ابزار های اینستاگرامیاینستاگرام

ورود به اینستاگرام , آموزش ورود و نصب اینستاگرام به زبان ساده

5/5 - (5 امتیاز)

اینستاگرام امروزه به عنوان یک شبکه اجتماعی کاربردی در بین افراد، محبوبیت بالایی به دست آورده است. کاربران اینستاگرام می توانند در این شبکه اجتماعی تصاویر و ویدیوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. برای آموزش ورود به اینستاگرام این مقاله را از دست ندهید. اپلیکیشن اینستاگرام برای کاربران خود امکان فالو کردن افراد محبوب را فراهم کرده است. جهت استفاده از امکانات بی نظیر شبکه اجتماعی اینستاگرام و اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوهای خود با دیگر کاربران، باید در این برنامه ثبت نام کنید. در این مطلب چگونگی ورود به اینستاگرام، آموزش ورود و نصب اینستاگرام به زبان ساده را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد. پس در سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه ما باشید.

برای خرید پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

آموزش نصب و ساخت اکانت اينستا از طریق اپلیکیشن

در عصر حاضر اغلب افراد از گوشی هوشمند اندروید یا آیفون استفاده می کنند و تنها درصد کمی از آنها شبکه اجتماعی اینستاگرام را بر روی گوشی خود نصب ندارند. پیش از هر چیز لازم است بدانید که ساخت اکانت اینستاگرام به یک حساب ایمیل نیاز دارد. همچنین توجه داشته باشید که ایمیل مربوطه نباید پیش از این برای ساخت یک حساب اینستاگرام استفاده شده باشد. در صورتی که قصد ساخت اکانت اینستاگرام از طریق اپلیکیشن آن را دارید، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

• برای ساخت اکانت اینستاگرام از طریق اپلیکیشن در ابتدا باید به واسطه پلی استور گوشی تلفن همراه خود، برنامه اینستاگرام را دانلود و بر روی گوشی خود آن را نصب کنید.

• پس از نصب، وارد برنامه اینستاگرام شوید. بر روی لینک sign up with email or phone number در گوشی های اندروید و لینک create new account در آیفون کلیک نمایید.

• حال در صفحه پیش رو دو گزینه با عنوان Phone number و Email address مشاهده خواهید کرد. اگر قصد دارید از طریق شماره تلفن همراه فرایند ساخت اکانت را انجام دهید، Phone number را انتخاب کنید و پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خود بر روی گزینه Next کلیک کنید. در غیر این صورت گزینه Email address را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید.

آموزش نصب و ساخت اکانت اينستا از طریق اپلیکیشن

• کد تایید ساخت اکانت را که به شماره یا آدرس ایمیل شما ارسال می شود را در فیلد مربوطه وارد کنید و بر روی گزینه Next کلیک کنید.

• در این مرحله پس از وارد کردن نام کاربری و پسورد، باید با کلیک بر روی گزینه Continue and Sync Contact به مرحله بعد وارد شوید.

آموزش نصب و ساخت اکانت اينستا از طریق اپلیکیشن 2

• در ادامه تاریخ تولد خود را به صورت میلادی در فیلد ظاهر شده وارد کنید و مجدداً بر روی گزینه Next کلیک کنید.

• پس از انجام مراحل فوق، تصویری نمایش داده می شود که از شما می خواهد با وارد کردن نام کاربری، آن را تایید کنید و یا با استفاده از گزینه Change username نام کاربری خود را تغییر دهید. گزینه Sign up را انتخاب کنید.

آموزش نصب و ساخت اکانت اينستا از طریق اپلیکیشن 3

• در صورت تمایل می توانید با انتخاب Connect to Facebook دوستان فیسبوک خود را بیابید و آنها را فالو کنید. در غیر این صورت با لمس گزینه Skip به مرحله بعد وارد شوید.

• در این هنگام مجدداً پیغامی به صورت پاپ آپ نمایش داده می شود که از شما می خواهد در صورت تمایل به فالو کردن دوستان، گزینه Follow friends را لمس کنید. برای عبور از این مرحله بر روی گزینه Skip کلیک کنید.

• در ادامه باید انتخاب کنید که اکانت شما به صورت عمومی نمایش داده شود یا خصوصی. جهت نمایش خصوصی گزینه Private و جهت نمایش عمومی اکانت گزینه Public لمس کنید.

• برای افزودن تصویر پروفایل خود گزینه Add a photo را انتخاب کنید و برای عبور از آن نیز می توانید گزینه Skip را انتخاب کنید. مراحل ساخت اکانت اینستاگرام شما به پایان رسید. حال می توانید از حساب خود به راحتی استفاده کنید.

آموزش ورود به اینستاگرام بدون نصب برنامه

در صورتی که صاحب یک اکانت اینستاگرام هستید، می توانید از هر دستگاهی مانند گوشی، کامپیوتر یا تبلت به آن وارد شوید. برای این منظور شما تنها به اطلاعات ورودی سیستم اعم از نام کاربری، آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه مربوط به حساب کاربری و رمز عبور نیاز دارید. در صورت متصل شدن به حساب فیسبوک نیز می توانید از طریق آن به اکانت خود وارد شوید. جهت ورود به اینستاگرام بدون نصب برنامه، در مرورگر خود Instagram.com را جستجو کنید. در صفحه پیش رو، نام کاربری، آدرس ایمیل و یا شماره تلفن همراه مرتبط با حساب اینستاگرام خود را وارد نمایید.

آموزش ورود به اینستاگرام بدون نصب برنامه

سپس رمز عبور خود را وارد کنید و بر روی گزینه Log In کلیک نمایید. در صورت فراموشی پسورد یا یوزرنیم نیز راهکارهایی وجود دارد که به شما کمک می کند.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام از طریق وب سایت

برای ساخت اکانت اینستاگرام از طریق وب سایت، مراحل زیر را دنبال کنید:

• با استفاده از گوشی، لپ تاپ یا کامپیوتر خود وارد Instagram.com شوید.

• بر روی گزینه sign up کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام از طریق وب سایت • بر خلاف ثبت نام از طریق اپلیکیشن اینستاگرام، در ثبت نام از طریق سایت تنها در یک مرحله تمامی اطلاعات اعم از ایمیل، شماره تلفن همراه، پسورد ، نام و نام کاربری از شما درخواست خواهد شد. در این روش باید از ایمیل برای ثبت نام استفاده کنید. به همین دلیل در فیلد اول، تنها آدرس ایمیل را وارد کنید. • در فیلدهای بعدی نیز به ترتیب نام کامل، نام کاربری و رمز عبور را وارد نمایید. • در مرحله بعد تاریخ تولد واقعی خود را وارد کنید. • حال کد 6 رقمی ارسال شده به ایمیل خود را در قسمت مربوطه وارد نمایید. ثبت نام شما به اتمام رسید. در انتهای مراحل فوق، مشابه با فرایند ثبت نام در از طریق اپلیکیشن می توانید تصویر پروفایل خود و دیگر اطلاعات آن را تغییر دهید. آموزش ساخت اکانت اینستاگرام از طریق وب سایت 2

حل مشکل ورود به اینستاگرام

برخی کاربران هنگام ورود به اینستاگرام با مشکلاتی روبه‌ رو می شوند. اغلب گزارشات دریافتی، حاوی پیام “چرا نمی توانم وارد اینستا شوم” از سوی کاربران می باشد. مشکل ورود به اینستاگرام بسیار متداول است. زیرا اپلیکیشن اینستاگرام قوانین و شرایطی خاصی برای استفاده از این برنامه وضع کرده است که در صورت عدم رعایت آنها، اروری مبنی بر عدم ورود به اینستاگرام، برای کاربر نمایش داده خواهد شد. مشکل ورود به اینستاگرام در دستگاه های مختلف، می تواند علتی متفاوت داشته باشد. اما رایج ترین آنها عدم رعایت قوانین اینستاگرام، استفاده از ربات و ورود با آی پی های متعدد است. در ادامه، به حل مشکل ورود به اینستاگرام خواهیم پرداخت.

آموزش ورود به اینستاگرام به آسان ترین روش ممکن

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام ممکن است در هنگام استفاده از این برنامه با مشکلاتی مواجه شوند که از جمله آنها میتوان Sorry There Was a Problem With Your Request را نام برد. این مشکل می تواند مربوط به گوشی شما و یا سرویس های اینستاگرام رخ دهد. در ادامه به حل رایج ترین مشکلات ورود به اینستا می پردازیم. آموزش ورود به اینستاگرام به آسان ترین روش ممکن

1. ارور Sorry There Was a Problem With Your Request

برای حل این مشکل مراحل زیر را دنبال کنید: • ابتدا وارد اینستاگرام شوید. به اکانت خود لاگین کنید. حال اتصال اکانت خود به فیسبوک را قطع کنید. • حال وارد فیسبوک شوید و یک اکانت جدید فیسبوک بسازید. • از طریق یک گوشی دیگر وارد حساب اینستاگرام شوید و اکانت خود را به اکانت جدید فیسبوکی که ساخته ‌اید، متصل کنید. • حال داده های اپلیکیشن اینستاگرام را از گوشی پاک کنید. • در پایان با اکانت جدید فیسبوک خود وارد حساب اینستاگرام خود شوید. Sorry There Was a Problem With Your Request

2. لاگ اوت شدن اکانت

در برخی موارد کاربران پس از ورود به اکانت اینستاگرام، لاگ اوت می شوند. در این شرایط برای چند ساعت اکانت خود را غیر فعال کنید. همچنین می توانید با استفاده از روش دی اکتیو، این مشکل را برطرف کنید. برای انجام دی اکتیو، مراحل زیر را دنبال کنید: • وارد سایت اینستاگرام شوید و به اکانت خود لاگین کنید. • به بخش پروفایل کاربری خود مراجعه کنید و گزینه edit profile را انتخاب نمایید‌. • بر روی لینک آبی رنگ Temporarily Disable Account کلیک کنید. لاگ اوت شدن اکانت • سپس علت غیر فعال سازی اکانت خود را از لیست موجود انتخاب و مجددا بر روی Temporarily Disable Account کلیک کنید. لاگ اوت شدن اکانت 2 • پس از چند ساعت از طریق برنامه نصب شده بر روی گوشی، به اکانت خود لاگین کنید. • با انجام مراحل فوق، برای مدت زمانی کوتاه اکانت شما غیر فعال می شود اما مشکل شما احتمالا رفع خواهد شد.

3. حل مشکل ورود به اپلیکیشن اینستاگرام با استفاده از نرم‌ افزار

یکی از روش های حل مشکل ورود به اینستاگرام، استفاده از برنامه Parallel Space است. مراحل رفع مشکل به واسطه این برنامه، به شرح زیر است: • نرم‌ افزارParallel Space را دانلود و نصب کنید. حل مشکل ورود به اپلیکیشن اینستاگرام با استفاده از نرم‌ افزار • وارد برنامه اینستاگرام شوید و گزینه Add to Parallel Space را انتخاب کنید. حل مشکل ورود به اپلیکیشن اینستاگرام با استفاده از نرم‌ افزار 2 • آیکون اینستاگرام را چند ثانیه لمس کنید و گزینه Create Shortcut را انتخاب کنید. حل مشکل ورود به اپلیکیشن اینستاگرام با استفاده از نرم‌ افزار 2 • حال به کمک این آیکون وارد اینستاگرام شوید و اطلاعات اکانت خود را وارد کنید. حل مشکل ورود به اپلیکیشن اینستاگرام با استفاده از نرم‌ افزار 3

4. بازگرداندن گوشی های تنظیمات کارخانه

در صورتی که با هیچ یک از روش های فوق مشکل اکانت شما رفع نشد، باید گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید. با انجام ان فرایند تمام اطلاعات تلفن همراه شما از جمله داده ها، مخاطبین، برنامه ها و… حذف خواهند شد. به همین دلیل بهتر است پیش از بازگردانی گوشی به تنظیمات کارخانه، یک نسخه پشتیبان از اطلاعات خود تهیه کنید. سخن پایانی در صورتی که با انجام روش های گفته شد در این مقاله هنوز هم در ورود به اینستاگرام مشکل دارید، می توانید از طریق دستگاهی دیگر و همچنین تغییر آی پی خود، مجدداً برای ورود به حساب اینستاگرام خود تلاش کنید. اینستاگرام شبکه ای اجتماعی است که همواره محبوبیت خود را در بین کاربران فضای مجازی حفظ کرده است. فعالیت در این شبکه محبوب نیازمند صرف زمان، هزینه و تلاش است. سایت خرید فالوور اینستاگرام با ارائه خدمات خرید فالوور، خرید لایک، کامنت، ویو و غیره، در این مسیر به شما کمک خواهد کرد. شما می توانید با خرید خدمات از سایت خرید فالوور اینستاگرام، تنها در مدت زمانی کوتاه به محبوبیت و کسب درآمد در اینستاگرام برسید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید جهت خرید پیج اینستاگرام به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید

سوالات متداول در زمینه ورود به اینستاگرام

 

1. آیا برای ساخت حساب اینستاگرام، باید همزمان شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل را وارد کرد؟

در صورتی که فرایند ساخت حساب کاربری اینستاگرام را از طریق گوشی انجام دهید، باید یکی از موارد فوق را وارد کنید اما در روش ساخت اکانت اینستاگرام از طریق وب سایت، باید هر دو مورد را ثبت کنید.

2. آیا نصب اینستاگرام دارای محدودیت سنی است؟

بله. حداقل سن افراد برای استفاده از این اپلیکیشن 13 سال و دسترسی کامل به ویژگی های آن نیز تنها برای افراد دارای سن 18 سال امکان پذیر است.

3. آیا امکان ایجاد چند حساب اینستاگرام در یک دستگاه به صورت همزمان وجود دارد؟

بله. افراد می توانند به صورت همزمان چند حساب اینستاگرام بر روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشند. شما می توانید با استفاده از قابلیت switch account بین اکانت های خود در تبادل باشید.

4. آیا می توان پس از ساخت حساب کاربری اینستاگرام، نام کاربری را تغییر داد؟

بله. کاربران می توانند در هر زمانی نام کاربری خود را تغییر دهند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا