ابزار های اینستاگرامیاینستاگرام

شغل های پردرآمد اینستاگرام و نحوه درآمدزایی کردن از آن ها

4.9/5 - (105 امتیاز)

 

اینستاگرام یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی در ایران است که به افراد زیادی کمک کرده است تا با استفاده از هر مهارت و توانایی که دارند، به درآمد مناسبی برسند. با توجه به تاثیر بسیار بالای صفحه های اجتماعی در زندگی روزمره تمامی ما، پتانسیل های یک پیج اینستاگرامی میتواند بسیار بیشتر از یک مغازه در بهترین پاساژ شهر باشد. از طرفی راه های کسب درآمد متنوعی در این زمینه وجود دارد که درآمد حاصل از آن ها  بسیار چشمگیر است.

در این مقاله قصد داریم که به معرفی شغل های پردرآمد اینستاگرام بپردازیم و در مورد راه های کسب درآمد از اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهیم. در صورتی که شما هم قصد دارید فعالیت خود را در شبکه ای مثل اینستاگرام آغاز کنید، این مقاله میتواند مسیر ورود به این حوزه را برای شما مشخص کند. سبک زندگی لاکچری افرادی که در اینستاگرام فعالیت دارند، احتمالا شما را هم در مورد میزان درآمد این افراد کنجکاو کرده باشد.

شاید شما هم با خودتان فکر کرده باشید که، میتوانید مثل این افراد از اینستاگرام به درآمد مطلوبی برسید یا نه؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که همه افراد میتوانند با فعالیت در اینستاگرام، پول قابل توجهی را از این حوزه کسب کنند.

برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

چرا باید در اینستاگرام فعالیت کنیم؟

یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت اینستاگرام که این شبکه اجتماعی را به بستری برای معرفی کسب و کارهای مختلف تبدیل کرده است، ورود راحت به این حوزه و سرمایه اولیه پایین است. بسیاری از افراد اینطور تصور میکنند که برای آغاز یک کسب و کار پر سود، به سرمایه اولیه بالایی نیاز دارند، ولی با همین گوشی موبایلی که در دست دارید، می توانید اولین قدم های خود را برای راه اندازی پیج اینستاگرام خود بردارید.

همچنین اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که میخواهند از داخل خانه خود درآمد داشته باشند و یا به فکر شغل دومی برای تامین مخارج خود هستید، میتوانید با فعالیت در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام، به درآمد برسید. از طرفی با توجه به اینکه فعالیت در این زمینه به ساعت خاصی نیاز ندارد، می توانید در هر ساعت از شبانه روز که فرصت داشتید، محتوا تولید کرده و در صفحه خود به اشتراک بگذارید.

از اصلی ترین مزیت های یک شغل اینستاگرامی، میزان انعطاف پذیری بالای این دسته از مشاغل است. افرادی که علاقه مند به کار کردن در فضاهای خشک و رسمی مثل ادارات نیستن و به دنبال چالش های مختلف در مسیر شغلی خود هستند هم میتوانند فعالیت در اینستاگرام را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کنند. از طرفی بستر های آنلاینی مثل اینستاگرام شرایطی را فراهم میکند که بتوانید مهارت ها، کالا و خدمات خود را به افراد بیشتری معرفی کنید.

این موضوع می توانید میزان درآمد شما را به طور قابل توجهی افزایش دهد. تمامی این ها در حالی است که تنها از گوشی موبایل خود استفاده میکنید و نیازی به دانش و یا علم تخصصی خاصی هم نخواهد داشت.

معرفی بهترین شغل های پردرآمد اینستاگرام

با دیجیتالی شدن دنیای امروز، شغل های جدیدی در بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی بوجود آمدند که درآمد های قابل توجهی را هم دارند. از طرفی میزان تنوع و گستردگی این نوع شغل ها به قدری زیاد است که نمی توانیم آنها را در دسته بندی های مشخصی قرار دهیم؛ اما در ادامه تعدادی از شغل های محبوب در فضای اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد:

ادمین پیج سایر افراد شوید

یکی از راههایی که با کمک آن میتوانید درآمد مناسبی را از اینستاگرام کسب کنید، فعالیت به عنوان ادمین برای پیج های مختلف است. بر خلاف تصور عموم افراد، این کار به دانش و مهارت های چندان زیادی احتیاج ندارد و حتی در برخی از موارد تنها کاری که از شما خواسته میشود انجام دهید، پاسخ دادن به دایرکت ها و کامنت ها می باشد.

البته هر چقدر ارزش بیشتری را خلق کنید، دستمزد بیشتری را هم دریافت خواهید کرد و به همین دلیل آشنایی با الگوریتم های اینستاگرام، می تواند سطح خدمات و درآمد شما را افزایش دهد. این فعالیت به زمان زیادی هم احتیاج ندارد و تنها کافی است که هر روز تایم کوتاهی را برای انجام وظایف خود اختصاص دهید.

کالا و خدمات بفروشید

کالا و خدمات بفروشید

در سال های گذشته تنها راهی که برای فروش یک کالا و خدمات وجود داشت، پیدا کردن یک مغازه در بهترین نقطه شهر بود؛ اما الان میتوانید با ایجاد یک فروشگاه مجازی، کالا و خدمات خود را بسیار راحت و سریعتر بفروشید. با این روش شما میتوانید علاوه بر همشهری های خود، به تمام شهرهای کشور فروش داشته باشید. بر اساس آمار و تحقیقات، در سال های گذشته میزان علاقه افراد برای خرید آنلاین بیشتر شده است.

افراد زیادی هستند که به دلیل مشغله های بسیار نمی توانند ساعت ها به فروشگاه های مختلف مراجعه کنند تا کالای مورد نظر خود را با بهترین قیمت بخرند. این دسته از افراد میتوانند از خانه قیمت صد ها پیچ و فروشگاه مختلف رو با هم مقایسه کنند تا در نهایت کالا مد نظرشان را با بهترین قیمت پیدا کنند. اینستاگرام نقش مهمی را در خریدهای آنلاین دارد و با توجه به تنوع بالا در این پلتفرم، هر کاربر می تواند کالایی که با انتظاراتش بیشترین همخوانی را دارد، انتخاب کند. به همین دلیل فروش کالا و خدمات در اینستاگرام با رشد قابل توجهی روبرو شده است و سودهای بالایی را هم به صاحبان پیج های فروشگاهی رسانده.

خدمات عکاسی و ادیت عکس ارائه دهید

در صورتی که تخصصی و مهارتی را در حوزه عکاسی و ادیت عکس دارید، میتوانید از این مهارت خود از اینستاگرام به درآمد برسید. برای اینکار میتوانید تعدادی از نمونه کارهای با کیفیت خود را در پیج خود منتشر کنید. با توجه به اهمیتی که تولید محتوا با کیفیت برای رشد صفحات اینستاگرامی دارد، حتما میتوانید چند مشتری برای خود پیدا کنید. در این نوع درآمد زایی از اینستاگرام میتوانید به شکل پروژه ای کار کنید و بعد از اتمام کار، دستمزد خود را بگیرید.

همچنین میتوانید با کسب و کارهای مختلف قرارداد ببندید و شغل ثابتی را برای خود دست و پا کنید. یکی دیگر از روش های کسب درآمد برای این دسته از کاربرهای اینستاگرام، عکاسی از محصولات است. البته برای اینکه در این روش خود را به یک برند تبدیل کنید و تعرفه های بیشتری را برای کار خود داشته باشید، می توانید از خدمات سایت خرید فالوور اینستاگرام برای افزایش تعداد دنبال کننده های پیج خود استفاده کنید. همچنین میتوانید از خدمات خرید لایک همین پلتفرم برای بیشتر دیده شدن پست های خود استفاده کنید.

مهارت های خود را آموزش دهید

همه ما مهارت ها و استعداد های مختلفی را داریم که شاید تعدادی علاقه مند به یادگیری آن ها باشند. شما میتوانید از بستر اینستاگرام برای آموزش دادن دانش و مهارت های خود استفاده کنید و در ازای آن از دانشجویان خود پول بگیرید. با کمک فضای آنلاین حتی ممکن است که شاگردهای شما، هزاران کیلومتر از شما دور باشند و این موضوع شانس شما برای پیدا کردن علاقه مندان را بیشتر میکند. یکی از تکنیک های افزایش فالوور در این روش، این است که در ابتدا تعدادی از آموزش های خود را به شک رایگان به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید برای این منظور، از خدمات خرید فالوور در سایت خرید فالوور اینستاگرام استفاده کنید.

نقاشی و آثار هنری بفروشید

از مشاغل پردرآمد دیگر در اینستاگرام میتوانیم به خدمات طراحی چهره اشاره کنیم. در صورتی که شما هم به یکی از سبک های نقاشی تسلط دارید، می توانید خدماتی مثل طراحی چهره را ارائه دهید. با توجه به قیمت بالایی که این نوع آثار دارند، می توانید درآمد های بالایی را از این راه کسب کنید.

بلاگری کنید

بلاگری کنید

بلاگری و به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات و حتی روزمرگی هایی که دارید، می تواند برای عده ای جذاب باشد. این شغل یکی از محبوب و در عین حال پرسودترین راه های کسب درآمد از اینستاگرام است. این دسته از افراد معمولا بیشتر درآمد خود را مدیون اسپانسر ها، تبلیغات و همکاری در فروش هستند. تمامی افراد می توانند یک بلاگر شوند اما باید توانایی ایجاد ارتباط با مخاطب را داشته باشند. همچنین میزان درآمد هر بلاگر به شکل مستقیمی با تعداد فالوورهای که دارد و نرخ تعامل آن ها بستگی دارد.

برای بالا بردن این آمار، میتوانید از خدمات مختلفی که سایت خرید فالوور اینستاگرام ارائه می کند، استفاده کنید. جمع بندی به طور کلی می توانیم اینطور بیان کنیم که به تعداد فعالان اینستاگرام، مسیر های مختلفی برای کسب درآمد از اینستاگرام و شبکه های اجتماعی وجود دارد. شما هم میتوانید با توجه به خلاقیت خود و احساس نیازی که در یک حوزه بخصوص میکنید، از اینستاگرام به درآمد برسید.

البته ما در این مطلب شما را با تعدادی از شغل های پر درآمد اینستاگرام آشنا کردیم. لازم به ذکر است که رسیدن به درآمد مناسب از هر کدام از روش هایی که ذکر شد، مستلزم داشتن تعدادی فالوور و نرخ تعامل بالا توسط آن ها است. پیشنهاد ما به افرادی که به تازگی فعالیت خود را در این حوزه شروع کرده باشند، خرید فالوور و لایک برای صفحه خود می باشد. سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات در این حوزه است که میتوانید برای این منظور از آن کمک بگیرید.

منبع مقاله

سوالات متداول درباره شغل های پر درآمد اینستاگرام و نحوه درآمدزایی کردن از آن ها

چگونه در اینستاگرام به درآمد های بالا برسیم؟

با اشتراک گذاری حرفه خود یا ایده جدید میتوانید یک پیج موفق داشته و از همین راه به درآمد های بالا دست پیدا کنید.

پیج های پرطرفدار اینستاگرام کدامند؟

1-پیج های فان ، رقص ، آرایشی و فود بلاگری اصولا پرطرفدار ترین پیج های اینستاگرامی به شمار میروند.

درآمد زایی در اینستاگرام چه مزایایی دارد؟

کسب درآمد در اینستاگرام مزایای بی شماری دارد که از جمله آن ها می توان به: تعداد بالای کاربران و همچنین مشتری زیاد، بدون نیاز به مکان فیزیکی، بدون نیاز به سرمایه زیاد و… اشاره کرد.

برای کسب و کار در اینستاگرام پیج شخصی بهتر است یا عمومی؟

برای اینکه درآمد بالایی در اینستاگرام داشته باشید بهتر است پیج خود را بیزینسی کرده در حالت عمومی قرار دهید. زیرا به اکثر کاربران اینستاگرام نمایش داده می شود و فالوور های شما افزایش می یابد در نتیجه می توانید به درآمد بیشتری برسید.

آیا ادمین شدن پیج های بزرگ شرایط خاصی دارد؟

با داشتن کمی مهارت و دانش می توانید وظایف یک ادمین را به خوبی انجام دهید. هر چقدر شما خلاق باشید درآمد بالایی خواهید داشت. به عنوان مثال با داشتن روابط عمومی بالا و همچنین برخورد مناسب با فالوور ها، در این زمینه پیشرفت می کنید.

میزان درآمد از اینستاگرام چقدر است؟

میزان درآمد شما در اینستاگرام به نوع فعالیت شما بستگی دارد. هر چه موفق تر ظاهر شوید، فالوور های بیشتری داشته باشید، محتوای با کیفیتی منتشر کنید و محصولات معتبری بفروشید درآمد بیشتری کسب می کنید.

چگونه کسب و کار در اینستاگرام را شروع کنیم؟

برای شروع کسب و کار در اینستاگرام باید یک پیج مربوط به نوع محصولاتی که می خواهید به فروش برسانید، ایجاد کنید. برای اینکه پیج شما معتبر به نظر برسد و مشتری های زیادی جذب کنید، از خدمات سایت خرید فالوور اینستاگرام استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا