ابزار های اینستاگرامیاینستاگرام

آموزش اجرای لایو در اینستاگرام به صورت مرحله به مرحله

4.9/5 - (37 امتیاز)

 

اجرای لایو در اینستاگرام یکی از امکانات اینستاگرام است که شما با استفاده از آن می توانید به صورت زنده با فالوور هایتان ارتباط برقرار کنید و به صورت رو در رو با آنها صحبت کنید. علت اینکه لایو این همه مهم است و مخصوصا برای کسب و کارها روی آن تاکید می شود این است

که شما اولا به راحتی می توانید از طریق این ویژگی اینستاگرام از کسب و کار خود ویدئوهای بیشتری را با کاربران به اشتراک بگذارید و علاوه بر معرفی محصول اعتماد آنها را نیز جلب کنید. بنابراین آموزش اجرای لایو اینستاگرام بسیار اهمیت دارد و ما تصمیم داریم در این مقاله درباره اجرای لایو و آموزش آن به صورت مرحله به مرحله با شما صحبت کنیم.

برای خرید ویو لایو اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

مراحل ایجاد یک لایو در اینستاگرام

شروع کردن ضبط یک ویدئو ی لایو در اینستاگرام کار بسیار راحتی است و شما به راحتی با چند مرحله ساده می توانید این کار را انجام دهید:

 ابتدا اینستاگرام خود را باز کنید و اگر در صفحه پروفایل هستید می توانید طبق معمول همیشه که می خواهید پست برای اینستاگرام بگذارید علامت + را بزنید.

مراحل ایجاد یک لایو در اینستاگرام

 با زدن علامت + چند گزینه برایتان پیشنهاد می شود از جمله ریلز، استوری و.. که یکی از آن گزینه ها لایو است.  می توانید لایو را لمس کرده و وارد ایجاد یک لایو تاثیرگذار شوید.  و اگر در صفحه پست ها هستید به استوری بروید و دوربین استوری را باز کنید.

مراحل ایجاد یک لایو در اینستاگرام 2  در قسمت پایین صفحه گزینه لایو هست که شما با انتخاب آن می توانید اجرای لایو خود را آغاز کنید.  پس از اینکه لایو خود را تمام کردید می توانید آن را ابتدا دانلود و در گالری گوشی خود ذخیره کنید و سپس با استفاده از گزینه share کردن یا پست کردن ویدئو با دیگر فالوور هایتان هم به اشتراک بگذارید. مراحل ایجاد یک لایو در اینستاگرام 3

چند نکته برای برگزاری یک لایو عالی

 قبل از اینکه لایو را اجرا کنید زمان آن را به فالوور هایتان اطلاع دهید.  اگر اولین بار است که لایو اجرا می کنید شما می توانید از حالت practice هم استفاده کنید. در این حالت لایو شما به کسی نمایش داده نمی شود و شما می تواند به صورت تمرین لایو را اجرا کنید. برای فعال کردن حالت practice از طریق چشم در سمت راست و کنار صفحه اقدام کنید.  لایو را می توانید با همکاری افراد دیگر برگزار کنید؛ به این شکل می توانید درباره ی پیج و محتوای آن با فالوورهای همکارتان نیز صحبت کنید و از جمع آن ها نیز جذب مخاطب داشته باشید.  به خاطر داشته باشید هر لایو که برگزار می شود محدودیت زمانی هم دارد و آن یک ساعت است یعنی لایو شما نهایتا می تواند یک ساعت باشد.

با کامنت های توهین آمیز لایو چه کنم؟

اگر در حین برگزاری لایو در بخش کامنت ها حرف های ناشایست از افراد می بینید با استفاده از اختیاراتی که اینستاگرام برای شما گذاشته است می توانید این کامنت ها را بلاک کنید. شیوه ی انجام این کار به صورت مرحله به مرحله به شکل زیر می باشد:  ابتدا به قسمت setting بروید  و سپس وارد گزینه privacy شوید  حالا گزینه hidden words را انتخاب کنید با کامنت های توهین آمیز لایو چه کنم؟

 در صفحه ای که باز می شود manage list را انتخاب کنید  حالا در باکس باز شده زیر عبارت add words and phrases می توانید کلمات و عبارت هایی را بنویسید که به نظرتان توهین آمیز هستند و شما نمی خواهید آن ها را ببینید.  حالا گزینه ی hide comments را فعال کنید

با کامنت های توهین آمیز لایو چه کنم؟ 2

 پس از فعال کردن این گزینه افرادی که از کلمات نوشته شده توسط شما استفاده کنند کامنت شان برای شما نمایش داده نمی شود.

 

چرا باید به طور مرتب لایو بگذارم؟

یکی از مهم ترین دلایلی که حتما باید گاهی اوقات لایو هم بگذارید این هست که وقتی شما لایو می گذارید تصویر لایو شما در اولین قسمت صفحه فید برای مخاطبان تان با یک حلقه رنگارنگ ظاهر می شود که باعث جلب توجه مخاطب می شود؛ این در حالی است که در حالت معمول فقط تصویر نمایه پیج هایی در اول می آید که افراد بیشتر پست های آن پیج را نگاه می کنند؛ در نتیجه داشتن لایو به صورت مرتب می تواند این امکان را به شما بدهد که حتی اگر مخاطب به پیج شما زیاد توجه ندارد اینستاگرام با جلوی چشم قرار دادن لایو شما توجه او را به پیج شما جلب می کند و شما می توانید مخاطبان بیشتری را با این کار جذب کنید.

چگونه می توان لایو بیش از یک نفره و به طور همزمان در اینستاگرام اجرا کرد؟

شما وقتی که در اینستاگرام لایو دارید می توانید از افراد دیگر نیز درخواست کنید تا به لایو شما بپیوندند؛ این کار را می توان تا سه نفر انجام داد و باید برای انجام آن ابتدا درخواست از طرف مقابل انجام داد؛ شما درخواست خود را به طرف می فرستید و او در صورت قبول کردن به لایو شما خواهد پیوست. مراحل این کار به شکل زیر است:  در کنار نام کاربری فردی که می خواهید او را به لایو دعوت کنید علامت فلش را بزنید  سپس send request را بزنید و برای او درخواست حضور در لایو را بفرستید  اگر طرف مقابل به درخواست جواب مثبت دهد می تواند به لایو شما بپیوندد

چگونه می توان لایو بیش از یک نفره و به طور همزمان در اینستاگرام اجرا کرد؟

خلاصه ما سعی کردیم نکات اجرای یک لایو بی نقص را در این قسمت برای شما بازگو کنیم امیدواریم با استفاده از این نکات گفته شده لایو های عالی بسازید. برای ایجاد لایو ابتدا آن را به فالورهایتان اطلاع دهید و سپس بعد از یکی دو بار تمرین آن را انجام دهید.

سعی کنید از اینترنت پرسرعت و مناسب استفاده کنید تا برنامه به صورت خوب و بدون مشکل اجرا شود. اگر به تازگی کار در اینستاگرام را آغاز کرده اید داشتن لایو های هفتگی می تواند کلی شما را در جذب مخاطب های جدید جلو بیندازد پس از قدرت آن غافل نشوید.. در آخر هم باید اشاره کرد اگر نیاز به خرید ویو لایو اینستاگرام دارید میتوانید با مراجعه به سایت خرید فالوور اینستاگرام بهترین قیمت ها و پیشنهاد ها را مشاهده فرمایید.

منبع مقاله

سوالات متداول درباره آموزش اجرای لایو اینستاگرام

لایو اینستاگرام چه تاثیری بر پیج ما دارد؟

با اجرای لایو زنده میتوانید فالوور های بیشتری را جذب کرده و با فالوور هایتان ارتباط موثر تری داشته باشید.

چه نکاتی در مورد لایو اینستاگرام را باید بدانیم؟

1-مهم ترین نکته در مورد لایو این است که تایم لایو 60 دقیقه میباشد و بعد این 60 دقیقه دوباره باید لایو را فعال کنید . همچنین باید بدانید اگر حین لایو کسی با شما تماس بگیرد لایوتان قطع میشود.

 

 

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا