تلگرامراهنمای خرید

نحوه خرید ممبر تلگرام از سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام

5/5 - (1 امتیاز)

تلگرام یکی از پیامرسان های محبوب در داخل ایرانه که کانال ها و گروه های زیادی در این اپلیکیشن فعالیت میکنن ؛ اما برای اینکه این کانال ها و گروه ها پیشرفت کنن باید چیکار کنن؟با ما تا انتهای این مقاله که در زمینه نحوه خرید ممبر تلگرام هستش همراه باشید!

برای پیشرفت توی تلگرام لازمه که وقت و انرژی زیادی صرف کنین همچنین لازمه که برای کانال خودتون سفارش تبلیغ بدین اما با همه ی این ها باز هم ممکنه که موفق نشین!اینجاست که «سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام» به کمکتون میاد!

میتونین برای کانال و گروهتون توی تلگرام از این سایت ممبر بخرید ! پس اگه میخواین خیلی سریع و فقط توی چند دقیقه تعداد ممبر های کانال یا گروه تلگرامتون رو افزایش بدید کافیه هر تعداد عضو که خودتون میخواین از این سایت بخرین ! در این صورت لازم نیست که انرژی و زمان زیادی رو برای پیشرفت کانالتون صرف کنید و میتونین با هزینه خیلی کم از تماشای پیشرفت سریع چنلتون حسابی لذت ببرین!  

نحوه خرید ممبر تلگرام از سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام

  برای خرید ممبر تلگرام ( کانال یا گروه ) کافیه وارد سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام بشین و بعد از طی کردن مراحل ثبت نام و یا ورود در سایت روی قسمت «سه خط بالای سمت چپ تصویر» کلیک کنین، حالا آیکون «شبکه های خارجی» را انتخاب کنید و سپس از بین خدمات متنوع روی گزینه «تلگرام» کلیک کنین؛ تا انواع خدمات خاص تلگرام رو مشاهده کنین؛ حالا میتونین روی هر نوع سرویس خرید ممبر تلگرام که دوس دارین کلیک کنین تا وارد مرحله بعدی بشین.

نحوه خرید ممبر تلگرام از سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام

توی این مرحله انواع سرویس های مختلف خرید ممبر بهتون نمایش داده میشه و میتونین هر بسته ای رو که میخواین انتخاب کنین و با کلیک رو گزینه ثبت سفارش (در قسمت عملیات ها) وارد مرحله خرید بشین. در این مرحله باید لینک کانال یا گروه خودتون رو وارد کنین و بعد تعداد ممبری که مد نظرتون هست رو (لطفا به حداقل و حداکثر تعداد ممبر قابل سفارش دقت کنید) وارد کنید.

نحوه خرید ممبر تلگرام از سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام 2

سپس با انتخاب درگاه خرید دلخواهتون وارد مرحله پرداخت میشید. بعد از پرداخت وجه ، سفارش شما توی سریع ترین زمان ممکن تحویل داده میشه و میتونید از تماشای پیشرفت سریع کانال یا گروهتون لذت ببرید. البته میتونید از طریق ارتباط با پشتیبانی هم سرویس های مد نظرتون رو سفارش بدید.

نحوه خرید ممبر تلگرام از سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام 3

برای این کار کافیه پس از ورود به سایت، روی گزینه «ارتباط با ما» کلیک کنید، در اینجا راه های ارتباطی متنوعی مثل ارتباط از طریق تلگرام ، واتساپ ، پشتیبانی آنلاین (با ارسال تیکت چت سایت) و همچنین ارتباط از طریق تماس تلفنی به شما نشون داده میشه و میتونید از طریق هر یک از این راهها با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.  

 انواع سرویس های خرید ممبر تلگرام

  برای خرید ممبر تلگرام از «سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام» سرویس های متنوع و گوناگونی به شما ارائه میشه ؛ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا انواع سرویس ها رو به صورت مختصر بررسی کنیم.(نحوه خرید ممبر تلگرام)

ممبر پروکسی دار

این نوع از ممبر ها واقعی و فعال هستن و با میل خودشون وارد کانالتون میشن ، همچنین این ممبر ها از طریق «آگهی اسپانسر پروکسی» جذب میشن یعنی اینکه وقتی کاربری به پروکسی خاصی متصل میشه، کانال شما در قسمت بالای صفحه به عنوان «اسپانسر پروکسی» نمایش داده میشه؛

یکی از مزیت های این روش اینه که کاربران بعد از دیدن محتوای کانالتون به صورت اختیاری و با میل خودشون به کانالتون میپیوندن و خب به طبع ریزش ممبر در این حالت خیلی کمه!  البته از همه مهم تر اینه که صد در صد این ممبر ها فعال و واقعی هستن.

ممبر ارزان

در این روش ممبر ها با ارزانترین قیمت به صورت مستقیم توی کانالتون اد میشن ؛ ممبر های اد شده در این روش ، ترکیبی از ممبر های واقعی و فیک هستن.

اد اجباری

در این روش ممبر ها به صورت اجباری عضو کانال شما میشن ؛ ممبر های عضو شده توی این روش واقعی و فعالن و ریزش کمی دارن.

ممبر نوت ارزان

توی این روش به کاربران یک نوتیفیکیشن تبلیغی (حاوی تبلیغ مخصوص کانال شما) ارسال میشه ؛ ممبر های جذب شده از این روش واقعی هستند .

ممبر هیدن

ممبر هیدن ، نوع دیگه ای از ممبر اد اجباریه که توی اون کاربر از عضو شدن توی کانالتون مطلع نمیشه ! ممبر های جذب شده از این طریق واقعی اند ولی تاثیری روی ویو و بازخورد کانالتون ندارن و فقط تعداد ممبر هاتون رو افزایش میدن البته ممبر های جذب شده از این طریق ریزش بسیار کمی دارن.

ممبر آپلودر

این نوع ممبر ها توسط اد اجباری ربات های آپلودر توی کانالتون عضو میشن به این صورت که کاربر برای مشاهده یک محتوا در ربات تلگرامی مجبوره توی کانال شما عضو بشه تا محتوای مورد نظر بهش نشون داده بشه ؛ این ممبر ها فعال و واقعی هستن.

ممبر واقعی تلگرام

این ممبر ها واقعی و دارای پروفایل هستن و به صورت مستقیم توی کانال شما اد میشن. سخن آخر برای پیشرفت کانال تلگرامیتون لازمه وقت و انرژی زیادی رو صرف کنین.

همچنین میبایستی هزینه های زیادی رو بابت تبلیغات بپردازین اما گاهی هم با انجام دادن همه ی این کارها ممکنه به موفقیت و پیشرفت مد نظرتون نرسید! برای همین خرید ممبر تلگرام یه راه تضمینی برای شروع و پیمودن مسیر موفقیته ؛ اگه شما هم از اون دسته ادمین هایی هستین که میخواین کانالتون سریعا پیشرفت کنه؛ بهترین راه حل، خرید ممبر از سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرامه.  

سوالات متداول در زمینه نحوه خرید ممبر تلگرام

ممبر تلگرام به چه معناست؟

ممبر به عضوی گفته میشه که به کانال یا گروه تلگرامی شما پیوسته.

آیا تلگرام متوجه خرید ممبر میشه؟

بایستی گفت که تلگرام مشکل چندانی با خرید ممبر نداره و خرید ممبر هیچ پیامد و کنش منفی از طرف تلگرام رو بدنبال نداره ! پس نگران اینکه تلگرام متوجه خرید ممبر بشه نباشید!

دیگه چه سرویس هایی رو میتونم از«سایت خرید فالوور اینستاگرام» برای کانال تلگرامم بخرم؟

سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام ، سرویس های متنوعی رو برای اپلیکیشن تلگرام ارائه میده.شما علاوه بر ممبر تلگرام ، میتونید ویو و ری اکشن تلگرام رو هم از سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام بخرید.

چه مقدار ممبر تلگرام میتونه باعث پیشرفت چنلم بشه؟

ممبر تلگرام با میزان پیشرفتتون رابطه مستقیم داره و هر چقدر ممبر بخرید پیشرفتتون هم به همان اندازه خواهد بود.

چه چیزهای دیگه ای میتونه توی پیشرفت کانالم موثر باشه؟

عوامل زیادی میتونه توی پیشرفت کانالتون موثر باشه عواملی مثل : موضوع محتوای تولیدیتون ، کیفیت محتوا و نحوه ارائه محتواتون ، همچنین برقراری ارتباط با مخاطبین و ایجاد صمیمیت بین شما و ممبرهاتون و البته تبلیغات میتونه توی پیشرفتتون موثر باشه.

بهتره چه سرویس های خرید ممبر تلگرام رو بخرم؟

پیشنهاد میکنیم سرویس هایی که دارای ممبر واقعی و ضمانت هستن رو خریداری کنین تا خیالتون از هر بابت راحت باشه.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا