ابزار های اینستاگرامی

پین کردن پست در اینستاگرام در 1 دقیقه آموزش به صورت تصویری

5/5 - (2 امتیاز)

برنامه اینستاگرام، از برنامه‌ های محبوبی است که در سراسر جهان کاربران بسیاری در حال استفاده از آن هستند. این برنامه امکانات و ویژگی‌ های مختلفی دارد که باعث افزایش محبوبیت آن شده اند. یکی از بهترین قابلیت‌ ها و امکانات اینستاگرام، امکان پین کردن پست در این برنامه است.

در برخی موارد ممکن است پیش آید که به یکی از پست‌ های خود علاقه زیادی داشته باشید، به‌ گونه‌ ای که بخواهید آن را همیشه در صدر صفحه اینستاگرام خود داشته باشید و یا این‌ که می‌ خواهید آن را از درون محتواهای قدیمی بیرون کشیده و اجازه فراموش شدن به آن ندهید. در این‌ صورت می توانید از قابلیت پین اینستاگرام استفاده کنید.

با استفاده از این قابلیت، می‌ توانید پست‌ های مهم و ارزشمند خود را بالاتر از تمامی پست‌ های دیگر قرار دهید، بدون اینکه دیگر نیازی به انتشار مجدد آن داشته باشید.

در ادامه با سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه باشید، تا شما را با مزایای پین کردن پست اینستاگرام، نحوه پین کردن پست و محدودیت‌ های آن آشنا سازیم.

برای خرید لایک پست اینستاگرام کلیک کنید.

مزایای پین کردن پست در اینستاگرام

قابلیت پین کردن پست در اینستاگرام، یکی از جدیدترین قابلیت‌ های این برنامه است که به آن افزوده شده‌ است. با استفاده از آن می‌ توانید هر پستی را بدون توجه به زمان انتشار آن، در صدر صفحه اینستاگرام خود قرار دهید. این امر دارای چندین مزیت بسیار مهم است که از جمله آنها عبارتند از:

. نمایش پست‌ های مهم مانند تبلیغات، معرفی صفحه و محصولات جدید در صدر آن

. نمایش پست‌ هایی که به‌ نظر بهترین معرفی از صفحه‌ ی شما را دارند.

. استفاده به‌ منظور افزایش بازدید پست‌ های قدیمی که نسبت‌ به پست‌ های دیگر جذابیت بیشتری داشتند.

. نمایش محتواهای ارزشمند و جذاب

. شخصی‌ سازی کردن صفحه اینستاگرام

. دیده شدن پست‌ های قدیمی در بخش اکسپلور اینستاگرام

نحوه پین کردن پست در اینستاگرام

استفاده از قابلیت پین کردن پست در اینستاگرام بسیار آسان است. توجه داشته باشید که برای استفاده از این قابلیت، ابتدا باید از جدیدترین نسخه اینستاگرام استفاده نمایید. فراموش نکنید که نسخه‌ های غیر رسمی مانند اینستاگرام فارسی ممکن است نتوانند از آپدیت های جدید حمایت کنند.

پین کردن پست در اینستاگرام آموزش از 0 تا 100 به صورت تصویری

1- برای پین کردن پست اینستاگرام، ابتدا باید روی پست مورد نظر خود رفته و روی سه نقطه گوشه سمت راست بالا کلیک کنید تا منوی تنظیمات پست برای شما نمایش داده شود.

2- پس‌ از آن گزینه pin to your profile را انتخاب نمایید تا پست مورد نظر سنجاق شود. توجه داشته باشید که اگر پست دیگری را پس‌ از آن پین نمایید، پست پین شده قبلی به‌ عنوان مورد دوم در صفحه نمایش داده می‌ شود.

محدودیت‌ های پین کردن پست در اینستاگرام

بهتر است بدانید که در حین پین کردن پست در اینستاگرام، محدودیت‌ هایی نیز وجود دارد. بدین منظور که نمی‌ توانید تمامی پست‌ های خود را در حالت پین بگذارید. تنها می‌ توانید سه مورد از پست‌ های خود را در حالت پین قرار دهید. این پست ها می‌ توانند ویدیو، عکس و یا ریلز باشند.

اهمیت پین کردن پست در اینستاگرام در افزایش بازدید

پست هایی که در ابتدای صفحه‌ اینستاگرام قرار می‌ گیرند، بیشترین بازدید را خواهند داشت. همچنین در اثر این امر بیشترین تعداد لایک و کامنت را دریافت خواهید کرد. پیدا کردن پست‌ های قدیمی، باعث می‌ شود که همانند پست‌ های جدید به یک اندازه دیده شوند. بهتر است ابتدا پست‌ هایی را که به‌ دنبال بازدید بیشتر هستند را انتخاب نمایید.

کدام پست ها برای پین کردن مناسب هستند؟

یکی از مهمترین دغدغه دارنده‌ های اکانت اینستاگرام این است که، کدام پست‌ ها برای پین کردن ارزش بیشتری دارند؛ چرا که در این روش، تنها نمی توان با توجه به سلیقه شخصی عمل نمود. ابتدا باید موضوع صفحه را مورد بررسی قرار دهید. سپس محتواهایی را انتخاب کنید که کاربران علاقه بسیار زیادی به آن دارند.

پست معرفی پیج

بهتر است یکی از محتواهایی که پین می‌ کنید، مربوط به معرفی پیج کسب‌ و کار شما باشد. اگر دارای صفحه‌ بلاگری هستید، بهتر است یک بیوگرافی کوتاه از خودتان نوشته و آن را پین کنید یا اگر محصول خاصی را بفروش می‌ رسانید، نحوه شروع و رشد کسب‌ و کار خود را در این برنامه پین نمایید.

زمانی‌ که کاربران در بدو ورود با صفحه اطلاعات شما روبرو می‌ شوند، می‌ توانند راحت‌ تر به شما اعتماد کنند. در نتیجه می‌ توانید از طریق لایک کامنت و افزایش فروش در صفحات مربوط به کسب‌ و کار، به تعامل بالاتری دست پیدا کنید.

پست‌ های تبلیغاتی

یکی از محتواهایی که اهمیت بسیار زیادی دارند، پست‌ های تبلیغاتی هستند. اگر جزء کاربرانی هستید که دنبال کنندگان زیادی دارید، می‌ توانید صفحات دیگر را در پیج خود تبلیغ نمایید و آنها را پین کنید.

با پین کردن پست می‌ توانید درآمد خود را از راه تبلیغات در این برنامه افزایش دهید. توجه داشته باشید که به‌ هیچ‌ عنوان پست‌ های تبلیغاتی را، به مدت طولانی در حالت پین نگه‌ داشته نشوند.

طی کردن دوره‌ ای محتواهای قدیمی

بهتر است پست‌ های قدیمی که بازدید بسیار زیادی داشتند و محبوبیت فوق‌ العاده‌ ای در میان کاربران از خود نشان داده‌ اند، با عنوان پست‌ های پین شده تلقی شوند. توجه داشته باشید که در این روش دیگر بازدیدهای قبلی پست از بین‌ رفته و بازدیدهای جدید ثبت خواهند شد.

پین کردن محصولات خاص

اگر دارای اکانتی هستید که در آن به فروش محصول می‌ پردازید، می‌ توانید محصول خاص خود را پین کنید تا کاربران با نوع کسب‌ و کار شما به‌ خوبی آشنا شوند. از سوی دیگر این امر باعث افزایش اعتماد کاربران می گردد.

سخن پایانی

برنامه اینستاگرام از محبوب‌ ترین برنامه‌ هایی است که دارای قابلیت‌ ها و ویژگی‌ های مختلفی می‌ باشد. یکی از قابلیت‌ های این برنامه، امکان پین کردن پست در اینستاگرام است.

با پین کردن پست، می‌ توانید پست‌ های با ارزش خود را در معرض دید کاربران قرار دهید. علاوه‌ بر این، می‌ توانید تعامل خود را از طریق لایک و کامنت نیز افزایش دهید. پین کردن پست دارای مزایای بسیار زیادی است و تنها برای پست‌ هایی مانند معرفی پیج، معرفی کسب‌ و کار، تبلیغات و یا پست‌ های قدیمی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

سایت خرید فالوور اینستاگرام، در این مقاله سعی کرده‌ است شما را با نحوه پین کردن پست در اینستاگرام، مزایای پین کردن پست و همچنین پست‌ هایی را که ارزش پین کردن دارند آشنا سازد تا بتوانید بهترین استفاده را از این قابلیت داشته باشید. در صورت وجود هرگونه سوال، می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول در زمینه پین کردن پست در اینستاگرام

پین کردن کدام پست‌ ها در اینستاگرام ارزش دارند؟

پست‌ های معرفی محصول، پست‌ های معرفی پیج، پست‌ های قدیمی و پست‌ های تبلیغاتی، از جمله پست‌ هایی هستند که ارزش پین کردن دارند.

پین کردن پست در اینستاگرام چه اهمیتی دارد؟

پین کردن پست در اینستاگرام باعث می‌ شود پست مورد نظر در صدر صفحه‌ اینستاگرام قرار گرفته و از بازدید بالایی برخوردار باشد.

آیا پین کردن پست در اینستاگرام باعث ورود به بخش اکسپلور می‌ گردد؟

بله. چرا که با پین کردن پست، میزان بازدید از آن افزایش‌ یافته و در نتیجه توسط الگوریتم اینستاگرام به یک پست محبوب تبدیل می‌ شود و وارد اکسپلور می‌ گردد.

آیا زمان انتشار پست در پین کردن آن موثر است؟

خیر شما می توانید حتی قدیمی ترین پست های خود را نیز به راحتی پین کنید.

آیا امکان پین کردن تمامی پست ها وجود دارد؟

خیر شما نمی توانید به یک باره تمامی پست ها را پین کنید.

حد مجاز پست های پین شده چه تعداد است؟

شما می توانید نهایت سه پست را پین کنید.

در هنگام پین کردن پست دوم، پست اول در جایگاه قبلی خود می ماند یا تغییر می کند؟

در صورت پین کردن پست دوم، پست اول به جایگاه دوم می رود.

آیا نسخه های غیر اصل اینستاگرام این امکان را دارند؟

خیر تنها نسخه اصلی اینستاگرام از این قابلیت حمایت می کند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا