ابزار های اینستاگرامی

مزایای خرید تیک آبی اینستاگرام و راحت ترین روش دریافت آن

5/5 - (6 امتیاز)

شاید بارها براتون پیش اومده که توی اینستاگرام تیک آبی رو کنار آیدی اشخاص دیده باشین و براتون سوال بشه که این تیک چه مزایایی داره؟ یا مثلا چطوری میشه این تیک رو دریافت کرد؟ خب بایستی گفت که تیک آبی به این خاطر ساخته شد که کاربران، پیج های فیک و واقعی رو از هم دیگه تشخیص بدن؛ البته این تیک مزایای خیلی بیشتری هم داره! حتما این رو میدونین که هر کسی نمی تونه به راحتی این تیک رو دریافت کنه و شخص باید واجد شرایط خاص قوانین اینستاگرام باشه! اما سایت خرید فالوور اینستاگرام این مشکل رو براتون حل کرده! چجوری؟ میتونین با قیمت بسیار مقرون به صرفه ای تیک آبی رو از این سایت بخرین! سایت خرید فالوور اینستاگرام تضمین میکنه که در صورت سفارش خرید تیک آبی اون رو توی کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بده! حالا خرید این تیک چه مزایای داره؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا برخی مزایای خرید این تیک رو بررسی کنیم.

تیک آبی

تیک آبی یه نماد برجسته ی چند ضلعی آبی رنگه که درون اون یه تیک سفید رنگ وجود داره. این تیک کنار آیدی پیج قرار میگیره و نشون دهنده ی تایید اصالت و اعتبار پیج از طرف اینستاگرامه. دریافت این تیک مزایای زیادی داره که توی ادامه این مقاله بعضی از اون ها رو بررسی میکنیم؛ با ما همراه باشید.

برای تیک آبی اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

 

مزیت های خرید تیک آبی

همونطور که خودتون میدونید دریافت رایگان تیک آبی صرفا برای افراد معروف و مطرح مثل سیاستمدارن، خوانندگان، ورزشکاران، هنرمندان و سلبریتی ها ممکنه! اینستاگرام این تیک رو بعد از اصالت سنجی به اشخاص معروف میده تا کاربران موقع گشتن دنبال پیج های اصلی، بین تعداد زیاد پیج های فیک، فن پیج ها و حتی اکانت هایی با اسم مشابه سردرگم نشین و یه راست برن سراغ پیج مد نظرشون، یعنی پیج اصلی!

اما سایت خرید فالوور اینستاگرام این امکان رو به وجود آورده تا شما با هر شرایطی که دارین بتونین به راحتی این تیک رو دریافت کنین! بدون اینکه آدم معروفی باشین یا مثلا شرایط عجیب و غریب مد نظر اینستاگرام رو داشته باشین! حالا اصلا تیک آبی چه مزیتی داره که بخریمش؟ در ادامه با هامون همراه باشید تا چند تا از مزیت های تیک آبی رو بررسی کنیم.

1 )افزایش اعتبار و اعتماد: این تیک به این معنی که اعتبار و اصالت پیج شما تایید شده هست و پیجتون یه پیج معتبر به حساب میاد؛ برای همین کاربران با دیدن تیک آبی، بیشتر به پیج شما اعتماد میکنن و خیالشون از بابت معتبر بودن پیجتون راحت میشه برای همین اگه بر فرض مثال شما کالایی رو تبلیغ کنین یا محصولی رو از طریق اینستاگرام بفروشین، مشتری دیگه نگران کلاهبرداری نخواهد بود و در صورتی که قصد خریده محصول شما رو داشته باشه ؛دو به شک نمیشه و یه راست میره سراغ خرید!

2 )افزایش تعداد فالوور و بازخورد ها: دریافت تیک آبی از چند جهت میتونه باعث پیشرفت شما بشه. ایجاد تمایز ظاهری: تیک آبی با قرار گرفتن کنار آیدی پیج شما و البته ایجاد تمایز ظاهری بین پیج شما و سایر پیج ها، توجه کاربران رو جلب میکنه  و خب این یعنی جذب فالوور خالص! عدم پراکنده شدن فالوورها: وقتی که پیج شما تیک آبی داشته باشه طرفدارانی که دنبال پیج شما میگردن، بین فن پیج ها و پیج های مشابه پراکنده نمیشن و مستقیما میان پیج شما رو فالو میکنن!

افزایش نرخ تعامل: طبق الگوریتم اینستاگرام، پیج هایی که تیک آبی رو دریافت میکنن؛ نرخ تعاملشون تا حدود زیادی افزایش پیدا میکنه و این افزایش نرخ تعامل باعث میشه که پیج شما بیشتر از هر زمان دیگه ای دیده بشه! چجوری؟

وقتی نرخ تعامل افزایش پیدا میکنه؛ پست های شما وارد اکسپلور میشن و توسط تعداد بیشتری دیده میشن، در این صورت اگه محتوای پست شما خوب باشه؛ افراد زیادی پیج شما رو فالو میکنن. از طرفی وقتی نرخ تعامل پیج افزایش پیدا میکنه؛ در هنگام جستجو در جایگاه بهتری قرار میگیره و البته این هم باید گفت که با افزایش نرخ تعامل، اینستاگرام دائما به کاربران پیشنهاد فالو کردن شما رو میده. پس در صورتی که تیک آبی رو دریافت کنین؛ تعداد فالوور های شما به صورت جهشی و با شتاب تصاعدی، افزایش پیدا میکنه. افزایش تصاعدی تعداد فالوور باعث میشه بازخورد هایی که ممکنه برای پست هاتون دریافت کنید هم، افزایش پیدا کنه.

3 )تاثیر گذاری بیشتر: با دریافت تیک آبی، به این دلیل که افراد به پیج شما اعتماد بیشتری خواهند داشت و از اونجایی که این تیک فالوور های شما رو افزایش خواهد داد؛ پیام ها و پست های شما هم بیشتر دیده میشن و بیشتر هم مورد قبول واقع میشن؛ پس از این رو میتونین تاثیر زیادی توی اجتماع فالوور های مربوط به پیجتون داشته باشید.

4 )برندینگ: با خرید تیک آبی اینستاگرام میتونین شرکت یا محصول خاص خودتون رو تبدیل به برند کنین؛ در این صورت دیگه لازم نیست هزینه گزافی رو بابت برند کردن شرکت یا محصولتون بپردازین و فقط با پرداخت هزینه ی خرید تیک آبی؛ هم محصولتون تبدیل به برند میشه و هم خودتون میتونین از سایر مزایای تیک آبی بهره مند بشید.

5 ) افزایش درآمد از تبلیغات یا فروش محصولات: با دریافت تیک آبی و اعتبار و فالوور هایی که به دنبال اون به پیج شما افزوده میشن؛ درآمد شما هم تحت تاثیر قرار میگیره یعنی میتونین درآمد خیلی خوبی رو از قبول سفارش تبلیغات و فروش محصولات به دست بیارین و طی مدت کوتاهی چند برابر هزینه ای که صرف خرید تیک آبی کردید ؛درآمد کسب کنین.

اگه شما هم جزو دسته ی افراد معروف محسوب نمیشید؛ اصلا نگران نباشید! سایت خرید فالوور اینستاگرام مشکلتون رو حل میکنه! چرا که میتونین همه ی این مزایا رو با خرید تیک آبی از این سایت به دست بیارید و از پیشرفت پیجتون حسابی لذت ببرید. از کجا میتونم تیک آبی رو بخرم؟

از کجا میتونم تیک آبی رو بخرم؟

برای خریدن تیک آبی با بهترین کیفیت، کافیه وارد سایت «خرید فالوور اینستاگرام» بشید و تیک آبی رو با مناسب ترین قیمت، خیلی راحت سفارش بدید. همچنین در صورتی که به راهنمایی بیشتری در مورد نحوه خرید تیک آبی نیاز دارید و یا می خواین از شرایط دریافت این تیک اطلاعات بیشتری کسب کنین؛ میتونین با تیم پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنین یا مقاله ی نحوه خرید تیک آبی رو توی قسمت بلاگ این سایت مطالعه کنین.

سوالات متداول در زمینه مزایای خرید تیک آبی

آیا ممکنه که بعد از خرید تیک آبی، اینستاگرام، اون رو از روی پیج برداره؟

سایت خرید فالوور اینستاگرام، موندگاری و امنیت تیک و حساب کاربری رو تضمین میکنه؛ پس خیالتون از بابت این موضوع کاملا راحت باشه.

امکانش هست که به صورت رایگان این تیک رو دریافت کنیم؟

بله، شما میتونید برای پشتیبانی اینستاگرام، مدارک و پیامی حاوی درخواست تیک آبی ارسال کنین تا درخواستتون توسط اینستاگرام مورد بررسی قرار بگیره! اما توی این روش به احتمال زیاد اینستاگرام درخواست شما رو رد خواهد کرد. چرا که با این روش فقط افراد کمی میتونن تیک آبی رو دریافت کنن.

چه کسایی میتونن بدون خریدن تیک آبی، اون رو دریافت کنن؟

افراد برجسته و مطرح مثل خوانندگان، ورزشکاران، هنرمندان، سیاستمداران و….

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا