ابزار های اینستاگرامیاینستاگرام

عکس سلفی برای احراز هویت اینستاگرام آموزش صفر تا صد

5/5 - (129 امتیاز)

 

این روزها فضای مجازی مخصوصا اینستاگرام جزء لاینفک زندگی هایمان شده است طوری که گاه حتی یک روز زندگی بدون آن را  نمی توان تصور کرد. در این مقاله با ما باشید تا در زمینه عکس سلفی برای احراز هویت اینستاگرام بیشتر باهم گپ بزنیم. این  روزها هرکسی یک پیج شخصی یا کاری در اینستاگرام  دارد که گاهی وقت ها این پیج های اینستاگرامی بدون علت خاصی دیسیبل می شوند

و برای ورود دوباره به پیج از شما احراز هویت می خواهند، یعنی باید اثبات کنید که شما یک  فردی هستید که پشت این پیج اینستاگرامی قرار گرفته است و نه یک ربات؛ این موضوع به این خاطر است که اینستاگرام مایل است محیط اینستاگرام را با بیشترین کاربر واقعی و کمترین ربات به استفاده کاربران برساند. بر این اساس اگر اینستاگرام به فیک بودن یک اکانتی شک کند از این اکانت احراز هویت می خواهد و در این احراز هویت شما باید یک تصویر از خودتان برای اینستاگرام بفرستید؛ این مورد ارور در اینستاگرام challenge required  نام دارد. در این مقاله درباره سلفی احراز هویت در اینستاگرام  صحبت خواهیم کرد و توضیح خواهیم داد که این سلفی چگونه باید تهیه شود.

برای خرید پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

در چه زمان هایی این ارور یا خطا را دریافت می کنیم؟

اگر می خواهید ابتدا بررسی کنید که چه مورد یا مواردی باعث شده اند تا شما  این خطا را دریافت کنید و الگوریتم های اینستاگرام در مورد اکانت شما به شک بیفتند؛ چند مورد زیر را بررسی کنید:

  • استفاده از آی پی های مختلف یا اصطلاحا استفاده از فیلتر شکن که این روزها هم بسیار رایج است. به خاطر داشته باشید که فیلتر شکن باعث می شود رفتار شما در اینستاگرام به شدت شبیه به ربات ها به نظر برسد چون از سرور های مختلفی برای اتصال شما استفاده می کند و  این تغییر سرور باعث می شود این خطا از سمت اینستاگرام رخ می دهد. برای برطرف کردن این مشکل می توانید از فیلتر شکن های پولی با آی پی ثابت استفاده کنید.
  • استفاده هم زمان چند نفر از یک پیج اینستاگرامی هم باعث چنین خطایی می شود؛ این مورد معمولا در پیج هایی رخ می دهد که تعداد فالوور بسیار بالایی دارند و توسط چند ادمین که در مکان ها مختلف هستند و وارد اکانت می شوند تا آن را مدیریت کنند، رخ می دهد.
  • خود شما هم اگر در فاصله های زمانی کوتاه در مکان های جغرافیایی مختلف به اکانت خود متصل شوید امکان این که این ارور را دریافت کنید وجود دارد.(عکس سلفی برای احراز هویت اینستاگرام)

برای اینکه خطای احراز هویت از جانب اینستاگرام را برطرف کنیم چه باید کرد؟

برای اینکه خطای احراز هویت از جانب اینستاگرام را برطرف کنیم چه باید کرد؟

برای برطرف کردن این خطا نگران نباشید چرا که خود اینستاگرام توضیح داده است که در مقابل دریافت این ارور چه کار باید کرد  و چگونه با ارسال یک عکس سلفی به اینستاگرام ثابت کرد که اکانت فیک نیست. وقتی الگوریتم های اینستاگرام به اکانت شما به عنوان یک اکانت فیک مشکوک می شوند ممکن است سه تا کار از شما بخواهند تا اطمینان حاصل شود که شما غیر ربات هستید:

  • یکی این که با ارسال یک کد از شما احراز هویت کنند.
  • و یا اینکه بخواهند این خطا را با ارسال یک تصویر کپچا برطرف کنید.
  • و سومین راه، ارسال یک ویدیو برای رفع ارور می باشد.

چگونه با کد تایید در اینستاگرام می توان احراز هویت کرد؟

در این حالت که بیشتر از همه اتفاق می افتد اینستاگرام چند عدد برای شما می فرستد و از شما می خواهد این اعداد و ارقام را یا از طریق تلفن و یا از طریق ایمیل برای اینستاگرام بفرستید. شما باید در چند مرحله این کار را انجام دهید:

  • ابتدا باید گزینه send security code را فعال کنید تا برایتان از طریق اینستاگرام کد ارسال شود.
  • کد ارسالی را به تلفن یا یا ایمیل خود وارد کرده و گزینه ارسال را انتخاب کنید.
  • بعد از ارسال رمز یا وارد پیج تان می شوید که مشکلی نیست و یا وارد صفحه تغییر رمز می شوید که اینجا با تغییر رمز ورودتان به اینستاگرام می توانید وارد صفحه تان شوید.

چگونه با یک تصویر کپچا (captcha) مشکل احراز هویت در اینستاگرام را حل کنید؟

در این روش باید با یک تصویر که به اینستاگرام می فرستید اعلام می کنید که ربات نیستید. روش کار در این مورد به این شکل است که شما یک تصویر خواهید داشت و یک سوال درباره این تصویر که باید پاسخ  داده شود؛ برای مثال از شما پرسیده می شود تصاویری که در آنها شکل خاصی وجود دارد را انتخاب کنید و تایید را بزنید و  با این کار به راحتی می توانید وارد پیج اینستاگرام تان شوید.(عکس سلفی برای احراز هویت اینستاگرام) در این مورد نیز احتمال اینکه به صفحه تغییر رمز هدایت شوید وجود دارد پس اگر بعد از وارد کردن تایید تصاویر کپچا به این صفحه وارد شدید اصلا نگران نباشید و با تغییر رمز به صفحه خود وارد شوید و از ادامه کار با اینستاگرام لذت ببرید. مشکل احراز هویت در اینستاگرام را حل کنید

چگونه با یک ویدیوی سلفی احراز هویت انجام دهیم؟

این هم یکی از موارد جدید برای احراز هویت در محیط اینستاگرام می باشد که در آن باید یک ویدیو یا تصویر سلفی از خودتان برای تایید هویت تان به اینستاگرام بفرستید. در این روش هم بلافاصله پس از ارسال تصویری مشخص از خودتان و submit کردن آن در صورت شناسایی توسط این برنامه می توانید وارد پیج خودتان در اینستاگرام شوید.

سوالات متداول عکس سلفی احزار هویت

خطای challenge  required در اینستاگرام چیست؟

در این خطا اینستاگرام می خواهد از امنیت فضای مجازی مطمئن شود و از فیک بودن یا نبودن پیج شما آگاه شود؛ در نتیجه از شما انجام یک چالش را می خواهد تا با آن ربات نبودن پیج تان مشخص شود.

selfie captcha در اینستاگرام به چه معنا است؟

یعنی شما برای اثبات اینکه کانال تان فیک نیست باید یک تصویر یا ویدیو از چهره خودتان برای اینستاگرام تهیه کرده و برای پشتیبانی این برنامه بفرستید که به تصویر یا ویدیو selfie captcha  می گویند.

چه کار کنم تا فعالیت پیجم کاملا عادی و نرمال باشد و به خطای  challenge required  برنخورد؟

در کل این مورد برای هر پیجی ممکن است پیش بیاید و شما برای اینکه احتیاط بیشتری به خرج بدهید از برنامه های تغییر آی پی مناسب استفاده کنید و سعی کنید که رفتارهای ربات گونه مثل تغییر مداوم مکان در استفاده از اینستاگرام را کاهش دهید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا