ابزار های اینستاگرامی

تکنیک های مخفی کلاب هاوس آموزش ترفندهایی که هر کاربری باید بداند

Rate this post

کلاب‌هاوس یکی از اپلیکیشن‌هایی است که جدیداً منتشر شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این اپلیکیشن یکی از اپلیکیشن‌های مبتنی بر صدا بوده و کاربران می‌توانند به‌صورت لایو و زنده با یکدیگر در ارتباط بوده و تعامل داشته باشند.

ارتباط زنده صوتی آن هم به‌صورت گروهی یک اتفاق جدید است که به‌صورت تخصصی از کلاب‌هاوس ارائه شده است؛ به‌طوری‌که این قابلیت برای کاربران جذابیت داشته و موجب روانه‌شدن سیل عظیمی از کاربران به سمت این پلتفرم شده است؛ لذا کاربران برای استفاده از کلاب‌هاوس نیازمند آموزش ترفندها و تکنیک خاص و مخفی آن هستند.

البته فراموش نکنیم که امروزه صاحبان کسب‌وکار از هر فرصتی برای دیده‌شدن کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند و کلاب‌هاوس نیز یکی از پلتفرم‌هایی است که می‌توان در آن با فعالیت درست دیده شد و قدمی مهم در افزایش فروش و رشد کسب‌وکار داشت؛ بنابراین آموزش تکنیک‌های مخفی club house یکی از مهم‌ترین اقدامات برای کاربرانی که قصد دیده‌شدن کسب‌وکار خود دارند می‌باشد.

برای خرید فالوور کلاب هاوس روی لینک کلیک کنید.

ایجاد حساب کاربری و عضویت در کلاب‌هاوس

ایجاد حساب کاربری در کلاب‌هاوس با دیگر پلتفرم‌های اجتماعی کمی متفاوت است؛ به‌طوری‌که ما می‌توانیم از دو روش برای این کار اقدام کنیم که به شرح زیر است:

2 روش ایجاد حساب کاربری در کلاب هاوس

  • اعضای قدیمی یا فعال کلاب‌هاوس:

در واقع شما می‌توانید با استفاده از لینک اعضای قدیمی و فعال در این اپلیکیشن اقدام به ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری نمایید.

  • کد دعوت اعضای جدید

کلاب‌هاوس برای کاربران جدیدی که وارد کلاب‌هاوس شده‌اند به طور خودکار سه کد دعوت ارائه می‌دهد که کاربر می‌تواند از این طریق دوستان و نزدیکان خود را به کلاب‌هاوس دعوت کند. در واقع اگر فردی را که به‌تازگی در کلاب‌هاوس ثبت‌نام کرده می‌شناسید، با استفاده از کد دعوت او می‌توانید اقدام به ایجاد حساب کاربری کنید.

رابط کاربری کلاب‌هاوس و نحوه استفاده از آن

کلاب‌هاوس رابطه کاربری بسیار پویا و جذابی دارد و کاربران می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. برای استفاده از کلاب‌هاوس باید به سایت کلاب‌هاوس و یا یکی از پلتفرم‌های دانلود اپلیکیشن مراجعه و با دانلود برنامه کلاب‌هاوس اقدام به ثبت‌نام و ایجاد یک نام کاربری برای خود کنید.

در واقع با ثبت شماره تماس و ایجاد نام کاربری، کلاب‌هاوس نام کاربری شما را برای آن دسته از افرادی که به شماره موبایل شما دسترسی داشته باشند نمایش می‌دهد که با تأیید یکی از این کاربران شما می‌توانید از کلاب‌هاوس استفاده نمایید.

پیوستن به اتاق

همان‌طور که می­دانید برای استفاده از کلاب‌هاوس و ارتباط با دیگر کاربران، باید در اتاق‌ها حضور داشته باشید. کلاب‌هاوس قابلیتی ایجاد کرده تا بتوانید اتاق‌های دیگران و دوستان خود را از یکدیگر فیلتر کنید. شما می­توانید با کشیدن صفه کلاب‌هاوس به سمت راست، کلاب‌های دوستان و مخاطبین خود را مشاهده کنید.

درواقع شما در این قسمت می‌توانید با انتخاب دوستان خود، اتاق‌هایی که در آن‌ها حضور دارند را ببینید و حتی وارد اتاق‌ها شوید. البته کلاب‌هاوس یک باگ عجیب و جالب دارد که کاربران می‌توانند با استفاده از این باگ‌ها به‌صورت مخفی در اتاق‌ها شرکت کنند.

برای استفاده از این ترفند مخفی به دو گوشی موبایل نیازمندیم. در واقع برای استفاده از این باگ باید از بعد از ورد به‌حساب کاربری از گوشی اول، با گوشی موبایل دوم خود وارد شوید و با گوشی اول از حساب کاربری خود خارج شوید.

اتفاقی که در این مرحله رخ می‌دهد این است که گوشی اول شما از سیستم کلاب‌هاوس خارج شده اما همچنان در اتاق باقی می‌ماند و شما می‌توانید بدون محدودیت و هرگونه مانعی به گفتگو بپردازید.

نحوه ارتباط با دیگران در کلاب هاوس

شخصی‌سازی علاقه‌مندی‌ها

کلاب‌هاوس با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی خود از کاربرانی که جدیداً اقدام به ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری کرده‌اند سؤالاتی در مورد علاقه‌مندی‌ها و تعلقات شخصی آن‌ها می‌پرسد تا بتواند بهترین کلاب‌ها را طبق سلیقه هر کاربر نمایش دهد.

درصورتی‌که احساس می‌کنید علاقه‌مندی‌های خود را به‌صورت صحیح وارد نکرده‌اید و یا سلیقه شخصی و علاقه‌مندی‌هایتان تغییر کرده است از طریق گزینه تنظیمات می‌توانید نسبت به تغییر این موارد اقدام کنید.

چه کسانی آنلاین هستند؟

کلاب‌هاوس قابلیتی برای کاربران در نظر گرفته تا بتوانند آنلاین بودن و آخرین بازدید کاربران و دوستان خود را ببینند. برای استفاده از این قابلیت باید در سمت راست، قسمت پایین صفحه گوشی به قسمت دیال پد بروید.

در این صورت اگر کاربری آنلاین باشد با علامت سبزرنگ مشخص شده است و اگر آنلاین نباشد، می‌توانید آخرین بازدید وی را مشاهد کنید.

آیا می‌توان در کلاب‌هاوس افراد را بلاک کرد؟

بلاک کردن یکی از گزینه‌های کاربردی در شبکه‌های اجتماعی است که باعث حفظ حریم شخصی و خصوصی کاربران می‌شود. به‌طوری‌که اگر کاربری قصد مزاحمت یا عدم رعایت حریم شخصی شما را داشته باشد می‌توانید دسترسی او را به‌حساب کاربری خود محدود و کاربر را بلاک نمایید.

شما متوانید در کلاب‌هاوس با جستجوی فرد موردنظر به‌صورت مستقیم و یا در کلاب‌هایی که ممکن است او حضور داشته باشد، او را بیابید؛ بنابراین می­توانید با مراجعه به پروفایل کاربری و انتخاب آیکون سه‌نقطه در بخش بالایی صفحه و انتخاب گزینه بلاک، او را مسدود نمایید.

کاربری که بلاک می‌شود، نمی‌تواند در کلاب‌هایی که شما حضور دارید وارد شود و یا اگر بخواهید در کلابی که کاربر مسدود شده حضور دارد، وارد شود به شما اخطار می‌دهد. در واقع کاربری که از یک اتاق بلاک می‌شود، دیگر اجازه حضور در آن کلاب را نخواهد داشت.

نتیجه گیری

در این مقاله یک سری از ترفندها در club house ارائه شد که شما می‌توانید با استفاده از این ترفندها به‌راحتی حساب کاربری کلاب‌هاوس خود را ایجاد و از آن استفاده کنید. ترفندهایی که گفته شد به‌صورت کاربردی و گام‌به‌گام ارائه شد تا بیشترین بهره‌برداری را از این آموزش  داشته باشید.

سؤالات متداول در زمینه تکنیک های مخفی club house

آیا کلاب‌هاوس قابلیت شخصی‌سازی مجدد علاقه‌مندی‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد؟

کاربران می‌توانند هر زمان که بخواهند فهرست علاقه‌مندی‌های خود را مجدداً تغییر دهند.

برای ایجاد حساب کاربری و ثبت‌نام در کلاب‌هاوس حتماً باید از دعوت‌نامه دیگر کاربران استفاده کرد؟

با روش‌ها و ترفندهایی که در مقاله مطرح شد شما می‌توانید ساده‌ترین روش برای ثبت‌نام در کلاب‌هاوس را تجربه کنید.

آیا افرادی که بلاک می‌کنیم می‌توانند بفهمند که چه کسی آن‌ها را بلاک کرده؟

خیر افرادی که بلاک می‌شوند امکان دیدن افرادی که آن‌ها را بلاک می‌کنند ندارند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا