واتساپ

آموزش نصب و ثبت نام واتساپ در گوشی اندروید و آیفون از 0 تا 100

جدید ترین روش ثبت نام در واتساپ

5/5 - (3 امتیاز)

ثبت نام در واتساپ: برنامه مجازی واتساپ از اپلیکیشن های محبوب است که با استفاده از آن می توانید در هر کجای دنیا که باشید، با عزیزان و دوستان خود ارتباط برقرار کنید. برای استفاده از این نوع برنامه هیچ محدودیت مکانی وجود ندارد. برای استفاده از آن تنها کافی است شماره تلفن خود را وارد کرده و محل سکونت خود را انتخاب کنید. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا شما را با نحوه آموزش نصب و ثبت نام در واتساپ آشنا سازیم.

آموزش نحوه نصب برنامه واتساپ

نصب برنامه واتساپ بسیار آسان است. استفاده از این برنامه کاملا رایگان است و برای نصب آن تنها به اینترنت، گوشی موبایل و شماره موبایل نیاز دارید.

البته، چند ماهیست که به دلیل محدود بودن این برنامه در کشور ایران، برای نصب آن به وی پی ان نیز نیاز دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه واتساپ و ویژگی های آن، می توانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید.

برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید.

 

نصب و ثبت نام در واتساپ روی گوشی

نصب و راه اندازی واتساپ روی گوشی

برای نصب واتساپ روی گوشی ابتدا باید برنامه را  از برنامه های اپ معتبر و مطمئن مانند اپ استور و پلی استور دانلود کنید. پس از اینکه برنامه را به طور کامل دانلود کردید، روی گزینه قبول شرایط یا agree and continue کلیک کنید. پس از لمس این گزینه، شماره موبایل خود را وارد کنید، سپس روی گزینه next کلیک کنید.

یک کد به شماره تلفن شما ارسال می شود، کد ارسال شده را در کادر مربوطه وارد کنید. در برخی موارد واتساپ خود، کد را به صورت خودکار وارد می کند. پس از آن، گزینه تایید را کلیک کنید. پس از این مرحله، از شما خواسته می شود، نام کاربری و تصویر برای پروفایل خود انتخاب کنید.

نصب و راه اندازی واتساپ روی گوشی 2

نحوه نصب و ثبت نام در واتساپ روی کامپیوتر

برای اینکه بتوانید اکانت واتساپ را روی کامپیوتر خود داشته باشید، باید از قبل یک اکانت واتساپ در موبایل خود داشته باشید. از این طریق می توانید از هر دو گوشی و کامپیوتر استفاده کنید. بدین منظور ابتدا باید وارد وبسایت واتساپ شده و دکمه سبز رنگ با عنوان download for windows را کلیک کنید.

پس از اتمام دانلود برنامه، روی فایل WhatsApp setup.exe کلیک نمایید تا برنامه واتساپ به راحتی نصب شود.پس از نصب برنامه، کد کیو آر روی صفحه نمایش ظاهر می گردد.

روی سه نقطه روی صفحه واتساپ کلیک کرده و بر روی گزینه واتساپ وب کلیک کنید تا کد کیو آر اسکن گردد. پس از اسکن کد، وارد برنامه واتساپ در دسکتاپ شوید.

نصب واتساپ روی سیستم عامل مک

بدین منظور ابتدا باید وارد وبسایت واتساپ شده و روی دکمه سبز رنگ download for mac OS، کلیک کنید. پس از اتمام دانلود، روی فایل whatsapp.dmg کلیک نمایید تا برنامه روی سیستم عامل مک نصب شود. پس از این مرحله، از شما خواسته می شود تا واتساپ را به پوشه دسکتاپ اضافه نمایید.

پس از اتمام فرایند نصب واتساپ، کد کیو آر ظاهر می شود. روی سه نقطه بالای صفحه واتساپ کلیک کنید تا کد کیو آر ظاهر شده، اسکن گردد. پس از آن وارد دسکتاپ می شوید.

نحوه دریافت کد تایید واتساپ

کد تایید واتساپ به دو صورت دریافت می شود. اولین روش دریافت کد واتساپ، ارسال پیامک است. اما در روش دوم، کد واتساپ از طریق تماس صوتی ارسال می شود. در برخی موارد ممکن است افراد با دریافت کد تایید مشکل داشته باشند، در این صورت بهتر است از کارشناسان موبایل استفاده شود.

اگر کد ارسال نشد، ممکن است اشکال از شماره تماس اشتباه باشد. در این صورت باید روی گزینه آبی رنگ با عبارت wrong number کلیک کنید

و شماره تماس را تصحیح نمایید تا مجددا کد به شما ارسال شود. اگر کد از طریق پیامک ارسال نشد، باید روی گزینه call me کلیک کنید. در این صورت کد از طریق پیامک به شما ارسال خواهد شد.

نحوه استفاده از WhatsApp web

آموزش استفاده از واتساپ وب

یکی از روش هایی که می توانید از واتساپ روی کامپیوتر استفاده کنید، واتساپ وب است. با استفاده از این روش، نیازی به نصب برنامه واتساپ روی کامپیوتر وجود ندارد.

آموزش استفاده از واتساپ وب 02

بدین منظور باید اکانت واتساپ را روی گوشی خود داشته باشید و گوشی موبایل را به اینترنت وصل کنید. پس از آن باید وارد لینک we.whatsapp.com شوید و سپس کد کیو آر را اسکن کرده و وارد برنامه واتساپ شوید. سپس به راحتی می توانید آن را روی کامپیوتر خود داشته باشید.

نحوه نصب واتساپ بیزینس

نسخه واتساپ بیزینس در سال 2018 منتشر شد. این نوع واتساپ با هدف هرچه آسان تر کردن کسب و کار ها ایجاد شد. داشتن حساب کسب و کار برای استفاده از واتساپ بیزینس ضروری نیست.

بلکه از این نوع واتساپ می توانید به عنوان دومین اکانت واتساپ استفاده کنید. این نوع واتساپ نیز مانند برنامه واتساپ معمولی دیگر دارای امکانات مشابه است اما اطلاعات دیگری نیز مانند آدرس، شماره تلفن ثابت، آدریس ایمیل، وبسایت و غیره نیز در آن وجود دارد.

داشتن بیش از دو حساب واتساپ روی یک دستگاه

در برخی موارد تنها با داشتن یک حساب کاربری نمی توان محدودیت های واتساپ را دور زد. در این صورت می توانید از دو نسخه غیررسمی واتساپ برای داشتن دو یا بیش از دو حساب واتساپ استفاده کنید. استفاده از برنامه های واتساپ غیر رسمی مانند WhatsApp gplus و غیره، امنیت واتساپ رسمی را ندارند. علاوه بر این، حاوی مقادیر زیادی از تبلیغات هستند.

ثبت نام در واتساپ بدون شماره تلفن

در برخی موارد می توانید بدون نیاز به شماره تلفن همراه نسبت به ثبت نام در واتساپ اقدام کنید. در این صورت به جای وارد کردن شماره تلفن همراه خود، یک شماره ثابت وارد می کنید.

در این هنگام، واتساپ تلاش می کند کد ورود را از طریق پیامک به شما ارسال کنید. اما این عمل ممکن نبوده و کد از طریق تماس صوتی با شماره ثابت شما ارسال می شود. با وارد کردن کد، اکانت واتساپ بدون نیاز به شماره تلفن همراه ایجاد می شود.

سخن پایانی

واتساپ از برنامه های محبوب و پر کاربرد است که از آن به عنوان یکی از بهترین پیام رسان ها استفاده می شود. با استفاده از این برنامه میتوانید، پیام های خود را به مخاطبین ارسال کرده و از امکانات ویژه آن مانند تماس صوتی و تماس تصویری بهره مند شوید.

در این بخش سعی کردیم شما را با نحوه نصب و ثبت نام در واتساپ آشنا سازیم. سایت خرید فالوور اینستاگرام منبع فروش خدمات اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی می باشد شما میتوانید با خرید فالوور واقعی اینستاگرام و لایک و کامنت اینستاگرام و سایر شبکه ها را از خرید فالوور اینستاگرام به کسب و کار خود اعتبار ببخشید.

سوالات متداول نصب و ثبت نام در واتساپ

آیا می توان بدون نیاز به شماره تلفن همراه، اکانت واتساپ ایجاد کرد؟

بله. با استفاده از شماره تلفن ثابت میتوان نسبت به ثبت نام در واتساپ اقدام کرد.

آیا می توان واتساپ را روی دو گوشی مختلف داشت؟

نخیر. با نصب واتساپ روی یک گوشی، دیگر نمی توانید آن را روی گوشی های دیگر اعمال کنید. در این صورت، تمامی اطلاعات حساب قبلی از بین می رود.

واتساپ روی کدام سیستم های عامل نصب می شود؟

شما می توانید برنامه واتساپ را روی دستگاه اندرویدی و دستگاه های آیفون و گوشی های منتخب نصب کنید.

آیا برنامه واتساپ نیاز به آپدیت دارد؟

بله. برنامه واتساپ نیز همانند برنامه های دیگر نیاز به آپدیت دارد. این برنامه را می توانید از درگاه های رسمی آپدیت کنید.

برنامه واتساپ چه امکاناتی دارد؟

با استفاده از برنامه واتساپ می توان به مخاطبین خود پیام متنی ارسال کرده و تماس صوتی و تصویری با آنها برقرار کرد.

واتساپ بیزینس چیست؟

با استفاده از واتساپ بیزینس می توانید یک اکانت کسب و کار داشته باشید. از سوی دیگر می توانید از این طریق دو اکانت واتساپ برای خود ایجاد کنید.

واتساپ وب چیست؟

واتساپ وب، امکان استفاده از برنامه واتساپ روی کامپیوتر بدون نصب برنامه را ممکن می سازد.

چگونه می توان به واتساپ وب متصل شد؟

با استفاده از اسکن کد کیو آر، می توان به واتساپ وب متصل شد.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا