ابزار های اینستاگرامیاینستاگرام

با مفهوم و کاربردهای کلوز فرند در اینستاگرام آشنا شویم 

5/5 - (49 امتیاز)

 

کاربردهای کلوز فرند در اینستاگرام همه ی ما فالوور هایی داریم که با انتخاب گزینه ی فالو پیج ما را دنبال می کنند و یکی از اختیاراتی که اینستاگرام برای ما گذاشته این است که اعضای این فالوور ها را می توانیم از هم جدا کنیم و تعدادی را به عنوان دوستان نزدیک خودمان در لیست close friend  داشته باشیم. اینکه نحوه انجام این کار چگونه است و اصلا انتخاب کلوز فرند ها چه فایده ای برای ما دارد را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم؛ اگر برای شما  نیز این سوالات پیش آمده است و می خواهید پاسخ آن را بدانید در این مقاله با ما همراه باشید.

برای خرید ویو استوری اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

نحوه انتخاب افراد در اینستاگرام به عنوان کلوز فرند

شما به راحتی و با چند گام ساده می توانید کلوز فرند های خود را از میان فالورهای تان انتخاب کنید و استوری های خاص خود را با آنها به اشتراک بگذارید. این چند  قدم ساده عبارتند از:

1- ابتدا اینستاگرام خود را باز کرده و پس از رفتن به صفحه پروفایل به قسمت سه خط بالای صفحه بروید.

2- از میان گزینه های نمایش داده شده گزینه ی close friend  را انتخاب کنید.

3- حالا برایتان اسامی افرادی که شما را فالو دارند به نمایش در می آید و شما می توانید با زدن علامت add در کنار نام آنها به لیست خود اضافه شان کنید. حالا که لیست کلوز فرند خودتان را انتخاب کردید ممکن است بخواهید بفهمید که آیا این امکان هست که  فرد یا افرادی و یا حتی کل لیست را به طور کلی حذف کنید؟ بله حتما این کار به این شکل انجام می شود: نحوه انتخاب افراد در اینستاگرام به عنوان کلوز فرند   نحوه انتخاب افراد در اینستاگرام به عنوان کلوز فرند 2

1- دوباره سه خط بالای صفحه ی پروفایل را انتخاب کنید. 2- Close friend  را بزنید حالا لیستی از افرادی که آنها را در لیست خود دارید برایتان نمایش داده می شود. 3- اگر remove را که جلوی نام افراد لیست هست بزنید آن فرد از لیست شما حذف می شود. شما می توانید این کار را تا آخرین نفر انجام داده و کل لیست تان را هم حذف کنید.

حذف کلوز فرند

به چه شکل اولین استوری خودم را با افراد لیست کلوز فرند به اشتراک بگذارم؟

می توانید درست مثل یک استوری معمولی که دوربین استوری اینستاگرام را باز و فیلم برای استوری را تهیه می کنید این جا  نیز این کار را انجام دهید و بعد از اینکه استوری خود را آماده کردید از گوشه سمت چپ کلوز فرند را انتخاب کنید و سپس استوری خود را ارسال کنید؛ با این انتخاب استوری شما فقط برای لیست کلوز فرند نمایش داده خواهد شد.

به چه شکل اولین استوری خودم را با افراد لیست کلوز فرند به اشتراک بگذارم؟

کارکرد و فواید کلوز فرند در اینستاگرام برای صاحبان کسب و کار

اگر شما یک پیج کسب و کاری دارید که در آن محصولی را به فروش می رسانید و یا به آموزش یک رشته خاص مشغول هستید، داشتن یک لیست از فالورها به عنوان لیست close friend حتما در گسترش کار و پیج  به شما کمک خواهد کرد. نحوه کمک کردن لیست کلوز فرند به  این شکل است که شما به طور یقین افرادی را در لیست  فالور های خود دارید که این افراد جزو  مشتری های خاص برای شما هستند

یعنی بسته های آموزشی و محصولات شما را قبلا خریداری کرده اند و شما می خواهید خدمات  بیشتری از قبیل بسته های آموزشی رایگان یا تخفیف در فروش دیگر محصولات را فقط به  این گروه ارائه کنید  اینجاست که  لیست کلوز فرند به کمک شما می آید؛ شما می توانید این افراد را در این لیست قرار دهید و خدمات ویژه  به آنها  ارائه کنید؛ در این صورت است که دیگر افرادی که فالور های شما هستند ترغیب می شوند تا از محصول شما خرید کنند

تا وارد لیست کلوز فرند شما شوند. همچنین اگر شما برای خودتان در اینستاگرام یک برند ساخته اید و دارید با همکاران یا دوستانتان کار می کنید و با این افراد همه با هم در پیج اینستاگرام حضور دارید برای گزارش برخی کارهای انجام  شده و یا هماهنگی های لازم برای جلسات و هرآنچه که باید بین چند همکار رد و بدل می شود می توانید لیست کلوز فرند خود را تشکیل دهید. همچنین شما عزیزان میتوانید جهت خرید بازدید استوری اینستاگرام به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید.

سوالات متداول درباره افزایش فروش در اینستاگرام

یک) از کجا بدانم در گروه کلوز فرند کسی هستم؟

تنها راهی که با آن، امکان این وجود دارد که بفهمید که در لیست کلوز فرند کسی هستید یا نه؟ این است که موقع دیدن استوری های طرف مقابل ببینید که آیا استوری با دور رنگ سبز هست یا نه؟ اگر رنگ دایره استوری او به رنگ سبز بود می توانید مطمئن شوید که در لیست کلوز فرند او هستید.

دو) آیا در پست ها هم می توان از لیست کلوز فرند استفاده کرد؟

خیر، شما تنها در قسمت استوری های اینستاگرام می توانید از لیست کلوز فرند خودتان استفاده کنید.

سه) کلوز فرند (close friend) یعنی چه؟

کلوز فرند یعنی دوست صمیمی و نزدیک و در اینستاگرام شما این دوست یا دوستان نزدیک را می توانید به صورت جدا از دیگر فالورهایتان داشته باشید و به آن ها به صورت جدای از دیگران پیام دهید.

چهار) آیا اگر کسی را از لیست کلوز فرند ها حذف کنم خود او هم خواهد فهمید؟

خیر، فرد مقابل از حذفش در کلوز فرند شما مطلع نمی شود.

پنج) آیا همان طور که دیگران می توانند لیست افرادی که من فالو میکنم را ببینند، لیست کلوز فرند های مرا نیز می بینند؟

خیر، این لیست در اختیار شماست و فقط شما از اعضای آن مطلع خواهید بود.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا