ابزار های اینستاگرامی

آرشیو اينستاگرام کجاست؟ بازیابی پست و استوری آرشیو شده

5/5 - (46 امتیاز)

آرشیو اینستاگرام چیست؟

یا بایگانی یکی از ویژگی های اینستاگرام است که به تازگی ارائه شده است. آرشیو اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که عکس و فیلم هایی که در پیج اینستاگرام خود آپلود کرده اید را، موقتا حذف نمایید و هر زمان که خواستید دوباره آنها را به حساب کاربری خود برگردانید. حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید برای مدتی پستی در اینستاگرام را از دید کاربران مخفی نمایید. برای این کار کافیست پست خود را سیو کنید و نیاز به حذف آنها نیست. در ادامه قصد داریم نکاتی درمورد آرشیو کردن پست و استوری اینستاگرام برای شما شرح دهیم. پس تا انتهای این مقاله با پیج خرید فالوور اینستاگرام همراه ما باشید.

آرشیو اینستاگرام کجاست؟

به صورت کلی آرشیو اینستاگرام از سه بخش بایگانی استوری، بایگانی پست و بایگانی لایوها تشکیل شده است. اگر می خواهید به آرشیو اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید، باید مراحل زیر را طی کنید: • اینستاگرام خود را باز کرده و به پروفایل حساب کاربری خود بروید. • روی آیکون سه خط در بالا سمت راست ضربه بزنید تا یک منو برای شما باز شود. • در منوی باز شده گزینه آرشیو دیده می شود، روی آن ضربه بزنید. • یک صفحه جدید برای شما باز می شود که در آن می توانید پست ها، لایوها و استوری های آرشیو شده را مشاهده نمایید.

برای خرید بازدید اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

نحوه آرشیو کردن پست

همانطور که گفته شد آرشیو اینستاگرام شامل سه قسمت لایوها، پست ها و استوری های آرشیو شده است. در ادامه مقاله قصد دارید نحوه بایگانی یا آرشیو کردن پست های اینستاگرام را برای شما توضیح دهیم: • وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید و پست مورد نظر را باز کنید. آرشیو اينستاگرام کجاست؟ بازیابی پست و استوری آرشیو شده

• پس از باز کردن پست، آیکون سه نقطه را در بالای پست مشاهده می کنید. روی آن ضربه بزنید تا یک منو برای شما باز شود. • روی منوی باز شده گزینه آرشیو را مشاهده می کنید که با زدن آن، پست مورد نظر شما آرشیو شده و از دید کاربران اینستاگرام مخفی خواهد شد.

بازگرداندن پست آرشیو شده

پس از آرشیو کردن پست در اینستاگرام می توانید آن را در پروفایل خود مشاهده کرده و آن را بازگردانید. برای بازگرداندن پست هایی که آرشیو کرده اید، طبق دستورالعمل زیر پیش بروید: • وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید و پروفایل خود را باز کنید. بازگرداندن پست آرشیو شده

• روی آیکون سه خط در قسمت بالا سمت راست ضربه زده و از منوی باز شده گزینه آرشیو را انتخاب کنید.

بازگرداندن پست آرشیو شده 2

• برای وارد شدن به قسمت پست های آرشیو شده، از بالای صفحه بخش بایگانی پست ها را انتخاب نمایید.

بازگرداندن پست آرشیو شده 3

• در صفحه ای که برای شما باز می شود، می توانید تمامی پست هایی که تاکنون آرشیو و یا بایگانی کرده اید را مشاهده نمایید. پست مورد نظر را انتخاب کنید. • آیکون سه نقطه را لمس کرده و در کادر باز شده، گزینه Show on profile را انتخاب نمایید. پس از انتخاب این گزینه، پست در پروفایل شما نمایش داده خواهد شد.

آرشیو استوری اینستاگرام کجاست؟

در بخش بایگانی استوری اینستاگرام برخلاف پست ها، استوری ها به صورت خودکار ذخیره شده اند. یعنی وقتی شما یک استوری را آپلود کرده اید و پس از 24 ساعت پاک شد، آن استوری به صورت خودکار در بخش آرشیو استوری اینستاگرام ذخیره شده است. در این بخش شما می توانید به صورت تقویمی، سابقه استوری هایی که منتشر کرده اید را مشاهده کنید و حتی پس از گذشت یک سال، اینستاگرام به شما یادآوری خواهد کرد که سال گذشته این موقع چه عکس یا ویدیویی را استوری کرده اید. بنابراین شما قادر خواهید بود که آن استوری را در روز سالگرد آن هم مجددا استوری کنید. برای رفتن به آرشیو و یا بایگانی استوری اینستاگرام باید مراحل زیر را طی نمایید: • ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و به بخش پروفایل حساب کاربری خود بروید. • روی آیکون سه خط در بالای سمت راست ضربه بزنید. • گزینه آرشیو (archive) را انتخاب نمایید.

آرشیو استوری اینستاگرام کجاست؟

• در این قسمت از بالای صفحه روی گزینه استوری های آرشیو شده، روی archive stories ضربه بزنید. • در این قسمت قادر خواهید بود که تمامی استوری های آرشیو شده را مشاهده کنید. با انتخاب آیکون تقویم در بالای صفحه،

آرشیو استوری اینستاگرام کجاست؟ 2

تمام استوری های بایگانی شده را بر اساس تاریخ مشاهده نمایید. • با انتخاب آیکون لوکیشن یا مکان، می توانید لوکیشن استوری هایی که بر اساس مکان بایگانی شده اند را مشاهده نمایید.

بازگرداندن استوری آرشیو شده

برای ریکاوری یا دوباره به اشتراک گذاشتن استوری های آرشیو شده، ابتدا استوری مورد نظر خود را باز کنید و سپس آیکون share در پایین صفحه سمت راست را انتخاب نمایید تا دوباره استوری آرشیو شده شما استوری شود.

بازگرداندن استوری آرشیو شده 3

می توانید این استوری ها را نیز هایلایت کنید. برای این کار باید در قسمت پایین استوری سمت راست، گزینه هایلایت را انتخاب نمایید تا استوری شما در پیج اینستاگرامتان به صورت هایلایت به نمایش در بیاید.

چرا پست اینستاگرام را آرشیو کنیم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از آپلود یک پست در اینستاگرام، برای حذف آن تردید داشته باشید. ممکن است پست موردنظرتان لایک و کامنت کافی دریافت نکرده باشد و یا به صورت کلی از آن پست استقبال نشده باشد. به همین دلیل کاربران پست مربوطه را حذف می کنند. اما این راه حل خوبی برای حل این موضوع نمی باشد. بنابراین اینستاگرام با معرفی قابلیت آرشیو، به ارائه راه حلی برای این موضوع پرداخته است. با استفاده از قابلیت آرشیو اینستاگرام می توانیم یک پست را از دید کاربران خارج کنیم و هر

موقع که تمایل داشتیم آن را به همان صورت که بود؛ با همان تعداد لایک، کامنت و بازدید به اینستاگرام برگردانیم و دوباره در معرض دید کاربران قرار دهیم. نکته قابل توجه آن است که پست های آرشیو شده شما همچنان در Instagram insight قابل مشاهده هستند. البته وقتی پست های شما در آرشیو هستند، نمی توانید آنها را ویرایش کنید و فقط می توانید لایک ها و کامنت ها را مشاهده نمایید.

نتیجه گیری طبق آمارهای مربوط به پلتفرم های اجتماعی، اینستاگرام در میان دیگر برنامه ها، بیشترین محبوبیت را دارا می باشد. در این شبکه اجتماعی جذاب و پرطرفدار که اکثر مردم برای سرگرمی از آن استفاده می کنند، هزاران نفر وجود دارند که از آن برای کسب درآمد استفاده کرده و از استراتژی های مختلف برای پیشرفت در آن بهرمند می شوند. یکی از این استراتژی های مرسوم، آرشیو کردن پست و استوری است.

آرشیو استوری به صورت خودکار توسط اینستاگرام انجام می شود. اما افراد به دلایل مختلف از جمله استقبال نشدن از پست هایشان، آن را آرشیو می کنند و پس از مدتی به پیج بر می گردانند. ما در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام سعی کردیم نکاتی در مورد آرشیو پست و استوری و چگونگی برگرداندن آنها را برای شما ارائه دهیم.

امیدواریم برای شما مفید باشد. همچنین می توانید سوالات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید تا کارشناسان تیم سایت خرید فالوور اینستاگرام به آنها پاسخ داده و ابهامات ذهنی شما را برطرف سازند. در آخر قابل ذکر است شما عزیزان می توانید برای خرید بازدید اینستاگرام برای پست های خود به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید

سوالات متداول

1. آرشیو اینستاگرام فارسی کجاست؟

چهارچوب اینستاگرام فارسی تفاوتی با انگلیسی ندارد. برای دسترسی به آرشیو اینستاگرام، طبق دستورالعمل ارائه شده در مقاله عمل کنید.

2. آرشیو استوری های اینستاگرام کجاست؟

استوری های اینستاگرام پس از این که مهلت آن ها به پایان رسید (24 ساعت) به خودی خود در بخش آرشیوهای استوری اینستاگرام ذخیره می شوند. برای دسترسی به آنها می توانید طبق روشی که در مقاله ارائه شد عمل نمایید.

3. پس از چه مدت می توانیم پست های آرشیو شده را به صفحه خود برگردانیم؟

در صورتی که پست خود را به درستی آرشیو یا بایگانی کرده باشید، هر زمان که تمایل داشته باشید می توانید پست خود را از آرشیو خارج کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا