ابزار های اینستاگرامیاینستاگرام

نحوه قطع صدا و تصویر در لایو اینستاگرام در اندروید و آیفون

Rate this post

برنامه اینستاگرام از شبکه‌ های اجتماعی محبوبی است که امکانات ویژه‌ ای را در اختیار کاربران خود قرار داده است. یکی از امکانات جدید این برنامه که تنها با بروزرسانی کردن اینستاگرام می‌ توانید از آن استفاده کنید، قطع صدا و تصویر در لایو اینستاگرام است.

همان‌طورکه می‌ دانید لایو اینستاگرام یکی از امکانات ویژه این برنامه است که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. از این‌ رو اینستاگرام سعی بر آن دارد تا بتواند امکانات ویژه‌ ای را به آن اضافه کند که یکی از این نوع امکانات، قطع صدا و تصویر در هنگام برگزاری لایو اینستاگرام می‌ باشد.

تنها با یک ضربه می‌ توانید صدا و تصویر خود را درهنگام برگزاری لایو قطع کنید. در این صورت به‌ جای آن تنها تصویر پروفایل شما در معرض دید کاربران قرار خواهد گرفت. این ویژگی شبیه به ویژگی حباب پروفایل برنامه کلاب هاوس است. در ادامه با سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه باشید تا شما را با نحوه قطع صدا و تصویر در لایو اینستاگرام آشنا سازیم.

برای خرید ویو لایو اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید.

 مزایای پخش لایو اینستاگرام بدون صدا یا ویدیو

پیش‌ از آن‌ که به نحوه قطع صدا و تصویر در لایو اینستاگرام بپردازیم بهتر است با مزایای استفاده از این قابلیت آشنا شویم. در برخی موارد ممکن است به‌ دنبال برگزاری برنامه زنده و یا لایو در برنامه‌ اینستاگرام باشید اما به دلایل قرارگیری در محیط نامناسب و یا سروصدای زیاد تمایلی به باز کردن میکروفون و یا دوربین خود نداشته باشید.

دراین‌صورت می‌ توانید از قابلیت بی‌ نظیر قطع صدا و تصویر در لایو استفاده کنید. درحقیقت با این کار می‌ توانید محیط بسته و خصوصی‌ تری داشته باشید. همچنین درهنگام برگزاری لایو می‌ توانید جلسات را به‌ خوبی مدیریت کرده و کار را پیش ببرید.

ممکن است در برخی موارد به‌ دلیل داشتن احساس خجالت تمایلی به نشان‌ دادن تصویر خود در هنگام برگزاری لایو نداشته باشید، بی‌ شک در چنین مواقعی امکان استفاده از این قابلیت می‌ تواند یک مزیت فوق‌ العاده به‌ شمار آید. تنها با یک کلیک می‌ توانید به‌ راحتی صدا و یا تصویر خود را از دید کاربران مخفی کرده و آن را خاموش کنید که در ادامه شما را با نحوه قطع صدا و تصویر در لایو اینستاگرام آشنا خواهیم ساخت.

نحوه قطع صدا و تصویر در لایو اینستاگرام

تا این بخش از مقاله شما را با مزایای قطع صدا و تصویر آشنا ساختیم اما برای این‌ که بدانید چگونه می‌ توانید صدا و تصویر را در هنگام برگزاری لایو قطع کنید همراه ما باشید. پس از برگزاری لایو خود در این برنامه گزینه‌ هایی را در قسمت پایین آن مشاهده خواهید کرد.

نحوه قطع صدا و تصویر در لایو اینستاگرام

برای قطع صدا گزینه میکروفون را کلیک کرده و آن را غیرفعال کنید. و بعد برای قطع تصویر نیز می‌ توانید روی دوربین کلیک نموده و آن را خاموش کنید. برای روشن کردن صدا و تصویر نیز می‌ توانید به‌ طور مجدد بر روی گزینه‌ های موردنظر کلیک نموده و آن‌ ها را فعال نمایید.

مشکلات عدم اتصال به لایو اینستاگرام

لایو اینستاگرام یکی از بهترین قابلیت‌ های این برنامه است اما توجه داشته باشید که ممکن است در برخی موارد با مشکلات بسیاری روبه‌رو شوید که در این بخش می‌ خواهیم شما را با نحوه رفع مشکلات عدم برگزاری لایو اینستاگرام آشنا سازیم.

در برخی موارد ممکن است برنامه‌ اینستاگرام امکان برگزاری لایو را به دست ندهد. دراین‌صورت می‌ توانید به‌ راحتی با ریست کردن گوشی آن را حل کنید. تنها کافی است گوشی خود را خاموش نموده و مجدداً روشن کنید.

آپدیت جدید اینستاگرام

در برخی موارد ممکن است برنامه‌ اینستاگرام به‌ دلیل ارائه آپدیت جدید قابلیت‌ های قبلی، شما را با مشکلات بسیاری روبه‌رو سازد که دراین‌صورت تنها می‌ توانید با بروزرسانی تمامی این مشکلات را حل کنید. توجه داشته باشید که در کنار آپدیت اینستاگرام همواره از آخرین نسخه این برنامه استفاده کنید تا بتوانید از تمامی امکانات خاص آن بهره‌ مند گردید.

ریست کردن اینستاگرام

ریست کردن اینستاگرام، حذف و نصب مجدد برنامه اینستاگرام، استفاده از یک دستگاه دیگر برای ورود به آن، پاک کردن دیتا، خالی کردن فضای ذخیره سازی از دیگر روش‌ هایی هستند که می‌ توانید از آن برای حل عدم برگزاری لایو اینستاگرام استفاده کنید. بهتر است قبل‌ از برگزاری لایو تمامی موارد را مورد بررسی قرار دهید تا پس‌ از اطمینان از عملکرد صحیح آن نسبت‌ به برگزاری لایو اقدام نمایید.

 سخن پایانی

برنامه‌ اینستاگرام یکی از برنامه‌ های محبوبی است که قابلیت‌ ها و امکانات ویژه‌ ای را در هر دوره از به‌روزرسانی خود در اختیار کاربران قرار می‌ دهد. یکی از این قابلیت‌ ها امکان قطع صدا و تصویر در لایو اینستاگرام است. بی شک در مواقعی ممکن است

به‌ دنبال قطع تصویر خود و یا صدا در هنگام برگزاری لایو باشید، دراین‌صورت با بروزرسانی نسخه اینستاگرام خود می‌ توانید از این قابلیت استفاده کنید. سایت خرید فالوور اینستاگرام در این بخش سعی کرده‌ است شما را با نحوه قطع صدا و تصویر در لایو اینستاگرام و مزایای آن آشنا سازد.

 سوالات متداول در زمینه قطع صدا و تصویر در لایو اینستاگرام

در هنگام قطع تصویر در لایو اینستاگرام آیا تصویر مخاطب قابل مشاهده است؟

نخیر. دراین‌صورت تنها تصویر پروفایل شما در معرض دید کاربران قرار می‌ گیرد.

ویژگی قطع صدا و تصویر لایو اینستاگرام مشابه کدام برنامه است؟

این قابلیت مشابه برنامه حباب پروفایل در کلاب هاوس می‌ باشد.

قطع صدا و تصویر در لایو اینستاگرام چه مزایایی دارد؟

ممکن است در مواقعی به‌ دنبال برگزاری لایو باشید که سروصدای زیاد و قرارگیری در محیط نامناسب مانع از آن شود، دراین‌صورت می‌ توانید میکروفون و یا دوربین خود را قطع کنید تا بتوانید جلسات لایو خود را به‌ خوبی مدیریت کنید.

چگونه میتوان صدا را در لایو اینستاگرام قطع کرد؟

درهنگام برگزاری لایو با کلیک بر روی علامت میکروفون در پایین صفحه می‌ توانید صدا را قطع کنید.

چگونه میتوان تصویر را در لایو اینستاگرام قطع کرد؟

در هنگام برگزاری لایو با کلیک بر روی دوربین می‌ توانید تصویر را قطع کنید.

با چه راه‌ حل‌ هایی میتوان عدم برگزاری لایو اینستاگرام را حل کرد؟

با استفاده از ریست گوشی تلفن، خاموش و روشن کردن آن، حذف و نصب مجدد برنامه اینستاگرام، بررسی عملکرد درست هندسفری، استفاده از یک دستگاه دیگر برای ورود به آن، پاک کردن دیتا، خالی کردن فضای ذخیره‌ سازی می‌ توانید عدم برگزاری لایو اینستاگرام را حل کنید.

آیا امکان قطع صدا و تصویر لایو اینستاگرام در تمامی نسخه‌ های آن ممکن است؟

نخیر بدین منظور باید نسخه اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید تا بتوانید از آن استفاده لازم کامل را داشته باشید.

آیا میتوان در هنگام برگزاری لایو به‌ طور مجدد صدا و تصویر را روشن کرد؟

بله با کلیک بر روی گزینه‌ میکروفون و دوربین می‌ توانید هر یک از آنها را در هنگام برگزاری لایو روشن کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا