ابزار های اینستاگرامی

چگونه به پشتیبانی اینستاگرام پیام دهیم؟ آموزش تصویری

5/5 - (4 امتیاز)

جهت برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی اینستاگرام می توانید از چند راه اقدام کنید. در این مطلب از سایت خرید فالوور اینستاگرام به بررسی مواردی چون روش ‌های ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام و ارسال پیام جهت رفع مشکلات اینستاگرامی که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد، می پردازیم. البته این نکته را در نظر بگیرید که شما باید برای هر درخواستی که دارید، یک دلیل منطقی داشته باشید.

در غیر این صورت هرچند پیام ‌های متعدد نیز ارسال کنید، مشکل شما رفع نخواهد شد. همچنین باید بدانید که فرصت ارسال درخواست برای حل مشکلات کاربران گاهی اوقات با محدودیت های عجیبی به خصوص برای ایرانی ها مواجه است. البته روش‌ هایی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید این محدودیت ها را دور بزنید. به هر حال در صورتی که فرصتی کسب کردید که بتوانید برای حل مشکل خود با پشتیبانی ارتباط بگیرید، از آن به بهترین شکل استفاده کنید.

برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

پشتیبانی اینستاگرام

در واقع پشتیبانی بخشی است که سازندگان این برنامه جهت رفع مشکلات و آگاهی از باگ های احتمالی این اپلیکیشن در نظر گرفته اند. قسمت پشتیبانی برای رسیدگی سریع به مشکلات کاربران است که می تواند به صورت تلفنی و یا از طریق ایمیل انجام شود. چنانچه در زمان استفاده از این برنامه، با باگ ها یا مشکلات دیگر روبرو شدید و قصد داشتید آن را به تیم اینستاگرام گزارش کنید، می توانید با روش ‌هایی که در ادامه آنها را بررسی می کنیم، با این تیم ارتباط برقرار کنید.

راه های برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام

راه های برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام

برای برقراری ارتباط ، راه های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. در این قسمت هر کدام از این راه های ارتباطی را به شما معرفی می کنیم و نحوه گزارش مشکل اینستاگرام به پشتیبانی را آموزش خواهیم داد. البته به این نکته مهم توجه کنید که امکان ارسال پیام به پشتیبانی اینستاگرام به زبان فارسی وجود ندارد.

در نتیجه باید متن پیام خود را به زبان انگلیسی نوشته و ارسال کنید. علاوه بر این در صورتی که با اصول نوشتن درخواست برای اینستاگرام آشنایی نداشته باشید، احتمال اینکه اینستاگرام به درخواست شما پاسخ دهد، کاهش خواهد یافت. چنانچه مهارت کافی را برای ارسال ایمیل به پشتیبانی اینستاگرام ندارید، می ‌توانید با تیم خرید فالوور اینستاگرام ارتباط برقرار کنید تا پشتیبانی سایت درخواست شما را انجام دهند.

1. برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام از طریق شماره تلفن

یکی از راه های ارتباط از طریق شماره تلفن است. اکثر کاربران وقتی که به برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام نیاز دارند، به دنبال پیدا کردن شماره تلفن پشتیبانی اینستاگرام هستند، بدون اینکه بدانند مدت هاست این شماره تلفن پاسخگوی کاربران نیست. دلیل اصلی این موضوع هم حجم بسیار بالای تماس هایی است که از تمام دنیا روانه‌ تلفن پشتیبانی اینستاگرام می ‌شود.

2. برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام از طریق ایمیل

دومین راهی که میتوان از طریق آن برای حل مشکلات اینستاگرام اقدام کرد، ایمیل است. نشانی ایمیل اینستاگرام Support@instagram.com است. اما سوال اصلی این است که آیا کاربران، پاسخ ایمیل های ارسال شده را دریافت می‌ کنند؟ در پاسخ باید بگوییم که اینستاگرام در پاسخ به ایمیل کاربران خود دو استراتژی متفاوت اجرا می‌ کند؛ در صورتی که شما یک کاربر عادی باشید به احتمال خیلی زیاد ایمیل شما نادیده گرفته می‌ شود، اما چنانچه به عنوان یک اینفلوئنسر در اینستاگرام باشید یا پیج شما دارای فالوور و نرخ تعامل بالایی باشد، معمولا به ایمیل شما پاسخ داده می ‌شود.

3. برقراری ارتباط  از طریق سایت

وقتی شماره تلفن و ایمیل اینستاگرام حل کننده مشکلات کاربران عادی نیست، بهترین راهی که باقی میماند Help.instagarm.com می باشد. میتوان گفت اینستاگرام این سایت را جهت ارائه خدمات پشتیبانی به کاربران عادی خود ایجاد کرده است. در این قسمت نحوه برقراری ارتباط با سایت پشتیبانی اینستاگرام را با استفاده از نسخه وب بررسی می‌ کنیم. جهت ارسال تیکت پشتیبانی در اینستاگرام مراحل زیر را انجام دهید: • ابتدا به سایت Help.instagarm.com بروید. • برای آسان کردن فرآیند انجام سایر مراحل و همچنین برای تغییر زبان، آیکون مداد را که در انتهای صفحه قرار دارد انتخاب کنید. برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام از طریق سایت

• حالا از میان زبان هایی که وجود دارد، زبان فارسی را انتخاب نمایید.

برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام از طریق سایت 2

• اکنون به آسانی می ‌توانید در صفحه نخست سایت، گزینه ای که مربوط به مشکل شماست را از میان گزینه های موجود پیدا کنید.

برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام از طریق سایت 3

• همچنین می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام برای ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام اقدام کنید که در ادامه نحوه انجام این کار را نیز بررسی می‌ کنیم.

4. ارتباط از طریق اپلیکیشن

فرایند ارسال گزارش مشکل به پشتیبانی اینستاگرام از طریق اپلیکیشن به صورت زیر است: • به اپلیکیشن اینستاگرام وارد شوید و به قسمت پروفایلتان مراجعه کنید. • آیکون سه خط را که در بالای صفحه قرار دارد لمس کنید. • سپس از منوی باز شده گزینه Settings را انتخاب نمایید. • از میان گزینه های موجود گزینه Help را انتخاب کنید. • حالا باید گزینه Report a Problem را لمس کنید. ارتباط با پشتیبانی اينستاگرام از طریق اپلیکیشن

• در صفحه کوچکی که روبه روی شما باز می‌ شود، گزینه Report a Problem را انتخاب نمایید. • اکنون مشکل یا درخواست خود را تایپ کرده و در صورتی که عکس و یا اسکرین شاتی از مسئله پیش آمده دارید، آن را به پیام خود اضافه کنید. • در پایان گزینه Submit را انتخاب کنید تا پیام شما به پشتیبانی اینستاگرام ارسال گردد.

ارتباط با پشتیبانی اينستاگرام از طریق اپلیکیشن 2

5. ارتباط از طریق Facebook یا Twitter

شما می توانید روش دیگری را نیز امتحان کنید و آن هم ارسال پیام به صفحه Facebook یا Twitter اینستاگرام می ‌باشد. جهت ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام از راه فیسبوک کافیست به آدرس facebook.com/InstagramEnglish مراجعه کنید و روی گزینه‌ Message کلیک کرده و سپس پیام خود را تایپ کنید. برای ارسال پیام به توییتر اینستاگرام نیز باید وارد اکانت توییتر خود شده و سپس به بخش Direct message مراجعه کنید، بعد instagram@ را جستجو کرده و در انتها پیام خود را بنویسید.

آیا امکان تماس تلفنی با پشتیبانی اینستاگرام در ایران وجود دارد؟

شماره تماس پشتیبانی اینستاگرام ۵۴۳-۴۸۰۰ (۶۵۰) است، اما باید بدانید که این شماره تلفن مدتی است غیر فعال شده و احتمالا از طریق آن پاسخی دریافت نمی ‌کنید. ضمنا احتمال پاسخگویی به تماس در ایران به دلیل تحریم‌ ها ضعیف تر نیز می ‌شود.

مرکز پشتیبانی اینستاگرام ایران چه خدماتی را به صورت تلفنی (و یا واتساپی) ارائه میدهد؟

در صورت بروز مشکلاتی مانند خطاهای زیر می ‌توانید با این تیم تماس بگیرید و به دنبال رفع آن باشید. از جمله خدمات مرکز پشتیبانی ایران میتوان موارد زیر را نام برد: • اگر صفحه شما با ارور sorry this page isn’t available مواجه شد، چه در سیستم‌ های عامل آیفون و چه سیستم‌ عامل های اندروید. • در صورتی که اطلاعات ورود به اکانت خود از قبیل نام کاربری یا رمز عبور را به خاطر نمی‌ آورید یا آنها را گم کرده ایدو حالا نمی توانید وارد پیج خود شوید. امکان وارد شدن به پیج را ندارید. • چنانچه دچار تعلیق (ساسپند) شد‌ه اید و یا مشکل دیسیبل (غیرفعال) شدن پیج اینستاگرام برایتان پیش آمده و یا حتی حسابتان شده است. • اگر پیجتان دچار مشکل “اینستاگرام یوزر” یا “Instagram User” یا “کاربر Instagram” یا “کاربر اینستاگرام” شدن گردیده است. • اگر صفحه شما به عنوان ربات شناسایی شده باشد و پیام هایی نظیر “به ما کمک کنید مطمئن شویم خودتان هستید” ، یا “Help Us Confirm It’s You” و یا “من ربات نیستم“، “I’m not a robot”، را ببینید. جمع ‌بندی در این مطلب روش‌ های برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام را ذکر کردیم. چنانچه شما جزء کاربران عادی اینستاگرام هستید، به شما توصیه می ‌کنیم که برای حل مشکلات اینستاگرام خود از Help Center اینستاگرام استفاده کنید. اما اگر شما یک اینفلوئنسر هستید و یا صفحه شما به هر دلیلی تعداد فالوورهای زیادی دارد، احتمال برقراری ارتباط شما با بخش پشتیبانی اینستاگرام بالاست. شما می ‌توانید به آدرس ایمیل اینستاگرام یعنی Support@instagram.com ایمیل بفرستید. علاوه بر این می‌ توانید با شماره تلفن اینستاگرام نیز تماس بگیرید. اگر در خصوص نحوه ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام سوال یا ابهامی دارید، می ‌توانید با ما در ارتباط باشید. مجموعه خرید فالوور اینستاگرام آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود. همچنین شما عزیزان میتوانید جهت خرید ویو واقعی اینستاگرام به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید

سوالات متداول در زمینه پشتیبانی اینستاگرام

راه‌های برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام کدامند؟

جهت برقرای ارتباط راه های متفاوتی وجود دارد. شما این امکان را دارید که از طریق نشانی ایمیل، شماره تلفن و Help Center با قسمت پشتیبانی اینستاگرام ارتباط داشته باشید.

 ایمیل اینستاگرام به چه معناست؟

ایمیل اینستاگرام در واقع یک پل ارتباطی میان کاربران با پشتیبانی اینستاگرام است.

Help center اینستاگرام کدام قسمت آن است؟

Help Center اینستاگرام بخشی است که مربوط به مشکلات اینستاگرامی بوده و پس از مراجعه به آن می ‌توانید مشکلات رایج اینستاگرامی را گزارش کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا