ابزار های اینستاگرامی

آموزش نصب و ثبت نام اینستاگرام در گوشی های اندروید و آیفون

5/5 - (3 امتیاز)

 

اینستاگرام از برنامه های محبوبی است که امروزه جایگاه ویژه ای را در میان انواع شبکه های اجتماعی به خود اختصاص داده است. با استفاده از این برنامه می توانید تصاویر و ویدیوهای جذاب را تماشا کرده و یا به کسب درآمد از طریق آن بپردازید. تنها با انجام چند مرحله می توانید به راحتی این برنامه را نصب کرده و آن را اجرا کنید. با ما همراه باشید تا شما را با نحوه آموزش نصب و ثبت نام در اینستاگرام آشنا کنیم.

برای خرید پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

آشنایی با برنامه اینستاگرام

عناوین مهم در این مقاله:

برنامه اینستاگرام از پرکار برترین انواع شبکه های اجتماعی است. از این نوع پلتفرم آنلاین برای ارسال تصاویر و ویدیوهای مختلف استفاده می شود. علاوه بر این، امکان ارسال پیام در برنامه اینستاگرام وجود دارد. به راحتی می توانید متن خود را نوشته و آن را به فالوورهای خود ارسال کنید. این قابلیت به نام دایرکت یا direct شناخته می شود.

اگر به دنبال فروش محصولات و یا ارائه خدمات در یک پلتفرم آنلاین مطمئن هستید، اینستاگرام بهترین انتخاب برای شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکانات ویژه اینستاگرام و تمامی جزئیات مربوط به این برنامه محبوب می توانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید.

نحوه نصب برنامه اینستاگرام

برای نصب این برنامه، ابتدا باید آن را دانلود کنید. از این برنامه می توان در سیستم عامل های مختلف مانند اندروید، آیفون و ویندوز استفاده کرد. اینستاگرام را می توانید از استورهای معتبر مانند اپ استور دانلود کنید. پس از اینکه نصب اینستاگرام را تکمیل کردید، نوبت به ایجاد اکانت در آن می رسد.

نحوه ثبت نام در اینستاگرام

برای ثبت نام در اینستاگرام می توانید از دو روش استفاده کنید. این دو روش عبارتند از ایمیل و شماره تلفن. در ابتدا باید نوع ثبت نام خود را انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه sign up کلیک کنید. اگر تمایل دارید با استفاده از ایمیل نسبت به ثبت نام در اینستاگرام اقدام کنید، باید روی ایمیل کلیک کرده و آدرس ایمیل خود را وارد کنید. پس از وارد کردن آدرس ایمیل،  روی گزینه next یا بعدی کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در اینستاگرام

نحوه ثبت نام در اینستاگرام 2

نحوه ثبت نام در اینستاگرام 3

در این بخش با گزینه ای به اسم log in with Facebook مواجه خواهید شد. با استفاده از این گزینه می توانید اکانت اینستاگرام خود را به اکانت فیسبوک متصل کنید.

نحوه ثبت نام در اینستاگرام 4

زمانی که از طریق ایمیل نسبت به ثبت نام در این برنامه اقدام می کنید، باید تمامی فیلد های خالی را پر کنید. تعریف نام کاربری و رمز عبور برای ثبت نام در اینستاگرام یک نیاز است. پس از اتمام تمامی مراحل، گزینه done را کلیک کنید. پس از این مرحله، یک لینک تایید به ایمیل شما ارسال می شود. باید به آدرس ایمیل مراجعه کرده و سپس روی لینک تایید کلیک کنید تا بتوانید ساخت اکانت خود را به اتمام برسانید.

ثبت نام در اینستاگرام با استفاده از وب سایت

در برخی موارد ممکن است بخواهید در وب سایت و بدون نیاز به گوشی، نسبت به ساخت اکانت اقدام کنید. در این صورت بهترین انتخاب برای شما، استفاده وب سایت اینستاگرام است که از طریق مرورگر کامپیوتر یا گوشی خود می توانید وارد آن شوید. بدین منظور، باید به وب سایت رسمی اینستاگرام به آدرس Instagram.com بروید.

ثبت نام در اینستاگرام با استفاده از وب سایت

در کادر ایجاد شده، به ترتیب آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود، نام کامل، نام آیدی و پسورد را وارد کنید. اگر اطلاعات وارد شده مورد تایید اینستاگرام باشند، علامت تیک در کنار آن دیده خواهد شد. در غیر این صورت، علامت ضرب در قرمز در کنار کادر ایجاد می شود.

ثبت نام در اینستاگرام با استفاده از وب سایت 2

ثبت نام در اینستاگرام با استفاده از وب سایت 3

پس از اینکه تمامی کادرها را به درستی پر کردید، روی گزینه sign up کلیک کنید. پس از آن مرحله ثبت نام تمام شده و می توانید وارد برنامه اینستاگرام شوید. پس از وارد شدن به صفحه اینستاگرام می توانید، تصویر پروفایل خود را انتخاب کنید، یا با کلیک روی آیکون آدمک، وارد صفحه پروفایل خود شوید. تایید آدرس ایمیل را فراموش نکنید.

ثبت نام در اینستاگرام با استفاده از وب سایت 4

ثبت نام در اینستاگرام با استفاده از وب سایت 5

ثبت نام در اینستاگرام با استفاده از وب سایت 6

ثبت نام در اینستاگرام با استفاده از وب سایت 7

نحوه ثبت نام در اینستاگرام با استفاده از تلفن همراه

از روش های دیگر که می توانید از آن برای ثبت نام در اینستاگرام استفاده کنید، تلفن همراه است. بدین منظور ابتدا باید روی گزینه sign up with email or phone کلیک کنید و سپس از میان دو گزینه، phone number را انتخاب کنید.

شماره تلفن خود را وارد کرده و سپس روی گزینه next کلیک کنید. پس از کلیک، یک کد تایید به شماره شما پیامک می شود. کد ارسالی را در کادر مورد نظر وارد کنید تا شماره توسط برنامه اینستاگرام تایید شود. پس از آن می توانید مراحل را مشابه ثبت نام با ایمیل ادامه دهید.

ثبت نام در اینستاگرام با استفاده از فیسبوک

اگر دارای اکانت فیسبوک فعال هستید، می توانید با استفاده از حساب کاربری فیس بوک وارد اینستاگرام شوید. در این روش باید روی گزینه log in with Facebook کلیک کنید. توجه داشته باشید، اگر می خواهید از این روش در اکانت اینستاگرام ثبت نام کنید، باید آی پی کشور دیگری را انتخاب کنید.

برای اینکار می توانید از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید. پس از این مرحله، صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که باید نام کاربری و رمز عبور فیسبوک را در آن وارد کنید. سپس گزینه ای به نمایش در می آید که از شما می خواهد آیا تمایلی به پیدا کردن دوستان فیس بوک خود در اینستاگرام دارید یا خیر؟ اگر پاسخ شما مثبت است، باید روی گزینه find your facebook friends کلیک کنید.

در غیر این صورت می توانید روی گزینه cancel کلیک کنید. پس از آن با انتخاب گزینه next، می توانید وارد صفحه اینستاگرام خود شوید و تنظیمات شخصی را انجام دهید. در صورتی که می خواهید نام کاربری خود را تغییر دهید، باید روی گزینه change username کلیک کنید.

نحوه نصب و ثبت نام اینستاگرام در کامپیوتر

برای استفاده از اینستاگرام تنها نیاز به گوشی هوشمند ندارید. بلکه این برنامه را می توانید در کامپیوتر نیز وارد کنید: ابتدا باید وارد سایت اینستاگرام شوید. در کادر ایجاد شده، تمامی مشخصات را وارد کنید. سپس روی گزینه next کلیک کنید.

اهمیت ثبت نام در اینستاگرام با استفاده از ایمیل

ثبت نام در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن و ایمیل بسیار آسان است. اما اگر بخواهیم یکی از این دو روش را انتخاب کنیم، بهترین انتخاب برای شما استفاده از ایمیل است. شماره موبایل خطرات بسیاری به همراه دارد. به عنوان مثال ممکن است ارسال پیامک به شماره تلفن همراه انجام نشود و یا اینکه شماره تلفن خود را تغییر دهید. در این صورت، امکان برگشت به اکانت اینستاگرام وجود نخواهد داشت.

اگر در زمان وارد کردن ایمیل، پیام هشدار با مضمون this email taken by another account، مواجه شدید، به این معنی است که از این ایمیل برای ساخت اکانت های دیگر استفاده شده است. برای حل این مشکل، باید به صفحه اول برنامه مراجعه کنید. روی بخش login در پایین صفحه کلیک کرده و گزینه get help signing in را انتخاب کنید تا مراحل بازیابی پسورد اکانت انجام شود.

توجه کنید که نام کاربری ارائه شده در هنگام ثبت نام روی صفحه پروفایل نشان داده خواهد شد. بهتر است در هنگام پسورد دهی از انتخاب پسوردهای ساده جلوگیری کنید. به هیچ عنوان از پسوردهای مشترک با ایمیل استفاده نکنید. چرا که هک کردن این نوع رمز ها بسیار آسان است. در زمان ثبت نام در اینستاگرام با گزینه ای به نام continue without syncing contacts و یک گزینه به نام next رو به رو می شوید.

با انتخاب گزینه اول، بدون نیاز به بخش مخاطبین می توانید از اینستاگرام استفاده کنید. اما با انتخاب گزینه next، می توانید تمامی مخاطبین خود را در گوشی مشاهده کرده و به آن ها دسترسی داشته باشید. سخن پایانی اینستاگرام یکی از برنامه های محبوب در سراسر جهان شناخته می شود که توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. با استفاده از این برنامه می توانید به تماشای تصاویر و ویدیوهای مختلف پرداخته و از این طریق به کسب درآمد بپردازید.

با استفاده از روش های مختلفی می توانید در این برنامه ثبت نام کنید و از امکانات ویژه آن بهره مند شوید. در این بخش سعی کردیم شما را با آموزش نصب و ثبت نام در اینستاگرام آشنا کنیم. برای راحتی کار میتوانید با خرید پیج اینستاگرام با تعداد فالوور بالا از سایت خرید فالوور اینستاگرام به راحتی یک اکانت با تعداد فالوور دلخواه راه اندازی کنید.

سوالات متداول نصب و ثبت نام در اینستاگرام

با استفاده از چه روش هایی می توان در اینستاگرام ثبت نام کرد؟

با استفاده از کامپیوتر، گوشی هوشمند، وب سایت رسمی اینستاگرام و اکانت فیس بوک می توانید یک اکانت جدید در این برنامه ایجاد کنید.

دلیل اهمیت استفاده از ایمیل برای ساخت اکانت اینستاگرام چیست؟

با استفاده از ایمیل می توان در هر زمان نسبت به باز نشانی اکانت اینستاگرام از دست رفته، اقدام نمود.

آیا می توان نام کاربری اینستاگرام را تغییر داد؟

بله. با مراجعه به بخش تنظیمات می توان نام کاربری اینستاگرام را تغییر داد.

آیا برای ثبت نام اینستاگرام در کامپیوتر به نصب برنامه نیاز است؟

خیر. با مراجعه به سایت اینستاگرام می توان بدون نیاز به نصب برنامه، در آن ثبت نام کرد.

چرا باید از رمزهای مختلف برای اکانت اینستاگرام استفاده کرد؟

استفاده از رمزهای یکسان در اینستاگرام و ایمیل باعث هک شدن آسان آن ها می شود.

آیا می توان با استفاده از اینستاگرام به مخاطبین فیس بوک دسترسی داشت؟

بله. با استفاده از اینستاگرام می توان به مخاطبین فیس بوک دسترسی داشت.

اگر به مدت طولانی از اکانت اینستاگرام استفاده نشود چه اتفاقی می افتد؟

اگر به مدت طولانی از اکانت اینستاگرام استفاده نشود، غیرفعال خواهد شد.

آیا می توان در اینستاگرام به کسب درآمد پرداخت؟

بله با استفاده از این برنامه و تبلیغات آن می توان به کسب درآمد پرداخت.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا