اینستاگرام

اینستاگرام جی بی چیست؟ آموزش و نحوه نصب برای اندروید و آیفون

Rate this post

اینستاگرام جی بی چیست؟

اینستاگرام جی بی: برنامه اینستاگرام در طی چند دهه اخیر، به یکی از محبوب‌ ترین شبکه‌ های اجتماعی تبدیل شده‌ است. با اینکه این برنامه دارای قابلیت‌ ها و امکانات ویژه ای می‌ باشد، اما هنوز هم نواقصی در آن وجود دارد. به‌ عنوان مثال: به‌ هیچ‌ عنوان نمی‌ توانید در برنامه‌ اینستاگرام پست محبوب خود را دانلود کنید.

از این رو، یک اپلیکیشن معروف دیگر به‌ نام اینستاگرام gb ایجاد شده است که با استفاده از آن می‌ توانید عکس‌ ها و فیلم‌ های مورد علاقه خود را به‌ راحتی دانلود نمایید. به‌ همین دلیل از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده‌ است. سایت خرید فالوور اینستاگرام، در ادامه این بخش می‌ خواهد شما را با برنامه جی بی اینستاگرام معرفی کرده و در مورد نحوه دانلود و آموزش آن صحبت کند.

برای خرید پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

معرفی اینستاگرام جی بی

برنامه اینستاگرام یکی از امن ترین برنامه‌ های موجود در دنیا است که کاربران بسیاری از آن استفاده می‌ کنند. با این‌ حال اجازه دانلود عکس‌ ها و فیلم‌ های اشتراکی را ندارند و تنها می‌ توانند از آن اسکرین شات بگیرند.

به‌ همین دلیل برنامه‌ های تقلبی زیادی در وبسایت های فروشگاهی مانند گوگل و اپل استورها قرار دارند که با استفاده از آنها می‌ توانید به دانلود عکس‌ ها و فیلم‌ های مورد نظر خود در اینستاگرام بپردازید. اما این برنامه‌ ها نیز اعتبار و اعتماد لازم را نخواهند داشت.

بنابراین یکی از بهترین نسخه‌ های امن از برنامه‌ اینستاگرام، اینستا جی بی است. این برنامه بسیار هیجان‌ انگیز، ویژگی‌ های منحصر به فردی داشته و قابلیت‌ های خاصی دارد که نظیر آن حتی در نسخه اصلی اینستاگرام نیز دیده نمی‌ شوند.

اینستاگرام جی بی، یک برنامه بسیار مفید است که سازندگان آن روز به ‌روز برای پیشرفت و ارتقای آن تلاش می‌ کنند. از ویژگی‌ های بینظیر آن میتوان به دانلود فایل های مدیا، کپی لینک پیوندهای رسانه‌ ای، پیش‌ نمایش تصاویر، تم های مختلف و اعمال رنگ‌ ها اشاره کرد.

ویژگی‌ های کلی اینستاگرام gb

ویژگی‌ های کلی اینستاگرام gb

اینستاگرام gb دارای ویژگی‌ های بسیار فوق‌ العاده‌ ای است. آخرین نسخه این برنامه متعلق به نسخه ۲۰۲۱ است که ویژگی‌ های زیادی به آن اضافه شده است. از ویژگی‌ های اینستاگرام gb میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

. امکان تغییرات اعمال شده با توجه به آخرین نسخه اصلی اینستاگرام

. امکان همراه داشتن این برنامه همزمان با نسخه اصلی اینستاگرام

. استفاده از تمامی امکانات اینستاگرام اصلی

. قابلیت دانلود تمامی فیلم‌ ها و عکس‌ های پست شده و یا استوری شده

. امکان پنهان کردن سین در استوری های دیگران

. ترجمه کامنت های ارسالی کاربران به زبان‌ های مختلف

. قابلیت اشتراک‌ گذاری لینک فیلم‌ ها و عکس‌ ها

. تغییر تم و رنگ برنامه

. قابلیت زوم بر روی عکس‌ ها

. نصب رایگان بدون نیاز به هزینه

. قابلیت کپی متن از بیو

. امکان پخش خودکار صدا همزمان با فیلم

. غیرفعال کردن تبلیغات

. قابلیت مخفی کردن تیک‌ های دریافتی یا همان حالت روح

. قابلیت علامت‌ گذاری پیام‌ ها

 نحوه‌ دانلود اینستاگرام gb برای اندروید

نصب برنامه‌ اینستاگرام جی بی بسیار آسان است. شما می‌ توانید این برنامه را از گوگل یا پلی استور به‌ صورت رایگان دانلود نمایید. بهتر است در هنگام دریافت آن، توجه کنید که جدیدترین نسخه این برنامه را دانلود کرده باشید تا بتوانید از قابلیت‌ های ویژه آن بهره مند گردید.

ممکن است پس‌ از نصب برنامه، گوشی از شما مجوز نصب بخواهد. بنابراین بهتر است قبل‌ از نصب برنامه، وارد تنظیمات گوشی خود شده و پس‌ از آن وارد امنیت یا تنظیمات آن گردید. سپس روی نصب برنامه‌ های ناشناخته کلیک نمایید تا گوگل مجوز دانلود آن را صادر کند.

پس‌ از آن‌ که برنامه اینستاگرام gb را در آن نصب نمودید، کافیست روی آن کلیک نموده و صفحه را باز نمایید. در صفحه باز شده، اطلاعاتی از شما درخواست خواهد شد. اگر به‌ دنبال فعال کردن اکانت اینستاگرام قبلی خود در این برنامه هستید، در پایین صفحه، در قسمتی که در آن ” آیا در حال‌ حاضر حسابی دارید؟”

نوشته‌ شده است کلیک نمایید و اطلاعات قبلی آن را وارد کنید و یا اگر به دنبال ایجاد یک حساب کاربری جدید در آن هستید، می‌ توانید از طریق روش‌ های مختلفی مانند ایمیل، فیسبوک و یا شماره تلفن اقدام نمایید. هر کدام از این روش‌ ها انجام‌ شدنی هستند.

نحوه نصب اینستا جی بی برای آیفون

تا این بخش از مقاله شما را با نحوه نصب اینستاگرام gb برای اندروید آشنا ساختیم اما برای نصب این برنامه در آیفون، ممکن است با مشکلاتی رو به رو شوید. گفته می‌ شود که برای نصب برنامه‌ اینستاگرام جی بی در آیفون، باید برنامه‌ ی اینستاگرام اصلی خود را از گوشی حذف کنید.

در ابتدا باید وارد وب سایت Tweakboxapp Website شوید و برنامه Tweakbox را دانلود کنید. پس‌ از آن تنظیمات آیفون گوشی خود را باز نموده و بر روی گزینه‌ general کلیک کنید. پس‌ از آن وارد گزینه پروفایل شوید.

سپس گزینه Tweakboxapp profile را انتخاب نموده و نصب کنید. پس‌ از آن روی برنامه اجرا شده کلیک نموده و آن را باز کنید. پس‌ از این‌ که برنامه باز شد، با ۳ گزینه روبرو خواهید شد.

گزینه وسط apps را انتخاب نمایید. پس‌ از آن با برنامه‌ ای به اسم اینستاگرام راکت روبرو خواهید شد. این برنامه مانند اینستا جی بی است که برای سیستم عامل آیفون طراحی‌ شده است.

بر روی آن کلیک کرده و دکمه نصب را انتخاب کنید تا برنامه نصب شود. سپس آن را باز کنید و پس‌ از نصب، از ویژگی‌ های آن لذت ببرید‌. توجه داشته باشید که برنامه اینستاگرام gb مانند برنامه‌ اینستاگرام اصلی امنیت لازم را دارد.

مقایسه اینستاگرام جی بی با اینستاگرام اصلی

اینستاگرام جی بی نیز تمامی ویژگی‌ های اینستاگرام اصلی را دارد و صرفاً تنها قابلیت‌ های بیشتری به آن افزوده شده‌ است. با استفاده از اینستاگرامgb، می‌ توانید بدون آن‌ که شخص متوجه گردد، استوری های او را مشاهده کنید. علاوه‌ بر این، می‌ توانید عکس‌ ها و فیلم‌ های مورد علاقه خود را با کیفیت عالی دانلود کنید. تنها عیب آن در این است که نسبت‌ به اینستاگرام اصلی، به ‌کندی کار می‌ کند.

سخن پایانی

اینستاگرام از شبکه های اجتماعی محبوبی است که در کنار قابلیت های خاص خود، نواقصی نیز در ساختار خود دارد. یکی از مشکلات اینستاگرام، عدم امکان دانلود عکس ها و ویدیوهای محبوب خود است. از این رو، اینستاگرام جی بی وارد عرصه شد تا بتواند تمامی نواقص اینستاگرام را رفع کند.

با استفاده از اینستاگرام جی بی، می توانید هر نوع عکس و یا فیلم مورد نظر خود را به راحتی دانلود کنید؛ امکانی که در اینستاگرام نسخه اصلی وجود ندارد. سایت خرید فالوور اینستاگرام، در این بخش سعی کرده است شما را با قابلیت ها و ویژگی های اینستاگرام جی بی آشنا سازد و  تفاوت آن از نسخه اینستاگرام اصلی را به خوبی توضیح دهد تا بتوانید شناخت کافی از برنامه اینستاگرام جی بی به دست آورید.

در صورت وجود هرگونه سوال، می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت، با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل کنید.

سوالات متداول در زمینه برنامه جی بی اینستاگرام

دلیل محبوبیت اینستاگرام جی بی چیست؟

دلیل محبوبیت این برنامه، امکان دانلود عکس ها و ویدیوهای مختلف از آن است.

آیا اینستاگرام جی بی دارای فضای متفاوتی از اینستاگرام است؟

خیر. اینستاگرام جی بی مشابه اینستاگرام است و تنها تفاوت آن، وجود قابلیت های بیشتر می باشد.

آیا دارندگان سیستم عامل اندروید می توانند از اینستا gb همزمان با نسخه اصلی اینستاگرام استفاده کنند؟

بله. دارندگان سیستم عامل اندروید می توانند همزمان از هر دو استفاده کنند.

آیا دارندگان سیستم عامل آیفون می توانند از اینستاگرام gb همزمان با نسخه اصلی اینستاگرام استفاده کنند؟

خیر. کاربران آیفون برای نصب اینستاگرام جی بی، باید نسخه اصلی اینستاگرام را حذف کنند.

آیا در هنگام اجرای اینستاگرام gb میتوان با مشخصات نسخه اصلی اینستاگرام وارد آن شد؟

بله با مشخصات نسخه اصلی اینستاگرام خود میتوانید وارد اینستاگرام جی بی شوید.

از معایب اینستاگرام جی بی چیست؟

اینستاگرام جی بی نسبت به اینستاگرام نسخه اصلی، سرعت پایین تری دارد.

از چه روش هایی میتوان در اینستاگرام gb ثبت نام کرد؟

با استفاده از روش های مختلفی مانند ایمیل، فیسبوک و شماره تلفن، می توانید در آن ثبت نام کنید.

اینستاگرام جی بی چه مزایایی دارد؟

از مزایای اینستاگرام جی بی میتوان به دانلود فایل های مدیا، کپی لینک پیوندهای رسانه‌ ای، پیش‌ نمایش تصاویر، تم های مختلف و اعمال رنگ‌ ها اشاره کرد.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا