هوش مصنوعی

معرفی 5 سایت کاربردی برای تولید محتوا با هوش مصنوعی

5/5 - (17 امتیاز)

امروز بحث تولید محتوا با هوش مصنوعی به یکی از بحث های داغ و چالش برانگیز تبدیل شده است. هوش مصنوعی، تکنولوژی و ابزار قدرتمند و دقیقی است که میتوان بسیاری از کارهای روزمره را با آن انجام داد. این تکنولوژی هر روزه پیشرفته و پیشرفته تر میشود و در زمینه‌ ها و حوزه های مختلفی نفوذ میکند. یکی از کاربردهای جالب هوش مصنوعی نیز تولید محتوا است. در حال حاضر سایت های زیادی به وجود آمده‌ اند که قابلیت تولید محتوا را دارند. تولید محتوا به کمک این هوش، مزایا و معایب خاص خود را دارد. اما حقیقت این است که با کمک این ابزار، میتوان خیلی راحت و سریعتر محتوای مورد نظر خود را تولید نمود. هر کدام از سایت های تولید محتوا، کاربرد ها و شیوه خاص خود را دارند که میتوان با توجه به هدف خود، از مناسب ترین آنها استفاده کرد. سایت های هوش مصنوعی تولید محتوا، دریچه جدیدی را به روی تولیدکنندگان محتوا ایجاد کرده‌ اند و به آنها کمک زیادی در بهبود کیفیت انجام تولیدی محتوا و تسریع در انجام آنها داشته‌ اند. ما در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام، به معرفی برخی از بهترین سایت های مختلف تولید محتوا خواهیم پرداخت پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی سایت های تولید محتوا با هوش مصنوعی

با گسترش استفاده از هوش مصنوعی و محبوبیتی که این تکنولوژی پیدا کرده است، سایت های مختلفی بر پایه آن و با کاربردهای گوناگون راه‌ اندازی شدند. سایت های هوش مصنوعی تولید محتوا نیز یکی از سایت های هوش مصنوعی هستند که کاربردهای متعددی دارند. اما بسیاری از کاربران و تولیدکنندگان محتوا، با سایت های هوش مصنوعی تولید محتوا، آشنایی دقیقی ندارند. ما در ادامه با معرفی سایت های هوش مصنوعی تولید محتوا خواهیم پرداخت‌.

1. سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی Writesonic

یکی از بهترین ابزارها و سایت هایی برای تولید محتوا سایت Writesonic است که قابلیت ها و امکانات مختلفی دارد و این سایت توانایی تولید محتواهای با حجم زیاد را دارد. این سایت علاوه بر تولید محتوا، خدمات مختلف دیگری مانند ویرایش مقاله، پاراگراف‌ بندی، بازنویسی محتوا، آپدیت محتوا و غیره را نیز دارد. Writesonic بنابراین با توجه به محتوای خود و حجم آن میتوان از هریک از قابلیت های این سایت استفاده کرد. یکی از بهترین ویژگی ها و قابلیت های این سایت هایی تولید محتوا، پاراگراف بندی آن است که این خدمات را با بالاترین کیفیت انجام میدهد. این سایت های تولید محتوا، از 25 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند و قابلیت تولید محتوا به همه این زبان ها وجود دارد. هنگام ثبت نام، این سایت تا 2500 کلمه رایگان تولید محتوا را پشتیبانی می‌کند که بعد از آن نیز می‌توان با آن پرداخت هزینه کمی، اشتراک تهیه کرده و مجدداً محتواهای مورد نظر خود را در آن ایجاد کرد و تغییرات لازم را انجام داد.

2. سایت هوش مصنوعی Rytr

یکی دیگر از بهترین ابزارها در زمینه هوش مصنوعی تولید محتوا، سایت Rytr است که عملکرد این سایت نیز بسیار سریع و با کیفیت بوده همچنین کار کردن با این سایت راحت است و دردسر خاصی ندارد. برای انجام تولید محتوای متنی در این سایت، فقط کافی است که موضوع مورد نظر خود و چند کلمه‌ کلیدی را در اختیار سایت قرار دهید و سپس با مشخص کردن تعداد کلمات مدنظر، مناسبترین محتوا را در زمان کوتاهی دریافت کنید. سایت Rytr این سایت پیشرفته، بیش از 40 قابلیت و کاربرد مختلف را دارد و از 30 زبان زنده دنیا پشتیبانی میکند. بنابراین این سایت از قدرت و عملکرد بالایی برخوردار است. همچنین محتوا و خدماتی که از این سایت دریافت میشوند بسیار با کیفیت بوده و و دقیق هستند. پس تولیدکنندگان محتوا و مجموعه‌ های فعال در این زمینه میتوانند با خیال راحت از سایت هایی و این روش استفاده نمایند.

3. سایت  Copy AI

یکی دیگر از ابزارها و سایت های کاربردی در زمینه هوش مصنوعی تولید محتوا سایت Copy AI است. یکی از ویژگی های مثبت این سایت، سرعت بالای آن در تولید محتوا و همچنین ابزارهای گوناگون و کاربردی آن است. این سایت در حدود 30 ثانیه محتوای مورد نظر را ارائه میدهد و بیش از 90 ابزار مختلف را دارد. سایت Copy AI برای تولید محتوا با استفاده از این سایت ها، ابتدا لازم است که اطلاعاتی مانند؛ مقدمه، وبلاگ، هدف از تولید محتوا، زمینه مورد نظر و غیره را مشخص نمود و تعداد کلمات مورد نظر خود را نیز تعیین کرد و سپس محتوا را دریافت نمود. این سایت، قابلیت استفاده 37 روزه رایگان برای تولید محتوا را دارد و بعد از اتمام این مدت نیز باید اشتراک آن را برای تولید محتواهای بعدی، پرداخت کرد.

4. سایت HyperWrite

سایت HyperWrite نیز یکی دیگر از ابزارهای تولید محتوا بوده که بر پایه هوش مصنوعی تولید شده است. این سایت از امکانات و قابلیت های مختلفی به وجود آمده و بسیار هدفمند و کاربردی طراحی شده است و اقدامات مناسب و مفیدی را در زمینه‌ تولید محتوا ارائه میدهد. سایت HyperWrite برای استفاده از این نوع هوش مصنوعی تولید محتوا، لازم است که ابتدا قالب محتوای موردنظر خود را انتخاب کرده و سپس سه خروجی مختلف را از آن دریافت خواهید کرد و بهترین آنها در اختیار شما قرار خواهد گرفت‌. این سایت های تولید محتوا، امکانات مختلفی مانند؛ سئو، تولید ایده استارت آپ، بازاریابی، کلمات کلیدی مناسب و غیره را دارد.

5. سایت هوش مصنوعی Shortly AI

سایت Shortly AI نیز یکی از سایت های تولید محتوا است که در قالب محتوا نویسی و داستان نویسی و موارد این چنینی، خدمات ارزنده‌ای را ارائه میدهد. سایت Shortly AI برای استفاده از این سایت باید پروژه موردنظر خود را انتخاب کرد و قسمتی از متن دلخواه خود را وارد کرد. سپس باید بر روی گزینه برایم بنویس کلیک کرد. سایت به صورت خودکار متن مورد نظر شما را درک کرده و محتوای مناسبی را در قالب آن ارائه میدهد. این سایت از سفارشی‌ سازی محتوا حمایت میکند و امکان ویرایش بیشتر محتوا را فراهم مینماید. نتیجه‌ گیری چند مدتی است که صحبت‌ و چالش ها در مورد هوش مصنوعی بالا گرفته است که این ابزار توانسته است به سرعت به شهرت و محبوبیت برسد.‌ در حال حاضر ابزار هوش مصنوعی نیز در زمینه‌ های مختلفی ورود کرده و استفاده های مختلفی از آن میشود. یکی از کاربرد های هوش مصنوعی، استفاده برای تولید محتوا است. در حال حاضر نیز سایت‌ های در این زمینه تولید محتوای زیادی به وجود آمده‌ اند که با استفاده از این سایت ها میتوان محتوای مورد نظر خود را، با کیفیت بالا و سرعت بیشتر تولید کرد. سایت های زیاد در زمینه تولید و محتوا بر مبنای هوش مصنوعی به وجود آمده‌ اند. ما در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام، به معرفی برخی از بهترین این سایت ها پرداختیم. سایت خرید فالوور اینستاگرام ارائه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی مثل خرید فالوور واقعی، خرید لایک اینستاگرام و … است

سوالات متداول در زمینه تولید محتوا با هوش مصنوعی

سایت هوش مصنوعی تولید محتوا چیست؟

هوش مصنوعی، تکنولوژی پیشرفته‌ای است که در زمینه‌ ها مختلف نفوذ کرده است. سایت هوش مصنوعی تولید محتوا نیز یکی از ابزارهای بر پایه هوش مصنوعی بوده که بهترین محتواها را در زمان کوتاهی تولید میکند.

چه سایت‌هایی در زمینه هوش مصنوعی تولید محتوا فعالیت دارند؟

در حال حاضر سایت‌های هوش مصنوعی تولید محتوا بسیار زیاد هستند که برخی از بهترین این سایت‌ها عبارتند از؛ سایت‌های Writesonic، HyperWrite، Rytr، Shortly AI و غیره.

سایت هوش مصنوعی Shortly AI، چگونه کار می‌کند؟

برای استفاده از این سایت باید پروژه موردنظر خود را انتخاب کرد و قسمتی از متن دلخواه خود را وارد کرد. سپس باید بر روی گزینه برایم بنویس کلیک کرد. سایت به صورت خودکار متن مورد نظر شما را درک کرده و محتوای مناسبی را در قالب آن ارائه می‌دهد.

آیا این سایت‌ های تولید محتوا، رایگان هستند؟

اغلب این سایت‌ها در ابتدا، خدمات مشخصی را به صورت رایگان ارائه می‌دهند اما بعد از اتمام آن، باید برای دریافت خدمات، اشتراک پرداخت کنند.

نحوه تولید محتوا با این سایت ها Shortly AI، چگونه است؟

برای تولید محتوا با استفاده از این سایت هوش مصنوعی، ابتدا لازم است که اطلاعاتی مانند؛ مقدمه، وبلاگ، هدف از تولید محتوا، زمینه مورد نظر و غیره را مشخص نمود و تعداد کلمات مورد نظر خود را نیز تعیین کرد و سپس محتوا را دریافت نمود.

سایت هوش مصنوعی Writesonic، چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

این سایت علاوه بر تولید محتوا، خدمات مختلف دیگری مانند ویرایش مقاله، پاراگراف بندی، بازنویسی محتوا، آپدیت محتوا و غیره را نیز دارد.

نحوه استفاده از این سایت های تولید محتوای Rytr چگونه است؟

برای انجام تولید محتوای متنی در این سایت، فقط کافی است که موضوع مورد نظر خود و چند کلمه‌ی کلیدی را در اختیار سایت قرار دهید و سپس با مشخص کردن تعداد کلمات مدنظر، مناسب‌ترین محتوا را در زمان کوتاهی دریافت کنید.

هزینه تولید محتوا با سایت‌های هوش مصنوعی تولید محتوا، چقدر است؟

هزینه تولید محتوا با هر یک از این سایت‌ها متفاوت بوده و به عوامل مختلفی مانند نوع خدمات دریافتی و تعداد کلمه‌های مورد نظر، بستگی دارد.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

یک دیدگاه

  1. سلام . ممنون از مقاله خوبتون . سایت هوش مصنوعی هیوا هم قابلیت های خوبی داره و من ازش چند بار استفاده کردم . ممنون میشم یه مقاله هم در مورد راهنمای استفاده کامل از این سایت بنویسین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا