بسیار زیادی دارد. یکی از کاربردهای هوش مصنوعی، استفاده از آن برای تقلید صدا است. با تقلید صدا می توانید به راحتی صداهای شبیه سازی شده مانند نمونه اولیه ان را تولید کنید. وبسایت های مختلفی در این زمینه قابل استفاده هستند که در این مقاله به تمامی آن ها اشاره کرده و توضیحات مختصری در مورد آن، ارائه کردیم. سایت خرید فالوور اینستاگرام بهترین اطلاعات را در زمینه نحوه عملکرد وبسایت های هوش مصنوعی کمک می کند.

سوالات متداول بهترین هوش مصنوعی برای تقلید صدا

هوش مصنوعی تقلید صدا چگونه عمل می کند؟

هوش مصنوعی تقلید صدا، نمونه اولیه را دریافت کرده و سپس آن را در لحن های متفاوت و لهجه های مختلف به نمونه شبیه سازی شده تبدیل می کند.

استفاده از هوش مصنوعی تقلید صدا چه مزایایی دارد؟

صرفه جویی در هزینه، عدم نیاز به ضبط چند باره متن، تغییر صدا به لحن های مختلف، بازاریابی محتوا به روش آسان تر.

استفاده از هوش مصنوعی برای تقلید صدا چه کاربردهایی دارد؟

استفاده از هوش مصنوعی تقلید صدا برای صداگذاری روی ویدیو، ضبط صدا در صورت نداشتن تجهیزات ضبط باکیفیت کاربرد دارد.

بهترین وبسایت تقلید صدا به هر دو حالت متن به گفتار و گفتار به گفتار کدام است؟

وبسایت veritone voice هر دو حالت تبدیل صدا را در خود دارد.

وبسایت resepeecher چگونه عمل می کند؟

الگوریتم های پردازش سیگنال دیجیتال کلاسیک را با انواع روش های مدل سازی عمیق اختصاصی ترکیب می نماید تا صدای باکیفیت تولید کند.

از برنامه speechify میتوان به چند صدای مختلف دست یافت؟

با استفاده از این برنامه میتوان به بیش از سی صدای ساخته شده توسط هوش مصنوعی و بیش از 15 زبان مختلف دسترس داشت.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا