راهنمای خرید

نحوه خرید شماره مجازی از سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام

5/5 - (27 امتیاز)

در دنیای پیشرفته و مملو از فناوریه امروز، خرید شماره مجازی به عنوان یه راه حل محبوب برای ارتباطات تجاری و شخصی، توی سطح جهانی خیلی رواج پیدا کرده. جهت آموزش نحوه خرید شماره مجازی با ما همراه باشید. با توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، نیاز به دسترسی به شماره تلفن برای استفاده از شبکه های اجتماعی و فعالیت در فضای مجازی ضرورت پیدا کرده؛

برای همین خرید شماره مجازی یه راه حل ایده آل برای حفظ حریم خصوصی موقع ثبت نام و استفاده از اینگونه فضا ها هست. سایت خرید فالوور اینستاگرام به عنوان یکی از بهترین مراجع فروش شماره مجازی این امکان رو براتون ایجاد کرده که با مناسبترین قیمت ،با کیفیت ترین شماره ها رو خریداری کنین و دیگه گرفتار تحریم ها و مشکلات عدیده ورود به پلتفرم های مختلف نشین.

برای خرید شماره مجازی روی لینک کلیک کنید.

شماره مجازی چیه؟

شماره مجازی یه شماره ی تلفن هست که به صورت آنلاین و بدون نیاز به سیم کارت فعال میشه. این شماره ها به صورت مجازی در دسترس اند و معمولا برای ارسال و دریافت پیامک ،تماس اینترنتی و ارتباطات مجازی استفاده میشود. با استفاده از شماره مجازی کاربران میتونن با یه شماره تلفن مجازی متعلق به کشور دلخواهشون، با بقیه ارتباط برقرار کنن

و البته از همه مهمتر حریم خصوصی خودشون رو توی شبکه های اجتماعی حفظ کنن؛ از اونجایی که این نوع شماره ها قابل ردگیری نیستن افراد زیادی به دلایل مختلف، از این نوع شماره ها و امکانات مشابه اون ها با سیم کارت های واقعی (مثل ثبت نام در شبکه های اجتماعی مختلف) استفاده میکنن.

چرا باید شماره مجازی بخرم؟

داشتن شماره مجازی کاربرد ها و مزایای مختلفی داره که باعث شده امروزه افراد زیادی، از این نوع شماره ها استفاده کنن؛ در ادامه این مقاله با ما همراه باشین تا برخی از مزایا و کاربرد های این شماره ها رو بررسی کنیم.

1)حفظ حریم خصوصی:

با استفاده از این شماره ها شما میتونین شماره تلفن اصلی خودتون رو پنهان کنید و با استفاده از این شماره توی شبکه های اجتماعی مختلف یا سایت ها و فروشگاه های آنلاین ثبت نام کنین، اینجوری از تماس های نامعتبر یا ناخواسته جلوگیری میکنین و با وجود اینکه حریم خصوصی و شماره تلفن شما محفوظ میمونه، باز هم میتونین در دسترس باشین بدون اینکه کسی به هویت واقعی شما پی ببره.

2)استفاده در کسب و کارها:

با داشتن یه شماره مجازی برخلاف چالش های مربوط به روش های سنتی تجارت، شما میتونین با مشتری های خودتون توی سراسر دنیا ارتباط برقرار کنین. اینجوری میتونین بازار هدف خودتون رو حسابی گسترش بدین بدون اونکه برای شما محدودیتی در نظر گرفته بشه.

همچنین همونطور که میدونین برای اکثر کسب و کارها داشتن یه شماره ثابت ضروری هست و شما میتونین با خریدن شماره مجازی چندین شماره ثابت رو به راحتی استفاده کنین و به آسونی با همکاران و مشتریانتون توی سراسر جهان، ارتباط برقرار کنین.

3)دور زدن تحریم ها و محدودیت ها:

همانطور که خودتون هم میدونید توی بعضی از پلتفرم ها ثبت نام با پیش شماره و شماره های ایرانی (به دلیل تحریم ها) میسر نیست؛ خرید شماره مجازی یه راه حل ساده برای دور زدن اینگونه محدودیت هاست.

4)استفاده کردن توی برنامه های آنلاین:

اکثر برنامه های آنلاین مثل پیام رسان ها و سرویس های ارسال پیامک، نیازی دارن که با یه شماره تلفن در این برنامه ها ثبت نام کنین که با استفاده از شماره مجازی شما میتونین بدون هیچ محدودیتی توی این برنامه ها و شبکه های اجتماعی ثبت نام کنین.

5)جلوگیری از سوءاستفاده:

با استفاده از این شماره ها شما میتونین خیلی راحت و آسون اون شماره رو قطع کنین و یه شماره ی مجازی جدید بخرین بدون اونکه اسمتون در جایی ثبت بشه؛ این باعث میشه تا از هرگونه سوءاستفاده احتمالی جلوگیری بشه.

6)غیر قابل ردگیری بودن:

میشه گفت بهترین ویژگی این شماره ها اینه که به هیچ وجه قابل ردگیری نیستن و خب هیچ کس نمی تونه متوجه بشه که این حساب های کاربری (اکانت هایی که با این شماره ها ساخته شدن) توسط چه کسی کنترل میشن.

نحوه خرید شماره مجازی از سایت «خرید فالوور اینستاگرام»

برای دریافت این نوع خدمات از سایت «خرید فالوور اینستاگرام» کافیه که ابتدا وارد سایت بشین توی سایت ثبت نام کنین. برای این کار کافیه بعد از ورود به سایت روی «ثبت نام» کلیک کنین (اگه قبلا توی سایت خرید فالوور اینستاگرام ثبت نام کردین روی «ورود» کلیک کنین و مراحل ورود رو انجام بدین).

بعد از کلیک روی ثبت نام؛ بایستی شماره تلفن خودتون رو وارد کنین تا کد یکبار مصرف بهتون ارسال بشه؛ بعد از ارسال کد اون رو توی فیلد مخصوصش جایگذاری کنین. الان باید یه اسم و یه گذرواژه برای حساب کاربریتون تعیین کنین تا ثبت نام شما انجام بشه. حالا به صفحه اصلی برگردین و روی «سایر» کلیک کنین (اگه با استفاده از گوشی هوشمند وارد سایت میشین؛ روی سه خط بالا گوشه چپ کلیک کنین تا گزینه «سایر» رو مشاهده کنین).

از بین انواع خدمات، خرید شماره مجازی رو انتخاب کنین. یکی از انواع شماره های مجازی رو انتخاب کنین. روی «پنل خرید شماره مجازی» کلیک کنین. میتونین توی این مرحله انتخاب کنین که برای چه برنامه یا پلتفرمی، میخواین شماره مجازی بخرین و دوست دارین این شماره از چه دسته ای باشه. روی «دریافت شماره ها» کلیک کنین.

حالا بهتون انواع شماره های مجازی؛ از کشور های مختلف نمایش داده میشه ؛بنا به نیاز و سلیقتون یکی از شماره ها رو انتخاب کنین. برای سفارش و دریافت اون شماره؛ روی گزینه سفارش (در قسمت عملیات ها) کلیک کنین. یکی از درگاه های خرید رو انتخاب کنین.

با کلیک روی درگاه خرید مد نظرتون، وارد مرحله پرداخت میشین؛ بعد از انجام مرحله پرداخت؛ شماره مجازی به شما داده میشه و با وارد کردن اون توی پلتفرم مد نظرتون و ارسال کد یکبار مصرف (با توجه به تایم رفرش کد ارسالی) حساب کاربری شما با این شماره به راحتی ساخته میشه. خب خرید شما با موفقیت انجام شد و میتونین از کاربرد و مزایای شماره مجازی استفاده کنین.

(نحوه خرید شماره مجازی) همچنین برای راهنمایی بیشتر و پرسیدن سوالاتتون با تیم پشتیبانی (از طریق گزینه «تماس با ما») ارتباط برقرار کنین. همچنین شما عزیزان می توانید جهت خرید شماره مجازی روی لینک درج شده کلیک کنید تا به صفحه هدف هدایت شید و بهترین ها رو از آن خودتون کنید.

نحوه خرید شماره مجازی از سایت «خرید فالوور اینستاگرام

نحوه خرید شماره مجازی از سایت «خرید فالوور اینستاگرام 2

نحوه خرید شماره مجازی از سایت «خرید فالوور اینستاگرام 3

سوالات متداول در زمینه نحوه خرید شماره مجازی

شماره های مجازی کدوم کشور ها برای خریدن بهترن؟

این که شماره مجازی کدوم کشور ها بهتر هستن رو نمیشه تعیین کرد ولی در هنگام خرید توجه کنید که اون شماره متعلق به کشوری نباشه که پلتفرم مورد نظر شما برای پیش شماره های اون کشور دارای محدودیت یا تحریم باشه. به طور کلی شماره های مجازی متعلق به کشور های اروپایی و آمریکا از سایر کشور ها پرطرفدار تر هستن ولی خب واقعیت اینه که این شماره ها فرق چندانی با شماره مجازی باقی کشور ها ندارن.

به چه چیزهایی باید موقع خرید توجه کنم؟

حتما توجه داشته باشین که با توجه به پلتفرم مد نظرتون شماره مجازی رو خریداری کنین.

آیا این شماره های مجازی امن هستن؟

بله شماره های مجازی سایت خرید فالوور اینستاگرام کاملا ایمن و حفاظت شده هستن.

برای امنیت بیشتر حساب های کاربری ساخته شده با این شماره ها باید چیکار کنم؟

اگه دوست دارین ایمنی و حفاظت از حساب های کاربری ساخته شده با این شماره ها در بیشترین حد ممکن قرار بگیره کافیه که بعضی اقدامات ساده رو انجام بدین مثلا یه گذرواژه قدرتمند برای حساب کاربریتون ایجاد کنین و یا «تایید دو مرحله ای» رو فعال کنین.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا