ابزار های اینستاگرامیاینستاگرام

صفر تا صد راه اندازی پیج اینستاگرام

5/5 - (237 امتیاز)

 

ساخت یک پیج اینستاگرام می تواند تاثیر بسیاری را در کسب و کار شما و میزان فروش محصولات شما بگذارد. اما باید این نکته را در نظر بگیرید که اگر هدف شما اهداف مالی و رسیدن به درآمد از صفحه خود باشد، تنها یادگیری نحوه راه اندازی پیج اینستاگرام نمیتواند به شما کمک کند.

فعالیت در اینستاگرام و رشد و ارتقا پیج، مستلزم رعایت قواعد و اصولی میباشد که در این مقاله شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد. همچنین راه هایی که برای جذب مخاطب و فالوور میتوانید از آن ها استفاده کنید را، به شما معرفی خواهیم کرد.

با توجه به این که اینستاگرام یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی در بین ایرانیان است، فعالیت در این شبکه اجتماعی می تواند گامی در جهت افزایش درآمد شما باشد؛ اما ساخت یک پیج تخصصی، با راه اندازی یک صفحه شخصی تفاوت هایی را دارد که باید به آن ها توجه کنید. در ادامه شما را با نکات مهمی که در این مورد وجود دارد، آشنا خواهیم کرد.

برای خرید پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

 

هدف خود را از راه اندازی پیج اینستاگرام مشخص کنید

قبل از اینکه بخواهید صفحه ای را در اینستاگرام ایجاد کنید، باید دقیقا مشخص کرده باشید که هدف اصلی شما از ایجاد این پیج چیست. معمولا افراد با دو هدف مختلف اقدام به راه اندازی صفحه اینستاگرامی میکنند که در ادامه در مورد هر کدام از آنها توضیحاتی به شما خواهیم دید. کاربرهای اینستاگرام با دو هدف مختلف در این شبکه اجتماعی عضو می شوند که این اهداف موراد زیر هستند:

1- پیج شخصی برای دنبال کردن آشنایان و به اشتراک گذاشتن روزمرگی ها

2- پیج کاری برای معرفی کالا و خدمات و فعالیت تخصصی در اینستاگرام

ایجاد پیج شخصی در اینستاگرام

همه ما حداقل یک صفحه شخصی در اینستاگرام داریم که از آن برای دنبال کردن دوستان و آشنایان خود استفاده میکنیم. همچنین این پیج برای به اشتراک گذاشتن روزمرگی ها و اتفاقات مهمی که برای ما می افتند، کاربرد دارد. برای ساخت این پیج نیازی نیست که کار خاصی انجام دهید و یا اینکه نکته ای را مورد توجه قرار دهید.

با توجه به سادگی عضویت در اینستاگرام، نیازی نیست که اطلاعات خاصی را در این بخش در مورد پیج شخصی، به شما ارائه دهیم. اما اگر هدف شما این است که یک صفحه کاری برای خود ایجاد کنید، بهتر است که در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

در صورتی که تمایل داشته باشید تعداد فالوورهای صفحه شخصی خود را افزایش دهید، می توانید از خدمات سایت خرید فالوور اینستاگرام استفاده کنید. این سایت خدمات متنوعی را به شما ارائه می دهد که از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است.

ایجاد پیج کاری در اینستاگرام

 

ایجاد پیج کاری در اینستاگرام شاید در نگاه اول فکر کنید که ایجاد یک حساب کاربری در اینستاگرام به دانش و اطلاعات تخصصی نیاز ندارد؛ اما اینطور نیست و شما باید به نکات مختلفی برای ساخت پیج کاری خود توجه کنید. مهمترین نکته در این مورد این است که هدف خود را از راه اندازی پیج خود مشخص کنید. برای این منظور بهتر است که به سوالات زیر پاسخ واضحی دهید:

1- هدف اصلی خود از فعالیت در اینستاگرام را به طور واضح مشخص کنید؟ این هدف می تواند معرفی کالا، خدمات، کسب و کار و یا معروف شدن باشد.

2- از فعالیت در اینستاگرام چه انتظاری دارد؟

3- حوزه کاری خود را مشخص کرده و نیاز به تصاویر جذاب دارید یا نه؟

4- آیا قصد دارید مطالبی را منتشر کنید که به حوزه کاری شما ارتباطی را ندارد یا نه؟

5- آیا به منابع و زمان کافی برای فعالیت در اینستاگرام و ساخت پست های تخصصی دارید؟

6- چه میزان هزینه ای را برای رسیدن به اهداف خود، صرف کنید؟

البته لازم است به این موضوع توجه کنید که، راه اندازی یک پیج اینستاگرام و رسیدن به درآمد از آن، مستلزم فعالیت مداوم و مستمر است. در واقع برای رسیدن به بهترین بازخورد، باید برنامه ای مشخص برای انتشار محتوا و فعالیت در این صفحه داشته باشید.

اصول اولیه راه اندازی پیج اینستاگرام

برای اینکه بتوانید بهترین بازخورد را با فعالیت در اینستاگرام داشته باشید، رعایت اصول اولیه و آشنایی با قوانین اینستاگرام یکی از الزامات می باشد. به همین دلیل باید به نکاتی که در ادامه ذکر میکنیم، توجه ویژه ای را داشته باشید.

اصل اول: اهداف بلند مدت خود را تعیین کنید

برای اینکه بتوانید از اینستاگرام به درآمد مناسبی برسید، قبل از هر چیزی باید برای اهداف بلند مدت خود و پیج اینستاگرامی خود را مشخص کنید.

برای این منظور هم باید حوزه کاری خود را مشخص کرده و به خوبی رقبایی که دارید را شناسایی کنید. در قدم بعدی باید خریداران و مخاطبین احتمالی پیج خود را مشخص کنید. برای اینکار باید به شکل مشخص و واضحی، سن، جنسیت و علاقه مندی های آن ها شناسایی و برای خود تعیین کنید.

همچنین باید در مورد فیلم، عکس و یا پست هایی که برای این گروه به اشتراک میگذارید، بسیار دقت کنید. از موارد دیگری که باید به آنها توجه داشته باشید، نحوه بازاریابی و ارتباط با مخاطبین خود را تعیین کنید. در صورتی که به این موضوعات توجه کرده باشید، تا حد زیادی میتوانید از رقبا و سایر پیج های کاری مشابه متمایز شوید.

اصل دوم: پیج تجاری راه اندازی کنید

در صورتی که کسب و کاری هستید، بهتر است که از پیج های تجاری برای معرفی خود بهره ببرید. فرقی ندارد که صاحب کسب و کار بزرگی هستید یا کوچک، در هر دو صورت بهترین گزینه این است که خود را بزرگتر از چیزی که هستید، نشان دهید.

این کار باعث میشود که مخاطبین بیشتری را جذب کنید. نکته مهمی که در مورد پیج خود باید به آن توجه داشته باشید، این است که باید تجارت خود را به مشتری نشان دهید تا بتوانید مشتری های جدیدی را جذب کنید.

در واقع قرار نیست که تنها با ساختن یک پیج تجاری، به طور خود به خود مخاطب جذب کنید. بهتر است که برای معرفی محصولات و خدمات خود از تصاویر و محتوایی با کیفیت بهره ببرید.

پیج خود را مثل ویترینی برای کسب و کار خود در نظر بگیرید و آن را به بهترین شکل ممکن و زیبا بچینید. تنها کاری که شما باید برای جذب مخاطب انجام دهید، تولید محتوا و ساخت پست های زیبا و جذاب است.

اصل سوم: گزینه های تماس را فعال کنید

 

اصل سوم: گزینه های تماس را فعال کنید یکی از موارد مهمی که باید مورد توجه قرار داده شود، اشتراک گذاری اطلاعات تماس و راه های ارتباطی بیشتر می باشد. این کار باعث میشود که مشتری های احتمالی بتوانند سریع و راحت تر به شما دسترسی پیدا کنند. همچنین با اشتراک گذاری وب سایت و سایر پلتفرم های ارتباطی خود، ارتباط موثر و عمیق تری را با مخاطبین خود خواهید داشت.

اصل چهارم: جذب مخاطب و افزایش فالوور

مهمترین عامل برای فروش در اینستاگرام و یا گرفتن تعرفه های بالا برای تبلیغات کسب و کار سایر افراد، جذب فالوور است. تعداد دنبال کننده های هر پیج به عنوان فاکتوری برای معرفی کسب و کار شما و میزان اعتبار صفحه شما می باشد.

برای اینکه تعداد فالوورهای بالایی را داشته باشید، باید به شکل مداوم محتوایی با کیفیت و مناسب را تولید کنید. از طرف دیگر نامی که برای پیج کاری خود انتخاب میکنید هم تاثیر بسیاری را در جذب مخاطب خواهد داشت.

بهتر است از کلمات کلیدی مربوط به حوزه کاری خود، در نام گذاری صفحه ای که راه اندازی کردید، استفاده کنید. همچنین اگر لوگویی دارید، از آن برای تصویر پروفایل خود استفاده کنید تا در نگاه اول مخاطب پیج شما را پیدا کند. انتخاب هشتگ های مناسبی که به کسب و کار و محصولات شما مرتبط باشد هم اهمیت زیادی را دارد.

با انتخاب هشتگ درست می توانید پست های خود را در اکسپلور هم مشاهده کنید و به این ترتیب فالوورهای بیشتری بدست آورید. یکی دیگه از راه هایی که برای جذب مخاطب اهمیت دارد، تعامل با فالوورهای خود در بخش کامنت ها و دایرکت می باشد.

استفاده از این روش ها برای جذب مخاطب می تواند تا رسیدن به عدد مورد نظر شما، سال ها طول بکشد. به همین دلیل رد صورتی که در ابتدای مسیر هستید و قصد دارید که سریعتر صفحه و پیج خود را ارتقا دهید، می توانید از خدمات خرید فالوور خارجی ارزان استفاده کنید.

سایت خرید فالوور اینستاگرام در این زمینه خدماتی با کیفیت و با قیمت مناسب را ارائه میدهد، که با کمک آن میتوانید بسیار سریعتر از تصور خود در اینستاگرام رشد کنید. البته توجه داشته باشید که بهتر است برای داشتن تعامل، از فالوورهای واقعی استفاده کرده باشید.

ارتقا سریع پیج اینستاگرام

با رعایت چهار اصلی که در بخش قبل به آنها اشاره داشتیم، می توانید سریعتر از انتظار خود در اینستاگرام رشد کنید. به این ترتیب میتوانید به شکلی کاملا اصولی در اینستاگرام خود را به یک برند تبدیل کرده و میزان فروش خود را چندین برابر کنید؛ اما مشکلی که این روش دارد، سرعت پایین رشد و آهسته بودن است.

اما در صورتی که در ابتدا مسیر تعدادی فالوور فعال داشته باشید و بتوانید آن ها را به تعامل در پیج خود تشویق کنید، بسیار سریعتر از انتظار رشد خواهید کرد. سایت خرید فالوور اینستاگرام می تواند در این زمینه به شما کمک کند و باعث رشد سریع صفحه شما شود.

نتیجه

فعالیت در اینستاگرام به عنوان یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی در ایران میتواند دروازه ای برای کسب شهرت و اعتبار را برای کسب و کار شما باشد. به همین دلیل نباید قدرت این شبکه اجتماعی را دست کم بگیرید.

در این مقاله تعدادی از اصول اولیه فعالیت در اینستاگرام را به شما توضیح دادیم تا بتوانید پیج خود را به سریعترین شکل ممکن رشد دهید. شما عزیزان میتوانید جهت خرید پیج اینستاگرام از سایت خرید فالوور اینستاگرام بهره برده و بهترین و به صرفه ترین پیشنهادات را مشاهده بفرمایید.

سوالات متداول درباره صفر تا صد راه اندازی پیج اینستاگرام

ساخت اکانت یا خرید اکانت؟

بستگی به خودتان دارد! اگر میخواهید یک پیج آماده حتی با پست های جذاب داشته باشید پیشنهاد ما به شما خرید پیج اینستاگرامی است . اما اگر میخواهید پیجی بسازید که صفر تا صد کار هایش را خودتان انجام دهید میتوانید فقط با صرف چند دقیقه یک اکانت برای خودتان بسازید.

چرا باید تازه وارد ها بیشتر مراقب پیجشان باشند؟

1-به علت حساسیت بالای اینستاگرام پیج هایی که تازه ساخته میشوند اگر به درستی فعالیت نکنند ممکن است پیجشان را از دست بدهند.

آیا می توان در اینستاگرام به صورت همزمان دو اکانت اینستاگرامی داشت؟

بله شما همان طور که دارید از اکانت اول استفاده می کنید می توانید اکانت دوم تا پنجم را هم به آن اضافه کنید. این کار بیشتر از همه به درد افرادی که ادمین پیج هستند می خورد تا حساب های کاربری مختلف را به صورت یکجا داشته باشند و البته دیگران هم می توانند از این ویژگی استفاده کنند.

برای اینکه از یک پیج اینستاگرام آغاز به کسب درآمد کنید به چند فالوور نیاز دارید؟

برای آغاز کسب درآمد از اینستاگرام درباره حداقل تعداد فالوور هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما با هر تعداد از فالوور می توانید پول در آوردن از اینستاگرام را شروع کنید. برای اینکه نگران چنین مواردی نباشید می توانید از سایت خرید فالوور اینستاگرام پیج آماده با هر تعداد فالوور که مد نظرتان دارید را سفارش دهید.

آیا می توانم اسم کاربری پیج اینستاگرام خودم را تغییر بدهم؟

بله برای انجام این کار از مراحل زیر اقدام نمایید: ابتدا وارد اکانت خودتان شوید و سپس روی پروفایل خود کلیک کنید. حالا روی ادیت پروفایل ضربه بزنید. در این مرحله نام کاربری خود را خواهید دید که می توانید آن را تغییر دهید. در این قسمت به جز نام کاربری موارد دیگری مثل تصویر پروفایل، بیو و.. را نیز می توانید تغییر بدهید. بعد از انجام تغییرات علامت تیک را از بالا بزنید تا تغییرات انجام شده ذخیره شود.

آیا سن برای ایجاد یک حساب کاربری در اینستاگرام مهم است؟

بله سن برای فعالیت و یا داشتن اکانت در اینستاگرام بسیار اهمیت دارد و افراد زیر سن 13 سال نمی توانند در این پلتفرم حساب کاربری برای خودشان ایجاد کنند.

به چه علت نمی توانم وارد اکانت اینستاگرام خودم شوم؟

این موضوع می تواند دلایل مختلفی داشته باشد برای مثال شاید به دلیل مشکلات فنی در خود اینستاگرام رخ داده باشد و یا اتصال به اینترنت شما برقرار نیست و همچنین می تواند به مسئله فیلتر این برنامه نیز مربوط باشد که باید در این صورت از روش تغییر آی پی برای باز کردن برنامه استفاده شود.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا