اینستاگرامترفند های اینستاگرامی

تغییر تم پس زمینه و تم دایرکت اینستاگرام + راهنمای قدم به قدم

3.8/5 - (11 امتیاز)

 

هنگامی که صفحه اینستاگرام خود را باز می کنید، یک نمای پیش فرض مشاهده خواهید کرد. صفحه ای دارای پس زمینه سفید رنگ که حاوی پیام هایی در حباب آبی و خاکستری می باشد. این طرح و نمای پیش فرض، با عنوان تم چت اینستاگرام شناخته می شود. بسیاری افراد همواره به دنبال تنوع هستند.

کاربران اینستاگرام نیز می توانند جهت تنوع، تم پس زمینه و دایرکت اینستاگرام خود را تغییر دهند. پیش از این کاربران تنها می توانستند با فعال کردن حالت Dark Mode، تغییری در ظاهر تم اینستاگرام خود ایجاد کنند. اما امروزه امکان تغییر تم چت، استوری و غیره نیز به قابلیت‌ های این اپلیکیشن محبوب افزوده شده است. در این مطلب از سایت خرید فالوور اینستاگرام به چگونگی تغییر تم پس زمینه و تم دایرکت اینستاگرام به صورت قدم به قدم خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

چگونه تم اینستاگرام را تغییر دهیم؟

اینستاگرام اپلیکیشنی است که همواره در بین کاربران فضای مجازی بیشترین محبوبیت را داشته است. به طور ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر، محتواهای تصویری و ویدیویی خود را با افراد به اشتراک می گذارند. پلتفرم محبوب اینستاگرام در سال 2016 راه‌ اندازی شد و نسخه اولیه آن بر روی گوشی های آیفون نصب شد. پس از مدتی، استفاده‌ از اپلیکیشن اینستاگرام به دلیل قابلیت های جذاب همه گیر شد.

این برنامه با هر بار آپدیت، از قابلیت های جدیدی برای کاربران خود رو نمایی می کند که تغییر پس زمینه و تم دایرکت یکی از آنها است. برای تغییر تم اینستاگرام، باید مراحلی را دنبال کنید. در ادامه توضیحات کلی تغییر تم اینستاگرام را به صورت قدم به قدم برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

برای خرید فالوور اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

مزایای حالت Dark Mode در اپلیکیشن اینستاگرام

در اواخر سال 2019، اپلیکیشن اینستاگرام قابلیت Dark Mod را برای کاربران عرضه کرد. افراد دارای گوشی آیفون ios 13 و اندروید بالاتر از 10 نیز می توانند این حالت را برای اینستاگرام خود فعال کنند. Dark Mode تم جدیدی است که می تواند جایگزین تم سفید این برنامه شود.

خیره شدن به صفحه روشن و سفید اینستاگرام به ویژه در هنگام خواب، موجب آسیب به چشم ها خواهد شد. اما حالت Dark Mode به علت نور کم، در هنگام استفاده از تلفن، فشار کمتری به چشم ها وارد می کند. برخی از مزایای حالت Dark Mode در اپلیکیشن اینستاگرام عبارتند از: • کمک به کاهش مصرف شارژ باتری گوشی • پیشگیری از وارد شدن آسیب به چشم ها در شب • زیبایی و جذابیت خاص

عوض کردن تم در اندروید از طریق تنظیمات گوشی

در صورتی که تمایل دارید تم اینستاگرام خود را تغییر دهید، می توانید به قسمت تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید. در سیستم عامل های اندروید با فعال کردن حالت Dark Mode گوشی تلفن همراه، تم اینستاگرام نیز تغییر می کند. جهت تغییر تم اینستاگرام در اندروید از طریق تنظیمات گوشی مراحل زیر را دنبال کنید: • وارد بخش تنظیمات یا Setting شوید. • سپس گزینه Display را انتخاب کنید. • بر روی گزینه Dark Mode کلیک کنید.

عوض کردن تم در اندروید از طریق تنظیمات گوشی

با انجام مراحل فوق و تغییر تم گوشی تلفن همراه شما به حالت تاریک، تم برنامه اینستاگرام شما نیز به طور خودکار تغییر و تاریک می شود.

تغییر تم در دایرکت اینستاگرام

برای تغییر تم در دایرکت اینستاگرام، ابتدا باید اپلیکیشن خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید. برای تغییر تم در دایرکت اینستاگرام مراحل زیر را اجرا کنید: • بر روی آیکون پروفایل در قسمت پایینی و راست صفحه اینستاگرام خود کلیک کنید. • سپس آیکون سه خط در قسمت بالای صفحه را لمس و گزینه Setting را انتخاب نمایید. • بر روی گزینه Update Messaging کلیک کنید. در صورتی که این گزینه برای شما قابل مشاهده نیست، نسخه اینستاگرام خود را به آپدیت کنید.

تغییر تم در دایرکت اینستاگرام

• در ادامه فهرستی از تغییرات ایجاد در بخش پیام رسان اینستاگرام برای شما قابل مشاهده خواهد است. گزینه Update را انتخاب کنید. • پس از دریافت پیامی مبنی بر بروزرسانی بخش Messages، آیکون پیام رسان فیسبوک جایگزین آیکون دایرکت اپلیکیشن اینستاگرام خواهد شد. حال شما می توانید تم دایرکت اینستاگرام خود را به دلخواه تغییر دهید.

تغییر تم در دایرکت اینستاگرام

• دایرکتی که قصد دارید تم آن را تغییر دهید، انتخاب کنید.

تغییر تم در دایرکت اینستاگرام 3

• اگر گوشی شما اندروید است، بر روی نام پروفایل و اگر آیفون است بر روی آیکون Info که در قسمت بالا و سمت چپ دایرکت قرار دارد، کلیک نمایید.

تغییر تم در دایرکت اینستاگرام 4

• در این قسمت می توانید پس زمینه خود را تغییر دهید. همچنین در این بخش می توانید Colors and Gradients را انتخاب کنید.

تغییر تم در استوری اینستاگرام

در هنگام استوری گذاشتن، اگر اندازه محتوای شما نسبت به صفحه کوچک تر باشد، مابقی کادر همرنگ محتوای شما خواهد بود. جهت تغییر تم در استوری اینستاگرام می توانید از روش زیر استفاده کنید: • پس از وارد شدن به برنامه اینستاگرام، آیکون پروفایل را لمس و قسمت استوری را انتخاب کنید. • جهت باز کردن بخش استوری همچنین می توانید صفحه را از راست به سمت چپ بکشید. • با انتخاب یک محتوا از گالری خود می توانید استوری مورد نظر را انتخاب کنید.

غییر تم در استوری اینستاگرام

• حال ممکن است که رنگ تم استوری مورد علاقه شما نباشد. در این صورت بر روی گزینه سه نقطه در قسمت بالای صفحه کلیک و Draw را انتخاب کنید. • حال از قسمت پایین صفحه، رنگ مورد نظر خود را انتخاب و چند ثانیه آن را لمس کنید. • بر روی گزینه تیک در بالای صفحه و سمت راست کلیک کنید. • در ادامه گزینه Stickers را نیز از بالای صفحه انتخاب و کمی به سمت پایین صفحه حرکت کنید. • حال از قسمت گالری، محتوای خود را انتخاب و با تم دلخواه با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

عوض کردن تم اینستا در آیفون

برای تغییر تم اینستاگرام در گوشی آیفون، مراحل زیر را انجام دهید: • به قسمت تنظیمات گوشی وارد شوید. • حال بر روی گزینه Display and Brightness کلیک کنید. • یکی از حالت های تیره یا روشن را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که برنامه اینستاگرام شما به حالتی تغییر پیدا می کند که دستگاه شما تغییر کند.

عوض کردن تم اینستا در آیفون

• اینستاگرام را مجدداً راه ‌اندازی کنید. در صورتی که گوشی آیفون شما ورژن پایین تر از ios 13 دارد، برای تغییر تم باید از نرم افزارهای جانبی مانند IGDarkMode استفاده کنید. سخن پایانی امروزه کاربران به دلیل استفاده گسترده از اپلیکیشن محبوب اینستاگرام در مدت طولانی، تمایل دارند با فعال کردن تم های مختلف، علاوه‌ بر ایجاد تغییرات و تنوع، سلامتی خود را نیز تأمین کنند. به همین دلیل اینستاگرام با افزودن قابلیت تغییر تم، این امر را برای کاربران خود محقق کرده است. ما در سایت خرید فالوور اینستاگرام در کنار ارائه خدمات اعم از خرید لایک، خرید فالوور، ویو و غیره، آموزش های لازم جهت استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام را در اختیار شما قرار خواهیم داد. جهت خرید خدمات سایت خرید فالوور اینستاگرام و کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. همچنین می توانید نظرات خود را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول تغییر تم اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام دارای چند تم است؟

برنامه اینستاگرام به طور کلی دارای دو تم تیره و روشن است اما در بخش های مختلف آن از جمله دایرکت و استوری تم های متفاوتی دیده می شود.

حالت Dark Mode ‌چیست و چگونه فعال خواهد شد؟

Dark Mode همان تم تاریک است که نسبت به تم روشن، فشار کمتری به چشم ها در هنگام استفاده از برنامه وارد می کند. نحوه فعال کردن این حالت در مقاله فوق ذکر شده است.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا