ابزار های اینستاگرامی

پیج مشترک یعنی چه؟ آموزش 0 تا 100 ساخت اکانت مشترک در اینستاگرام

4.9/5 - (13 امتیاز)

اینستاگرام معجزه ای است که توانسته بیش از دو میلیارد نفر در سراسر جهان را در پلتفرمی محبوب گرد هم جمع کند.

امکانات و قابلیت هایی که این برنامه در اختیار مشترکان و کاربران خود قرار می دهد به آنها این اجازه را می دهد که پیج خود را راه انداخته و با تولید محتوا و سپس ایجاد فروشگاه های آنلاین برای خود درآمد ایجاد کنند. 

افرادی که در این محیط فروشگاه مجازی خود را راه انداخته اند خوب می دانند که به تنهایی نمی توان یک فروشگاه مجازی بزرگ را مدیریت کرد؛ خوشبختانه اینستاگرام برای این موارد فکر کرده است و راهی را در نظر گرفته است تا بتوان این گونه پیج ها را مدیریت کرد.

روشی که در این گونه موارد به کار ما می آید این است که برای ورود به یک پیج از دو نفر یا بیشتر استفاده کنیم؛ شاید بپرسید که آیا این امکان پذیر است؟ که باید گفت بله البته اگر شما یک پیج دارید و می خواهید علاوه بر خودتان ادمین هم به آن دسترسی داشته باشد می توانید به او نیز اجازه دسترسی به پیج تان را بدهید و به صورت مشترک و دو نفره از یک پیج که قبلا ایجاد شده است استفاده کنید.

در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام سعی خواهیم کرد که توضیح دهیم چگونه استفاده دو نفر از یک پیج مشترک در اینستاگرام امکان پذیر است و نحوه انجام این کار به چه شکل است؟

برای خرید پیج اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید.

چگونه می توان به صورت مشترک و همزمان از یک پیج اینستاگرامی استفاده کرد؟

برای اینکه بتوانید از یک پیج به صورت مشترک استفاده کنید نباید به صورت معمول که به پیج خودتان لاگین می شوید به پیج مشترک نیز متصل شوید چرا که در این صورت اینستاگرام به آن واکنش نشان می دهد و به خاطر تکرار نام کاربری این اجازه را به شما نمی دهد؛

اما در اینستاگرام تنظیماتی قرار داده شده که با انجام آن شما به راحتی می توانید به عنوان ادمین از یک گوشی دیگر به یک اکانت مشترک آن هم  به عنوان کاربر دیگر وارد شوید. برای انجام این تنظیمات باید مراحل زیر را انجام دهید: 

1- وارد پروفایل خود در اینستاگرام شوید.

2- روی اسم کاربری که در بالای پیج واقع شده است را لمس می کنیم؛ حالا می توانیم تمامی اکانت هایی را که وارد آن شده ایم را ببینیم.

3- اگر می خواهیم به فرد دیگری به عنوان ادمین این اجازه را بدهیم که وارد اکانت ما شود باید رمز و نام کاربری پیج را به او بدهیم.

اگر تاکنون وارد این پیج نشده اید می توانید در این قسمت روی گزینه add account کلیک کرده و سپس وارد صفحه دیگری می شوید که در آنجا هم باید روی log into existing account  بزنید و نام کاربری و رمز عبور پیج مورد نظر را به آن بدهید تا وارد صفحه مورد نظر شوید.

4- حالا پیج مورد نظر در اختیار شماست و هر تغییری اعم از پست گذاشتن و غیره را می توانید در آن اعمال کنید. 

پیج مشترک یعنی چه؟

وقتی درباره پیج مشترک صحبت می کنیم یعنی یک اکانت اینستاگرامی داریم که در آن بیشتر از یک نفر لاگین می شوند و می توانند برایش پست بگذارند و یا هر کار دیگری که لازم باشد را در آن انجام دهند.

یک ادمین و یا دوست می تواند با داشتن نام کاربری و رمز پیج شما وارد آن شود. گاهی وقت ها این کار ناگزیر به نظر می رسد یعنی شما مجبور می شوید برای مدیریت بهتر پیج خودتان آن را با کمک کس دیگری مدیریت کنید. 

چرا افراد از یک پیج مشترک استفاده می کنند؟

گاهی وقت ها در برخی از پیج ها که متعلق به سلبریتی ها و یا فروشگاه های آنلاین بزرگ است به خاطر مشغله زیاد صاحبان این پیج تصمیم می گیرند

که از یک یا چند نفر برای مدیریت کار کمک بگیرند که در این صورت نفرات بعدی باید نام کاربری و رمز پیج را داشته باشند تا بتوانند وارد پیج شوند. ادمین ها کسانی هستند که بیشترین استفاده را از این قابلیت فوق العاده اینستاگرام می کنند.

آیا امکان دارد بتوانیم ادمین یا دوستی که به اکانت ما دسترسی داشته را حذف کنیم؟

خذف ادمین یا دوستی که به اکانت ما دسترسی داشته باشد

ممکن است پس از مدتی دیگر مایل نباشید با یک ادمین کار کنید در این صورت باید دسترسی این ادمین به پیج باید قطع شود؛ طریقه انجام این کار را در این قسمت به شما می گوییم: 

1- از قسمت پروفایل خود در اینستاگرام علامت سه خط را از بالای صفحه بزنید و setting را انتخاب کنید. 

2- حالا از این قسمت و از میان گزینه های نمایش داده شده security را انتخاب کنید. 

3- حالا login activity را انتخاب کنید. 

4- حالا که تمامی دستگاه هایی که به حساب کاربری شما متصل هستند را مشاهده می کنید و یک گزینه به نام log out که در صورتی که می خواهید دستگاه مورد نظر از اکانت شما خارج شود باید آن را بزنید. 

5- راه دیگری هم داریم که با استفاده از آن می توانید دسترسی تمام افراد و ادمین ها را یکجا قطع کنید و آن تغییر دادن رمز عبور است اما اگر به صورت موردی می خواهید این کار را انجام دهید باید با روش گفته شده پیش بروید.

سوالات متداول در زمینه پیج مشترک در اینستاگرام

پیج مشترک داشتن در اینستاگرام یعنی چه؟

یعنی به ازای پیجی که درست شده است چند نفر به آن لاگین شوند و پست بگذارند.

آیا این احتمال وجود دارد که یک اکانت از طرف اینستاگرام به خاطر استفاده مشترک دو یا چند نفر بن شود؟

خیر اگر با استفاده از دستورالعملی که در داخل مقاله گفته شده و به عنوان ادمین وارد یک پیج شوید هیچ مشکلی برای پیج تان پیش نخواهد آمد.

آیا ادمین توانایی تغییر رمز را دارد؟

خیر رمز پیج را تنها صاحب آن یعنی کسی که اکانت را باز کرده است می تواند تغییر دهد و از این بابت جای نگرانی نیست.

اینستاگرام تا چند نفر را به عنوان ادمین قبول می کند تا وارد پیج شوند؟

اینستاگرام از این لحاظ ممنوعیت خاصی ندارد و شما اگر چند نفر ادمین داشته باشید هم می توانید اجازه ورود به پیج را به ایشان بدهید و مشکلی پیش نمی آید.

چگونه می توان متوجه شد چند نفر در اکانت اینستاگرام ما وارد شده اند؟

برای اینکه بفهمید دقیقا کسانی که شما می خواهید در اکانت شخصی شما هستند یا نه؟ باید وارد پروفایل خود شوید و منو را انتخاب کنید؛ سپس setting و پس از آن security و در صفحه بعدی login activity را بزنید تا بفهمید چه دستگاه هایی و از کدام موقعیت مکانی وارد اکانت شما شده اند. در صورتی که دستگاه هایی غیر از آنچه شما می شناسید وارد اکانت شما شده باشند می توانید آنها را از همین قسمت حذف کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا