ابزار های اینستاگرامیاینستاگرام

ابزارهای اینستاگرام برای آنالیز و مدیریت پیج کدامند؟

5/5 - (19 امتیاز)

 

برای اینکه بتوانیم یک پیج حرفه ای کسب و کار یا موارد دیگر را به خوبی آنالیز کنیم و مدیریت خوبی بر آن داشته باشیم، باید اقداماتی را برای پیش بردن کارهای مورد نظر خود انجام داد. حدود 70 تا 80 درصد شرکت­هایی که در ایران فعال هستند از شبکه اجتماعی اینستاگرام، آن هم برای  فروش محصولات خود به روش بازاریابی و تبلیغ کردن در شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنند.

جالب است بدانید آن­ها از روش­ ها و ابزارهای مختلفی برای آنالیز و مدیریت پیج نهایت استفاده را می کنند، زیرا این امر، از یک سو کمک می­کند تا فرد نحوه مدیریت پیج اینستاگرامی خود را بیاموزد و همگام با نیازهای جامعه به روز باشد و از سویی دیگر می­تواند موجب افزایش و راندمان کسب و کار آنها در فضای مجازی و به خصوص فضای کاری واقعی وی شود.

برای مدیریت پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

عوامل موثر در آنالیز و تحلیل بهتر داده ها

اما قبل از اینکه برنامه ها یا ابزارهای آنالیز و تحلیل پیج اینستاگرام را معرفی کنیم باید بدانیم چه عواملی در آنالیز و تحلیل بهتر داده های ما دارند، این عامل عبارت اند از: تعداد دفعاتی که کاربران لایک میکنند، نظرات ارسالی کاربران برای هر پست چه تعداد است، تعداد اشتراک گذاری محتوا و پست یک پیج توسط کاربران و فالوورهای آن پیچ و تعداد پست هایی که کاربران به آن علاقه مند بوده و آن را سیو یا ذخیره کرده­اند.

 موارد ذکر شده مواردی بودند که تاثیر بسیار زیادی بر رشد و پیشرفت یک پیج می­گذارند و همچنین عوامل مهمی در آنالیز و تحلیل یک پیج اینستاگرامی به شمار می روند. یک نکته مهمی که جدا از این موارد باید گفت، هشتگ گذاری شما برای پیج اینستاگرامی است، زیرا هشتگ گذاری برای محتوای پست اینستاگرام مهم است و نحوه درست هشتگ گذاری می­تواند یک پیج کم بازدید را به یکباره پربازدید و وایرال کند. پس به این مقوله مهم توجه خاص و فراوانی شود.

ابزارهای اینستاگرام برای آنالیز و مدیریت پیج

ابزار و یا نرم افزارهایی که می­تواند به کمک آنالیز و مدیریت پیج شما بیایند شامل موارد زیر هستند که از جمله انها می­توان به Instagram insights، clear، Union metrics، Iconosquare، Hootsuite، crowdfire اشاره کرد که در ادامه توضیحات مختصری از هر کدام از این نرم افزارها به شما ارائه می دهیم.

Instagram insights

یکی از نرم افزارهای کاربردی که خود اینستاگرام بر آن تاکید دارد نرم افزار Instagram insights است که بسیار کار آمد و کاربردی می­باشد. از این ابزار بیشتر برای تبادل با کاربران، تعداد بازدیدهای پست­های شما، فعالیت روزانه خود و همچنین فعالیت تعداد کاربران و فالوورهای شما، جنسیت کاربران شما و موارد بسیار دیگر که می­توانید با ان پیج خود را مدیریت کنید و از نقاط قوت و ضعف آن باخبرشوید.

Union metrics

یکی دیگر از ابزارها و نرم افزارهای کاربردی مدیریت پیج، ابزار Union metrics می­باشد. این ابزار  پولی بوده و امکانات و داده های بیشتری را در اختیار شما قرار می­دهد که داده یا اطلاعات حیاتی در مورد هشتگ هایی که بیشترین استفاده را داشته اند، پست­ها یا محتواهایی که توسط کاربران بیشترین محبوبیت را داشته اند و همچنین اطلاعات مهم و کاربردی از فعالیت کاربران در ساعت­های مختلف شبانه روز را در اختیار صاحب پیج اینستاگرامی قرار می دهد. در سایت خرید فالوور اینستاگرام می‌توانید اطلاعات زیادی درباره این ابزارهای تجزیه و تحلیل به دست آورید.

ابزارهای اینستاگرام برای آنالیز و مدیریت پیج کدامند؟ 2

Crowdfire

یکی دیگر از ابزارها و نرم افزار تحلیل و مدیریت پیج اینستاگرام، ابزار Crowdfire است که به صاحب پیج این قابلیت را می دهد که پست­های خود را طبق زمان دلخواه خودشان انجام دهند و همچنین عملکرد پیج خود را بسنجند که در چه وضعیتی قرار دارد و بتوانند کارهای مورد نظر خود را به درستی پیش ببرند.

این برنامه کاربردی نیز به شما پیشنهاد می­کند که محتوای پست خود را که دنبالش هستید از این سایت­ ها و یا منابع دیگری که معرفی می کند پیدا کنید و مطابق میل اینستاگرام باشد تا کارها و پست های شما بیشتر دیده شوند و همچنین فالوورهای خود را اینگونه افزایش دهید. از مزایای دیگر این ابزار کاربردی نشان دادن داده ها و آمار پیج شما به صورت نمودارهای مختلف در مدت زمان­های مختلف است که با جزییات بیشتر به صاحب پیج اینستاگرامی نشان می­دهد.

Hootsuite

از بهترین و محبوب­ترین نرم افزار و ابزارهایی که به طور وسیع توسط کاربران برای پیج خود استفاده می کنند، ابزار Hootsuite است. از این ابزار در درجه اول برای تجزیه و تحلیل کردن داده های اینستاگرامی استفاده می­شود که در تحلیل و مدیریت پیج اینستاگرامی به شدت کاربردی هستند و به زبان ساده نشان دادن نمودارها و آمارها را بازگو می­کند. این ابزار کاربردی می­تواند داده هایی با زمان بیش از یک هفته را برای شما به نمایش درمی آورد

و  بتواند بر اساس کلمه کلیدی محتواهای شما که کاربر بازدید می­کند بتواند تجزیه و تحلیل کند. این برنامه کاربردی می تواند طبق داده ها متوجه شود که کاربران نسبت به پیج شما مثبت فکر می­کنند یا برعکس که این نکته قابل توجه است. در آخر اینکه می­تواند به شما کمک کند که کاربران طبق داده ها و اطلاعاتی که تجزیه و تحلیل می کند بگوید از چه نوع پست­ها یا محتواهایی بیشتر استقبال می­کنند تا شما بتوانید طبق این اطلاعات پیج خود را در جهت اهداف خود پیش ببرید.

ابزارهای اینستاگرام برای آنالیز و مدیریت پیج کدامند؟ 3

Klear

این نرم افزار رایگان بوده و قابلیت­های ویژه ای دارد. از جمله اینکه می توان با این برنامه کسانی که پیج اینستاگرامی دارند یا رقیب شما هستند را رصد، تجزیه و تحلیل کنید. به صورت کلی این برنامه روی داده­ها و اطلاعات پیج تمرکز می­کند و به ارتباط کاربران با پیج، مشخص کردن بهترین محتوا و پیدا کردن هشتگ­ های مفید وکاربردی چند وقت اخیر و همچنین در امورمختلف پیج اینستاگرام کمک می­کند.

Iconosquare

Iconosquare

اما ابزار پرکاربرد و نرم افزاری که باز هم محبوب و پرطرفدار است، Iconosquare نام دارد. از این ابزار می توان در تحلیل و به خصوص بازاریابی کسب و کار و پیج اینستاگرامی خودتان استفاده کنید. می­توانید پست­های خود را زمان بندی کنید، و همچنین فعالیت­های پیج خود و دیگر کاربران خود را آنالیز کرده و کنترل کنید تا مطابق میل شما و برنامه هایتان پیش برود. این نرم افزار گزینه ها و امکانات متعددی دارد از جمله رهگیری و پیدا کردن هشتگ هایی که بیشتر مورد استفاده قرار گرفته­ اند

و تحلیل رقیب­های شما که کمک می­کند شما دقیقا باید بیشتر روی کدام قسمت کار کنید تا بیشتر موفق باشید. به جز این که در تحلیل و آنالیز محتواهای شما کمک شایانی میکند، تحلیل و تجزیه استوری­های شما را با جزئیات به همراه نمودار به شما ارائه می کند و کمک نزدیکی بین شما و دیگر کاربران پیج اینستاگرامی شما می نماید. نکته مهمی که درباره این ابزار یا نرم افزار باید گفت این است، استفاده رایگان از این برنامه به مدت دو هفته می باشد

که اگر خواهان استفاده بیشتر از دو هفته هستید باید نسخه پولی آن را تهیه کنید. سخن پایانی همانطور که خواندید، تمام این ابزارها می توانند پیج شما را آنالیز کنند تا بتوانید نقاط ضعف پیج را شناسایی کنید، آنها را اصلاح کنید و یک پیج پر بازده و موفق داشته باشید. شما می توانید برای اینکه بازدید پیج خود را بالا ببرید، به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید،

این سایت باید داشتن سابقه زیاد در زمینه فروش فالوور واقعی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با سایت مراجعه کنید. برای مدیریت پیج اینستاگرام به راحتی میتوانید مدیریت پیج اینستاگرام خود را به یک تیم حرفه ای در این زمینه بسپارید.

منبع مقاله

سوالات متداول درباره ابزارهای اینستاگرام برای آنالیز و مدیریت پیج

چرا باید از ابزار های اینستاگرامی برای مدیریت پیج استفاده کنیم؟

اگر میخواهید به اندازه کافی از کاری که انجام میدهید و مسیری که در آن قرار دارید با خبر شوید باید از ابزار های اینستاگرامی جهت آنالیز پیج استفاده کنید .

آیا ابزار های آنالیز پیج رایگان هستند؟

1-برای مدتی استفاده از این ابزار ها رایگان میباشد اما بعد از مدتی برای بهره بردن از این ابزار ها باید هزینه ای را پرداخت کنید

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا