هوش مصنوعی

آموزش تولید ویدیو با هوش مصنوعی به صورت گام به گام و رایگان

5/5 - (63 امتیاز)

تکنولوژی به روز هوش مصنوعی هم اکنون به یکی از جذاب‌ ترین و کاربردی‌ترین تجهیزات تبدیل شده است که امکان انجام کارهای مختلف را فراهم کرده است. بنابراین ما در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام در کنار شما هستیم تا نحوه تولید ویدیو با هوش مصنوعی را به شما آموزش دهیم پس با ما همراه باشید. هوش مصنوعی با دقت و کاربردی که دارد، توانسته است انجام بسیاری از فعالیت‌ ها را راحت‌تر و سریع‌تر کند. یکی از امکانات و کاربردهای هوش مصنوعی، تولید ویدیو است. محتوای ویدیویی در موارد بسیار زیادی استفاده می‌شود و یکی از انواع محتوا‌ های پرطرفدار و کاربردی است. در گذشته برای تولید ویدیو نیاز به صرف زمان و تلاش زیادی بود، اما تکنولوژی هوش مصنوعی با قابلیت تولید ویدیو توانسته است کمک شایانی را در این زمینه به تولیدکنندگان محتوا و سایر افراد کند. هوش مصنوعی امکان ساخت انواع ویدیو‌ های جذاب را با کیفیت بالا و در زمان کوتاهی فراهم نموده است. با وجود جذابیت و سادگی که تولید ویدیو با هوش مصنوعی دارد، اما بسیاری از افراد با نحوه انجام این کار آشنایی ندارند.

معرفی سایت‌های تولید ویدیو با هوش مصنوعی

در حال حاضر بسیاری از مجموعه‌ها و کسب و کارهای مختلف و حتی بسیاری از افراد برای اهداف شخصی خود به تولید محتوای ویدیویی می‌پردازند. اما تولید محتوای ویدیویی زمان زیادی را می‌طلبد و به تلاش و دقت زیادی نیاز دارد. سایت‌های زیادی راه اندازی شده‌اند که بر پایه هوش مصنوعی به وجود آمده‌اند و امکان تولید ویدیو را فراهم نموده‌اند، اما نحوه تولید ویدیو با هر یک از این سایت‌ها متفاوت است. بنابراین ما در ادامه به معرفی بهترین سایت‌های تولید ویدیو با هوش مصنوعی خواهیم پرداخت.

برای خرید اکانت ChatGPT Plus کلیک کنید.

سایت Deepbrain AI (تبدیل متن به ویدیو)

اگر به دنبال سایتی ساده و راحت برای تولید ویدیو هستید، سایت Deepbrain AI یکی از بهترین این سایت‌ها است. کار کردن با این سایت بسیار راحت بوده و این سایت بهترین ویدیوهای را تولید می‌کند و از امکانات مختلفی برخوردار است. برای تولید ویدیو با این سایت فقط کافی است که اسکریپت متن خود را در اختیار سایت قرار داده و در صورت تمایل نیز PPT مناسبی را برای آن انتخاب کرد تا ویدیو مورد نظر شما در کمتر از ۵ دقیقه به شما تحویل داده شود. با استفاده از سایت Deepbrain AI، می‌توان آواتار‌های شخصی‌ سازی شده را استفاده کرد. همچنین یکی دیگر از قابلیت‌های این سایت، امکان تولید محتوای متنی است که با در اختیار قرار دادن کلمات کلیدی و عنوان مورد نظر خود محتوای مربوطه را به شما ارائه می‌دهد. سایت Deepbrain AI (تبدیل متن به ویدیو)

سایت InVideo تولید ویدیو با هوش مصنوعی (تبدیل متن به ویدیو)

از دیگر سایت‌هایی که برپایه هوش مصنوعی است و متن‌ های مورد نظر را به ویدیو‌ های جذاب و کاربردی تبدیل می‌کند سایت InVideo است. این سایت قالب‌ های آماده بسیار زیادی دارد و از قسمت کتابخانه آن می‌توان از سایر ویدیو‌ ها و موزیک‌ ها بهره برد و در ویدیو مورد نظر خود، استفاده کرد. همچنین این سایت افکت‌ ها و ابزارهای زیادی برای بهبود کیفیت ویدیو دارد که می‌توان از آن‌ها نیز استفاده کرد. یکی از قابلیت‌های مهم این سایت، امکان بهینه‌ سازی ویدیو برای برنامه‌های مختلفی مانند؛ فیس بوک، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی است‌. "سایت

سایت Glia Cloud تولید ویدیو با هوش مصنوعی(تبدیل متن به ویدیو)

یکی از سایت‌های کاربردی و مفیدی که بر پایه هوش مصنوعی راه اندازی شده است و برای تولید ویدیو مورد استفاده قرار می‌گیرد سایت Glia Cloud است. این سایت توسط یک شرکت تایوانی راه‌اندازی شده است و قابلیت‌ ها و کاربردهای مختلفی دارد. در این سایت می‌توان به راحتی محتوای ویدیویی مورد نظر خود را تولید کرد. یکی از مزیت‌هایی که این سایت هوش مصنوعی دارد این است که، برای کار کردن به آن نیاز به مهارت و تخصص خاصی نخواهد بود. بنابراین با توجه به نوع محتوایی که قصد تولید آن را دارید، می‌توانید از این سایت استفاده کنید. برای مثال؛ اگر قصد تولید ویدیو برای یک متن خاص را دارید می‌توانید متن را وارد کنید تا ویدیو آن تولید شود. یا می‌توان لینک مقاله مورد نظر خود را در این سایت قرار داده تا ویدیویی مرتبط با آن تولید و در اختیار شما قرار داده شود. این سایت از ابزارهای بسیار زیادی تشکیل شده است و همچنین دارای قابلیت‌های و امکانات گوناگون برای سفارشی‌ سازی ویدیو نیز است. "سایت

سایت MyHeritage (تبدیل عکس به ویدیو)

علاوه بر سایت‌هایی که امکان تولید ویدیو از طریق متن را دارند، سایت‌هایی نیز وجود دارند که عکس را به ویدیو تبدیل می‌کنند. سایت هوش مصنوعی MyHeritage، یکی از بهترین این سایت‌ها است. این سایت بخش‌های مختلفی دارد که به مراجعه به قسمت Deep Nostalgia می‌توان عکس‌های خود را به ویدیو تبدیل کرد. همچنین در این سایت، امکان در اختیار قرار دادن متن موردنظر و تلفیق آن در ویدیو نیز وجود دارد. بنابراین می‌توان عکس فرد موردنظر و متن را در اختیار سایت قرارداد و ویدیویی مرتبط با آن را با توجه به چهره شخص مورد نظر، دریافت کرد. تکنولوژی این سایت به گونه‌ای است که چهره شخص را هنگام صحبت کردن به خوبی تشخیص داده و متناسب با آن، ویدیوی مورد نظر را تولید می‌کند. این سایت، قابلیت‌ها و ابزارهای مختلفی برای بهبود کیفیت ویدیوها دارد. سایت MyHeritage (تبدیل عکس به ویدیو)

سایت Synths Video تولید ویدیو با هوش مصنوعی (وبلاگ و اسکریپت)

یکی دیگر از سایت‌های پرطرفدار و کاربردی بر پایه هوش مصنوعی برای ساخت فیلم سایت Synths Video است. برای استفاده از این سایت، می‌توان اسکریپت یا وبلاگ خود را در اختیار این سایت قرار داد تا و از میان آوا تار مختلف، آوا تار مورد نظر خود را انتخاب کرد. در این سایت می‌توان ویدیو‌ های زیادی را به صورت همزمان تولید کرد. همچنین امکان اضافه کردن لوگو، برند و یا تصاویر گرافیکی مورد نظر به ویدیوی نهایی نیز وجود دارد. هماهنگی بین لب‌ها با متن مورد نظر، یکی از ویژگی‌های مثبت این سایت است که نسبت به سایت‌های هم رقیب خود عملکرد بهتری دارد. همچنین به کمک قالب‌ ها و ابزار‌ های ادیت مختلفی که این سایت دارد، می‌توان بهترین و با کیفیت‌ ترین ویدیو‌ ها را در زمان کوتاهی تولید کرد‌. "سایت نتیجه گیری هوش مصنوعی یکی از بهترین و پیشرفته‌ ترین تجهیزاتی است که امروزه در زمینه‌های مختلفی از آن استفاده می‌شود‌. هوش مصنوعی به دلیل کاربردهای متعددی که دارد، توانسته است به شهرت و محبوبیت زیادی برسد. هم اکنون از هوش مصنوعی برای تولید ویدیو نیز استفاده می‌شود. در گذشته برای تولید ویدیو باید زمان زیادی صرف شده و تلاش زیادی برای بالا بردن کیفیت و ادیت و به صورت کلی جذابیت ویدیو، انجام می‌ دادند. اما با تکنولوژی هوش مصنوعی امکان ساخت ویدیو‌ های با کیفیت بالا در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به وجود آمده است. امروزه سایت‌های بسیار زیادی راه اندازی شده‌اند که بر پایه هوش مصنوعی به وجود آمده‌اند و امکان تولید ویدیو‌ های جذاب را به کاربران می‌دهند. ما در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام به برخی از سایت‌ های تولید ویدیو  و نحوه کار کردن با آن‌ها پرداخته‌ایم. سایت خرید فالوور اینستاگرام ارائه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی مثل خرید فالوور واقعی، لایک، ویو و … است.

سوالات متداول در زمینه تولید ویدیو با هوش مصنوعی

آیا امکان تولید ویدیو با هوش مصنوعی وجود دارد؟

بله، هوش مصنوعی تکنولوژی پیشرفته‌ای است که قابلیت‌های مختلفی از جمله، امکان تولید ویدیو را دارد.

نحوه تولید ویدیو با هوش مصنوعی چگونه است؟

سایت‌های مختلفی در زمینه تولید ویدیو فعالیت دارند که عملکرد هر کدام متفاوت است. اما به صورت کلی با قرار دادن، متن، عکس، لینک و غیره می‌توان ویدیو مناسب و مرتبط با آن را دریافت کرد.

آیا امکان تبدیل عکس به ویدیو، با استفاده از هوش مصنوعی وجود دارد؟

بله، سایت‌های مختلفی مانند سایت MyHeritage، امکان تولید ویدیو با هوش مصنوعی را دارند.

چه سایت‌هایی امکان تولید ویدیو را دارند؟

سایت‌های مختلفی ازجمله؛ سایت Deepbrain Al، InVideo، MyHeritage، Glia Cloud و سایت Synths Video، در زمینه تولید ویدیو با هوش مصنوعی، کاربرد دارند.

ویژگی‌ مثبت سایت تولید ویدیو Synths Video با هوش مصنوعی چست؟

هماهنگی بین لب‌ ها با متن مورد نظر، یکی از ویژگی‌های مثبت این سایت است که نسبت به سایت‌های هم رقیب خود عملکرد بهتری دارد. همچنین به کمک قالب‌ ها و ابزار‌ های ادیت مختلفی که این سایت دارد، می‌توان بهترین و با کیفیت‌ ترین ویدیوها را در زمان کوتاهی تولید کرد‌.

در کدام بخش سایت MyHeritage می‌توان عکس را به ویدیو تبدیل کرد؟

این سایت بخش‌های مختلفی دارد که به مراجعه به قسمت Deep Nostalgia می‌توان عکس‌های خود را به ویدیو تبدیل کرد.

قابلیت مهم سایت InVideo برای تولید ویدیو با هوش مصنوعی چیست؟

یکی از قابلیت‌های مهم این سایت، امکان بهینه سازی ویدیو برای برنامه‌های مختلفی مانند؛ فیس بوک، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی است‌.

کار کردن با کدام سایت تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی، راحت‌ تر است؟

سایت‌ های بسیار زیادی با این ویژگی وجود دارند که سایت Glia Cloud نیز یکی از بهترین آن‌ ها است.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا