ابزار های اینستاگرامی

درخواست لایو دو نفره در اینستاگرام آموزش صفر تا صد

5/5 - (195 امتیاز)

  لایو دو نفره در اینستاگرام به افزایش بازدید صفحه شما و به بالا بردن میزان فالوور های شما کمک می کند . سازندگان اینستاگرام در جدیدترین بروز رسانی آن، امکان برگزاری پخش زنده را برای کاربران خود فراهم کرده اند. به مرور زمان امکانات و ویژگی های لایو اینستاگرام به مرور زمان بیشتر شد و یکی از آپشن های آن، قابلیت برگزاری لایو به صورت دو نفره بود. تیم خرید فالوور اینستاگرام در این مطلب شما را با قابلیت برگزاری لایو چند نفره اینستاگرام آشنا می کند. به علاوه آموزش گذاشتن لایو دو نفره نیز به شما عزیزان ارائه خواهد شد. پس تا پایان همراه ما باشید.

برای خرید ویو لایو اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

لایو دو نفره اینستاگرام چیست؟

در آپدیت اولی که قابلیت برگزاری لایو در اپلیکیشن اینستاگرام ایجاد شد، هر کاربر تنها می ‌توانست به صورت یک نفره لایو خود را برگزار کند؛ اما حال اینستاگرام به کاربران خود این امکان را می‌ دهد که پخش زنده خود را به صورت دو نفره و حتی چند نفره نیز برگزار کنند. به این صورت که یک کاربر با اکانت خود، لایو خود را آغاز کرده و سپس کاربر دیگر با اکانت خود به آن می ‌پیوندد. در زمان برگزاری لایو چند نفره اینستاگرام، دو اکانت مجزا به صورت مشترک یک لایو ایجاد و برگزار می‌ کنند. به این ترتیب صفحه‌ لایو به دو قسمت تبدیل شده و در هر یک از کادرها، تصویر یکی از دو کاربر نمایش داده می‌ شود. در زمان پخش زنده ، فالوورهای هر دو پیج برگزار کننده می ‌توانند لایو در حال پخش را ببینند.

چگونه لایو دو نفره را فعال کنیم؟

احتمالا از خود می پرسید دسترسی کاربران اینستاگرام به قابلیت لایو دو نفره با محدودیت مواجه است یا خیر؟ در پاسخ باید گفت: خیر. تمام کاربران اینستاگرام از اکانت‌های شخصی گرفته تا اکانت ‌های حرفه ‌ای، همه می ‌توانند لایو تک نفره یا دو نفره برگزار کنند و هیچ محدودیتی در این خصوص پیش روی آن‌ها وجود نخواهد داشت.

آیا می توان در اینستاگرام لایو گروهی برگزار کرد؟

پس از ارائه‌ امکان لایو دو نفره از سوی اینستاگرام، تعدادی از کاربران به دنبال این بودند که آیا امکان برگزاری لایو به صورت گروهی وجود دارد یا خیر؟ به بیانی دیگر حداکثر افرادی که می ‌توانند به طور همزمان در لایو اینستاگرام شرکت کنند چند نفر است؟ بعد از ارائه ویژگی لایو گروهی، حداکثر افرادی که می ‌توانستند در لایو شرکت کنند، دو نفر بود؛ ولی پس از مدتی اینستاگرام این تعداد را به ۴ کاربر افزایش داد. به این ترتیب در حال حاضر این امکان فراهم است که یک اکانت لایو خود را آغاز کند و ۳ نفر دیگر نیز به لایو در حال پخش بپیوندند.

آموزش گذاشتن لایو دو نفره اینستاگرام

حال که با قابلیت پخش زنده دونفره اینستاگرام به طور کامل آشنایی پیدا کردید، می ‌توانید برای برگزاری آن اقدام کرده و با دوستان و یا فالوورهای خود به صورت دو نفره یا چند نفره لایو برگزار کنید. برای ایجاد لایو دو نفره در اینستاگرام می توان از دو روش استفاده کرد: • دعوت کردن از دیگران برای اینکه به لایو بپیوندند. • درخواست از سوی دیگران برای پیوستن به لایوی که در حال پخش است.

برگزاری لایو دو نفره یا چند نفره در اینستاگرام با دعوت از دیگران

برای گذاشتن لایو چند نفره در اینستاگرام با این روش، در ابتدا باید یک کاربر لایو خود را آغاز کرده و سپس از دیگران برای پیوستن به لایو دعوت نماید. برای استفاده از این روش باید مراحل زیر را دنبال کنید: 1. وارد برنامه اینستاگرام شوید. 2. در قسمت (Home) با کشیدن صفحه به سمت راست به قسمت استوری وارد شوید. 3. در لیست افقی که در پایین صفحه ظاهر می شود، گزینه‌ Live را انتخاب کنید. آموزش گذاشتن لایو دو نفره اینستاگرام 4. آیکون دایره را که وسط صفحه قرار دارد لمس کنید تا لایو شما بعد از بررسی اتصال تلفن همراه به اینترنت شروع شود. 5. پس از شروع لایو، نام کاربری خود را که در گوشه‌ سمت چپ بالای صفحه قرار دارد انتخاب کنید. 6. جهت دعوت از دیگر کاربران برای شرکت در پخش زنده دو نفره گزینه‌ Invite to Join را انتخاب کنید. 7. در این مرحله باید نام کاربری کاربر مد نظرتان را جستجو کنید. 8. پس از یافتن اکانت مدنظرتان، تیک کنار نام کاربری مربوطه را فعال نمایید. ۳ نفر را می ‌توانید با این روش به لایو خود دعوت کنید. آموزش گذاشتن لایو دو نفره اینستاگرام 2 9. بعد از انتخاب کاربران مورد نظر، گزینه‌ Invite را لمس کنید. 10. در نهایت درخواست پیوستن به لایو برای کاربران مد نظر شما ارسال شده و در صورت پذیرش دعوت، به لایو شما می پیوندند.

برگزاری لایو چند نفره در اینستاگرام با روش درخواست از طرف بازدیدکنندگان

برای شرکت در پخش زنده دو نفره اینستاگرام، علاوه بر دعوت از سوی برگزار کننده لایو، می توانید از روش درخواست از سوی بازدیدکنندگان نیز استفاده کنید. در این روش افراد بازدیدکننده یک درخواست برای صاحب لایو ارسال می‌ کنند و در صورت پذیرش توسط برگزار کننده لایو، قادر خواهند بود که در لایو شرکت کنند. برای انجام این روش کافی است دستورالعمل زیر را دنبال کنید: 1. وارد برنامه اینستاگرام خود شوید. 2. روی آیکون لایو مورد نظر در حال پخش در قسمت استوری کلیک کرده و وارد آن شوید. 3. کمی صبر کنید تا گزینه‌ی Request در پایین صفحه برای شما ظاهر شود. 4. برای فرستادن درخواست روی Request کلیک کنید. 5. حالا در نیم پنجره‌ ای که باز شده، گزینه‌ Send Request را انتخاب نمایید. 6. در صورت تایید از طرف برگزارکننده‌ لایو، می توانید در لایو اینستاگرامی مورد نظر شرکت کنید. 7. برگزار کننده‌ لایو نیز برای تأیید درخواست شما اول باید گزینه‌ View که کنار نام کاربری شما قرار دارد را انتخاب کند و در پایان باید گزینه‌ Invite را انتخاب کند. جمع بندی یکی از ویژگی های جذاب اینستاگرام، قابلیت برگزاری لایو دو نفره است که از زمان ارائه تاکنون با استقبال زیادی روبرو شده است. برای آن دسته از کاربرانی که مایلند با دوستان یا آشنایان خود به طور زنده در ارتباط باشند، استفاده از اضافه شدن به لایو یکی از بهترین روش ها می ‌باشد. به علاوه با استفاده از لایو چند نفره نیز می ‌توان تا حداکثر 4 نفر به طور همزمان تصاویر زنده‌ خود را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارند. در این مطلب به بررسی روش‌ های برگزاری لایو دو نفره و چند نفره اینستاگرام پرداختیم. امیدواریم این مطلب برای شما همراهان خرید فالوور اینستاگرام مفید و موثر واقع شده باشد. چنانچه هرگونه سوال، پیشنهاد و یا انتقادی در خصوص کار ما دارید، می توانید در بخش نظرات و دیگر راه های ارتباطی با ما در تماس باشید. و همین طور میتوانید برای بالا بردن لایو خود میتوانید با خرید بازدید لایو اینستاگرام بازید لایو خود را به اوج برسانید.

سوالات متداول لایو دو نفره در اینستاگرام

لایو یا همان پخش زنده دو نفره اینستاگرام چیست؟

امکان برگزاری پخش زنده در اینستاگرام است که در آن دو نفر به طور همزمان شرکت می‌ کنند و تصاویر آنها نیز همزمان پخش می ‌گردد.

چگونه می توان در اینستاگرام لایو دو نفره برگزار کرد؟

ایجاد پخش زنده اینستاگرام با دو روش دعوت از دیگران و درخواست از بازدیدکنندگان امکان پذیر است. برای آشنایی با این دو روش‌ می توانید به مطالب بالا مراجعه کنید.

آیا گذاشتن لایو گروهی در اينستا ممکن است؟

بله. بعد از افزودن یک کاربر به لایو، نفرات بعدی را نیز می توانید با همان روش اضافه کنید. البته باید بدانید که این قابلیت در تعداد نفرات دارای محدودیت است.

آیا می توان فهمید چه کسانی در حال تماشای لایو ما هستند؟

فهمیدن اینکه در اینستاگرام چه افرادی در حال تماشای لایو هستند ممکن نیست و فقط تعداد افرادی که در یک لایو هستند قابل مشاهده است.

آیا انجام لایو محدودیت زمانی دارد؟

بله ایجاد لایو در اینستاگرام تا 4 ساعت آزاد است و ادامه لایو بیشتر از این زمان باعث قطع لایو می شود.

در لایو دو نفره چه اتفاقی می افتد؟

وقتی شما می خواهید با فرد دیگری لایو بگیرید باید از قابلیت لایو دونفره کمک بگیرید و به صورت دو نفری آن را اجرا کنید. از مزایای ایجاد لایو دو نفره این است که کمتر خسته می شوید و لایو شما با حضور دو نفر مجری می تواند جذاب تر باشد.

برای پیوستن به یک برنامه لایو چه باید کرد؟

وقتی یک اینفلوئنسر که شما او را فالو کرده اید می خواهد یک برنامه لایو برگزار کند در این صورت نوتیفیکیشن این لایو برای شما می آید و شما اکانت این فرد را در میان اکانت های دیگر در بالای صفحه و با رنگ متفاوتی مشاهده خواهید کرد که در زیر آن کلمه live را خواهید دید.

آیا اگر از فالوور های یک نفر نباشیم نمی توانیم لایو های او را ببینیم؟

اگر یک پیج در حالت پابلیک یا عمومی باشد شما می توانید لایو های آن را ببینید حتی اگر این اکانت را فالو نکرده باشید؛ ولی اگر پیج در حالت خصوصی باشد حتما باید فالوور کسی باشید تا بتوانید لایو های او را ببینید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا