لینکدین

نحوه خرید فالوور لینکدین از سایت خرید فالوور اینستاگرام

4.9/5 - (53 امتیاز)

توی دنیای ارتباطات امروز، شبکه های اجتماعی نقش بسزایی توی اتصال افراد به  کسب و کار ها دارن. یکی از معروف ترین پلتفرم های ارتباطی و شبکه سازی کسب و کارها، لینکدین هست. با اینکه لینکدین راهی برای ارتباط حرفه ای و بیان توانمندی های شغلی ماست. اما رقابت برای جلب توجه و جذب فالوورها توی این شبکه اجتماعی خیلی زیاده. توی زمینه فعالیت در لینکدین، هرچه تعداد فالوور و ارتباط حرفه ای بیشتری داشته باشین؛ درخواست های همکاری بیشتری خواهید داشت. اما برای کاربران و کسب و کارها بالا بردن تعداد فالوور و ارتباط های فعال حاصل از فالوور ها زمان و هزینه (اعم از تلاش و فعالیت و پول) زیادی رو میطلبه! برای همین خرید فالوور لینکدین به عنوان یه راهکار فوق العاده برای رشد حساب کاربری لینکدین هست! با خرید فالوور از «سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام» میتونید توی چشم به هم زدنی تعداد فالوور هاتون رو افزایش بدید و حضور برجسته تری توی شبکه لینکدین داشته باشین. این بستر بهتون این امکان رو میده تا به راحتی با همکاران و مشتریان بالقوه در ارتباط باشین، محتوای خودتون رو به اشتراک بزارید و از فرصت های شغلی جدید بهره ببرید!

لینکدین

لینکدین یه شبکه اجتماعی حرفه ای هست که به کاربران امکان ایجاد و مدیریت حساب کاربری حرفه ای و برقراری ارتباط با همکاران و البته شبکه سازی توی حوزه های مختلف رو میده. با استفاده از لینکدین کاربران میتونن برای خودشون پروفایل حرفه ای که شامل رزومه و اطلاعاتشون هست رو بسازن و با افزایش تعداد فالوورها و برقراری ارتباط با سایرین، بازار کار خودشون رو بهتر کنن. این پلتفرم به عنوان یه محل مرجع برای پیدا کردن فرصت های شغلی، پیدا کردن افراد متخصص و البته اشتراک گذاری پست ها و مقالات مربوط به حوزه کاری و برقراری ارتباطات حرفه ای استفاده میشه.

برای خرید فالوور لینکدین روی لینک کلیک کنید.

چرا تعداد فالوورها توی لینکدین اهمیت داره؟

تعداد فالوور ها توی پلتفرم لینکدین از اهمیت زیادی برخورداره؛ با ما توی ادامه این مقاله همراه باشید تا برخی دلایل اهمیت تعداد فالوور رو بررسی کنیم.

1 ) اعتبار: تعداد فالوور ها به عنوان یه ملاک و معیار اعتبار سنجی برای شخص یا مثلا سازمان در نظر گرفته میشه. هر چی تعداد فالوور ها بیشتر باشه؛ اون حساب کاربری (مربوط به شخص یا سازمان) به نظر معتبر تر و فعال تر دیده میشه.

2 )بیشتر دیده شدن: با افزایش تعداد فالوور، پروفایل شما (از نظر نرخ تعامل) برتری پیدا میکنه و خب بیشتر از باقی حساب ها دیده میشه.

این به شما اجازه میده که فرصت های شغلی بیشتری دریافت کنید و ارتباطات حرفه ای تون رو افزایش بدید.

3 )شبکه سازی و ارتباط حرفه ای: با افزایش تعداد فالوور، ارتباطات حرفه ای بیشتری خواهید داشت و میتونید به راحتی با همکاران، کارفرمایان و افرادی که توی حوزه کاری شما فعالیت میکنن در ارتباط باشین و به این طریق شبکه کسب و کارتون رو گسترش بدید!

4 )جذب مشتریان و همکاران جدید: تعداد فالوور های بالا توی لینکدین نشون دهنده ی توانایی و مهارت شماست و این برای مشتریان و کارفرمایان جذابیت بیشتری داره پس با افزایش تعداد فالوور ها، احتمال دریافت پیشنهاد های شغلی و همکاری های جدید هم افزایش پیدا میکنه. به طور کلی تعداد فالوور ها توی لینکدین میتونه نشونه ای از قدرت برقراری ارتباط حرفه ای و توانایی گسترش شبکه کسب و کارتون باشه. اما اینکه بتونید فالوور های زیادی رو توی پلتفرم لینکدین جذب کنید به راحتی میسر نیست! این کار مستلزم تلاش، پشتکار و فعالیت خیلی زیاده! پس چاره ی کار چیه؟ چطوری میتونیم فالوور هامون رو به راحتی افزایش بدیم؟ راه حل خرید فالووره! شما میتونید با قیمت فوق العاده، فالوور های بسیار با کیفیتی رو از سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام بخرید!

نحوه خرید فالوور لینکدین از سایت «خرید فالوور اینستاگرام»

نحوه خرید فالوور لینکدین، ابتدا وارد سایت «خرید فالوور اینستاگرام» بشید. در اینجا لازمه که برای ثبت سفارش، توی سایت ثبت نام کنین. برای ثبت نام در سایت روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنین (اگه قبلا توی سایت ثبت نام کردید؛ رو گزینه «ورود» کلیک کنین و سپس مراحل ورود رو انجام بدید؛ برای این کار کافیه که نام و گذر واژه ای که قبلا برای حساب کاربریتون تعیین کرده بودین رو توی فیلد های مختص خودشون جایگذاری کنین)

بعد از کلیک روی ثبت نام میبایستی شماره تلفن خودتون رو وارد کنین تا کد یک بار مصرف براتون ارسال بشه؛ بعد از ارسال کد یکبار مصرف، اون رو توی فیلد مخصوص جایگذاری کنین. در این مرحله باید یک نام و یک گذر واژه برای خودتون تعیین کنید؛ بعد از وارد کردن نام و گذر واژه ثبت نام شما تکمیل میشه.

حالا به صفحه اصلی برگردید و روی «شبکه های اجتماعی خارجی» کلیک کنین. از بین انواع شبکه های اجتماعی، «لینکدین» رو انتخاب کنین. از میان انواع خدمات مربوط به لینکدین، روی «خرید فالوور لینکدین» کلیک کنین. حالا از بین انواع سرویس های مربوط به خرید فالوور لینکدین، با توجه به نیاز و سلیقه ،انتخاب خودتون رو انجام بدید، بعد از انتخاب سرویس، روی سفارش (در بخش عملیات ها) کلیک کنین.

در این مرحله میبایست لینک حساب لینکدین خودتون رو توی فیلد مخصوص خودش وارد کنین. تعداد فالوور مد نظرتون رو وارد کنین (به حداقل و حداکثر میزان سفارش هر سرویس توجه کنین) یکی از درگاه های خرید رو انتخاب کنین؛ با کلیک روی درگاه خرید مد نظرتون وارد مرحله پرداخت میشین. بعد از انجام مراحل پرداخت؛ فالوور های درخواستی شما توی سریع ترین زمان ممکن بهتون تحویل داده میشه. همچنین میتونین برای راهنمایی بیشتر و ثبت سفارش؛ با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنین. برای این کار کافیه روی گزینه «تماس با ما» کلیک کنید.

نحوه خرید فالوور لینکدین از سایت «خرید فالوور اینستاگرام

نحوه خرید فالوور لینکدین از سایت «خرید فالوور اینستاگرام 2

نحوه خرید فالوور لینکدین از سایت «خرید فالوور اینستاگرام 3

نحوه خرید فالوور لینکدین از سایت «خرید فالوور اینستاگرام 4

سوالات متداول نحوه خرید فالوور لینکدین

آیا خرید فالوور لینکدین، میتونه به حساب کاربری لینکدین آسیب وارد کنه؟

خیر، سرویس های خرید فالوور این سایت از کیفیت خیلی زیادی برخوردارن به همین دلیل، در صورتی که از این سایت فالوور بخرین آسیبی به حساب کاربری لینکدین تون نمیرسه.

موقع خرید به چه چیزهایی باید دقت کنم؟

موقع خرید دقت کنید که حجم بالایی از فالوور ها رو به صورت یکجا نخرید؛ پیشنهاد میکنیم که فالوور ها رو در حجم های کم و با فاصله زمانی خریداری کنین.

چه چیزهایی باعث میشه که بتونم پیشنهاد های کاری بیشتری دریافت کنم؟

باید سعی کنین که یک پروفایل کامل برای خودتون درست کنین برای مثال داشتن عکس نمایه توی لینکدین خیلی مهمه؛ البته داشتن رزومه ی خوب هم در این اهمیت زیادی داره، از طرفی باید سعی کنید با کاربران دیگه تعامل داشته باشید و یک شبکه بزرگ برای خودتون درست کنید.

آیا فالوور هایی که خریداری میکنم همگی فعال و واقعی هستن؟

تمامی فالوور های خریداری شده شما واقعی و دارای عکس نمایه خواهند بود.

آیا خرید فالوور لینکدین تاثیری توی رتبه بندی و نتایج جستجو(سرچ ) لینکدین داره؟

بله؛ با افزایش تعداد فالوور، رتبه (رنک) شما هم ارتقا پیدا میکنه؛ در این حالت، حساب کاربری شما تو نتایج جستجو در جایگاه بهتری قرار میگیره.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا