دانستنی ها

تغییر صدا با هوش مصنوعی به صدای افراد مشهور آموزش رایگان

5/5 - (1815 امتیاز)

تغییر صدا با هوش مصنوعی به صدای افراد مشهور آموزش رایگان

امروزه هوش مصنوعی به یکی از داغ ترین مباحث جهان تبدیل شده است که میتوان آن را یکی از بهترین تکنولوژی های جدید دانست. با استفاده از این برنامه، انجام بسیاری از امورات آسان شده است. یکی از قابلیت های هوش مصنوعی، استفاده از آن برای تغییر صدا به صدای افراد مشهور است. با خرید فالوور اینستاگرام، با انواع برنامه های هوش مصنوعی برای تغییر صدا آشنا شوید.

خرید اکانت ChatGPT Plus روی لینک زیر کلیک کنید.

منظور از تغییر صدا با هوش مصنوعی voice.ai چیست؟

منظور از هوش مصنوعی voice.ai، ابزاری مفید برای تغییر صدا است. با استفاده از این برنامه می توانید صدای خود را به صدای افراد مشهور تبدیل کنید. با استفاده از این برنامه می توانید هم به صورت زنده این عمل را انجام دهید و هم صدای ضبط شده را با استفاده از آن، تغییر دهید.

توجه داشته باشید که سیستم مورد نیاز برای انجام این کار، با توجه به هدف شما از انجام آن متفاوت است. از ویندوز 8، 10 و 11 با حافظه 4 گیگابایت برای حالت record mode، و برای استفاده از حالت live mode، به یک کارت گرافیک خاص نیاز دارید. برای استفاده از این سیستم به پردازنده های گرافیکی AMD RX 580 و Nvidia GTX 980 نیاز خواهید داشت.

نحوه تغییر صدا با هوش مصنوعی voice.ai

نحوه تغییر صدا با هوش مصنوعی voice.ai

برای استفاده از این نوع هوش مصنوعی، ابتدا باید برنامه آن را از وب سایت رسمی دانلود کنید و سپس آن را نصب نمایید. پس از نصب برنامه، یک حساب کاربری برای خود بسازید. پس از آن برنامه از شما می خواهد که در برابر اعطای 5000 اعتبار به voice training، بتواند از منابع سیستم شما برای آموزش الگوریتم های هوش مصنوعی تغییر صدا استفاده نماید. با اعطای اجازه به برنامه، مصرف منابع سیستم بیشتر خواهد شد.

از اعتبار دریافتی می توانید برای خرید سبک های مختلف صدا استفاده نمایید. بدین منظور، سبک مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس گزینه continue را انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید اشتراک pro را با مبلغ 15 دلار در ماه را خریداری کنید. در مرحله آخر، پس از اتمام تماشای ویدیو آموزشی، باید گزینه get started را انتخاب نمایید. در بالای صفحه کلیدی وجود دارد که می توانید با انتخاب آن، حالت تغییر صدا record mode یا live mode را انتخاب کنید.

انتخاب هریک از این گزینه ها به نوع تغییر صدا از نمونه اولیه یا حالت زنده بستگی دارد. از منوی کشویی می توانید میکروفون ضبط صدای خود را انتخاب کنید. در حالت record mode، روی آیکون میکروفون شروط ضبط کلیک کنید. پس از اتمام کار، گزینه توقف را انتخاب نمایید. فراموش نکنید که برای حساب های رایگان، محدودیت 15 ثانیه ای وجود دارد. سپس می توانید صدای ترجیحی خود را انتخاب نمایید. د

ر حالت live mode، می توانید انتخاب کنید که می خواهید صدای خود را بشنوید یا خیر. سپس صدای مورد نظر خود را انتخاب نموده و شروع به کار نمایید. تمامی صداهایی که ضبط می کنید، در قسمت پایین پنجره به نمایش در می آیند و می توانید آن ها را پخش کرده، ذخیره کنید و یا حذف نمایید. توجه داشته باشید که تنها در صورت فعالسازی اشتراک فعال، می توانید از کلیدهای حذف واترمارک یا تغییر کیفیت صدای خروجی استفاده کنید.

نحوه تغییر صدا با هوش مصنوعی voice.ai 2

نحوه تغییر صدا با هوش مصنوعی voice.ai 3

نحوه تغییر صدا با هوش مصنوعی voice.ai 4

نحوه دریافت صدای بیشتر  voice.ai

یکی از ویژگی های جالب این برنامه امکان انتخاب صدای بیشتر است. در حساب های رایگان می توانید از چند نمونه پیش فرض استفاده کنید. با افزایش اعتبار، تعداد صدای موجود نیز بیشتر شده و می توانید صدای خود را از طریق آن بسازید. برای ایجاد صداهای بیشتر با استفاده از این برنامه، voice.ai را باز کنید و یکی از حالت های record mode و live mode را انتخاب نمایید.

با استفاده از گوی مرکزی می توانید صدای متفاوتی ایجاد کنید. صدای مورد نظر خود را انتخاب نمایید. اگر آموزش لازم در این زمینه را ندارید می توانید دکمه آموزشی را انتخاب کنید که نیاز به افزایش اعتبار دارد. برای استفاده از قابلیت هوش مصنوعی، روی دکمه سبز رنگ use کلیک کنید. آموزش عالی این برنامه، کیفیت صداهای تولید شده را نیز افزایش می دهد. اما اعتبار بیشتری می طلبد.

نحوه دریافت صدای بیشتر  voice.ai

نحوه دریافت صدای بیشتر  voice.ai 2

نحوه استفاده از تغییر صدا با هوش مصنوعی voice.ai در discord

برای استفاده از برنامه voice.ai در discord، باید میکروفون پیش فرض را روی voice.ai audio cable قرار دهید. ابتدا برنامه voice.ai را وارد کرده و تمام تغییرات را در صدای live mode اعمال کنید. تنظیمات را باید از گوشه پایین سمت چپ انتخاب نموده و برای انتخاب voice and video نیز به بخش پایین آن بروید. از منوی کشویی زیر بخش input device، گزینه microphone array را انتخاب نمایید. اکنون با صحبت در حالت زنده، صدای شما در discord به صورت خودکار تغییر خواهد کرد.

سخن پایانی امروزه استفاده از هوش مصنوعی به یکی از جذاب ترین مباحثی تبدیل شده است که روز به روز در حال توسعه می باشد. یکی از قابلیت های هوش مصنوعی، امکان تغییر صدا با استفاده از این برنامه است. بدین منظور ابتدا باید برنامه voice.ai را دانلود کرده و سپس تنظیمات لازم را در آن انجام دهید. در این صورت می توانید صدای خود را به صدای افراد مشهور یا هر صدای فرد دیگری تغییر دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید.

نحوه استفاده از تغییر صدا با هوش مصنوعی voice.ai در discord

نحوه استفاده از تغییر صدا با هوش مصنوعی voice.ai در discord2

سوالات متداول تغییر صدا با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی ai چیست؟

هوش مصنوعی voice.ai ابزاری است که از آن برای تغییر صدا استفاده می شود.

چند حالت برای ضبط صدا در برنامه تغییر صدا با هوش مصنوعی ai وجود دارد؟

برای تغییر صدا در این برنامه می توانید از دو حالت زنده و وارد نمودن ویس ضبط شده استفاده کنید.

از اعتبار دریافتی برنامه تغییر صدا با هوش مصنوعی ai در چه مواردی استفاده می شود؟

از این اعتبار برای انتخاب سبک صدا می توانید استفاده کنید.

برای استفاده از برنامه تغییر صدا با هوش مصنوعی ai از چه سیستم های پردازنده گرافیکی استفاده می شود؟

برای استفاده از این سیستم به پردازنده های گرافیکی AMD RX 580 و Nvidia GTX 980 نیاز خواهید داشت.

محدودیت زمان برای حساب های رایگان تغییر صدا چند ثانیه است؟

محدودیت زمان برای حساب های رایگان در حدود 15 ثانیه است.

خرید اشتراک فعال چه مزایایی دارد؟

با فعال سازی اشتراک فعال می توانید از کلیدهای حذف واترمارک یا تغییر کیفیت صدای خروجی استفاده کنید.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا