ابزار های اینستاگرامیاینستاگرام

چرا لایک های پست ما باید از تعداد فالوور هایمان کمتر باشد؟

5/5 - (22 امتیاز)

 

اینستاگرامرها افرادی هستند که با پست گذاری در پلتفرم اینستاگرام سعی در جمع کردن مخاطبانی در پیج خود دارند و از این طریق می خواهند جذب اسپانسر و تبلیغات داشته باشند و کسب درآمد کنند؛ حال اینکه این پیج چقدر ارزش دارد و و چه اسپانسر هایی را می تواند جذب خود کند خود نکته ی مهمی است که برای فهمیدنش باید فاکتور ها و موارد مهم دخیل در این موضوع را شناسایی کرد.

اگر شما نیز می خواهید یک اینستاگرامر موفق شوید باید این موارد را بدانید؛ فالوور ها، لایک ها و کامنت ها و سیو ها در ارزش گذاری برای یک کانال مخصوصا ارزش گذاری از طرف اینستاگرام بسیار مهم هستند.

تعداد این فاکتور ها نیز بسیار مهم است و با هم ارتباط تنگاتنگی دارند. امروز در این مقاله از طرف سایت خرید فالوور اینستاگرام به بررسی این موضوع می پردازیم و درباره اینکه تعداد فالوورهای پیج ما و لایک های آن باید چقدر باشد و نسبت آن ها باید به چه شکلی باشد؟

قسمت آمار یا insight  پیج و نحوه تجزیه و تحلیل آن

شما اگر پیج تخصصی و بیزینسی داشته باشید برایتان یک گزینه به نام insights فعال خواهد شد که آمار پیج شماست و با کمک آن و تجزیه و تحلیل پیج به کمک آن می توانید در پیشبرد اهداف پیج تان موفق تر عمل کنید.

این گزینه را می توانید در زیر همه ی پست هایتان ببینید و آمار آن برای هر پست را با دقت مشاهده کرده و با تجزیه و تحلیل این آمار به اهداف اینستاگرامی تان برسید.

یکی از این گزینه ها audience هست که با کمک آن می توان فهمید چه تعداد از فالوور های ما در چه روزهایی و چه ساعت هایی بیشتر از همه آنلاین هستند؛ تجزیه و تحلیل این موضوع به ما اهمیت دو موضوع را می رساند یکی این که پست ها را در روز ها و ساعت هایی که بیشترین مخاطب آنلاین را داریم منتشر کنیم و اینکه ماکزیمم افرادی که به صفحه ما سر میزنند چقدر است در واقع بفهمیم که چند درصد از فالوورهای ما به صورت مرتب به اینستاگرام می آیند و به پیج ما سر می زنند.

همچنین شما عزیزان می توانید جهت خرید مولتی لایک اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید:

نسبت این تعداد  معمولا به این شکل است که تعداد افراد آنلاین از تعداد فالوور ها باید کمتر باشد چون همیشه در بین فالوورها احتمال اینکه افرادی disable شده باشند یا اصلا آنلاین نشوند هست و این باعث کمتر شدن افراد آنلاین می شود و همچنین از بین افرادی که آنلاین می شوند نیز فقط تعدادی محدودی پست ها را ویو می کنند و باز فقط تعداد محدود تری از این افراد که ویدیو ما را دیده اند آن را لایک میکنند؛

 

ملاحظه می کنید تعداد فالوور ها و تعداد افرادی از فالوور ها که آنلاین می شوند و افراد آنلاینی که پست را می بینند و بینندگانی که ویدئو را لایک میکنند این ها همه رفته رفته کم و کمتر می شوند پس طبیعی است که تعداد لایک های ما از فالوور هایمان کمتر باشد.

آیا احتمال اینکه ما از اکسپلورر به قدری لایک به دست بیاوریم که از تعداد فالوور هایمان هم بیشتر شود وجود دارد؟

آیا احتمال اینکه ما از اکسپلورر به قدری لایک جمع به دست بیاوریم که از تعداد فالوور هایمان هم بیشتر شود وجود دارد؟

این که محتوایی که شما تولید کرده اید به قدری جذاب باشد تعداد لایک های شما از تعداد فالوور هایمان نیز فراتر برود این امر به سختی ممکن است اتفاق بیفتد و حتی می توان گفت تقریبا غیر ممکن است؛

چرا که همان طور که در پست قبلی گفتیم همه ی فالوورهای شما قرار نیست همه ی پست های شما را ببینند و بنا به تجربه در بهترین حالت فقط پنجاه درصد آن ها پست شما را می بینند و همچنین از این پنجاه درصد نیز در بهترین حالت یک سوم آن ها پست شما را لایک میکنند پس تعداد لایک های شما از میان فالوورهایتان که تعداد بسیار کمتری می شود.

حالا سوالی که باقی می ماند اکسپلورر هست اگر لایک های اکسپلورر را به پست اضافه کنیم چه؟ در پاسخ این سوال فقط می توان گفت چطور ممکن است کسی از اکسپلور پست شما را دیده و دوست داشته و آن را لایک کرده است ولی شما را فالو نکرده است؟

البته احتمال آن هم هست ولی این احتمال بسیار اندک است و اگر هم فالو کرده باشد مطالب قبلی صدق می کند و باز این مقدار نمی تواند از تعداد فالوورهای شما فراتر برود.

اینکه لایک های شما از تعداد فالوور هم بیشتر شود نشانه چیست؟

تعداد لایک هایی که از تعداد فالوور هم فراتر رفته می تواند نشانه ی وجود لایک ها توسط ربات و اصطلاحا لایک های فیک نیز باشد و این می تواند از نظر اینستاگرام باعث ایجاد شک در واقعی بودن لایک ها شود؛

اگر شما دارید از جایی مشاوره و خدمات اینستاگرامی دریافت می کنید باید به این اعداد و ارقام نیز دقت کنید. برای مثال اگر برای پیج خودتان خرید فالوور و لایک انجام داده اید باید به دو نکته اساسی نیز دقت کنید یکی اینکه تعداد ها نباید برای اینستاگرام حساسیت برانگیز باشد مثلا اگر هزار نفر فالوور خرید می کنید تعداد لایک هایتان باید یک سوم فالوور ها یعنی مثلا حدود سیصد تا باشد و اینکه همواره سعی کنید از وب سایت های معتبر و امن در این مورد استفاده کنید که فالوور های واقعی و فعال به شما پیشنهاد می کنند، پیشنهاد ما در این باره سایت خرید فالوور اینستاگرام هست.

خلاصه تعداد و آمار و ارقام در اینستاگرام جایگاه بسیار مهمی دارد و همه این ارقام حرف برای گفتن دارند نمی توان برای یک محتوای متوسط تعداد لایک بیشتر از تعداد فالوور متصور شد و حالت نرمال این است که این تعداد کمتر از تعداد فالوور باشند. در آخر برای افزایش لایک اینستاگرام میتوانید اقدام به خرید لایک اینستاگرام کنید

منبع مقاله  

سوالات متداول درباره اینکه چرا لایک های پست ما باید از فالوور هایمان کمتر باشد؟

 

آیا خرید لایک میتواند برای پیج ما سودمند باشد؟

اگر به صورت اصولی و درست لایک بخرید چرا که نه . اما اگر در انجام این کار زیاده روی کنید شاید به ضرر شما تمام شود . مثلا اگر بیش از تعداد فالوور هایتان برای پستتان لایک بخرید به راحتی میتوان متوجه ورود ربات لایک زن به پیج اینستاگرامیتان شد.

خرید لایک کار درستی است یا اشتباه ؟

1-خرید لایک اگر واقعی باشد میتواند مفید واقع شود . همانطور که امروزه اکثر بلاگر ها برای پست هایشان لایک میخرند و با این کارشان شانس ورود به اکسپلور اینستاگرام خود را افزایش میدهند. اما اگر به صورت فیک باشد تنها سبب پایین آمدن کیفیت پیج اینستاگرامی شما میشود.

 

 

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا