ابزار های اینستاگرامی

دیلیت اکانت آی گپ به صورت دائمی آموزش تصویری و گام به گام

Rate this post

دیلیت اکانت آی گپ: آی گپ یکی از معروف ترین پیام رسان های ایرانی می باشد که با داشتن هشت سال سابقه و کاربران میلیونی ایرانی توانسته است جایگاه خود را در مارکت ایرانی پیدا کند.

آی گپ توسط شرکت کیان ایرانیان که یک شرکت توسعه فناوری های هوشمند داخلی می باشد برنامه نویسی و توسعه داده شد که در پاسخ به نیاز جامعه ایران برای حضور در شبکه های اجتماعی داخلی بود.

حضور کاربران ایرانی بسیاری در فضای مجازی از طریق آی گپ فراهم می شود؛ گاهی وقت ها کاربران بنا به هر دلیلی مایل هستند که اکانت خود را حذف کنند و در جست و جوی روش های انجام این کار هستند؛ این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام برای حل این مشکل و توضیح روش حذف اکانت آی گپ تهیه شده است.

برای خرید تبلیغات آی گپ کلیک کنید.

تبلیغات آی گپ به صورت پاپ آپ با بازدهی بالا 100% واقعی و فوری

آی گپ چه نوع پلتفرمی است و برای چه کارهایی استفاده می شود؟

آی گپ به عنوان یک پیام رسان ایرانی قابلیت ها و توانایی های فراوانی دارد برای مثال توانایی برقراری تماس های صوتی و تصویری با کمترین هزینه و قابلیت استفاده در تمامی سیستم عامل ها و پنل کاربری آسان و راحت از این موارد می باشد.

با نصب این برنامه در گوشی خود می توانید از تمامی کانال هایی که در این فضای مجازی ساخته می شود استفاده کرده و با هر مخاطبی که خواستید چت کنید.

یکی دیگر از کارهایی که می توان با کمک پیام رسان آی گپ انجام داد این است که شما هر تراکنش و پرداختی که داشته باشید با استفاده از حساب های عضو شبکه شتاب برای انجام آن می توانید از برنامه آی گپ استفاده کنید.  

استوری در آی گپ

امکان ایجاد استوری های جالب و جذاب در پیام رسان آی گپ وجود دارد که اسم آن «لحظه ها» می باشد که در آن همانند دیگر شبکه های اجتماعی می توان از تصاویر یا ویدیو های کوتاه استفاده کرد.

قابلیت لحظه ها در آی گپ

چرا بهتر است در ایران از آی گپ استفاده کنیم؟

از زمانی که پلتفرم های خارجی مثل تلگرام و یوتیوب در ایران فیلتر شده اند راه برای پیام رسان های داخلی مثل آی گپ، سروش، بله و… بازتر شده است. استفاده از این پیام رسان ها مزایای خاص خود را دارد برای مثال در صورت نصب این برنامه ها روی گوشی خود نیازی به استفاده از فیلترشکن نخواهید داشت و همچنین امنیت بالای این برنامه ها باعث راحت تر شدن استفاده از آنها می شود.

علاوه بر تمامی موارد گفته شده آی گپ تمامی امکاناتی که پیام رسان های خارجی برای کاربران ایجاد می کنند را در خود دارد امکاناتی مثل تماس صوتی و تصویری و امکان بلاک کردن برخی کاربران و… که باعث می شود مخاطبان ایرانی بسیار زیادی را به خود جذب کند.  

دیلیت اکانت آی گپ چه اطلاعاتی را حذف می کند؟

وقتی یک اکانت در آی گپ حذف می شود تمام اطلاعاتی که هویت این اکانت را تشکیل می دهند مثل تمام چت های انجام شده و یا کانال هایی که فالو می کردید، گروه ها و لیست مخاطبین نیز حذف خواهند شد.

دیلیت کردن یک اکانت در فضای مجازی کار راحتی است اما سعی کنید قبل از انجام آن مطمئن شوید چرا که این اطلاعات وقتی که از دست بروند دیگر قابل بازنشانی نخواهند بود.

روش دیلیت اکانت آی گپ در سه سوت

برای اینکه اکانت خود را از بستر آی گپ حذف کنید باید از مراحل و روش های زیر استفاده کنید:

1) وارد اکانت خود در آی گپ شوید و سپس به قسمت تنظیمات بروید.

2) سه نقطه را از کنار سمت راست و بالای صفحه انتخاب کنید.

3) حالا گزینه حذف حساب کاربری را از میان گزینه های پیشنهادی انتخاب کنید.

4) حالا باید شماره ای که از شما خواسته می شود را وارد کنید تا کد تخریب برای آن شماره ارسال شود.

5) وقتی کد برای تان ارسال شد باید آن را در باکس مربوطه وارد کنید و روی کلمه «بعدی» کلیک کنید.

6) نهایتا در آخرین مرحله به شما اطلاع داده می شود که با حذف حساب کاربری خود در آی گپ تمام اطلاعات مربوط به آن مثل پیام ها، مخاطبین، کانال ها و گروه ها و چت های شما پاک می شوند که شما با تایید این پیام می توانید حساب کاربری را به طور کامل پاک کنید.

7) قابل ذکر است که این اطلاعات بعد از پاک شدن حساب کاربری قابل بازگشت نخواهند بود و سعی کنید اگر به مورد خاصی نیاز دارید حتما از آن بک آپ بگیرید.

آموزش نحوه حذف حساب کاربری آی گپ

سوالات متداول در زمینه دیلیت اکانت آی گپ

آیا در آی گپ تماس صوتی و تصویری می توان برقرار کرد؟

بله آی گپ از جمله پلتفرم هایی است که می توان در آن پیام های صوتی و تصویری را ارسال و دریافت کرد.

چه نوع فایل هایی و در چه اندازه ای را می توان در آی گپ ارسال و دریافت کرد؟

هر نوع فایل را که نهایتا تا حجم 1 گیگابایت می توان در آی گپ رد و بدل کرد.

کد تخریب در آی گپ به چه معناست؟

در برنامه آی گپ برای اینکه بتوانید حساب کاربری خود را حذف کنید نیاز به کد تخریب دارید؛ مراحل انجام این کار یعنی حذف حساب کاربری از طریق دریافت کد تخریب در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

آیا از خارج از ایران نیز می توان از پلتفرم آی گپ در گوشی استفاده کرد؟

کد فعال سازی آی گپ تنها برای شماره هایی که توسط اپراتورهای ایرانی مثل ایرانسل، همراه اول و… شناسایی می شوند ارسال خواهد شد و برای شماره های خارجی این کار امکان پذیر نیست.

آیا پس از حذف اطلاعات حساب کاربری در آی گپ می توان این اطلاعات را برگرداند؟

خیر بعد از اینکه حساب کاربری شما در آی گپ حذف شد همه اطلاعات کاربری نیز همراه آن حذف می شوند امکان بازگردانی این اطلاعات وجود ندارد به همین دلیل است که توصیه می شود قبل از حذف حساب کاربری حتما از اطلاعات خود یک کپی داشته باشید.

آیا آی گپ در آیفون هم قابل دسترسی است؟

بله، آی گپ در تمام سیستم عامل ها قابل دسترسی است مثلا اندروید، IOS و…

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا