لینکدین

ساخت صفحه شرکتی در لینکدین آموزش به صورت کامل و گام به گام

5/5 - (7 امتیاز)

لینکدین یک شبکه اجتماعی محبوب با تمرکز بر ارتباطات حرفه ای و اشتغال است این برنامه همچنین منبعی برای متخصصان برای یافتن شغل، تحقیق در شرکت ها و دریافت اخبار در مورد صنعت و ارتباطات تجاری خود است. لینکدین داده‌ ها را در نمایه لینکدین جمع ‌آوری می ‌کند تا به سیاست‌ گذاران، کارفرمایان، کارگران و مربیان بینش مبتنی بر داده‌ ها را در مورد الگوهایی ارائه دهد که به همسو کردن عرضه نیروی کار با تقاضا در سراسر جهان کمک می ‌کند.

برای خرید فالوور لینکدین روی لینک زیر کلیک کنید.

چه کسانی باید به لینکدین بپیوندند؟

لینکدین پلتفرمی است که برای همه افرادی که به دنبال پیشرفت شغلی خود هستند در دسترس است. این می تواند شامل افرادی با زمینه های مختلف حرفه ای، مانند صاحبان مشاغل کوچک، دانشجویان و جویندگان کار باشد.

اعضای لینکدین می‌ توانند از ویژگی‌ های آن برای تعامل با شبکه ‌ای از متخصصان، شرکت‌ ها و گروه‌ های داخل و خارج از حوزه‌ های حرفه‌ ای خود استفاده کنند.

نحوه ساخت صفحه شرکتی در لینکدین

اگر قصد دارید تا یک صفحه شرکتی برای خود در فضای لینکدین باز کنید می توانید از راهنمای زیر برای انجام این کار استفاده کنید:

1- ابتدا باید به سایت لینکدین وارد شوید؛ آدرس سایت www.linkedIn.com می باشد.

2- روی کلمه work که دربالای صفحه می باشد کلیک کنید.

3- در این مرحله گزینه هایی برای شما نمایش داده می شود که از این میان روی create a company page کلیک کنید.

4- حالا آیکون COMPANY را انتخاب کنید. حالا سایت از شما می خواهد پروفایل خود را تکمیل کنید و اطلاعاتی مثل لوگوی شرکت، نام شرکت و شعار تبلیغاتی خودتان و….. را در قسمت name company وارد کنید و سپس create را بزنید تا پیج کامل شود.

5- برای تصویر پروفایل می توانید از لوگوی شرکت یا تصویر کارخانه و شرکت استفاده کنید؛ این می تواند دیگران را ترغیب کند تا با کار و شرکت شما بیشتر آشنا شود.

6- درباره شرکت خود و نحوه انجام کارها در آن بنویسید؛ برای آشنایی بیشتر با نحوه تکمیل این موارد می توانید نام شرکت های بزرگی مثل نایک یا هاب اسپات را سرچ کنید و از پروفایل آنها الهام بگیرید.

7- شما می توانید موارد مختلفی را به پروفایلتان اضافه کنید برای مثال نوشتن یک تاریخچه مختصر و مفید درباره شرکت یا ارائه توضیحات درباره محصولات و سرویس هایی که ارائه می کنید صفحه شما را بهتر کرده و بازدیدهای آن را بیشتر می کند.

8- حالا تیک پایین فهرست را که به معنی قبول قوانین و مقررات و احراز هویت است را بزنید و سپس آیکن «Create page» را لمس کنید تا صفحه ی شما ساخته شود.

چگونه استفاده از لینکدین را شروع کنم؟

لینکدین یک پلتفرم آنلاین است که حرفه ای ها را در سراسر جهان به هم متصل می کند. در اینجا چند مرحله برای شروع استفاده از LinkedIn آورده شده است:

ثبت پروفایل

ثبت نام و ایجاد نمایه بهترین راه برای شروع با لینکدین است. نمایه تکمیل شده لینکدین خلاصه ای از تجربیات شما را در اختیار همتایان، کارفرمایان فعلی و آینده و استخدام کنندگان قرار می دهد. از طریق نمایه خود، می توانید حرفه، دستاورد ها، مهارت ها و علایق خود را به نمایش بگذارید.

ساخت شبکه

شبکه شما نقش مهمی در استفاده از ویژگی های لینکدین ایفا می کند. این شبکه به شما کمک می کند تا بفهمید در حوزه کاری شما و در حلقه حرفه ای شما چه اتفاقی می افتد. می توانید با اضافه کردن اعضای خانواده، دوستان، همکلاسی های سابق یا فعلی و همکاران خود به شبکه خود شروع کنید.

همچنین می‌ توانید افراد، شرکت‌ ها یا موضوعات را با رفتن مستقیم به صفحه دنبال کردن نامزد های جدید، که منابع پیشنهادی برای دنبال کردن را نمایش می‌ دهد، دنبال کنید.

می‌ توانید از ویژگی رویداد های لینکدین برای ایجاد و پیوستن به رویداد های حرفه‌ ای، مانند کارگاه‌ ها، سمینار ها، رویداد های فروش و بازاریابی، رویداد های رسانه‌ های اجتماعی و موارد دیگر به صورت آنلاین استفاده کنید.

یافتن شغل

اگر به دنبال یک فرصت شغلی جدید هستید، می توانید جستجوی شغل خود را در لینکدین شروع کنید. می توانید از لینکدین برای تحقیق در مورد شرکت ها و ارتباط با جامعه استخدام کننده استفاده کنید.

همچنین می توانید مستقیماً برای نقش ها درخواست دهید، جستجوهای شغلی خود را ذخیره کنید و به همکاران و استخدام کنندگان خود اطلاع دهید که به فرصت های شغلی علاقه مند هستید.

مشارکت در مکالمات

به راحتی می توانید در مکالمات لینکدین شرکت کنید. شرکت در گفتگو ها به شما این امکان را می دهد که نظر خود را در مورد مسائل و موضوعات مرتبط با دیگران بیان کنید. شما می توانید پست ها و مقالات را در لینکدین لایک کنید و در مورد آن ها نظر دهید.

می ‌توانید گروه‌های LinkedIn ایجاد کنید یا به آن‌ ها بپیوندید تا با اعضایی که علایق، تجربیات یا آرزو های شما را به اشتراک می‌ گذارند ارتباط برقرار کنید و روابط قوی ایجاد کنید. همچنین می توانید از مجموعه ای از عبارات مختصر به نام واکنش های لینکدین استفاده کنید تا به راحتی با شبکه خود ارتباط برقرار کنید.

انتشار محتوا

هر روز میلیون ها عضو برای اتصال، یادگیری و اشتراک گذاری به لینکدین مراجعه می کنند. شما می توانید فرهنگ حلقه حرفه ای خود را با محتوایی که در لینکدین ارسال می کنید گسترش دهید. با استفاده از جعبه اشتراک گذاری می توانید نظرات و ایده های خود را با اعضای لینکدین به اشتراک بگذارید.

6 ایده برای استفاده از LinkedIn

در واقع، لینکدین یک گنج واقعی برای هر کسی است که به دنبال کار است، و همچنین یک گنج برای هر کار فرمایی است که به دنبال کارمندان حرفه ای می باشد. اما در واقع راه های مختلفی برای بهره مندی از لینکدین وجود دارد که در ادامه به تفصیل توضیح خواهیم داد:

ظاهر شدن در مقابل استخدام کنندگان

ظاهر شدن در مقابل استخدام کنندگان و صاحبان شرکت اولین مزیتی که می توانید با استفاده از لینکدین دریافت کنید، این است که با داشتن حساب کاربری در پلتفرم، در مقابل صاحبان شرکت ها و مسئولین استخدام در زمینه تخصصی خود حضور و دید داشته باشید.

اما خوب به یاد داشته باشید که ایجاد یک حساب کاربری برای بهره مندی بیشتر از آن کافی نیست، بنابراین باید حساب خود را تنظیم کنید، تمام داده های خود را قرار دهید و برای فعال سازی و به روز رسانی دائمی آن تلاش کنید. اگر کارفرما یا استخدام کننده هستید، مطمئناً می توانید از طریق لینکدین به کارمندان بالقوه دسترسی پیدا کنید.

به اشتراک گذاری تجربیات شغلی

تجربیات شغلی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و به عنوان یک حرفه ای در رشته خود ظاهر شوید. یکی از ویژگی‌ های عالی اپلیکیشن LinkedIn این است که در جنبه عملی و شغلی تخصص دارد و همه کسانی که از آن استفاده می‌ کنند این را می‌ دانند، بنابراین وقتی چیز های مهمی را که در زمینه شما تخصص دارند به اشتراک بگذارید، فالوورها شروع به دنبال کردن شما خواهند کرد.

آگاهی از اخبار شرکت ها

آگاهی از اخبار شرکت ها و نهاد های بین المللی در زمینه تجارت، اگر واقعاً برای مسیر شغلی که در آن تخصص دارید، جاه طلبی دارید، باید اخبار شرکت های مرتبط با حوزه کاری خود را دنبال کنید تا بدانید در اطراف شما چه می گذرد و تحولات در زمینه کسب و کار شما رخ می دهد.

مهارت های مورد نیاز در بازار کار و همچنین استفاده از فرصت های موجود. مثلا زمانی که ادغام بین دو شرکت اتفاق می افتد، در این زمان تغییرات بسیار مهمی در تیم کاری رخ می دهد و در اینجا فرصت های زیادی ظاهر می شود که ممکن است مجبور شوید برای آن آماده شوید و این ممکن است برای شما یک بحران باشد اگر در گروه کار کنید. شرکت خریداری شده، و در اینجا باید بدانید که آماده شدن برای آن بستگی به شما دارد.

 پیگیری استخدام

با صاحبان شرکت در حوزه کاری خود و مقامات استخدامی پیگیری کنید تا برای مصاحبه های شغلی آماده شوید. یکی از راه های بسیار موثر برای بهره مندی از پلتفرم لینکدین این است که از طریق آن می توانید به حساب شخصی اکثر صاحبان شرکت و مقامات استخدام دسترسی داشته باشید.

امکان ایجاد برند

امکان ایجاد برند برای خود و ظاهر شدن در گوگل هنگام جستجوی نام شما از دیگر ویژگی‌ های عالی لینکدین است که گوگل هنگام جستجوی نام به آن تکیه می‌ کند، به ‌ویژه زمانی که نام‌ ها با عنوان شغل مرتبط باشند.

این یک مزیت بزرگ برای شماست، زیرا اگر نمایه خوبی در لینکدین دارید و نام مشخصی دارید، وقتی نام خود را در جستجو تایپ می کنید، فرصت عالی برای ظاهر شدن در نتایج جستجوی گوگل خواهید داشت.

فرصت های شغلی

در ایمیل خود در مورد فرصت های شغلی در که دسترس شما هستند اعلان دریافت می کنید لینکدین به صورت دوره ای پیام هایی را با مشاغل موجود که مناسب شماست به ایمیل شما ارسال می کند.

اما به همین جا ختم نمی شود. هنگامی که نام یک شرکت را جستجو می کنید، می توانید بر روی دکمه Notify کلیک کنید تا در مورد هر شغل جدیدی که در این شرکت خاص اعلام می شود، در حساب خود اعلان دریافت کنید و اگر دریافت اعلان ها را در ایمیل خود فعال کرده باشید، پیام دریافت خواهید کرد.

سخن نهایی

لینکدین یک سایت شبکه اجتماعی حرفه ای قدرتمند است که فرصت های بسیار خوبی را در فرآیند استخدام ارائه می دهد. با ایجاد یک حساب کاربری، بهینه سازی پروفایل شخصی و ایجاد یک شبکه قوی، افراد و شرکت ها می توانند از این پلتفرم برای یافتن مشاغل مناسب و نامزد های واجد شرایط استفاده کنند.

از مزایای منحصر به فرد لینکدین که در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام ارائه شده است، برای افزایش فرصت های خود در بازار کار استفاده کنید. این مقاله یکی از مهمترین مقالاتی می باشد که در وب سایت خرید فالوور اینستاگرام منتشر شده است

و خواندن آن را توصیه می کنیم. همچنین شما می توانید با مراجعه به این سایت معتبر و پرطرفدار، از سرویس های متنوعی برای خرید لایک لینکدین، فالوور و … استفاده کنید و در کار و همچنین کسب درآمد خود موفق تر از همیشه ظاهر شوید.

سوالات متداول در زمینه لینکدین

آیا لینکدین نیاز به هزینه دارد؟

خیر، اساساً می توانید از لینکدین به صورت رایگان استفاده کنید. با این حال، خدمات دیگری مانند LinkedIn Premium وجود دارد که نیاز به پرداخت هزینه اشتراک ماهانه دارد.

چگونه می توانم از LinkedIn برای گسترش شبکه حرفه ای خود استفاده کنم؟

می‌ توانید از ابزار های جستجوی لینکدین برای یافتن افراد مرتبط و ارسال درخواست‌ های اتصال برای ارتباط با آن ها استفاده کنید. همچنین می توانید در گروه ها و بحث ها شرکت کنید تا شبکه حرفه ای خود را گسترش دهید.

آیا می توانم فرصت های آموزشی و توسعه را در LinkedIn پیدا کنم؟

بله، شما می توانید فرصت های آموزشی و توسعه را در لینکدین از طریق پلتفرم یادگیری لینکدین و با جستجوی دوره ها و گواهینامه های موجود پیدا کنید.

آیا لینکدین فقط برای جویندگان کار است؟

نه، لینکدین فقط برای جویندگان کار نیست، بلکه می‌ تواند برای ایجاد روابط حرفه‌ ای، ارتباط با افراد در زمینه حرفه‌ ای خود و یادگیری در مورد پروژه‌ ها و فرصت‌ های جدید استفاده شود.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا