اینستاگرامترفند های اینستاگرامی

تغییر فونت بیو اینستاگرام با چند روش ساده + آموزش تصویری

4.8/5 - (6 امتیاز)

اغلب اوقات تغییر دادن فونت شبکه‌ های اجتماعی مثل اینستاگرام، برای افزایش جذابیت و دیده شدن در میان اکانت‌ های دیگر مورد استفاده قرار می ‌گیرد. برای آموزش تغییر فونت بیو اینستاگرام این مقاله را از دست ندهید. در حالت عادی اینستاگرام یک فونت پیش فرض دارد که همه کاربران از آن استفاده می‌ کنند. با اینکه اینستاگرام در قسمت استوری تعدادی فونت اضافه کرده است، ولی تنوع این فونت ‌ها کم بوده و در سایر بخش‌ های اینستاگرام قابل استفاده نخواهند بود. در نتیجه برای تغییر فونت بخش ‌هایی مانند بیو اینستاگرام، به استفاده از اپلیکیشن‌ های جانبی و یا سایت های تغییر فونت نیاز خواهید داشت. در این مطلب از سایت خرید فالوور اینستاگرام روش‌های تغییر فونت اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد.

برای خرید ویو استوری اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

مزایای تغییر فونت برای اینستاگرام چیست؟

شاید از خود بپرسید تغییر فونت در اینستاگرام چه مزیت‌ هایی را به دنبال دارد؟ در پاسخ باید بگوییم در وهله اول مهمترین و اصلی ترین دلیل استفاده از فونت جدید اینستاگرام، زیباتر شدن محتواها و به دنبال آن بیشتر دیده شدن و جذب مخاطب بیشتر برای صفحه شما می ‌باشد. همانطور که آگاه هستید؛ طراحی، سبک پست و استفاده از فونت‌ های متنوع می‌ تواند حجم زیادی فالوور (دنبال کننده) را برای شما به دنبال داشته باشد. هرچه کاربران پست شما را بیشتر بپسندند و از آن لذت ببرند، توجه آنان نیز به پیج شما بیشتر خواهد شد. فونت اینستاگرام شما حتی می ‌تواند مثل یک امضا و نشان خاص عمل کرده که با دیدن آن، هر شخصی ناخودآگاه یاد صفحه شما در اینستاگرام بیفتد. به علاوه فونت اینستاگرام می‌ تواند خلاقیت و ذوق هنری شما را به تصویر بکشد و یک ذهنیت مثبت از شما در ذهن فالوور هایتان ایجاد کند. ضمن این که اینستاگرام در هر آپدیت خود، امکانات جدید و فونت‌ های زیادی را اضافه می‌ کند. بنابراین اگر بخواهید از اینگونه تغییرات جا نمانید و به روز بمانید، بایستی همگام با آن پیش رفته و خلاقیت خود را بالا ببرید. در غیر این صورت خیلی زود پیج شما افت کرده و جایگاه خود را نزد مخاطبان از دست خواهد داد. استفاده از فونت‌های سفارشی نیز یکی از روش‌ هایی است که می‌ تواند پیج شما را از دیگر پیج ‌ها متمایز کند و آن را از یک فضای سرد و معمولی به محیطی جذاب و لذت بخش تبدیل نماید.

تغییر فونت بیو اینستاگرام

قسمتی که در اینستاگرام باید به آن توجه ویژه داشته باشید، بیو اینستاگرام است؛ چون هر کاربری که وارد صفحه شما می شود، ابتدا بیوی شما را می‌ بیند. غیر از محتوایی که در بیو خود می‌ نویسد، به کار بردن استیکر مناسب و یک فونت جذاب می‌ تواند تاثیر ویژه‌ ای روی جذب فالوور شما داشته باشد. برای انجام این کار می‌ توانید از روش‌ های مختلفی استفاده کنید. همانطور که می ‌دانید فونت ‌های فارسی جذابیت ‌های خاص خود را دارند. زیبایی و جذابیت خط فارسی موجب شده که بعضی از کاربران خواهان استفاده از آن در بیوی اینستاگرام خود باشند. حالا نکته اینجاست که فونت‌ های فارسی برای اینستاگرام را چگونه اضافه کنیم؟ اگر به دنبال فونت آنلاین فارسی برای اینستاگرام هستید، چند سایت وجود دارد که می‌ توانید متن مورد نظرتان را در آنها تایپ کرده و سپس آن را با فونتی که می‌ خواهید تحویل بگیرید. در ادامه مطلب به بررسی آنها می‌ پردازیم.

فونت فارسی برای بیو اینستاگرام اندروید

برای خاص کردن متن‌ های بیو اینستاگرام به وسیله خط فارسی، اپلیکیشن‌ هایی وجود دارند؛ اما ممکن است بخواهید بدون نصب هیچ برنامه‌ ای و به ساده ‌ترین شکل ممکن این کار را انجام دهید. برای این کار می‌ توانید از راه حلی که در ادامه به توضیح آن می‌ پردازیم استفاده کنید: جهت تغییر فونت فارسی در بیو اینستاگرام ابتدا در مرورگر کروم خود کد ﮼ را تایپ نمایید. به صورت خودکار این کد تبدیل به ” می‌ شود. سپس این علامت را در بخش بایو کپی نمایید. حالا در صورتی که شروع به تایپ کنید، فونت بیو شما تغییر می ‌کند. فراموش نکنید که از فاصله استفاده نکنید، در صورتی که به فاصله نیاز داشتید، مجددا این علامت را کپی نمایید تا متن شما به طور یکپارچه تایپ شود.

فونت فارسی برای بیو اینستاگرام ios

دقیقا با همان روشی که برای سیستم عامل‌ های اندروید ذکر کردیم، در آیفون نیز با این روش فونت اینستاگرام فارسی به بیو اضافه می‌ شود. در ادامه مطلب به معرفی برنامه ‌ها و وبسایت‌ هایی می ‌پردازیم که می‌ تواند به شما در انجام این کار کمک کنند.

فونت فارسی برای بیو اینستاگرام اندروید

• یکی از بهترین سایت‌ هایی که چندین سال در حوزه تغییر فونت اینستاگرام فعالیت می‌ کند، سایت IGfonts می ‌باشد. این وبسایت از اکثر فونت‌ های انگلیسی جذاب که می‌ توان از آنها در اینستاگرام استفاده کرد، پشتیبانی می‌ کند. فضای ساده و راحت این سایت یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن نزد کاربران است. سایت IGfonts کاری که باید انجام دهید این است که پس از ورود به سایت در باکس اول، متن خود را وارد کرده و سپس در کادری دیگر همان نوشته را با فونت‌ های مختلف مشاهده می‌ کنید که می ‌توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید. نکته قابل توجه این وبسایت بخش طراحی آن است. در صورتی که گزینه design your own font را لمس کنید، صفحه‌ جدیدی برای شما باز می ‌شود که می‌ توانید حروف نوشته خود را طبق سلیقه شخصی طراحی کرده و یک فونت جدید و سفارشی برای خود ایجاد کنید. در پایان متن موردنظرتان را کپی و در بیو اینستاگرام خود Paste کنید. • metatags یکی دیگر از سایت‌ هایی است که برای تغییر فونت اینستاگرام استفاده می‌ شود و محیط به‌ روزتری دارد. زمانی که وارد این سایت می ‌شوید، در سمت چپ صفحه‌ یک باکس جهت وارد کردن تکست قرار گرفته است که در زیر آن نیز فونت ‌های انگلیسی متنوعی در اختیار شما قرار گرفته است. سایت metatags در سمت راست صفحه کادری را تحت عنوان VISUAL PREVIEW می‌ بینید و در واقع یک نمایش فرضی از صفحه بیو است که در همان زمان بتوانید متن خود را با فونت مورد نظرتان در پیج اینستاگرام ببینید و در نتیجه انتخاب برای شما بسیار راحت‌ تر خواهد شد. پس از انتخاب فونت مورد علاقه خود، می‌ توانید آن را کپی کرده و در بیو اینستاگرام Paste نمایید. این برنامه برای تغییر فونت انگلیسی در اینستاگرام اندروید و آیفون کاربرد زیادی دارد. • اساس کار سایت Cool Font هم مشابه سایت ‌های قبلی است‌. کافی است در کادری که در صفحه نخست سایت قرار دارد، تکست مد نظر خود را وارد کنید تا آن را در فونت ‌های مختلف مشاهده کنید و هر کدام را که انتخاب کردید، کپی کرده و در بیو اینستای خود پیست نمایید. سایت Cool Fon البته این سایت برای استفاده متون انگلیسی مناسب‌ تر است. هر چند در صورتی که به دنبال فونت آیفون برای اینستاگرام اندرویدی خود هستید، می‌ تواند گزینه خوبی باشد. • چنانچه به دنبال یک فونت فارسی اینستاگرام به ‌صورت آنلاین هستید که به راحتی و در کمترین زمان بتوانید از آن استفاده نمایید، ما به شما دو سایت «اردو آنلاین» و «نستعلیق آنلاین» را پیشنهاد می ‌کنیم.

برنامه های تغییر فونت اینستاگرام

علاوه بر استفاده از سایت‌ های آنلاین برای تغییر فونت، شما می ‌توانید از نرم‌ افزار‌های موجود در این خصوص نیز بهره ببرید. این نرم‌ افزار‌ها علاوه بر تغییر فونت، به شما امکان ادیت و فیلتر گذاری را نیز می‌ دهند. در ادامه این قسمت، چند مورد از معروف‌ ترین آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. تغییر فونت با Inshot

یکی از بهترین برنامه ‌ها جهت ادیت عکس ‌ها و پست کردن آنها، برنامه Inshot است. چون این نرم‌ افزار پرطرفدار در همه بخش‌ ها قابلیت‌ های ویژه‌ ای را در اختیار شما قرار می‌ دهد و اکثر امکانات آن نیز رایگان است. با این شات می‌ توانید از فونت محبوب نستعلیق فارسی استفاده کنید و حتی امکان این را دارید که پک‌ های فونت فارسی را دانلود کرده و روی نوشته‌ های خود اعمال نمایید. برنامه Inshot

2. برنامه Canva برای ایفون و اندروید

با استفاده از برنامه کانوا، باعث ایجاد تحول و جذاب شدن استوری ‌های خود می ‌شوید. این نرم‌ افزار از هر دو زبان انگلیسی و فارسی پشتیبانی می‌ کند و فونت ‌‌های معروفی مانند نستعلیق، لاله ‌زار، ایرانیان سانس و… را نیز دار است. به علاوه وجود تصاویر متحرک، اشکال هندسی و امکانات ادیت این برنامه، به شما کمک می‌ کند تا یک استوری جذاب و خلاقانه بسازید. برنامه Canva برای ایفون و اندروید

3. تغییر فونت اینستاگرام با برنامه Phonto

Phonto جزو برنامه‌ های تقریبا قدیمی، ولی محبوب در این زمینه است که رابط کاربری بسیار ساده ‌ای نیز دارد. متاسفانه این برنامه کمی با فونت فارسی مشکل دارد و جهت رفع آن، باید فایل فونت موردنظرتان را با پسوند ttf یا otf دانلود کرده و پس از وارد شدن به نرم افزار، فونت دانلود شده را اضافه نمایید. تغییر فونت اینستاگرام با برنامه Phonto به طور کلی پیشنهاد می ‌کنیم از سایت ‌ها یا برنامه‌ های قبلی که قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارند، استفاده نمایید.

فونت استوری اینستاگرام

در این مورد خود اینستاگرام جهت راحتی کاربرانش در جدیدترین آپدیت‌ های خود، فونت‌ های جذاب و متنوعی را برای اضافه نمودن متن به استوری‌ ها ارائه کرده است. حتی امکان متحرک کردن متون نیز برای شما فراهم شده تا با استفاده از آن بتوانید یک استوری خلاقانه را تولید کرده و به اشتراک بگذارید. در نتیجه اگر می‌ خواهید فونت‌ فارسی را در استوری اینستاگرام خود تغییر دهید، با استفاده از این امکانات می ‌توانید تا حدودی تنوع ایجاد کنید. جهت استفاده از فونت‌ های استوری اینستاگرام، گزینه Aa را لمس کنید، پس از تایپ متن مورد نظرتان می‌ توانید از فونت‌ هایی که وجود دارد یکی را انتخاب کنید. همچنین می ‌توانید از نرم‌‍‌ افزارهای تغییر فونت اینستاگرام نظیر APK Editor نیز استفاده نمایید و متن مدنظر خود را در آن نوشته و پس از تغییر فونت فارسی، آن را کپی کرده و در استوری خود به اشتراک بگذارید. جمع ‌بندی آنچه در این مطلب خواندید، راهنمایی کاملی برای تغییر فونت اینستاگرام بود. همانطور که گفتیم تغییر فونت در بخش‌ های مختلف اینستاگرام می تواند روی جذابیت و جذب مخاطب تاثیر زیادی داشته باشد. اگر هنوز هم در مورد تغییر فونت فارسی در اینستاگرام سوال یا ابهامی وجود دارد، یا حتی اگر نمی ‌دانید که چگونه باید برای تغییر فونت اینستاگرام خود اقدام کنید، می ‌توانید از طریق راه‌ های ارتباطی با تیم پشتیبانی خرید فالوور اینستاگرام در تماس باشید تا در اسرع وقت اقدامات و مشاوره ‌های لازم برای شما انجام شود. همچنین شما عزیزان میتوانید جهت خرید بازدید پروفایل اینستاگرام از خدمات سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام بهره مند شوید

سوالات متداول در زمینه تغییر فونت بیو اینستاگرام

چگونه میتوان فونت اینستاگرام را تغییر داد؟

جهت تغییر فونت اینستاگرام راه‌ های زیادی وجود دارد که در مطالب بالا ساده‌ ترین آنها به شما آموزش داده شده است.

چگونه میتوان فونت فارسی آیفون برای اینستاگرام را نصب کرد؟

جهت استفاده‌ از فونت‌ های مختلف فارسی روی اینستاگرام، کافیست از سایت ‌هایی مانند metatags استفاده نمایید و به برنامه خاصی نیاز نیست. البته نرم افزارهای گوناگونی در این زمینه وجود دارند که می ‌توانند برای شما مفید باشند.

 مزیت استفاده از فونت‌ های جدید و متفاوت در بیو یا استوری اینستاگرام چیست؟

به کار بردن فونت ‌های جدید و متنوع می تواند در جذب مخاطب و بیشتر دیده شدن شما تاثیرگذار باشد.

 پرکاربردترین برنامه‌های تغییر فونت اینستاگرام کدامند؟

در این خصوص اپلیکیشن‌ های زیادی وجود دارند اما پرطرفدارترین آنها نزد کاربران، برنامه Canva و Inshot است

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا