ابزار های اینستاگرامیاینستاگرام

چگونه محتوای اکسپلور اینستاگرام را تغییر دهیم؟ آموزش تصویری

5/5 - (41 امتیاز)

تغییر محتوای اکسپلور در اینستاگرام: بدون شک جذاب ترین بخش پلتفرم اینستاگرام، قسمت اکسپلور آن می­باشد. اکسپلورر در واقع لینکی برای ارتباط با دنیای اینستاگرام است؛ بدین صورت که محتواهای به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران در سراسر جهان، در این قسمت قابل مشاهده می­باشد.

اگر صاحب یک حساب کاربری در اینستاگرام باشید، احتمالاً تجربه کرده ­اید که در ابتدای ساخت اکانت اینستاگرام، صفحه اکسپلور شما از پست­های پیشنهادی اینستاگرام که معمولاً پست­های معماری و جاذبه­ های طبیعی هستند تشکیل شده است.

اما به مرور زمان و با فعالیت شما در فضای اینستاگرام، غالب و محتوای پست­های نمایش داده شده در اکسپلورر تغییر می­کنند و منطبق با فعالیت و جستجوهای شما می­شوند.

بنابراین اکسپلور اینستاگرام یک ساختار منعطف و تغییر پذیر به شمار می رود و اگر قصد تغییر محتوای اکسپلورر خود را داشته باشید به راحتی قادر به انجام این کار خواهید بود. از این رو در این مقاله، ما اعضای تیم خرید فالوور اینستاگرام ، یک راهنمای گام به گام در راستای نحوه تغییر محتوای اکسپلور در اینستاگرام برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم.

روش ­های تغییر محتوای اکسپلور در اینستاگرام

شما با استفاده از این چند راه حل بسیار ساده می توانید محتوای اکسپلورر خود را بر اساس سلیقه و علاقه خود تنظیم کنید و بدین ترتیب شاهد پست­ ها و محتواهای مزاحم نخواهید بود.

برای ورود به اکسپلور روی لینک کلیک کنید.

1. بازدید از محتوای مورد نظر

اولین و ساده­ترین راه تغییر محتوای اکسپلور در اینستاگرام، بازدید از محتوای مورد علاقه تان است. هنگامی که شما به صورت اتفاقی یا عمداً صفحه­ ای را در اینستاگرام دنبال می­کنید و یا هشتگی را سرچ می­کنید، اینستاگرام بر اساس هوش مصنوعی این موارد را جزء گزینه­ های مورد علاقه شما به حساب می آورد و بعد از آن سعی در نمایش بیشتر محتواهایی مشابه با موارد سرچ شده می­کند.

بنابراین شما با دنبال کردن هشتگ یا اکانت­ ها و محتواهای مورد علاقه خود به راحتی میتوان اینستاگرام را از سلیقه خود آگاه سازید تا بدین ترتیب فضای اکسپلورر شما بر اساس علاقه تان چیده شود و محتواهای موردنظرتان برایتان نمایش داده شود.

2. لایک کردن پست ­های مورد علاقه

همانطور که پیش­تر ذکر شد؛ الگوریتم کلی اینستاگرام بر پایه هوش مصنوعی می­باشد؛ بدین ترتیب حتی ساده ­ترین فعالیت­های شما در این پلتفرم کاملاً بررسی می­شود و در تعیین محتوای اکسپلور اینستاگرام شما تاثیرگذار خواهد بود.

شاید در نگاه اول لایک کردن یک پست امری بسیار ساده و پیش پا افتاده به نظر برسد اما در حقیقت ماجرا اهمیت لایک­ های هر پست چیزی بیشتر از حد تصور است.

به بیان ساده ­تر هنگامی که شما یک پست را لایک می­کنید در واقع به اینستاگرام این پیام را می­دهید که این محتوا مورد رضایت شماست و برایتان جالب بوده است؛ از این رو اینستاگرام در ادامه سعی در نمایش محتواهای مشابه با پست لایک شده و همچنین تطبیق محتوای اکسپلور شما با پست­ هایی از این قبیل خواهد داشت.

بدین ترتیب اگر قصد دارید محتوای اکسپلور خود را تغییر دهید کافیست پست ­هایی که از نظرتان جذاب هستند و به آن­ها علاقه دارید را لایک کنید.

3. دیس لایک کردن پست­ های مزاحم

در مقابل لایک کردن پست­های منطبق بر سلیقه ­تان لازم است تا محتوا و پست­ هایی که مورد علاقه ­تان نیستند را مشخص کنید و به نوعی اینستاگرام را از این موضوع آگاه سازید تا چنین محتواهایی را کمتر برایتان نمایش دهد یا از صفحه اکسپلور شما حذف کند؛

از این رو اینستاگرام دو گزینه See Fewer Posts Like This و گزینه Not Interested را برای کاربران طراحی کرده است که در ادامه به نحوه استفاده از هریک از آن­ها می پردازیم.

دیس لایک کردن پست­های مزاحم

· گزینه See Fewer Posts Like This

اگر این عبارت را به فارسی برگردانید در واقع با چنین جمله ­ای مواجه می شوید: « پست­های کمتری مشابه با این را ببینید ». همانطور که پیش­تر گفته شد استفاده از این گزینه در واقع راهی برای آگاه سازی اینستاگرام از نارضایتی شما از محتوای مورد نظر است و بدین ترتیب با انتخاب این گزینه پست­های کمتری از این قبیل برای شما نمایش داده می­شود و به مرور زمان اکسپلور شما از این پست­ ها خالی می­شود.

برای استفاده از این قابلیت کافیست مراحل زیر را دنبال کنید :

1- آیکون سه نقطه واقع در قسمت بالا سمت راست پست مورد نظر خود را انتخاب کنید.

2- در ادامه منویی برای شما نمایش داده می­شود.

3- با انتخاب گزینه See Fewer Posts Like This عدم رضایت خود از چنین محتوایی را به اینستاگرام گزارش دهید.

· گزینه Not Interested :

این گزینه نیز عملکردی مشابه با گزینه قبل دارد و برای استفاده از آن کافیست تا مجدداً آیکون سه نقطه را انتخاب کنید و با کلیک بر روی گزینه Not Interested نارضایتی خود را به اینستاگرام اعلام کنید.

4. ذخیره پست­ های مورد علاقه

یکی از موثرترین و سریع­ترین روش­ ها برای تغییر محتوای اکسپلور، ذخیره پست­ های مورد علاقه­ تان می باشد. هنگامی که شما پست مورد علاقه خود را ذخیره می­کنید در واقع به نوعی اینستاگرام را از علایق خود آگاه می­سازید و بدین ترتیب محتواهای مشابهی با پست­ هایی که ذخیره کرده ­اید در اکسپلور مشاهده خواهید کرد.

5. پاک کردن تاریخچه جستجوی اکسپلور

حافظه یا تاریخچه جستجوی اکسپلور یکی از قسمت­های بسیار پر اهمیت است که متاسفانه به دلیل عدم آگاهی، کمتر به آن توجه می­شود.

هنگامی که شما هشتگ یا اکانت یا حتی لوکیشن خاصی را سرچ می­کنید تمامی جستجوهای شما در قسمتی تحت عنوان history در اکانت اینستاگرامتان ثبت می­شود، از این رو باز هم اپلیکیشن اینستاگرام با استفاده از هوش مصنوعی و آنالیز نحوه فعالیت­ های شما، جستجو هایتان را مبنا قرار می­دهد و محتوای اکسپلور شما در مربوط­ ترین حالت به جستجو هایتان تنظیم می­شود.

بنابراین اگر قصد دارید محتوای اکسپلور خود را تغییر دهید پیشنهاد می­کنیم تا قبل از هر اقدامی ابتدا حافظه جستجو اکانت اینستاگرام خود را پاک کنید تا با سرچ ­های جدید بتوانید محتواهای جدیدی به اکسپلور خود اضافه کنید.

برای حذف تاریخچه جستجوی اکسپلور کافیست تا مراحل زیر را دنبال کنید :

1- وارد اینستاگرام شوید و آیکون ذره بین موجود در پایین صفحه را انتخاب کنید.

2- سپس در بالای صفحه بر روی کادر جستجو کلیک کنید.

برای حذف تاریخچه جستجوی اکسپلور کافیست تا مراحل زیر را دنبال کنید

3- در ادامه با انتخاب گزینه See all تمامی جستجوهای شما برایتان نمایش داده می­شود.

4- در پایان کافیست گزینه Clear all را انتخاب کنید تا به راحتی و در عرض چند ثانیه تاریخچه جستجوی اینستاگرام شما پاکسازی شود.

برای حذف تاریخچه جستجوی اکسپلور کافیست تا مراحل زیر را دنبال کنید 2

این نکته را به یاد داشته باشید که فرآیند پاک کردن تاریخچه جستجوی اینستاگرام در سیستم­های اندروید و آی او اس کاملاً یکسان است، از این رو مراحل ذکر شده برای هر دو مورد کارایی دارد.

کلام پایانی

اپلیکیشن اینستاگرام با هدف سرگرمی در سال 2010 توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر ارائه شد و به مرور زمان توانست به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. این پلتفرم در ابتدا با هدف سرگرمی مطرح شد اما به تدریج توانست در بُعد بیزینس نیز موفقیت چشمگیری را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد، از این رو اهمیت اینستاگرام در بین اپلیکیشن‌های فضای مجازی پر رنگ­تر از قبل شد.

با کشف و بررسی الگوریتم­ های این برنامه مهیج مشخص شد که فضای اکسپلور اینستاگرام شما تحت تأثیر مجموعه عواملی می­باشد، از این رو چنانچه با این عوامل آشنا باشید به راحتی می توانید محتوای اکسپلور خود را متناسب با علاقه و یا نیازهای خود طراحی کنید.

در این مقاله سعی کردیم تا با ارائه کارآمد ترین روش­ها، آگاهی شما عزیزان را در راستای تغییر محتوای اکسپلور در اینستاگرام افزایش دهیم. با این وجود چنانچه در روند انجام مراحل به مشکل برخوردید می­توانید با خیال راحت روی تیم حرفه ای سایت خرید فالوور اینستاگرام حساب باز کنید و سوالات خود را با ما در میان بگذارید. همینطور شما میتوانید با خرید اکسپلور اینستاگرام برای پست های خود همچنین میتوانید پست های خود را به اکسپلور بفرستید.

سوالات متداول در زمینه تغییر محتوای اکسپلور در اینستاگرام

محتوای اکسپلور اینستاگرام چگونه تعیین می­شود؟

همانطور که پیش­تر بررسی کردیم، عوامل متعددی در تعیین محتوای اکسپلور اینستاگرام شما دخیل هستند.
به طور کلی فعالیت ­هایی از قبیل لایک، ارسال و حتی ذخیره پست‌ها از عوامل اصلی تعیین و تغییر محتوای اکسپلور در اینستاگرام هستند، از طرفی فعالیت فالوورها و فالووینگ ­های شما نیز در تعیین این محتوا اثرگذار خواهد بود، برای مثال پست ­هایی که مخاطبان تان برای شما ارسال می کنند می­تواند محتوای اکسپلور شما را تغییر دهد.

چطور می ­توانم تاریخچه جستجوی اکسپلور را حذف کنم؟

پاسخ این سوال در متن مقاله به طور کامل بررسی شده است.

تفاوت گزینه See Fewer Posts Like This با گزینه Not Interested چیست؟

تفاوت اصلی این دو گزینه به میزان نارضایتی شما نسبت به پست موردنظرتان مربوط است. گاهی اوقات شما پستی را مشاهده می­کنید که با سلیقه شما سازگار نیست و تمایل ندارید که پست­های مشابه با آن فضای اکسپلورتان را اشغال کنند، از این رو گزینه See Fewer Posts Like This را انتخاب می­کنید. اما در بعضی مواقع شما پست ­هایی را مشاهده می­کنید که اصلاً برایتان خوشایند نیستند و تمایل به حذف کامل این قبیل پست ­ها از اکسپلورتان را دارید؛ در چنین حالتی شما باید از گزینه Not Interested استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا